Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kelių eismo taisyklės

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Tomas Rodyti pranešimą

    Į skirtingo dydžio kvadratukų reikšmę gilintis gali autistai. Normaliems eisme pakanka stengtis ant nieko neužvažiuoti ir žiūrėti, kad ant jų neužvažiuotų.
    Pagal situaciją Vilniuje, panašiai yra ir su šviesoforo signalais.

    Comment


      Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

      Taisyklės turi būti aiškios. Dabar taip nėra.
      Jos ir yra aiškios. Visa kita yra tik suinteresuotųjų pritempinėjimai prie savo teisybės. Pvz. 4 ir 9 punktai apskritai ignoruojami ir ieškoma KITŲ kaltės

      Comment


        Parašė Valandininkas Rodyti pranešimą
        Bet jei prieš tokį ženklinimą yra vertikalus pėsčiųjų perėjos ženklinimas, tai čia išeina, kad šitas ženklinimas nebegalioja ir vis tiek turi vestis dviratį? Kaip policija traktuoja po eismo įvykio?
        Pasiskaitykite kaip nustatomos pėsčiųjų perėjo ribos. Čia bene vienintelis atvejis, kai horizontalusis ženklinimas yra svarbesnis, nei ženklai.

        50. Pėsčiųjų perėja – pėsčiųjų perėjimo per kelią vieta, pažymėta nurodomaisiais kelio ženklais „Pėsčiųjų perėja“ ir ženklinimo linijomis arba tik kelio ženklais „Pėsčiųjų perėja“. Pėsčiųjų perėja gali būti žymima vien ženklinimo linijomis KET nustatytais atvejais. Pėsčiųjų perėjos ribas žymi ženklinimo linijos, o jeigu jų nėra, – įsivaizduojamos tiesės, einančios nuo kelio ženklų statmenai per kelią.
        O Ginthus teigia, kad KET yra aiškios

        Comment


          Parašė PoDV Rodyti pranešimą

          Pagal savo pažiūras taikomos KET. Vieni tiesiog nekenčia pėsčiųjų ir dviratininkų, nes patys nevaikšto/nevažinėja. Kiti gal ramiau reaguoja, jei koks pro raudoną praeis pėstysis per tuščią perėją. ar dviratininką reiks važiuojantį praleist per zebrinę pėsčiųjų perėją.
          Aš kaip pėstysis nekenčiu nevispročių vaikštančių per raudoną. Kas būtų, jeigu automobiliai važiuotu per raudoną nes jiems šovė į galvą kad "gal nieko nėra".

          Comment


            Būtų Getaway in Stockholm pirma dalis, 2:30 min., bet įdedu nuo 0:46 min.:


            P. S. Įdėt tiksliu laiku nepavyksta.
            ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

            Comment


              Parašė KEdas Rodyti pranešimą

              Pasiskaitykite kaip nustatomos pėsčiųjų perėjo ribos. Čia bene vienintelis atvejis, kai horizontalusis ženklinimas yra svarbesnis, nei ženklai.

              O Ginthus teigia, kad KET yra aiškios
              Stop juosta irgi nurodo kur stoti ir tik jai nesant stojam prie ženklo. Nėra čia jokių išskirtinumų. Neaiškumus randa kapstantys sau pateisinimų, kodėl turėčiau dabar taikyti sau 4 punktą jei anas nesilaiko hmmm... 1995-to...
              ​​​​​​

              Comment


                Ginthus, gal vis tik pasiskaitykite į kokį klausimą buvo atsakinėjama ir nepertempinėkite.

                Comment


                  Ar eitų suskaičiuoti atkarpas "Dviračių gatvė" Lietuvoje? Kažin ar sieks 20?

                  Manau, kad nevertingas KET pakeitimas nes savivaldybės, net didmiesčių, jo beveik nenaudoja.
                  VILNIUS M. K. Čiurlionio g., Sluškų g.
                  KAUNAS ?
                  KLAIPĖDA Smiltynės g.

                  Comment


                    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                    Ar eitų suskaičiuoti atkarpas "Dviračių gatvė" Lietuvoje? Kažin ar sieks 20?

