Parašė Riedutis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kelių eismo taisyklės
Collapse
X
-
Parašė RamasN Rodyti pranešimą
Man įdomu ir kaip nustatė, kad būtent dėl tokios priežasties žuvo X žmonių.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė RamasN Rodyti pranešimą
Man įdomu ir kaip nustatė, kad būtent dėl tokios priežasties žuvo X žmonių. Gal panašiai kaip varžybose laikui, į magistralę įleidžiam pro vartelius po mašiną kas minutę... Jei buvo avarija dėl to, kad įvažiavo į galą, tai galėjo būti iš belenkokio atstumo. Žmonės deja užsižiūri į telefoną vairuodami, būna išgėrę, pavargę, pasisuka kai kalba su keleiviais ir t.t. Dalies atveju gal ir įmanoma išvengti padidinus atstumą, bet matyt labiau padėtų atnaujinimas mašinų parko, kai atstumų laikymo sistemos yra komplektacijoj. Priešingu atveju subjektyvus reikalavimas ir nelabai įgyvendinama kontrolė
- 2 patinka
Comment
-
Viskas priklausys nuo enforcinimo. Jeigu už šitų taisyklių nesilaikymą nebaus, tai niekas ir nežinos, kaip nustatyti ir įvertinti atstumą. Jeigu už tai bus baudžiama, net ir visiški automarozai su IQ 40 kaipmat išmoks įvertinti atstumus milimetro tikslumu. Tuos dalykus ypač gerai išmoko grėsmė paploninti piniginę.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Panevezietis Rodyti pranešimą130 km/h
Kaip tai atrodys praktikoje? Važiuoji 120km/h, pasiveji važiuojantį 115km/h, persirikiuoji į antrą juostą prieš 60m, lėtai priartėji, "apsilenki" priekyje pirmoje juostoje tarp visų "numatyti tarpai". Kaip elgiamės? judam toliau ant 120km/h ieškot didesnio tarpo (o iš paskos šviesų ir signalų fiesta, važiuojančių 130km/h), ar lendam čia pat į pirmą ir minam stabdžius?
Kas logiškai atrodo popieriuje, kelyje gali tapti absurdu, kuriam nereik nei greičio viršijimo nei automarozų etikečių...
- 8 patinka
Comment
-
Parašė Panevezietis Rodyti pranešimą130 km/h
- 6 patinka
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Kad bent straipsnyje rašo tik apie idiotiškos taisyklės panaikinimą, pagal kurią jei tavo kryptyje nuvirto medis, tai tu privalai likti stovėti valandas ar net dienas iki kol medį pašalins ir negali jo apvažiuoti, jei yra ištisinė.
100 proc vairuotojų ir taip to nedarydavo, tad čia niekas nesikeis.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Arba grubiai 14 automobilių į tarpą.
Kaip tai atrodys praktikoje? Važiuoji 120km/h, pasiveji važiuojantį 115km/h, persirikiuoji į antrą juostą prieš 60m, lėtai priartėji, "apsilenki" priekyje pirmoje juostoje tarp visų "numatyti tarpai". Kaip elgiamės? judam toliau ant 120km/h ieškot didesnio tarpo (o iš paskos šviesų ir signalų fiesta, važiuojančių 130km/h), ar lendam čia pat į pirmą ir minam stabdžius?
Kas logiškai atrodo popieriuje, kelyje gali tapti absurdu, kuriam nereik nei greičio viršijimo nei automarozų etikečių...
- 1 patinka
Comment
-
Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
O sutvarkyti legaliai leidžiamą 70km/h greičių skirtumą (tarp važiuojančio minimaliu leistinu greičiu autostradoje, ir važiuojančio maksimaliu leistinu greičiu) tai rankos nekyla. Jei kažkas važiuoja 60km/h (nepažeisdamas KET) o kažkas atlekia 130km/h, apie kokį saugumą mes šnekame? Juk iš paskos važiuojantis nemato, kokiu greičiu važiuoja lėtesnysis... O kaltas greitis ir atstumo nesilaikymas
Nedaug turintiems IQ trumpas paaiškinimas, jeigu tu važiuoji 130km/h ir laikaisi minimalaus reikalaujamo atstumo, šiuo atveju 65k mm. Ir prieš tave atsiranda važiuojantis 60km/h, tu per likusius 65m spėji pažiūrėti į kairį veidrodėli ir renkiesi iš dviejų variantų (trys jau būtų per sunkus pasirinkimas su žemu IQ)
1 variantas įjungti posūkį ir jį apsilenkus, įjungti dešinį posūkį ir važiuoti toliau.
2 variantas jeigu veidrodėlyje pamatai kliūtį, tada spaudi stabdį ir mažini greitį ir atstumą, tam ir reikalingas atstumo laikymasis, kad spėtum sustabdyti.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Riedutis Rodyti pranešimąNenoriu nuskambėti kaip naglas 90-ųjų stiliaus teisinis nihilistas, na bet....
O kaip man važiuojant 130 km/h pamatuoti atstumą iki prieky esančio automobilio? Žmona turi architektūrinį lazerinį atstumo matuoklį - man jį virš vairo prisimontuoti? Aš suprantu, ką ir kodėl jie daro (saugumas ir t.t.), na bet kaip tokius reikalavimus praktikoje pritaikyti?
AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
- 3 patinka
Comment
-
Tarkime, mieste yra 2 km judantis kamštis, 40 km/h aukštesniu vidutiniu greičiu (realiai - mažesniu), Tokiame kamštyje gali būti ne daugiau 100 automobilių, įvertinant automobilių ilgį - gerokai mažiau - apie 70. Jei toks kamštis sustoja ir sutankėja iki kelių metrų distancijų, tai jame telpa jau 200 automobilių.
