Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kelių eismo taisyklės

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Diim4iik Rodyti pranešimą

    Jei šoksi po ratais tai aišku praleisiu, kitu atveju ne.
    Prieš keliolika metų, kai dar nebuvo mados praleidinėti per įprastas perėjas (zebrus), tai iškišdavau dviračio ratą į važiuojamąją dalį, pats stovėdavau atsipūtęs. Kas antra mašina prašokdavo, ratą atitraukdavau atgal, kad nekabint, kas antra taip užstabdydavo, kad užskersuodavo švilpiant ratams. Aišku, rizika buvo, kad užšoks ant šaligatvio arba gaus smūgį į galą su kita mašina, tai būdavau pasiruošęs šokt atgal.
    ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

    Comment


      Na čia vieta visai nepritaikyta kažka praleidinet... greitis 70, jokio ženklinimo...

      Comment


        Parašė Diim4iik Rodyti pranešimą
        Na čia vieta visai nepritaikyta kažka praleidinet... greitis 70, jokio ženklinimo...
        Matai, dėl tokio požiūrio po to asfaltuoja linksmuosius kalnelius nuovažose kaip Ozo - GV.

        Be to ten 50, nes 70km/h galioja iki tolimosios (nereguliuojamos) gariūnų sankryžos. kitas 70 yra uz dvirtakio "pervažos".

        Ai nors trūksta atitinkamo ženklo pagrindiniam kelyje, tai gal ir negalioja iki ten tada.
        Paskutinis taisė Riedis; 2023.05.21, 11:56.
        Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

        Comment


          Parašė Riedis Rodyti pranešimą

          Matai, dėl tokio požiūrio po to asfaltuoja linksmuosius kalnelius nuovažose kaip Ozo - GV.
          Kai nesugeba nupaišyti pesčiuju perėjos ir pastatyti ženklu tai aišku vairuotojai kalti. Kažkodėl Pilaitės pr ir Vakarinio aplinkkelio sankryžoje ir be kalneliu praleidineja gerai.

          Comment


            Aš maniau, kad ten ant 100 km/h galima, nes visi varo. Oficialiai, gaunasi, kad buvo 70 km/h → sankryžos ženklas 507. ties nusukimu į turgų panaikina šį greitį, nes jis galioja iki sankryžos → tada 50 km/h dar toliau esančiame posūkyje į Kauną, nes bendrinis greitis gyvenvietėje galioja → už pervažos gyvenvietės pabaiga ir dididnamas greitis vėl:

            Click image for larger version  Name:	Screenshot (5).png Views:	0 Size:	971,4 kB ID:	2052512

            Click image for larger version  Name:	Screenshot (4).png Views:	0 Size:	900,1 kB ID:	2052513

            Click image for larger version  Name:	Screenshot (3).png Views:	0 Size:	1,11 MB ID:	2052511

            Click image for larger version  Name:	Screenshot (1).png Views:	0 Size:	1,33 MB ID:	2052514
            ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

            Comment


              Parašė Diim4iik Rodyti pranešimą

              Jei šoksi po ratais tai aišku praleisiu, kitu atveju ne.
              Teisingai, nėra ko čia kažkokių taisyklių laikytis dėl lochų visokių kurie net negali mašinos nusipirkti ir su velosipiedais važinėja.
              If a lion could speak, we could not understand him.

              Comment


                Parašė dondc Rodyti pranešimą
                ies nusukimu į turgų panaikina šį greitį, nes jis galioja iki sankryžos
                Dėl šio niuanso turbūt nenutrūksta ties nusukimu, nebent reikia žinot kad ties išvažiavimu yra ženklas šalutinis (trūksta 109 ženklo). Man atrodo tiesiog nekokybiškai išdėlioti ženklai. 2014 streetview matosi kad buvo net 40 ženklas jungiamajam kelyje iki pervažos.

                Click image for larger version  Name:	Screenshot_20230521_142353_Foxit PDF Editor.jpg Views:	0 Size:	140,5 kB ID:	2052520
                Paskutinis taisė Riedis; 2023.05.21, 14:30.
                Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                Comment


                  507 nereiškia jog tai yra vieta, kurioje naikinami apribojimai. Apribojimai yra naikinami tik sankryžose su pirmumo ženklais ir dar keliais ženklais, tarp kurių 507 nėra. Aplamai 507 gali būti įrengtas ir prie nuvažiavimų į šalia kelio esančias teritorijas.
                  Nuotraukų pavyzdžiuose greičio apribojimas tęsiasi iki įvažiavimo į kelią, o ne iki nuvažiavimo.

