Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kelių eismo taisyklės

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Be abejo galima.

    Comment


      Parašė Nitro Rodyti pranešimą

      Gal ir gerai, kad neišlaikė - jei žmogus nesugeba "susigaudyt" ką koks ženklas reiškia, jam dar ne laikas dalyvaut eisme.
      Prieš informacinį gyvenvietės pabaigos ženklą maks. greitis numatytas 100 km/h. Ženklas jo nesumažino. Egzaminuotojas (ir taisyklės) neleido numesti greičio nuo 100 km/h iki 80 km/h. Tuo tarpu kiti forumiečiai sako, jog galima lėtėti iki sau „saugaus greičio“. Kodėl saugus greitis negalioja egzamino metu ir būtina važiuoti maksimaliu? Draugas jau gyvenvietėj važiavo 100 km/h, įrodė, jog moka greitai važiuoti.
      ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

      Comment


        Ar aš teisingai suprantu, pėstieji šioje vietoje neturi pirmenybės? Nes takas atitrauktas nuo gatvės, ženklas automobiliams apie šalutinį kelią pastatytas už pėsčiųjų tako:

        Click image for larger version

Name:	Screenshot_174.png
Views:	482
Size:	1,18 MB
ID:	2066343

        Comment


          Jei tas pėsčiųjų ar dviračių takas būtų to pagrindinio kelio dalimi tai būtų pagrindinis. Reiktų pasidomėti kaip gaunasi su pirmumais, nes šiuo atveju abu keliai yra asfalto dangos, tai neturėtų galioti taisyklė iš dešinės?

          Comment


            Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą
            Ar aš teisingai suprantu, pėstieji šioje vietoje neturi pirmenybės? Nes takas atitrauktas nuo gatvės, ženklas automobiliams apie šalutinį kelią pastatytas už pėsčiųjų tako:
            Trikampis ženklas neskirtas pėstiesiems. Jo buvimas ten absoliučiai nieko nekeičia pėsčiųjų atžvilgiu.

            Comment


              Parašė John Rodyti pranešimą

              Trikampis ženklas neskirtas pėstiesiems. Jo buvimas ten absoliučiai nieko nekeičia pėsčiųjų atžvilgiu.
              Taip, jis skirtas automobiliams, kurie, vadovaujantis juo, turi praleisti eismo dalyvius už jo esančioje sankryžoje. Bet ar jis turi praleisti pėsčiuosius, jei čia nėra pėsčiųjų perėja?

              Comment


                Pagal paženklinimą susidaro toks įspūdis, kad ten bus paprasta pėsčiųjų perėja, nes dažniausiai tais atvejais, kai nieko nedaroma, ištisinė linija būna nepertraukiama (bet gal Vilniujj į tai buvo atsižvelgta, nes dviratis kaip tr. priemonė lyg negali kirst ištisinės kaip ir auto).

                Tiesa esant zebrui dviratininkai negalės legaliai per ją važiuoti, reiktų nulipti.

                Jeigu būtų ženklas "Duoti kelią" ir papildoma lentelė dviratis su rodyklytėmis, gal visi šaligatvio dalyviai gautų pirmumą?
                Paskutinis taisė PoDV; 2023.08.02, 12:52.

                Comment


                  Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą

                  Taip, jis skirtas automobiliams, kurie, vadovaujantis juo, turi praleisti eismo dalyvius už jo esančioje sankryžoje. Bet ar jis turi praleisti pėsčiuosius, jei čia nėra pėsčiųjų perėja?
                  Mane šiaip šokiruoja, kaip žmonės gali ANT TIEK nežinoti KET. Nu negi yra taip sunku atsiversti tą nelemtą KET knygelę (ar elektroninę versiją) ir tiesiog perskaityti, kas ten parašyta? V skyrius, 27 punktas. Viskas juodu ant balto surašyta gi.

                  Comment


                    Pirma rašei, kad žmogus ženklų reikšmės nesupranta

                    O dėl saugaus greičio - čia tik Jonui atrodo, kad saugus greitis yra lygus pusei (ir mažiau) leistino.Normalus gi vairuotojas važiuos taip, kad niekam netrukdytų, važiavimas nuo Grigiškių link Vilniaus 80 kmh/ ir mažesniu greičiu balansuoja link to, nebent kokį autobusą važiuotum pasivijęs ir nesugebėtum aplenkt.

