Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kelių eismo taisyklės

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Pagal KET, nukritusi medį (kliūtį) turi pašalinti arba imtis priemonių kad būtų pašalinta (pvz pranešti apie tai policijai), o ne apvažiuoti.
    Tai aš ir sakau, kad panaikins šitą idiotizmą, kad dabar pagal KET negali kirsti ištisinės jei tavo pusėj medis, kur pagal idiotizmą turėtų visi sustoti ir laukti valandą kol atvyks ugniagesiai pašalinti medžio.
    Kai realybėje ir taip akivaizdu, kad 100 proc vairuotojų apvažiuotų, o ne lauktų ugniagesių.

    Comment


      Parašė Panevezietis Rodyti pranešimą
      130 km/h
      Reiktų prisiminti, jog važiuojant 130 km/h automobilis nukeliauja 36,11 metrų per sekundę. Šiaip keista, kad tiesiog neįteisino dviejų sekundžių taisyklės, nes sekundes paskaičiuoti pagal kokį nors pravažiuojamą stulpą ar žymą kelyje daug lengviau mintinai negu bandyti spėlioti kažkokius atstumu.

      Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

      Arba grubiai 14 automobilių į tarpą.
      14 į tarpą tilptų nebent jeigu esi traukinio mašinistas, o ne vairuotojas autostradoje.

      Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

      Kaip tai atrodys praktikoje? Važiuoji 120km/h, pasiveji važiuojantį 115km/h, persirikiuoji į antrą juostą prieš 60m, lėtai priartėji, "apsilenki" priekyje pirmoje juostoje tarp visų "numatyti tarpai". Kaip elgiamės? judam toliau ant 120km/h ieškot didesnio tarpo (o iš paskos šviesų ir signalų fiesta, važiuojančių 130km/h), ar lendam čia pat į pirmą ir minam stabdžius?
      Veikia labai paprastai realybėje - įlendi į tarpo vidurį, o tada tas, kurio tarpą sugadinai laikinai susimažina greitį ir iš naujo pasidaro tarpą. Taip ir šiandien veikia cruise control su atstumo palaikymu.

      Man įdomu, o forumiečiai lenkia gazuodami į lenkiamo automobilio subinę? Jam užteks stabdį paspausti (šiaip sau arba pamačius ką nors kelyje) ir beliks tikėtis kad esate pasirašę testamentą.

      Pažįstu vieną, kuris pamatęs prie šiknos prilipusį važiuotoją specialiai atleidžia gazą - sakė nuostabos ištiktos veido išraiškos veidrodėlyje būna legendinės neužsiraukit

      Comment


        Parašė gerietis Rodyti pranešimą

        Atlikti darbus kelio zonoje reikia turėti leidimą. Didelio medžio rankomis nepašalinsi. Gali gal pademonstruoti kai tu pašalini stovinčią fūrą?
        11 KET punktas:
        Eismo dalyviai, sudarę ar pastebėję kliūtį kelyje, sukėlę ar pastebėję jame pavojų, privalo šią kliūtį ar pavojų pašalinti, o negalėdami to padarytipranešti policijai ar kelio pagal Lietuvos Respublikos kelių įstatymo 4 straipsnyje nustatytą kelių suskirstymą savininkui, pažymėti kliūtį ar pavojingą vietą ir visais įmanomais būdais įspėti apie kliūtį ar pavojų kitus eismo dalyvius.
        Paryškinimas mano.

        Comment


          Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

          14 į tarpą tilptų nebent jeigu esi traukinio mašinistas, o ne vairuotojas autostradoje.

          Veikia labai paprastai realybėje - įlendi į tarpo vidurį, o tada tas, kurio tarpą sugadinai laikinai susimažina greitį ir iš naujo pasidaro tarpą. Taip ir šiandien veikia cruise control su atstumo palaikymu.

          Man įdomu, o forumiečiai lenkia gazuodami į lenkiamo automobilio subinę? Jam užteks stabdį paspausti (šiaip sau arba pamačius ką nors kelyje) ir beliks tikėtis kad esate pasirašę testamentą.

          Pažįstu vieną, kuris pamatęs prie šiknos prilipusį važiuotoją specialiai atleidžia gazą - sakė nuostabos ištiktos veido išraiškos veidrodėlyje būna legendinės neužsiraukit
          Šiaip 14 buvo pastebėjimas apie tarpo dydžio įsivaizdavimą, o ne galinčių važiuoti skaičių

          Tai kad, testamento greičiau reikės tam, kuris su stabdžio pedalu žais. Didesnė tikimybė, kad į priešpriešinę išlėks būtent jis, gavęs į užpakalį.