                  Comment


                    Aišku. Na tai 70 km/h. Galim pasiguost tuo, kad šalimais naujame projekte Eurovelo 11 takas bus su daug tuneliukų rekonstruojant kelią A4 (Galvės g.) tarp Vilniaus ir Trakų.

                    EDIT: visgi yra pimumo ženklas, trikampis įvažiuojantiems iš šono – tai kaip dabar? Teoriškai, turi būti „ženklai“, bet yra tik „ženklas“.

                    Click image for larger version

Name:	Screenshot (6).png
Views:	237
Size:	1,08 MB
ID:	2052529
                    Paskutinis taisė dondc; 2023.05.21, 14:51.
                    ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                    Comment


                      Parašė dondc Rodyti pranešimą
                      Aš maniau, kad ten ant 100 km/h galima, nes visi varo. Oficialiai, gaunasi, kad buvo 70 km/h → sankryžos ženklas 507. ties nusukimu į turgų panaikina šį greitį, nes jis galioja iki sankryžos → tada 50 km/h dar toliau esančiame posūkyje į Kauną, nes bendrinis greitis gyvenvietėje galioja → už pervažos gyvenvietės pabaiga ir dididnamas greitis vėl:
                      nusukimas į aikštelę / išvažiavimas iš aikštelės nėra sankryža, 70 ženklo nenaikina.
                      -

                      Comment


                        Parašė dondc Rodyti pranešimą
                        EDIT: visgi yra pimumo ženklas, trikampis įvažiuojantiems iš šono – tai kaip dabar? Teoriškai, turi būti „ženklai“, bet yra tik „ženklas“.
                        Visiškai teisingai - savo žinutėje būtent šitą ženklą ir minėjau kaip įvažiavimą į kelią, ties kuriuo baigiasi greičio ribojimai.

                        Comment


                          Parašė gerietis Rodyti pranešimą

                          nusukimas į aikštelę / išvažiavimas iš aikštelės nėra sankryža, 70 ženklo nenaikina.
                          Kokią dar aikstelę? Teko ten kada važiuoti? Ten nuovaža į Paneriškių g.

                          Comment


                            Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

                            Teisingai, nėra ko čia kažkokių taisyklių laikytis dėl lochų visokių kurie net negali mašinos nusipirkti ir su velosipiedais važinėja.
                            Nereikia čia savo nuoskaudu... Ir pats važinėju lesopedais, ir stengiuosi praleisti visur kur aiški infrastruktura. O kai tokia nesamone padaryta tai ka važiuoju kaip gaunasi..

                            Taip išeina ties bet kuria vieta ta 200metru nuvažiavimu reikia praleidineti visus.

                            Comment


                              nu ir ilga diskusija, o taip paprasta:
                              1). nusukime link Kauno (kur buvo foto) nėra nei perėjos nei dviračių pervažos, todėl pagal KET automobiliai turi pirmumą. tačiau palikta vieta žmonėm pereiti gatvę. tai KET leidžia (pseudo perėjos), bet kaip sakau pirmumo nesuteikia. ir tikrai ten automobiliai nesuka į dešinę, kad laikyti kad kerta šaligatvį.
                              2) greičio ribojimus naikina tik sankryžos pažymėtos pirmumo ženklais, turima omenį pagrindinis kelias, bei šalutinis iš kairės/dešinės. ne trikampis. taigi tame gariųnų nusukime atitinkamo žymėjimo nėra. tai greitis lieka 70.

                              Comment


                                Parašė Premier Rodyti pranešimą
                                nu ir ilga diskusija, o taip paprasta:
                                1). nusukime link Kauno (kur buvo foto) nėra nei perėjos nei dviračių pervažos, todėl pagal KET automobiliai turi pirmumą. tačiau palikta vieta žmonėm pereiti gatvę. tai KET leidžia (pseudo perėjos), bet kaip sakau pirmumo nesuteikia. ir tikrai ten automobiliai nesuka į dešinę, kad laikyti kad kerta šaligatvį.
                                2) greičio ribojimus naikina tik sankryžos pažymėtos pirmumo ženklais, turima omenį pagrindinis kelias, bei šalutinis iš kairės/dešinės. ne trikampis. taigi tame gariųnų nusukime atitinkamo žymėjimo nėra. tai greitis lieka 70.
                                Trikampis lygiai taip pat naikina greičio ribojimą, nes jis irgi yra pirmumo ženklas.

