Parašė Savitarnos kasa
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kelių eismo taisyklės
Collapse
X
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Pirmumo ženklas pagrindiniame kelyje?
- 2 patinka
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimą
O jei didesniu?
Comment
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
klausi kas blogai jeigu nesiorientuoji kokie apribojimai tau galioja?
čia kaip vidutinis Kauno vairuotojas, pamatęs radaro ženklą, sulėtina iki 40 leisdamasis nuo kalno, pažymėto ženklu 60
O tiems kas jaučia sunkumų su orentacija tai reiktų susimąstyti ar jie iš vis gali dalyvauti viešajame eisme?
Comment
-
Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
Klausiu kuo eismo saugumas nukentės jeigu dar vieną atstumą tarp sankryžų nuvažiuosi mažesniu nei leistina greičiu.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Esmė yra apribojimų taikymui visiems taip pat. Ar būtų gerai, jeigu tau atimtų teises už lenkimą, nors nepravažiavai ženklo 325, o linijos yra punktyrai? Bet policininkas tą ženklą pravažiavo, nes važiavo kitu maršrutu negu tu. Arba nutemptų tavo mašiną, nors niekur tavo kelyje nebuvo ženklo 332? O gal nufotkintų trikojis, nes sankryžoje įsukai į gatvę su apribojimu 40, kuris niekur nebuvo pažymėtas?
Comment
-
Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
Tai naujai siūlomas pakeitimas toks ir yra. O aš manau, kad senoji tvarka, kai ženklai turėjo būti po kiekvienos sankryžos, nes kitaip jų galiojimas baigdavosi ir buvo gera. Tik kai kurie pradėjo aiškinti, kad nesiorentuoja kur yra sankryža, o kur tiesiog išvažiavimas.
Comment
-
Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
Gal galite pavyzdį atkarpos kur greitis leidžiamas greitesnis ir apribojimo vietos pabaiga yra neakivaizdi?
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimą
Uždavėt retorinį klausimą dėl mažesnio greičio. Retoriškai paklausiau, o kaip būtų dėl didesnio. Jei jau klausiat, tai klausimas turi apimti abu variantus.
Comment
-
Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimąDėl to žaisti su taisyklių pakeitimais neverta.
Comment
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Va būtent, jog naujas pakeitimas ir padaro tokią nesąmonę. Senoji tvarka yra pritaikyta mūsų kelių ženklinimui, nes ne visos kryptys turi pirmumo ženklus sankryžoje. Šalutiniai turi visada, pagrindiniai - ne visada.
https://maps.app.goo.gl/pMjuMk8nxPF7jgRa9?g_st=ac
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimąLygeverčių kelių sankryža, turite praleisti važiuojančius iš dešinės. Ir tai niekuo nepakeistų naujos taisyklės )
Naujos taisyklės net ir lygiareikšmės sankryžos atveju keistų prasmę - lygiareikšmė sankryža irgi privalės būti paženklinta kelio ženklu.Paskutinis taisė dsanto; 2024.09.08, 13:56.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimą
Jei tai ne sankryža, tai neprivalau praleisti važiuojančių iš dešinės iš šalia kelio esančios teritorijos.
Naujos taisyklės net ir lygiareikšmės sankryžos atveju keistų prasmę - lygiareikšmė sankryža irgi privalės būti paženklinta kelio ženklu.
Comment
-
Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
O iš kur tamsta ištraukei, kad tai ne sanjryža? Gal prieš rašydamas paskaitykite KET kas tai yra sankryža, be to kitoje pusėje akivaizdžiai matosi trikampis ženklas. Ir pasikartosiu jeigu tamstai sunku su sankryžos suvokimu, tai gal derėtų atsisakyti vairavimo ir naudotis VT, taksi ar pavežėjais. Nieko gėdingo nėra negalėjime dalyvauti viešajame eisme.
Pritariu Savitarnos kasa, kad nepertvarkius kelio ženklų, bus nesusipratimų, todėl esu už tai, kad kelių eismo taisyklių pakeitimai ir kelio ženklų sutvarkymas eitų lygiagrečiai.
- 1 patinka
Comment
-
Aš tiesiog manau, kad šitas pakeitimas yra visiškai nereikalingas, nes:
a) 90+% vairuotojų nesidomi KET pakeitimais ir dar ilgai važinės pagal seną tvarką ir čia ne vien dtl greičio ribojimo.
b) žinsnt kaip kelininkai mėgsta sustatyti ženklus, jokio pertvarkymo nebus. Geriausiu atveju tai įvyks pagrindiniuose magistraliniuose keliuose kur ir dabar jokių problemų ženklų galiojimo suvokime nėra.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimą
Kaune turime atkarpą Europos pr. su 60 km/h. Privažiavus šią vietą - neaišku, ar čia sankryža, nes trikampį užstoja kelio ženklas iš pagrindinio kelio pusės. Tai čia sankryža ar įvažiavimas iš šalia kelio esančios teritorijos?
https://maps.app.goo.gl/pMjuMk8nxPF7jgRa9?g_st=ac
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąGal galima tokį pavyzdį? Kaip gali taip būti pagal dabartines KET? Jeigu greitis ribojamas prieš sankryžą, tai greičio ribojimas skirtas iki sankryžos ir sankryžoje baigiasi (pagal dabartinę tvarką nesvarbu, ar pagrindinis kelias pažymėtas pirmumo ženklu).
Jeigu sankryža teisingai ir normaliai padaryta, tai iš visų pusių joje turi būti toks pats leistinas greitis.
Comment
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Ta plyta tėra perteklinis žymėjimas KET pusdurniams, nes tiesiai ir taip negalima A juosta.
AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
Comment
-
Parašė booraz Rodyti pranešimą
Suprantu aš, kad A juosta yra pažymėta gerokai prieš sankryžą, ir tu ja negali važiuoti, bet reliai jau prieš pat sankryžą žiūrint, nematei, kad ten A juosta buvo, ir ženklas be plytos (nežinau ar atskirai su plyta yra toks ženklas KET) tai šitas ženklas leidžia eismą tiesiai visiems. Ar neturėtų būti ženklas baltas su A juosta (autobusu) vietoj šito mėlyno su balta rodykle?
Comment
Comment