          Žinoma nereik į bagažinę lipt, bet ir ne iš kilometro pradėt lenkt.

          Taip taip... tai gal nematęs veidų tų, kurie lenkimą iš 45m atstumo pradeda ir spėja tik susilyginti su lenkiamu? Ten net kvapas per stiklus ima jaustis

          ​​​​​​​

          Comment


            Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

            11 KET punktas:
            Eismo dalyviai, sudarę ar pastebėję kliūtį kelyje, sukėlę ar pastebėję jame pavojų, privalo šią kliūtį ar pavojų pašalinti, o negalėdami to padarytipranešti policijai ar kelio pagal Lietuvos Respublikos kelių įstatymo 4 straipsnyje nustatytą kelių suskirstymą savininkui, pažymėti kliūtį ar pavojingą vietą ir visais įmanomais būdais įspėti apie kliūtį ar pavojų kitus eismo dalyvius.
            Paryškinimas mano.
            Toliau kas? Važiuosi atbulas iki artimiausios sankryžos?
            -

            Comment


              Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

              Taip taip... tai gal nematęs veidų tų, kurie lenkimą iš 45m atstumo pradeda ir spėja tik susilyginti su lenkiamu? Ten net kvapas per stiklus ima jaustis

              ​​​​​​​
              reiškiasi lenkimo langas per mažas. taip pat reiktų nepamiršti jog lenkiant negali viršyti greičio

              Comment


                O kaip teisingai reikia elgtis, jeigu žalioje apibrauktoje vietoje stovi šiukšlių konteineriai, šiukšliavežis sustoja iškart ties perėja arba taip, kad neina pralysti, o važiuoti reikia rodyklės kryptimi? Laukti 10 minučių, kol šiukšles susitvarkys?

                Comment


                  Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
                  O kaip teisingai reikia elgtis, jeigu žalioje apibrauktoje vietoje stovi šiukšlių konteineriai, šiukšliavežis sustoja iškart ties perėja arba taip, kad neina pralysti, o važiuoti reikia rodyklės kryptimi? Laukti 10 minučių, kol šiukšles susitvarkys?

                  10 min galima ir palaukti, bet yra vietų kur lauksi mėnesiais. Vietiniai ufonautai nesugeba į elementarų klausimą atsakyti, sugeba tik KET tekstą paryškinti lyg be jų čia niekas skaityti nemokėtų.
                  -

                  Comment


                    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                    Su distancija tarp mašinų didžiausias iššūkis - jei pasilieki distanciją, prieš tave nuolat įlindinėja
                    tai jei nori, kad taip nevyktų, tai turi būti reguliuojama, tiksliau baudžiama už tai. Kaip? Šiais laikais labai paprastai, kameros ir atitinkama programinė įranga sugeba išmatuoti ir greitį ir atstumus.

                    Comment


                      Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

                      O labas, seniai matytas.

                      Svarbiausia turinčius kitą nuomonę pirmiausia apkaltinti turinčius per žemą IQ, pačiam net nesuvokiant ką oponentas tuom norėjo pasakyti. Pačiam neatrodo, kad autostradom galima leisti ir 30km/h važiuoti. Bus tikrai saugiau, ane?

                      p.s. A1 temoj mandagiai nutylėjai važiavimo geltonomis linijomis į centrinius saugumo atitvarus ypatumus, po to, kai tą vietą (situaciją) nufotkinau su dronu. Nors iki tol irgi kitus automarozais ir debilais vadinai, ir aiškinai, kaip ten važiuotum pagal geltonas linijas (ties krunos tiltu).
                      Labai smagu kai žmogus pats susireikšmina ir prisiskiria save prie kažko, šiuo atveju prie žemo IQ

                      Tai pasidalink savo nuomone, koks greičio intervalas pagal tave būtų saugus? Tarp 70;80;90;100 ar 110-130km/h?

                      30km/h ane? na čia tavo vėl mėtymaisi į kraštutinumus.