                    Manau, kad nevertingas KET pakeitimas nes savivaldybės, net didmiesčių, jo beveik nenaudoja.
                    Pakeitimas vertingas, tik atsiradęs ne taip seniai. Jau geriau tegu nenaudoja ir pradeda naudoti, kai gatvė rekonstruojama ir tikrai atitinka dviračių gatvės apibrėžimą, nei esamose bet kokio profilio gatvėse aklai prištampuoja ženklų, kurie neturi nieko bendro nei su eismo saugumu, nei su eismo dalyvių poreikiais, bei su realia situacija. Kad nebūtų tokių atvejų, kai 6m pločio eismo juostų gatvėje įkala ženklą "Gyvenamoji zona" ir visi įsivaizduoja, kad jau gatvė tapo rami ir saugi visiems.
                    Apskritai turėtų būti griežti techniniai parametrai, kokiose gatvėse kokius ženklus galima kabinti, kad savivaldybės pasijudintų ir tokias gatves įrenginėtų, vietoje dabar esančių literatūrinių aprašymų, kuriuos galima įvairiai interpretuoti.

                    Comment


                      Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                      Ar eitų suskaičiuoti atkarpas "Dviračių gatvė" Lietuvoje? Kažin ar sieks 20?

                      Manau, kad nevertingas KET pakeitimas nes savivaldybės, net didmiesčių, jo beveik nenaudoja.
                      VILNIUS M. K. Čiurlionio g., Sluškų g.
                      KAUNAS ?
                      KLAIPĖDA Smiltynės g.
                      Palanga-Šventoji - išspręskite šį rebusą
                      Klaipėda, Vasarotojų gatvė
                      Vilnius, Z. Sierakausko g., P. Vileišio g.

                      Comment


                        Parašė Kaid Rodyti pranešimą

                        Palanga-Šventoji - išspręskite šį rebusą
                        Klaipėda, Vasarotojų gatvė
                        Vilnius, Z. Sierakausko g., P. Vileišio g.
                        Tai tavo nuorodoje draudžiamas motorinės transporto priemonės eismas, bet autobusų iki 12t kaip ir ne? Taip pat ir arklių tempiamam vežimui iki 12t galimas eismas? ????
                        Paskutinis taisė ojojoj; 2024.07.16, 15:21.

                        Comment


                          Vilniuje prižimėta daug, bet:
                          Donelaičio g. ne dvirgatvė, o gyv. zona;
                          Jovaro g. tik papildoma lentelė išskyrus dviračius, bet gatvės pradžioje ženklo dvirgatvė nėra (o senas baigia galiot, nes sankryža?), nors išvažiuojant iš gatvės yra ženklas tokios gatvės pabaiga;
                          Klimo g. įvažiuojant nėra, išvažiuojant nėra;
                          Trispalvės al. gyvenama zona.

                          Toliau nežiūrėjau, realiai nesąmones vėl žymi VMS savo žemėlapiuose.

                          Visgi nemažai nurodyta įrengti 2025–2026 m., pvz. sukritikuotą Žaliakalnio Vileikoj.
                          https://sisp.maps.arcgis.com/apps/in...6q9AelEGVfnuGA
                          ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                          Comment


                            Keletas KET pakeitimų: panaikinamas idiotiškas ištisinės linijos šventumas , nustatoma prievolė laikytis distancijos, atstumo lenkiant dviačius, įteisinama mažos trašos zona.

                            https://madeinvilnius.lt/transportas...me-magistrale/
                            -

                            Comment


                              Parašė ojojoj Rodyti pranešimą

                              Tai tavo nuorodoje draudžiamas motorinės transporto priemonės eismas, bet autobusų iki 12t kaip ir ne? Taip pat ir arklių tempiamam vežimui iki 12t galimas eismas? ????
                              Nedraudžiama maršrutiniams autobusams, aptarnaujančiam transportui, spec. tarnyboms. Taip pat ir arklių tempiamam vežimui iki 12t galimas eismas.
                              -

                              Comment


                                Parašė gerietis Rodyti pranešimą
                                Keletas KET pakeitimų: panaikinamas idiotiškas ištisinės linijos šventumas , nustatoma prievolė laikytis distancijos, atstumo lenkiant dviačius, įteisinama mažos trašos zona.
                                Tai dabar bus dar sunkiau nubausit debilus sukeliančius avarines situacijas kertant ištisinę liniją.

