Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kelių eismo taisyklės

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
    O kaip man važiuojant 130 km/h pamatuoti atstumą iki prieky esančio automobilio?
    Žvilgsniu užfiksuoji mašiną priešais, šalia kokio nors kelio elemento, pvz. stulpo ir skaičiuoji iki 2 sec. Po 2 sec. turi pačio subinė būti prie to elemento, tada bus geras atstumas.
    ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

    Comment


      Parašė RamasN Rodyti pranešimą

      Man įdomu ir kaip nustatė, kad būtent dėl tokios priežasties žuvo X žmonių.
      Taip, kaip 90 % nustato, kad dėl avarijos kaltas "saugaus greičio nepasirinkimas", t. y., iš lubų.

      Comment


        Parašė RamasN Rodyti pranešimą

        Man įdomu ir kaip nustatė, kad būtent dėl tokios priežasties žuvo X žmonių. Gal panašiai kaip varžybose laikui, į magistralę įleidžiam pro vartelius po mašiną kas minutę... Jei buvo avarija dėl to, kad įvažiavo į galą, tai galėjo būti iš belenkokio atstumo. Žmonės deja užsižiūri į telefoną vairuodami, būna išgėrę, pavargę, pasisuka kai kalba su keleiviais ir t.t. Dalies atveju gal ir įmanoma išvengti padidinus atstumą, bet matyt labiau padėtų atnaujinimas mašinų parko, kai atstumų laikymo sistemos yra komplektacijoj. Priešingu atveju subjektyvus reikalavimas ir nelabai įgyvendinama kontrolė
        Nustatė tai laiko patikrintu metodu: palaižius pirštą ir iškėlus į viršų - pasakė žinau ir nustatė. Čia tas pats, kaip pas mus visada viskas įvyksta dėl "nepasirinkto saugaus grečio". Neseniai kur buvo įvykis kur į kelininkų sunkvežimio galą įvažiavo automobilis, tai esamas ar buvęs pareigūnas (pagal profilio foto) komentavo, kad akivaizdu jog avarija įvyko dėl greičio viršyjimo. Nors nei užuominos apie greitį nėra, nei tai buvo netikėtai atsiradusi kliūtis, o tiesiog uždarytoje juostoje stovintis automobilis. Bet vat toks galimai atsakingas specialistas iškart "akivaizdu dėl viršyto greičio"

        Comment


          Viskas priklausys nuo enforcinimo. Jeigu už šitų taisyklių nesilaikymą nebaus, tai niekas ir nežinos, kaip nustatyti ir įvertinti atstumą. Jeigu už tai bus baudžiama, net ir visiški automarozai su IQ 40 kaipmat išmoks įvertinti atstumus milimetro tikslumu. Tuos dalykus ypač gerai išmoko grėsmė paploninti piniginę.

          Comment


            130 km/h
            Attached Files

            Comment


              Parašė Panevezietis Rodyti pranešimą
              130 km/h
              Arba grubiai 14 automobilių į tarpą.

              Kaip tai atrodys praktikoje? Važiuoji 120km/h, pasiveji važiuojantį 115km/h, persirikiuoji į antrą juostą prieš 60m, lėtai priartėji, "apsilenki" priekyje pirmoje juostoje tarp visų "numatyti tarpai". Kaip elgiamės? judam toliau ant 120km/h ieškot didesnio tarpo (o iš paskos šviesų ir signalų fiesta, važiuojančių 130km/h), ar lendam čia pat į pirmą ir minam stabdžius?
              Kas logiškai atrodo popieriuje, kelyje gali tapti absurdu, kuriam nereik nei greičio viršijimo nei automarozų etikečių...

              Comment


                Parašė Panevezietis Rodyti pranešimą
                130 km/h
                Tokius tarpus gal ir galima išlaikyti greitkelyje, jei važiuoji 04:00 ryte. Praktikoje taip nevyks.

