Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kelių eismo taisyklės

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Bmweda Rodyti pranešimą
    Kokia tavo išvada dėl mano klausimo?
    Dviračio pirmumas, bet infrastruktūra toje vietoje visiškai neintuityvi, su nuovaža sudėtingiau, nes tikriausiai priklauso nuo ženklo šalutinis vietos (iki ar už dvirtakio), nežinau ar "sukimą" pavyktų pritempti - vargu.
    Paskutinis taisė Riedis; 2023.05.19, 18:53.
    Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

    Comment


      Parašė John Rodyti pranešimą

      Čia tas atvejis, kai diskusijos yra kiek beprasmės, nes precedentą ima ne formalios taisyklės, o infrastruktūros dizainas. Šiuo atveju infrastruktūros dizainas yra toks, kad pirmumas akivaizdžiai suteikiamas mašinoms. Sprendimas toje vietoje, imho, turėtų būti galimybė kirsti važiuojamąją dalį panaikinimas pėstiesiems ir dvriačiams.
      Kažkada ten buvo pėsčiųjų perėja, nes gariūniniai masiškai tempia prekes tašėmis iš "Maksima bazė". Bet vėliau matyt nutarė kad saugiau bus be perėjos.
      -

      Comment


        Parašė Kaid Rodyti pranešimą

        Nesutinku. Nuo kada įspėjamieji ir nurodomieji kelio ženklai nustato eismo dalyvių pirmumą?
        Juk aiškiai parašyta 60 punkte, jei nėra pirmumo ženklų, o visi tie automobiliai yra seniausiai pasukę (arba net niekur nesuko).
        Nesakiau, kad nusako. Tiesiog tokiose shady pavojingose situacijose VMS įrengia įspėjimus. Tik tiek.

        Atsidaryk ortofoto, aiškiai matosi, kad ten keturšalis dobilas. Tiesiog labai didelis. Sukimas traktuotinas tarp tų posūkio kelio ženklų prasidedančių kiekvienoje keturšalės sankryžos pusėje. Imi šiaurės rytų ir šiaurės vakarų sukimo ženklus, o kas tarp jų, tas vingis ir yra posūkis. KET neapibrėžia posūkio spindulių ir dydžių. Tiesiog Gariūnai yra Los Angeles, o ne Vilniaus senamiestis. Važiuojant agurkų-mobiliui, visi pradeda praleidinėt. Neneigiu, kad labai pavojinga, pasigirsta signalai ir vos nesusidaužo mašinos viena į kitą. Tokioj vietoj norint saugiai praleisti, reikia iš anksto tam ruoštis, stebėgi ar iš toli matosi dviračiai, žinoti, jog ten tokia vieta, ir labai norėti praleisti. Iš anksto švelniai lėtinti mašinų srautą už savęs.

        Beje, po tuneliuko statybos kiek tolėliau, panaikino čia matomus atitvarus, dviračiai gali greičiau kirsti gatvę.
        ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

        Comment


          Rodos čia santrauka, kurią verta pasiskaityt visiems vairuotojams. Buvau pramušinėjęs dviejų lygių dideliame mazge pirmumą dviračiams, turbūt Laisvės pr./L. Asanavičiūtrės, Vilniuje. Visgi pramušiau tik kelio ženklinimą (trikampiukus), kelio ženklus sukabino tik įspėjamuosius.

          Click image for larger version

Name:	KET_dviraciu_pirmumas.jpg
Views:	332
Size:	1,09 MB
ID:	2052222

          ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

          Comment


            Parašė gerietis Rodyti pranešimą

            Kažkada ten buvo pėsčiųjų perėja, nes gariūniniai masiškai tempia prekes tašėmis iš "Maksima bazė". Bet vėliau matyt nutarė kad saugiau bus be perėjos.
            Niekada ten nebuvo perėjos. Nuo 2012 važineju, nuo pat rekonstrukcijos pabaigos, buvo sustatyti atitvarai, kad tiesiai nevarytum tiesiai, pilna foto GSV.