                                Comment


                                  Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                  Tai dabar bus dar sunkiau nubausit debilus sukeliančius avarines situacijas kertant ištisinę liniją.
                                  Kad bent straipsnyje rašo tik apie idiotiškos taisyklės panaikinimą, pagal kurią jei tavo kryptyje nuvirto medis, tai tu privalai likti stovėti valandas ar net dienas iki kol medį pašalins ir negali jo apvažiuoti, jei yra ištisinė.
                                  100 proc vairuotojų ir taip to nedarydavo, tad čia niekas nesikeis.

                                  Comment


                                    Parašė gerietis Rodyti pranešimą
                                    Keletas KET pakeitimų: panaikinamas idiotiškas ištisinės linijos šventumas , nustatoma prievolė laikytis distancijos, atstumo lenkiant dviačius, įteisinama mažos trašos zona.

                                    https://madeinvilnius.lt/transportas...me-magistrale/
                                    Kažkoks idiotizmas dėl tos distancijos. Pagal siūlymą automagistralėje turėtum laikytis daugiau nei trijų "fūrų" ilgio atstumo iki priekyje važiuojančio Sunkiai įsivaizduoju kaip atrodytų eismas tokiais atstumais.

                                    Comment


                                      Parašė sleader Rodyti pranešimą

                                      Kažkoks idiotizmas dėl tos distancijos. Pagal siūlymą automagistralėje turėtum laikytis daugiau nei trijų "fūrų" ilgio atstumo iki priekyje važiuojančio Sunkiai įsivaizduoju kaip atrodytų eismas tokiais atstumais.
                                      Ir kaip bus su besirikiuojančiais iš antros vos apvažiavus? Spausti stabdį tarpo sudarymui? Genialu
                                      Dar smagiau bus kai paprastame kelyje "KET stropuoliai" pradės atlikinėti lenkimus iš tokio "saugaus atstumo".

                                      Comment


                                        Nenoriu nuskambėti kaip naglas 90-ųjų stiliaus teisinis nihilistas, na bet....
                                        O kaip man važiuojant 130 km/h pamatuoti atstumą iki prieky esančio automobilio? Žmona turi architektūrinį lazerinį atstumo matuoklį - man jį virš vairo prisimontuoti? Aš suprantu, ką ir kodėl jie daro (saugumas ir t.t.), na bet kaip tokius reikalavimus praktikoje pritaikyti?

                                        Comment


                                          Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
                                          Nenoriu nuskambėti kaip naglas 90-ųjų stiliaus teisinis nihilistas, na bet....
                                          O kaip man važiuojant 130 km/h pamatuoti atstumą iki prieky esančio automobilio? Žmona turi architektūrinį lazerinį atstumo matuoklį - man jį virš vairo prisimontuoti? Aš suprantu, ką ir kodėl jie daro (saugumas ir t.t.), na bet kaip tokius reikalavimus praktikoje pritaikyti?
                                          Man įdomu ir kaip nustatė, kad būtent dėl tokios priežasties žuvo X žmonių. Gal panašiai kaip varžybose laikui, į magistralę įleidžiam pro vartelius po mašiną kas minutę... Jei buvo avarija dėl to, kad įvažiavo į galą, tai galėjo būti iš belenkokio atstumo. Žmonės deja užsižiūri į telefoną vairuodami, būna išgėrę, pavargę, pasisuka kai kalba su keleiviais ir t.t. Dalies atveju gal ir įmanoma išvengti padidinus atstumą, bet matyt labiau padėtų atnaujinimas mašinų parko, kai atstumų laikymo sistemos yra komplektacijoj. Priešingu atveju subjektyvus reikalavimas ir nelabai įgyvendinama kontrolė

                                          Comment

                                          Working...
                                          X