                Comment


                  Parašė Gator Rodyti pranešimą

                  Kad bent straipsnyje rašo tik apie idiotiškos taisyklės panaikinimą, pagal kurią jei tavo kryptyje nuvirto medis, tai tu privalai likti stovėti valandas ar net dienas iki kol medį pašalins ir negali jo apvažiuoti, jei yra ištisinė.
                  100 proc vairuotojų ir taip to nedarydavo, tad čia niekas nesikeis.
                  Tai kaip ir prie ženklo stovėti draudžiama stojama "trumpam", ar pralekiama pro geltoną šviesą, nes stabdymas būtų "staigus", taip ir sustojusį pasukti automobilį lenks per ištisinę, nes "kliūtis"

                  Comment


                    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                    Arba grubiai 14 automobilių į tarpą.

                    Kaip tai atrodys praktikoje? Važiuoji 120km/h, pasiveji važiuojantį 115km/h, persirikiuoji į antrą juostą prieš 60m, lėtai priartėji, "apsilenki" priekyje pirmoje juostoje tarp visų "numatyti tarpai". Kaip elgiamės? judam toliau ant 120km/h ieškot didesnio tarpo (o iš paskos šviesų ir signalų fiesta, važiuojančių 130km/h), ar lendam čia pat į pirmą ir minam stabdžius?
                    Kas logiškai atrodo popieriuje, kelyje gali tapti absurdu, kuriam nereik nei greičio viršijimo nei automarozų etikečių...
                    O sutvarkyti legaliai leidžiamą 70km/h greičių skirtumą (tarp važiuojančio minimaliu leistinu greičiu autostradoje, ir važiuojančio maksimaliu leistinu greičiu) tai rankos nekyla. Jei kažkas važiuoja 60km/h (nepažeisdamas KET) o kažkas atlekia 130km/h, apie kokį saugumą mes šnekame? Juk iš paskos važiuojantis nemato, kokiu greičiu važiuoja lėtesnysis... O kaltas greitis ir atstumo nesilaikymas
                    Mano blogas

                    Comment


                      Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

                      O sutvarkyti legaliai leidžiamą 70km/h greičių skirtumą (tarp važiuojančio minimaliu leistinu greičiu autostradoje, ir važiuojančio maksimaliu leistinu greičiu) tai rankos nekyla. Jei kažkas važiuoja 60km/h (nepažeisdamas KET) o kažkas atlekia 130km/h, apie kokį saugumą mes šnekame? Juk iš paskos važiuojantis nemato, kokiu greičiu važiuoja lėtesnysis... O kaltas greitis ir atstumo nesilaikymas
                      jeigu tu nematai kas darosi kelyje ar nesugebi įvertinti, tai taip - tu važiuoji per greitai. 130km/h ne tau. Nusimesk iki 60 ir nepažeisi KET.

                      Nedaug turintiems IQ trumpas paaiškinimas, jeigu tu važiuoji 130km/h ir laikaisi minimalaus reikalaujamo atstumo, šiuo atveju 65k mm. Ir prieš tave atsiranda važiuojantis 60km/h, tu per likusius 65m spėji pažiūrėti į kairį veidrodėli ir renkiesi iš dviejų variantų (trys jau būtų per sunkus pasirinkimas su žemu IQ)
                      1 variantas įjungti posūkį ir jį apsilenkus, įjungti dešinį posūkį ir važiuoti toliau.
                      2 variantas jeigu veidrodėlyje pamatai kliūtį, tada spaudi stabdį ir mažini greitį ir atstumą, tam ir reikalingas atstumo laikymasis, kad spėtum sustabdyti.

                      Comment


                        Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
                        Nenoriu nuskambėti kaip naglas 90-ųjų stiliaus teisinis nihilistas, na bet....
                        O kaip man važiuojant 130 km/h pamatuoti atstumą iki prieky esančio automobilio? Žmona turi architektūrinį lazerinį atstumo matuoklį - man jį virš vairo prisimontuoti? Aš suprantu, ką ir kodėl jie daro (saugumas ir t.t.), na bet kaip tokius reikalavimus praktikoje pritaikyti?
                        Pas mane ant MB rodo koks atstumas. Užsistatęs aš beveik tolimiausią galimą, t.y. 50-75 m., kad laikytųsi priklausomai nuo greičio aišku. Bet iš praktikos važinėjant autostradose, tai toks atstumas yra trigeris visiems kurie už manęs, jiems atrodo, kad aš užmigęs ir palikęs tokį atstumą šiaip, tada jie nori užlysti į tą tarpą priekyje, apvažiuodami per dešinę juostą ir t.t. Arba turiu mažinti atstumą iki 25 m., bet toks atstumas irgi nepadeda, nes ir tai per didelis visokiems kelių ereliams. Jie gali įlysti į 5 m. tarpą.