                    Egzaminavimo taisyklėse, kurias manau per kursus mintinai mokosi, parašyta, kad 10–15 km/h mažesnis, nei leistina, greitis, kai eismo sąlygos to nereikalauja yra NK - nedidelė klaida. Nežinau kiek tiksliai, bet tikrai ne vienos nedidelės klaidos reikia, kad egzamino neišlaikytum, vadinasi problema buvo ne tik ten.

                    Parašė dondc Rodyti pranešimą

                    Prieš informacinį gyvenvietės pabaigos ženklą maks. greitis numatytas 100 km/h. Ženklas jo nesumažino. Egzaminuotojas (ir taisyklės) neleido numesti greičio nuo 100 km/h iki 80 km/h. Tuo tarpu kiti forumiečiai sako, jog galima lėtėti iki sau „saugaus greičio“. Kodėl saugus greitis negalioja egzamino metu ir būtina važiuoti maksimaliu? Draugas jau gyvenvietėj važiavo 100 km/h, įrodė, jog moka greitai važiuoti.

                    Comment


                      Parašė John Rodyti pranešimą

                      Mane šiaip šokiruoja, kaip žmonės gali ANT TIEK nežinoti KET. Nu negi yra taip sunku atsiversti tą nelemtą KET knygelę (ar elektroninę versiją) ir tiesiog perskaityti, kas ten parašyta? V skyrius, 27 punktas. Viskas juodu ant balto surašyta gi.
                      Smagu, kad tokiuose metuose jus kažkas gali taip šokiruoti Šį KET punktą aš žinau, bet esu paprastas žmogus ir nežinau, kiek metrų nuo sankryžos dar vadinasi įsukimas į kitą kelią, o kiek metrų nuo sankryžos jau tiesiog tiesus kelias? Ar šis klausimas dar labiau šokiruojantis savo nenuovoka?

                      Comment


                        Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą

                        Smagu, kad tokiuose metuose jus kažkas gali taip šokiruoti Šį KET punktą aš žinau, bet esu paprastas žmogus ir nežinau, kiek metrų nuo sankryžos dar vadinasi įsukimas į kitą kelią, o kiek metrų nuo sankryžos jau tiesiog tiesus kelias? Ar šis klausimas dar labiau šokiruojantis savo nenuovoka?
                        Jokio skirtumo, kiek metrų šiuo atveju.

                        Comment


                          Parašė John Rodyti pranešimą

                          Jokio skirtumo, kiek metrų šiuo atveju.
                          Ne to klausiau, bet tiek to, nesinori dar labiau šokiruoti

                          Comment


                            Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą

                            Ne to klausiau, bet tiek to, nesinori dar labiau šokiruoti
                            Ar klausdamas "kiek metrų nuo sankryžos" klausi kažko kito, o ne kiek metrų nuo sankryžos?

                            Comment


                              Parašė Nitro Rodyti pranešimą
                              Pirma rašei, kad žmogus ženklų reikšmės nesupranta

                              O dėl saugaus greičio - čia tik Jonui atrodo, kad saugus greitis yra lygus pusei (ir mažiau) leistino.Normalus gi vairuotojas važiuos taip, kad niekam netrukdytų, važiavimas nuo Grigiškių link Vilniaus 80 kmh/ ir mažesniu greičiu balansuoja link to, nebent kokį autobusą važiuotum pasivijęs ir nesugebėtum aplenkt.

                              Egzaminavimo taisyklėse, kurias manau per kursus mintinai mokosi, parašyta, kad 10–15 km/h mažesnis, nei leistina, greitis, kai eismo sąlygos to nereikalauja yra NK - nedidelė klaida. Nežinau kiek tiksliai, bet tikrai ne vienos nedidelės klaidos reikia, kad egzamino neišlaikytum, vadinasi problema buvo ne tik ten.
                              Nesupranta, bet tai esmės nei kiek nekeičia, nes ženklas informacinio pobūdžio ir niekaip nekeičia eismo tvarkos. -15 km/h mažesnis užtraukia kritinę klaidą (nors neišlaikė ir dėl spec. pasikartojančios klaidos).