Šiaip jau, mus mokė, kad važiuojant didesniais greičiais reikia laikytis distancijos atitinkančios greitį. T.y. 100 km/h - 100 m distancija.
Comment
-
Truputi net absurdiška diskutuoti dėl tokio taisyklių pakeitimo, kurio nei kažkas skrupulingai laikysis, nei bus galima objektyviai sukontroliuoti. Logiškai galvojant, tai toks pakeitimas reikalingas tik kaltininkų dėl eismo įvykių "paprastam" įforminimui. Kaip dabar visur būna "nepasirinktas saugus greitis", taip dabar dėl bet kokios priežasties atsitrenkus į kitą TP iš galo visada bus "nepasirinktas saugus leistinas atstumas". Nes pagal tokį milžinišką atstumą visada turėtum galėti sustoti, o jei nesustojai - reiškias nesilaikei atstumo.
- 8 patinka
Comment
-
Straipsnyje nebuvo paminėta, bet akis užkliuvo už šio KET punkto, rodos, visiškai smulkaus ir nereikšmingo papildymo:
5. Galiojimo zoną turinčių draudžiamųjų kelio ženklų Nr. 319, 325, 327, 329, 331–335 draudimai galioja nuo draudžiamojo kelio ženklo iki artimiausios sankryžos (įskaitant sankryžos plotą) ar važiuojamųjų dalių sankirtos (įskaitant sankirtos plotą) už draudžiamojo kelio ženklo, kurios pažymėtos vairuotojui skirtais pirmumo kelio ženklais, kelio ženklais „Lygiareikšmių kelių sankryža“, „Sankryža su šalutiniu keliu“, „Šalutinis kelias iš dešinės“, „Šalutinis kelias iš kairės“ arba „Eismas ratu“, o gyvenvietėse, kai nėra nurodytos sankryžos ar važiuojamųjų dalių sankirtos, – iki gyvenvietės pabaigos, pažymėtos nurodomuoju kelio ženklu „Gyvenvietės pabaiga"
Comment
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimą
jeigu tu nematai kas darosi kelyje ar nesugebi įvertinti, tai taip - tu važiuoji per greitai. 130km/h ne tau. Nusimesk iki 60 ir nepažeisi KET.
Nedaug turintiems IQ trumpas paaiškinimas, jeigu tu važiuoji 130km/h ir laikaisi minimalaus reikalaujamo atstumo, šiuo atveju 65k mm. Ir prieš tave atsiranda važiuojantis 60km/h, tu per likusius 65m spėji pažiūrėti į kairį veidrodėli ir renkiesi iš dviejų variantų (trys jau būtų per sunkus pasirinkimas su žemu IQ)
1 variantas įjungti posūkį ir jį apsilenkus, įjungti dešinį posūkį ir važiuoti toliau.
2 variantas jeigu veidrodėlyje pamatai kliūtį, tada spaudi stabdį ir mažini greitį ir atstumą, tam ir reikalingas atstumo laikymasis, kad spėtum sustabdyti.
Svarbiausia turinčius kitą nuomonę pirmiausia apkaltinti turinčius per žemą IQ, pačiam net nesuvokiant ką oponentas tuom norėjo pasakyti. Pačiam neatrodo, kad autostradom galima leisti ir 30km/h važiuoti. Bus tikrai saugiau, ane?
p.s. A1 temoj mandagiai nutylėjai važiavimo geltonomis linijomis į centrinius saugumo atitvarus ypatumus, po to, kai tą vietą (situaciją) nufotkinau su dronu. Nors iki tol irgi kitus automarozais ir debilais vadinai, ir aiškinai, kaip ten važiuotum pagal geltonas linijas (ties krunos tiltu).
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Tai kaip ir prie ženklo stovėti draudžiama stojama "trumpam", ar pralekiama pro geltoną šviesą, nes stabdymas būtų "staigus", taip ir sustojusį pasukti automobilį lenks per ištisinę, nes "kliūtis"
Comment
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąšiame pakeitime slepiasi baisus velnias - jeigu gatvių sankryžose, kuriose pirmumo ženklai įrengti tik šalutinėse gatvėse, iš šalutinės gatvės įvažiuojantys vairuotojai nebus informuoti apie esamus ribojimus pagrindinėje gatvėje, jie galės būti baudžiami vadovaujantis principu "nežinojimas nuo atsakomybės neatleidžia".
Comment
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Kaip tai atrodys praktikoje? Važiuoji 120km/h, pasiveji važiuojantį 115km/h, persirikiuoji į antrą juostą prieš 60m, lėtai priartėji, "apsilenki" priekyje pirmoje juostoje tarp visų "numatyti tarpai". Kaip elgiamės? judam toliau ant 120km/h ieškot didesnio tarpo (o iš paskos šviesų ir signalų fiesta, važiuojančių 130km/h), ar lendam čia pat į pirmą ir minam stabdžius?
Kas logiškai atrodo popieriuje, kelyje gali tapti absurdu, kuriam nereik nei greičio viršijimo nei automarozų etikečių...
-
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimą
Tačiau šiame pakeitime slepiasi baisus velnias - jeigu gatvių sankryžose, kuriose pirmumo ženklai įrengti tik šalutinėse gatvėse, iš šalutinės gatvės įvažiuojantys vairuotojai nebus informuoti apie esamus ribojimus pagrindinėje gatvėje, jie galės būti baudžiami vadovaujantis principu "nežinojimas nuo atsakomybės neatleidžia".
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimąPagal šį principą nei pirmoko nenubaustum. Staigiai išdygs visi informavimai. Tiesa taip bus prarasta ir šio pakeitimo prasmė, nes juo ir norėta išvengti perteklinio ženklinimo
Comment
Comment