Parašė Diim4iik
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kelių eismo taisyklės
Collapse
X
-
♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
-
Parašė Diim4iik Rodyti pranešimąNa čia vieta visai nepritaikyta kažka praleidinet... greitis 70, jokio ženklinimo...
Be to ten 50, nes 70km/h galioja iki tolimosios (nereguliuojamos) gariūnų sankryžos. kitas 70 yra uz dvirtakio "pervažos".
Ai nors trūksta atitinkamo ženklo pagrindiniam kelyje, tai gal ir negalioja iki ten tada.Paskutinis taisė Riedis; 2023.05.21, 11:56.
Comment
-
Parašė Riedis Rodyti pranešimą
Matai, dėl tokio požiūrio po to asfaltuoja linksmuosius kalnelius nuovažose kaip Ozo - GV.
Comment
-
Aš maniau, kad ten ant 100 km/h galima, nes visi varo. Oficialiai, gaunasi, kad buvo 70 km/h → sankryžos ženklas 507. ties nusukimu į turgų panaikina šį greitį, nes jis galioja iki sankryžos → tada 50 km/h dar toliau esančiame posūkyje į Kauną, nes bendrinis greitis gyvenvietėje galioja → už pervažos gyvenvietės pabaiga ir dididnamas greitis vėl:
♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Parašė Diim4iik Rodyti pranešimą
Jei šoksi po ratais tai aišku praleisiu, kitu atveju ne.If a lion could speak, we could not understand him.
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąies nusukimu į turgų panaikina šį greitį, nes jis galioja iki sankryžos
Paskutinis taisė Riedis; 2023.05.21, 14:30.
- 1 patinka
Comment
-
507 nereiškia jog tai yra vieta, kurioje naikinami apribojimai. Apribojimai yra naikinami tik sankryžose su pirmumo ženklais ir dar keliais ženklais, tarp kurių 507 nėra. Aplamai 507 gali būti įrengtas ir prie nuvažiavimų į šalia kelio esančias teritorijas.
Nuotraukų pavyzdžiuose greičio apribojimas tęsiasi iki įvažiavimo į kelią, o ne iki nuvažiavimo.
- 1 patinka
Comment
-
Aišku. Na tai 70 km/h. Galim pasiguost tuo, kad šalimais naujame projekte Eurovelo 11 takas bus su daug tuneliukų rekonstruojant kelią A4 (Galvės g.) tarp Vilniaus ir Trakų.
EDIT: visgi yra pimumo ženklas, trikampis įvažiuojantiems iš šono – tai kaip dabar? Teoriškai, turi būti „ženklai“, bet yra tik „ženklas“.
Paskutinis taisė dondc; 2023.05.21, 14:51.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąAš maniau, kad ten ant 100 km/h galima, nes visi varo. Oficialiai, gaunasi, kad buvo 70 km/h → sankryžos ženklas 507. ties nusukimu į turgų panaikina šį greitį, nes jis galioja iki sankryžos → tada 50 km/h dar toliau esančiame posūkyje į Kauną, nes bendrinis greitis gyvenvietėje galioja → už pervažos gyvenvietės pabaiga ir dididnamas greitis vėl:
-
- 1 patinka
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąEDIT: visgi yra pimumo ženklas, trikampis įvažiuojantiems iš šono – tai kaip dabar? Teoriškai, turi būti „ženklai“, bet yra tik „ženklas“.
Comment
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimą
nusukimas į aikštelę / išvažiavimas iš aikštelės nėra sankryža, 70 ženklo nenaikina.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
Teisingai, nėra ko čia kažkokių taisyklių laikytis dėl lochų visokių kurie net negali mašinos nusipirkti ir su velosipiedais važinėja.
Taip išeina ties bet kuria vieta ta 200metru nuvažiavimu reikia praleidineti visus.
- 1 patinka
Comment
-
nu ir ilga diskusija, o taip paprasta:
1). nusukime link Kauno (kur buvo foto) nėra nei perėjos nei dviračių pervažos, todėl pagal KET automobiliai turi pirmumą. tačiau palikta vieta žmonėm pereiti gatvę. tai KET leidžia (pseudo perėjos), bet kaip sakau pirmumo nesuteikia. ir tikrai ten automobiliai nesuka į dešinę, kad laikyti kad kerta šaligatvį.
2) greičio ribojimus naikina tik sankryžos pažymėtos pirmumo ženklais, turima omenį pagrindinis kelias, bei šalutinis iš kairės/dešinės. ne trikampis. taigi tame gariųnų nusukime atitinkamo žymėjimo nėra. tai greitis lieka 70.
Comment
-
Parašė Premier Rodyti pranešimąnu ir ilga diskusija, o taip paprasta:
1). nusukime link Kauno (kur buvo foto) nėra nei perėjos nei dviračių pervažos, todėl pagal KET automobiliai turi pirmumą. tačiau palikta vieta žmonėm pereiti gatvę. tai KET leidžia (pseudo perėjos), bet kaip sakau pirmumo nesuteikia. ir tikrai ten automobiliai nesuka į dešinę, kad laikyti kad kerta šaligatvį.
2) greičio ribojimus naikina tik sankryžos pažymėtos pirmumo ženklais, turima omenį pagrindinis kelias, bei šalutinis iš kairės/dešinės. ne trikampis. taigi tame gariųnų nusukime atitinkamo žymėjimo nėra. tai greitis lieka 70.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Premier Rodyti pranešimąnu ir ilga diskusija, o taip paprasta:
1). nusukime link Kauno (kur buvo foto) nėra nei perėjos nei dviračių pervažos, todėl pagal KET automobiliai turi pirmumą. tačiau palikta vieta žmonėm pereiti gatvę. tai KET leidžia (pseudo perėjos), bet kaip sakau pirmumo nesuteikia. ir tikrai ten automobiliai nesuka į dešinę, kad laikyti kad kerta šaligatvį.
Paskutinis taisė Riedis; 2023.05.21, 18:05.
Comment
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Trikampis lygiai taip pat naikina greičio ribojimą, nes jis irgi yra pirmumo ženklas.
be to, trikampis yra šalutiniame kelyje. važiuojantys pagrindiniu jo nematoPaskutinis taisė Premier; 2023.05.21, 19:12.
Comment
-
Parašė Riedis Rodyti pranešimą-
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Premier Rodyti pranešimą
tikrai ne. KET 1 priedas - "Galiojimo zoną turinčių draudžiamųjų kelio ženklų Nr. 319, 325, 327, 329, 331–335 draudimai galioja nuo draudžiamojo kelio ženklo iki artimiausios sankryžos (įskaitant sankryžos plotą) ar važiuojamųjų dalių sankirtos (įskaitant sankirtos plotą) už draudžiamojo kelio ženklo, kurios pažymėtos pirmumo kelio ženklais, kelio ženklais „Lygiareikšmių kelių sankryža“, „Sankryža su šalutiniu keliu“, „Šalutinis kelias iš dešinės“, „Šalutinis kelias iš kairės“ arba „Eismas ratu“,o gyvenvietėse, kai nėra nurodytos sankryžos ar važiuojamųjų dalių sankirtos, – iki gyvenvietės pabaigos, pažymėtos nurodomuoju kelio ženklu „Gyvenvietės pabaiga“."
be to, trikampis yra šalutiniame kelyje. važiuojantys pagrindiniu jo nemato
- 1 patinka
Comment
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimą
"Į kurią jis suka". O suka jis į A1. Tai privažiavęs A1 ir turės praleidinėti A1 kertančius dviratininkus.
Comment
Comment