                              Aš tik sakau, kad nesąmonė, jog KET tarsi leidžia pasirinkti saugų ir neapibrėžtai mažą greitį, bet su tuo egzamino neišlaikysi. Draugas gi nesakė egzaminuotojui, jog numetė 20 % greitį dėl ženklo, kurio nesupranta. Gal dėl streso sugalvojo numesti, nes pulsas pakilo. Ir sakau, jei baisūs žverys miške, tai ne trigubai lėčiau reik važiuot, o persėst į autobusą.
                              ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                              Comment


                                John, gali paryškinti tą KET punkto dalį, kuri aktuali aptariamu atveju?
                                27. Įvažiuodamas į kelią iš esančių šalia jo teritorijų, išvažiuodamas iš kelio į šalia jo esančias teritorijas, vairuotojas privalo praleisti pėsčiąjį, kurio judėjimo kryptį jis kerta, o sukdamas į dešinę ar į kairę sankryžose – į jo važiavimo krypties bet kurią eismo juostą įžengusį, žengiantį arba prieš pat eismo juostą (važiuojamosios dalies kraštą) stovintį ir laukiantį galimybės įžengti pėsčiąjį. Kai sukama į kelią su viena eismo juosta kiekviena kryptimi, vairuotojas privalo praleisti į bet kurią eismo juostą įžengusį, žengiantį arba prieš pat eismo juostą (važiuojamosios dalies kraštą) stovintį ir laukiantį galimybės įžengti pėsčiąjį. Vairuotojas visais atvejais privalo duoti kelią pėsčiajam važiuodamas atbulas.

                                Comment


                                  Parašė KEdas Rodyti pranešimą
                                  John, gali paryškinti tą KET punkto dalį, kuri aktuali aptariamu atveju?
                                  Žinoma.

                                  27. Įvažiuodamas į kelią iš esančių šalia jo teritorijų, išvažiuodamas iš kelio į šalia jo esančias teritorijas, vairuotojas privalo praleisti pėsčiąjį, kurio judėjimo kryptį jis kerta, o sukdamas į dešinę ar į kairę sankryžose – į jo važiavimo krypties bet kurią eismo juostą įžengusį, žengiantį arba prieš pat eismo juostą (važiuojamosios dalies kraštą) stovintį ir laukiantį galimybės įžengti pėsčiąjį. Kai sukama į kelią su viena eismo juosta kiekviena kryptimi, vairuotojas privalo praleisti į bet kurią eismo juostą įžengusį, žengiantį arba prieš pat eismo juostą (važiuojamosios dalies kraštą) stovintį ir laukiantį galimybės įžengti pėsčiąjį. Vairuotojas visais atvejais privalo duoti kelią pėsčiajam važiuodamas atbulas.

                                  Comment


                                    Parašė John Rodyti pranešimą

                                    Žinoma.
                                    Yra problemų su kelių ir sankryžų apibrėžimu, kai ženklas „203. Duoti kelią“ pastatomas ne pagal Ženklų įrengimo taisykles.
                                    96. Ženklas Nr. 203 „Duoti kelią“ įrengiamas prieš kiekvieną sankryžą su keliu, kuris pažymėtas ženklais Nr. 201, 108–110, išskyrus, kai vietoj ženklo Nr. 203 įrengiamas ženklas Nr. 204:
                                    96.1. Ženklo Nr. 203 leidžiama neįrengti įvažiavimo į kelią iš šalia esančių teritorijų vietose ir keliuose be dangos, kai jie kerta kelią su danga.
                                    96.2. Ženklas Nr. 203 įrengiamas prieš pat sankryžą, ne toliau kaip 15 m nuo važiuojamųjų dalių susikirtimo.
                                    96.3. Jeigu prieš pat sankryžą, prieš kurią reikia įrengti ženklą Nr. 203, yra sankirta su dviračių taku, kai pirmenybė važiuoti per sankirtą suteikiama dviratininkams, ženklas įrengiamas prieš šią sankirtą, ties jos riba.

                                    Comment


                                      Ar pažymėtas ženklas negali būti dedamas tokioje vietoje kur vienpusis eismas prasideda tik pasukus į dešinę, o pasukus į kairę dar tebėra dvipusis?
                                      Čia klausime priima, kad būtinai jau ir kairėje pusėje buvo prasidėjęs vienpusis.

                                      Comment


                                        Parašė Gator Rodyti pranešimą
                                        Ar pažymėtas ženklas negali būti dedamas tokioje vietoje kur vienpusis eismas prasideda tik pasukus į dešinę, o pasukus į kairę dar tebėra dvipusis?
                                        Negali.

                                        Comment


                                          Parašė John Rodyti pranešimą

                                          Negali.
                                          Koks ženklas dedamas norint indikuot, kad sukant į dešinę prasideda vienpusis eismas (bet kairėje jis dar nėra prasidėjęs)?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X