                      Kelyje bet kada gali atsirasti kliūtis kuri nejudės ar judės labai lėtai (kamštis ar avarija autostradoje) Tad sapaliojimas, kad atstumas nesvarbu o svarbiau priversti visus važiuoti greičiau yra nelabai mąstančio žmogaus.

                      p.s. dėl A1 temos, nepyk bet tikrai nemačiau tavo foto iš drono, bet manau nelabai ką ir praradau, nes tikriausiai eilinę nesąmonę norėjai pasakyti. O važiuočiau kaip ir nekartą sakiau, pagal geltonas linijas, neviršindamas leistino greičio, laikantis atstumo ir atsiradus kliūčiai kelyje, reaguočiau pagal situaciją.

                      p.p.s.: mano iššūkiui nusifilmuoti atkarpoje kur jau yra geltonos linijos, bet dar nėra kelio ženklų ir prisiduoti e-policijai ir nieks nepriėmė, bei mandagiai nutylėjo

                      Comment


                        Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
                        O kaip teisingai reikia elgtis, jeigu žalioje apibrauktoje vietoje stovi šiukšlių konteineriai, šiukšliavežis sustoja iškart ties perėja arba taip, kad neina pralysti, o važiuoti reikia rodyklės kryptimi? Laukti 10 minučių, kol šiukšles susitvarkys?
                        Reikia sutelkti vietinę bendruomenę ir kreiptis savivaldybėn, kad ištaisytų, ką pridirbo. Ten ne salelės reikėjo, o kraštuose apriboti parkavimą prie perėjos bent kokiais kuoliukais

                        Comment


                          Parašė gerietis Rodyti pranešimą

                          Toliau kas? Važiuosi atbulas iki artimiausios sankryžos?
                          Jei tai vienintelis pasirinkimas nepažeidžiant KET, taip.
                          Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
                          O kaip teisingai reikia elgtis, jeigu žalioje apibrauktoje vietoje stovi šiukšlių konteineriai, šiukšliavežis sustoja iškart ties perėja arba taip, kad neina pralysti, o važiuoti reikia rodyklės kryptimi? Laukti 10 minučių, kol šiukšles susitvarkys?
                          Tokiu atveju tiesiog reikia palaukti kok nuvažiuos šiukšliavežė.

                          Comment


                            Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                            Jei tai vienintelis pasirinkimas nepažeidžiant KET, taip.
                            Užmiesčio kelias, traktorius pjauna kelkraštį. Ištisinė. Net ir naujoje redakcijoje KET neleis kirsti ištisinės, nes kliūtis nestacionari.
                            Važiuosi pėsčiojo greičiu paskui traktorių ar 1 km atbulas kur galėsi apsisukti ir važiuoti priešinga savo tikslui kryptimi?
                            (gali neatsakinėti).

                            -

                            Comment


                              Parašė thomcius Rodyti pranešimą

                              Labai smagu kai žmogus pats susireikšmina ir prisiskiria save prie kažko, šiuo atveju prie žemo IQ

                              Tai pasidalink savo nuomone, koks greičio intervalas pagal tave būtų saugus? Tarp 70;80;90;100 ar 110-130km/h?

                              30km/h ane? na čia tavo vėl mėtymaisi į kraštutinumus.

                              Kelyje bet kada gali atsirasti kliūtis kuri nejudės ar judės labai lėtai (kamštis ar avarija autostradoje) Tad sapaliojimas, kad atstumas nesvarbu o svarbiau priversti visus važiuoti greičiau yra nelabai mąstančio žmogaus.

                              p.s. dėl A1 temos, nepyk bet tikrai nemačiau tavo foto iš drono, bet manau nelabai ką ir praradau, nes tikriausiai eilinę nesąmonę norėjai pasakyti. O važiuočiau kaip ir nekartą sakiau, pagal geltonas linijas, neviršindamas leistino greičio, laikantis atstumo ir atsiradus kliūčiai kelyje, reaguočiau pagal situaciją.

                              p.p.s.: mano iššūkiui nusifilmuoti atkarpoje kur jau yra geltonos linijos, bet dar nėra kelio ženklų ir prisiduoti e-policijai ir nieks nepriėmė, bei mandagiai nutylėjo
                              Pagal gebėjimus vartytis iš gaidžio, galėtum eiti Gražuliui į patarėjus.

                              Cituoji mano postą, o paskui sakai, kad ne man adresuota buvo tavo įžeidinėjimai?

                              Tarp 60kmh ir 130kmh yra 70kmh skirtumas. Tarp tarkim 90kmh ir 130kmh būtų jau tik 40 kmh skirtumas. Jauti skirtumą?