                        Click image for larger version  Name:	Screenshot 2024-07-17 164254.png Views:	0 Size:	237,6 kB ID:	2141388
                        AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                        Comment


                          Tarkime, mieste yra 2 km judantis kamštis, 40 km/h aukštesniu vidutiniu greičiu (realiai - mažesniu), Tokiame kamštyje gali būti ne daugiau 100 automobilių, įvertinant automobilių ilgį - gerokai mažiau - apie 70. Jei toks kamštis sustoja ir sutankėja iki kelių metrų distancijų, tai jame telpa jau 200 automobilių.
                          Šiaip jau, mus mokė, kad važiuojant didesniais greičiais reikia laikytis distancijos atitinkančios greitį. T.y. 100 km/h - 100 m distancija.

                          Comment


                            Truputi net absurdiška diskutuoti dėl tokio taisyklių pakeitimo, kurio nei kažkas skrupulingai laikysis, nei bus galima objektyviai sukontroliuoti. Logiškai galvojant, tai toks pakeitimas reikalingas tik kaltininkų dėl eismo įvykių "paprastam" įforminimui. Kaip dabar visur būna "nepasirinktas saugus greitis", taip dabar dėl bet kokios priežasties atsitrenkus į kitą TP iš galo visada bus "nepasirinktas saugus leistinas atstumas". Nes pagal tokį milžinišką atstumą visada turėtum galėti sustoti, o jei nesustojai - reiškias nesilaikei atstumo.

                            Comment


                              Straipsnyje nebuvo paminėta, bet akis užkliuvo už šio KET punkto, rodos, visiškai smulkaus ir nereikšmingo papildymo:
                              5. Galiojimo zoną turinčių draudžiamųjų kelio ženklų Nr. 319, 325, 327, 329, 331–335 draudimai galioja nuo draudžiamojo kelio ženklo iki artimiausios sankryžos (įskaitant sankryžos plotą) ar važiuojamųjų dalių sankirtos (įskaitant sankirtos plotą) už draudžiamojo kelio ženklo, kurios pažymėtos vairuotojui skirtais pirmumo kelio ženklais, kelio ženklais „Lygiareikšmių kelių sankryža“, „Sankryža su šalutiniu keliu“, „Šalutinis kelias iš dešinės“, „Šalutinis kelias iš kairės“ arba „Eismas ratu“, o gyvenvietėse, kai nėra nurodytos sankryžos ar važiuojamųjų dalių sankirtos, – iki gyvenvietės pabaigos, pažymėtos nurodomuoju kelio ženklu „Gyvenvietės pabaiga"
                              Tačiau šiame pakeitime slepiasi baisus velnias - jeigu gatvių sankryžose, kuriose pirmumo ženklai įrengti tik šalutinėse gatvėse, iš šalutinės gatvės įvažiuojantys vairuotojai nebus informuoti apie esamus ribojimus pagrindinėje gatvėje, jie galės būti baudžiami vadovaujantis principu "nežinojimas nuo atsakomybės neatleidžia".

                              Comment


                                Parašė thomcius Rodyti pranešimą

                                jeigu tu nematai kas darosi kelyje ar nesugebi įvertinti, tai taip - tu važiuoji per greitai. 130km/h ne tau. Nusimesk iki 60 ir nepažeisi KET.

                                Nedaug turintiems IQ trumpas paaiškinimas, jeigu tu važiuoji 130km/h ir laikaisi minimalaus reikalaujamo atstumo, šiuo atveju 65k mm. Ir prieš tave atsiranda važiuojantis 60km/h, tu per likusius 65m spėji pažiūrėti į kairį veidrodėli ir renkiesi iš dviejų variantų (trys jau būtų per sunkus pasirinkimas su žemu IQ)
                                1 variantas įjungti posūkį ir jį apsilenkus, įjungti dešinį posūkį ir važiuoti toliau.
                                2 variantas jeigu veidrodėlyje pamatai kliūtį, tada spaudi stabdį ir mažini greitį ir atstumą, tam ir reikalingas atstumo laikymasis, kad spėtum sustabdyti.
                                O labas, seniai matytas.