                                Comment


                                  Parašė Premier Rodyti pranešimą
                                  nu ir ilga diskusija, o taip paprasta:
                                  1). nusukime link Kauno (kur buvo foto) nėra nei perėjos nei dviračių pervažos, todėl pagal KET automobiliai turi pirmumą. tačiau palikta vieta žmonėm pereiti gatvę. tai KET leidžia (pseudo perėjos), bet kaip sakau pirmumo nesuteikia. ir tikrai ten automobiliai nesuka į dešinę, kad laikyti kad kerta šaligatvį.
                                  Na pagal KET tai ne taip rašo, nėra jokių pervažų ar perėjų paminėta šitam punkte, o 509 ženklas žymi sankryžą aptariamoje vietoje. O dviračių pervaža pati iš savęs niekur nesuteikia pirmumo, skirtingai nei pėsčiųjų perėja, kurios tokia ir prasmė.

                                  Click image for larger version  Name:	Screenshot_20230521_180022_Foxit PDF Editor.jpg Views:	0 Size:	78,5 kB ID:	2052563
                                  Paskutinis taisė Riedis; 2023.05.21, 18:05.
                                  Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                                  Comment


                                    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

                                    Trikampis lygiai taip pat naikina greičio ribojimą, nes jis irgi yra pirmumo ženklas.
                                    tikrai ne. KET 1 priedas - "Galiojimo zoną turinčių draudžiamųjų kelio ženklų Nr. 319, 325, 327, 329, 331–335 draudimai galioja nuo draudžiamojo kelio ženklo iki artimiausios sankryžos (įskaitant sankryžos plotą) ar važiuojamųjų dalių sankirtos (įskaitant sankirtos plotą) už draudžiamojo kelio ženklo, kurios pažymėtospirmumo kelio ženklais, kelio ženklais „Lygiareikšmių kelių sankryža“, „Sankryža su šalutiniu keliu“, „Šalutinis kelias iš dešinės“, „Šalutinis kelias iš kairės“ arba „Eismas ratu“,o gyvenvietėse, kai nėra nurodytos sankryžos ar važiuojamųjų dalių sankirtos, – iki gyvenvietės pabaigos, pažymėtos nurodomuoju kelio ženklu „Gyvenvietės pabaiga“."
                                    be to, trikampis yra šalutiniame kelyje. važiuojantys pagrindiniu jo nemato
                                    Paskutinis taisė Premier; 2023.05.21, 19:12.

                                    Comment


                                      Parašė Riedis Rodyti pranešimą

                                      Na pagal KET tai ne taip rašo, nėra jokių pervažų ar perėjų paminėta šitam punkte, o 509 ženklas žymi sankryžą aptariamoje vietoje. O dviračių pervaža pati iš savęs niekur nesuteikia pirmumo, skirtingai nei pėsčiųjų perėja, kurios tokia ir prasmė.

                                      Click image for larger version Name:	Screenshot_20230521_180022_Foxit PDF Editor.jpg Views:	0 Size:	78,5 kB ID:	2052563
                                      "Į kurią jis suka". O suka jis į A1. Tai privažiavęs A1 ir turės praleidinėti A1 kertančius dviratininkus.
                                      -

                                      Comment


                                        Parašė Premier Rodyti pranešimą

                                        tikrai ne. KET 1 priedas - "Galiojimo zoną turinčių draudžiamųjų kelio ženklų Nr. 319, 325, 327, 329, 331–335 draudimai galioja nuo draudžiamojo kelio ženklo iki artimiausios sankryžos (įskaitant sankryžos plotą) ar važiuojamųjų dalių sankirtos (įskaitant sankirtos plotą) už draudžiamojo kelio ženklo, kurios pažymėtos pirmumo kelio ženklais, kelio ženklais „Lygiareikšmių kelių sankryža“, „Sankryža su šalutiniu keliu“, „Šalutinis kelias iš dešinės“, „Šalutinis kelias iš kairės“ arba „Eismas ratu“,o gyvenvietėse, kai nėra nurodytos sankryžos ar važiuojamųjų dalių sankirtos, – iki gyvenvietės pabaigos, pažymėtos nurodomuoju kelio ženklu „Gyvenvietės pabaiga“."
                                        be to, trikampis yra šalutiniame kelyje. važiuojantys pagrindiniu jo nemato
                                        Click image for larger version

Name:	Screenshot_20230521_192015.png
Views:	200
Size:	143,5 kB
ID:	2052576

                                        Comment


                                          Parašė gerietis Rodyti pranešimą

                                          "Į kurią jis suka". O suka jis į A1. Tai privažiavęs A1 ir turės praleidinėti A1 kertančius dviratininkus.
                                          Vėl grįžtama prie geometrijos. Suka jis į dešinę, ką ir nurodo tas ženklas. prieš A1 yra kelio ženklas duoti kelią, kuris atlieka minimą funkciją.
                                          Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                                          Comment

                                          Working...
                                          X