                              Gal galėtum paaiškinti, kam, kad kelias taptų greitkeliu, jame būtina išnaikinti 1 lygio sankryžas, autobusų sustojimus ir pan? Pagal tavo logiką, važiuojantis greičiau, visada už viską atsakingas, nes važiuojantis lėčiau visada yra saugesnis.

                              Jei nebūtum mandagiai praskipinęs mano situacijos fotkės iš oro, būtum laisvai galėjęs sudalyvauti iššukyje sukelti masinę avariją prie Krunos tilto.... Būčiau su mielu noru skyręs laiko nufilmuoti viską iš oro
                              Mano blogas

                              Comment


                                Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                Jei tai vienintelis pasirinkimas nepažeidžiant KET, taip.
                                Tas atvejis, kai turinys svarbiau nei prasmė. Ant kelio kliūtis, kurios pašalinimas truks 3 valandas. Geriau važiuoti kilometrą atbulomis prieš eismą, nei stovint (priekyje nepajudinama kliūtis), apsižiūrėjus kirsti ištisinę, apvažiuoti kliūtį, ir važiuoti savo reikalais...
                                Mano blogas

                                Comment


                                  Parašė gerietis Rodyti pranešimą

                                  Užmiesčio kelias, traktorius pjauna kelkraštį. Ištisinė. Net ir naujoje redakcijoje KET neleis kirsti ištisinės, nes kliūtis nestacionari.
                                  Važiuosi pėsčiojo greičiu paskui traktorių ar 1 km atbulas kur galėsi apsisukti ir važiuoti priešinga savo tikslui kryptimi?
                                  (gali neatsakinėti).
                                  Jei yra ženklas Nr. 325, kas dažnai pasitaiko su ištisine užmiestyje, tai ženklas turi viršenybę prieš linijas (vertikalus prieš horizontalų) ir ženklas lenkti leidžia

                                  Comment


                                    Susisiekimo ministerija siūlo šią tvarką keisti ir numatyti, kad jei prieš kelių sankirtą ar sankryžą nėra papildomų ženklų, tai anksčiau numatyti ribojimai nesibaigia ir pravažiavus minėtą kelių sankirtą ar sankryžą

                                    "susisiekus su Susisiekimo ministerija, jos atstovai nurodė, kad siūlomi Kelių eismo taisyklių pakeitimai nesukuria pokyčio vairuotojams ir yra tikslinamojo pobūdžio"

                                    Siūlom pakeitimus, kurie nesukuria pokyčio?

                                    https://www.delfi.lt/auto/autonaujie...0K6f2k5oGYJ07w

                                    Comment


                                      Idėja ir pakeitimas iš esmės geras (tokia tvarka galioja nemažoje dalyje ES valstybių), tačiau bandoma labai durnai jį prastumi ir įgyvendinti. Tam reikėtų kaip minimum metų pasiruošimo termino, nes reikėtų perkabinti nemažą dalį draudžiamųjų žeklų. Taip pat, reikėtų įrengti naujų ženklų. Jeigu dar ir buvo kalbėta apie pačių ženklų dizaino keitimus, tai tokie rimtesni pokyčiai turėtų būti subendrinti ir daromi vienu metu, pagal aiškų grafiką užtikrinant tinkamą pereinamąjį laikotarpį.

                                      Comment


                                        Kaip aplinkinėse šalyse ? Lenkijoj, Latvijoj, Estijoj ? Nes važinėdamas masčiau, ar Waze grybauja po sankryžų neparodydamas naujo leistino greičio, ar aš ko nesuprantu ?

                                        Comment


                                          Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                          Idėja ir pakeitimas iš esmės geras (tokia tvarka galioja nemažoje dalyje ES valstybių), tačiau bandoma labai durnai jį prastumi ir įgyvendinti. Tam reikėtų kaip minimum metų pasiruošimo termino, nes reikėtų perkabinti nemažą dalį draudžiamųjų žeklų. Taip pat, reikėtų įrengti naujų ženklų. Jeigu dar ir buvo kalbėta apie pačių ženklų dizaino keitimus, tai tokie rimtesni pokyčiai turėtų būti subendrinti ir daromi vienu metu, pagal aiškų grafiką užtikrinant tinkamą pereinamąjį laikotarpį.
                                          Nieko gero. Reikės dar daugiau ženklų, o jei jų nebus, įvažiavęs į gatvę su apribotu greičiu to nežinodamas tapsi taisyklių pažeidėju.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X