                                Svarbiausia turinčius kitą nuomonę pirmiausia apkaltinti turinčius per žemą IQ, pačiam net nesuvokiant ką oponentas tuom norėjo pasakyti. Pačiam neatrodo, kad autostradom galima leisti ir 30km/h važiuoti. Bus tikrai saugiau, ane?

                                p.s. A1 temoj mandagiai nutylėjai važiavimo geltonomis linijomis į centrinius saugumo atitvarus ypatumus, po to, kai tą vietą (situaciją) nufotkinau su dronu. Nors iki tol irgi kitus automarozais ir debilais vadinai, ir aiškinai, kaip ten važiuotum pagal geltonas linijas (ties krunos tiltu).

                                Mano blogas

                                Comment


                                  Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                  Tai kaip ir prie ženklo stovėti draudžiama stojama "trumpam", ar pralekiama pro geltoną šviesą, nes stabdymas būtų "staigus", taip ir sustojusį pasukti automobilį lenks per ištisinę, nes "kliūtis"
                                  Taigi aiškiai pasakyta kokiems atvejams skirta, ne eisme dalyvaujantį lenkti skirta.

                                  Comment


                                    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                                    šiame pakeitime slepiasi baisus velnias - jeigu gatvių sankryžose, kuriose pirmumo ženklai įrengti tik šalutinėse gatvėse, iš šalutinės gatvės įvažiuojantys vairuotojai nebus informuoti apie esamus ribojimus pagrindinėje gatvėje, jie galės būti baudžiami vadovaujantis principu "nežinojimas nuo atsakomybės neatleidžia".
                                    Jei nebus tai nebus, negalima bausti.

                                    Comment


                                      Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                                      Kaip tai atrodys praktikoje? Važiuoji 120km/h, pasiveji važiuojantį 115km/h, persirikiuoji į antrą juostą prieš 60m, lėtai priartėji, "apsilenki" priekyje pirmoje juostoje tarp visų "numatyti tarpai". Kaip elgiamės? judam toliau ant 120km/h ieškot didesnio tarpo (o iš paskos šviesų ir signalų fiesta, važiuojančių 130km/h), ar lendam čia pat į pirmą ir minam stabdžius?
                                      Kas logiškai atrodo popieriuje, kelyje gali tapti absurdu, kuriam nereik nei greičio viršijimo nei automarozų etikečių...
                                      Reglamentuojamas tarpas priekyje tavęs, o ne gale, todėl drąsiai galėsi braukti aplenktajam per sprindį prieš nosį.

                                      -

                                      Comment


                                        Parašė Briedis Rodyti pranešimą

                                        Tačiau šiame pakeitime slepiasi baisus velnias - jeigu gatvių sankryžose, kuriose pirmumo ženklai įrengti tik šalutinėse gatvėse, iš šalutinės gatvės įvažiuojantys vairuotojai nebus informuoti apie esamus ribojimus pagrindinėje gatvėje, jie galės būti baudžiami vadovaujantis principu "nežinojimas nuo atsakomybės neatleidžia".
                                        Pagal šį principą nei pirmoko nenubaustum. Staigiai išdygs visi informavimai. Tiesa taip bus prarasta ir šio pakeitimo prasmė, nes juo ir norėta išvengti perteklinio ženklinimo

                                        Comment


                                          Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                                          Pagal šį principą nei pirmoko nenubaustum. Staigiai išdygs visi informavimai. Tiesa taip bus prarasta ir šio pakeitimo prasmė, nes juo ir norėta išvengti perteklinio ženklinimo
                                          Kokio perteklinio ženklinimo norėta išvengti? Taigi dabar kaip tik bus reikalingas papildomas perteklinis ženklinimas - pirmumo arba apribojimus panaikinantys ženklai.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X