            Comment


              Parašė Kaid Rodyti pranešimą

              Niekada ten nebuvo perėjos. Nuo 2012 važineju, nuo pat rekonstrukcijos pabaigos, buvo sustatyti atitvarai, kad tiesiai nevarytum tiesiai, pilna foto GSV.
              Žinokite, Maxima Bazė atsidarė kokius 10 metų iki 2012.
              -

              Comment


                Parašė dondc Rodyti pranešimą
                . Visgi pramušiau tik kelio ženklinimą (trikampiukus), kelio ženklus sukabino tik įspėjamuosius.
                Bet trikampiukai nieko neindikuoja apie pirmumą. Matau, kad problema tame, jog ženklas sako, kad vairuotojas "suka", tuo tarpu jei vairuotojas po Depo visą laik važiuoja pirma juosta, jis faktiškai nieko "nesuka", o visą laiką važiuoja tiesiai.

                Comment


                  Aš apie L. Asanavičiūtės / Laisvės pr. trikampiukus ant asfalto, o ne apie įspėjamuosius trikampius kelio ženklus. Ženklai vadinami kelio ženklais, dažymas asfalto – kelio ženklinimu.

                  1.12. Iš trikampių sudaryta linija rodo vietą, kur vairuotojas privalo duoti kelią kertamuoju ar prisijungiančiuoju keliu važiuojančioms transporto priemonėms.
                  https://e-seimas.lrs.lt/portal/legal...AIS.203613/asr
                  VMS oficiali dažymo schema. Pirmieji trikampiukai tokio tipo nusukimuose iš greitos gatvės:
                  Click image for larger version

Name:	image001.jpg
Views:	285
Size:	40,5 kB
ID:	2052265

                  Jei ženklas sako, kad vairuotojas suka / keičia kryptį, tai vadinasi jis suka / keičia kryptį ir dar jis privalo išmanyti taisykles. Nežinojimas nuo atsakomybės neatleidžia.

                  Sakai fiziškai nesuka. Jei nesuktų / nekeistų krypties, tai žemėlapyje kelias būtų palei ištisinę liniją viršuje, o ne taip, kaip yra apačioje – visa tai nuo vieno tos pačios sankryžos kampo iki kito:

                  Click image for larger version

Name:	Screenshot (1).png
Views:	303
Size:	1,49 MB
ID:	2052266
                  ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                  Comment


                    Parašė dondc Rodyti pranešimą
                    Sakai fiziškai nesuka. Jei nesuktų / nekeistų krypties, tai žemėlapyje kelias būtų palei ištisinę liniją viršuje, o ne taip, kaip yra apačioje – visa tai nuo vieno tos pačios sankryžos kampo iki kito:
                    Tada kiekviename kelio vingyje reikėtų praleisti pėsčiuosius?

                    Comment


                      Parašė dondc Rodyti pranešimą

                      Jei nesuktų / nekeistų krypties, tai žemėlapyje kelias būtų palei ištisinę liniją viršuje, o ne taip, kaip yra apačioje – visa tai nuo vieno tos pačios sankryžos kampo iki kito:
                      Kaip man žinoti, kad ten iš vis kažkokia sankryža ir kad kažkokie keliai kertasi už 100 metų??? Iš anksto numatyti tą dobilą ir žinoti, kad virš jo VLN-KNS autostrada? Ta prasme?

                      Comment


                        Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

                        Tada kiekviename kelio vingyje reikėtų praleisti pėsčiuosius?
                        Kelio vingis nėra lygu eismo krypties keitimui.

                        Parašė Bmweda Rodyti pranešimą
                        Kaip man žinoti, kad ten iš vis kažkokia sankryža ir kad kažkokie keliai kertasi už 100 metų??? Iš anksto numatyti tą dobilą ir žinoti, kad virš jo VLN-KNS autostrada? Ta prasme?
                        Kelio ženklas 509. rodo, kad prasideda sankryža, vadinasi įsigalioja KET sankryžos punktai. Arba važiuoji tiesiai po viaduku arba suki į dešinę sankryžoje link Kauno. Jei naudojiesi ta juosta, kuriai galioja ženklas, sakantis, kad suki dešinėn ir matai įspėjimą apie dviratininkus ir pėsčiuosius, tai ir turi tikėtis jų bei praleisti juos, nes:

                        Click image for larger version

Name:	Screenshot (1).png
Views:	251
Size:	292,7 kB
ID:	2052396

                        Click image for larger version

Name:	Screenshot (4).png
Views:	245
Size:	143,8 kB
ID:	2052398

                        Click image for larger version

Name:	Screenshot (3).png
Views:	250
Size:	369,5 kB
ID:	2052397

                        ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                        Comment


                          Parašė Bmweda Rodyti pranešimą
                          Kaip man žinoti, kad ten iš vis kažkokia sankryža ir kad kažkokie keliai kertasi už 100 metų??? Iš anksto numatyti tą dobilą ir žinoti, kad virš jo VLN-KNS autostrada? Ta prasme?
                          Dar kartą įsiskaityti į įkeltų kelio ženklų aprašymus - juose pilna žodžių sankryža.

                          Click image for larger version  Name:	Screenshot_20230520_224041_Foxit PDF Editor.jpg Views:	1 Size:	27,1 kB ID:	2052400

                          Click image for larger version  Name:	Screenshot_20230520_224139_Foxit PDF Editor.jpg Views:	1 Size:	149,6 kB ID:	2052401

                          Dar pravers ir SEAKĮ:
                          Click image for larger version  Name:	Screenshot_20230520_223758_Foxit PDF Editor.jpg Views:	1 Size:	86,4 kB ID:	2052402


                          Šiaip pastebējimas, kad Laisvės pr. ties Asanavičiūtės g. jungtimis kažkodėl nėra tokių ženklų, nors manau kad turetų, o vietoje to pastatyti tik kliūties apvažiavimo bent pagal streetview. Nors pvz ties lazdynais ar litexpo vieno iš dviejų įvažiavimų jau yra. Nemažai skirtingų žymėjimų ar jų nebuvimo, matyt atsakingų už tai asmenų apsileidimas.
                          Paskutinis taisė Riedis; 2023.05.20, 23:00.
                          Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                          Comment


                            Parašė dondc Rodyti pranešimą
                            Vairuotojai nesuka, Sukasi kelio juosta. Ženklo 509 aprašyme taip ir parašyta "važiuoti", o ne "sukti" .
                            -

                            Comment


                              Parašė Riedis Rodyti pranešimą

                              Šiaip pastebējimas, kad Laisvės pr. ties Asanavičiūtės g. jungtimis kažkodėl nėra tokių ženklų, nors manau kad turetų, o vietoje to pastatyti tik kliūties apvažiavimo bent pagal streetview.
                              Sanryžos mėlynų ženklų nėra, bet yra toks (tik su rodykle į dešinę), kuris irgi reiškia, kad ten sankryža ir galioja sankryžos KET punktai:
                              Click image for larger version  Name:	Screenshot (1).png Views:	1 Size:	27,3 kB ID:	2052456

                              Parašė gerietis Rodyti pranešimą

                              Vairuotojai nesuka, Sukasi kelio juosta. Ženklo 509 aprašyme taip ir parašyta "važiuoti", o ne "sukti" .
                              Jeigu sakai sukasi kelio juosta, o pats važiuoji kelio juosta, tai kaip įmanoma, jog tu nesuki, nors sukasi juosta, kuria važiuoji? Fizika yra fizika.

                              Dėl savokos, tai sukti nėra įmanoma, jei nevažiuoji. Tiesa sakant važiuojantiems „tiesiai“ ten sukasi kelio juostos į „kairę“, o link Kauno – į „dešinę“. Esmė yra ženkluose: kelio ženklas važiuojantiems tiesiai („kur realiai sukasi juostos į kairę“) nurodo, kad kryptis išlaikoma tiesiai, bet važiuojant į Kauną, ženklas sako, kad keiti kryptį. Išvada, jei nemanai, kad „suki“ ir nepriimi savokų, tai naudokis šiuo punktu, jog keiti kryptį ir vis tiek turėsi praleist dviračius ir pėsčiuosius:

                              Click image for larger version  Name:	Screenshot (3).png Views:	1 Size:	446,5 kB ID:	2052457


                              Šiaip įstatymai nedraužia praleisti ir kur nėra privaloma praleisti. Vakar buvau nuostabiame šoke, kai Pabradės mieste važiuojant plačiu kelkraščiu, mašinos beveik pilnai pasitraukdavo iš savo juostos ir lėtai važiuodavo nukreipimo salelėmis, kas šiaip jau jiems užtrauktų baudą, kad tik galėtų per 3 m nuo manęs saugiai ir maloniai apvažiuoti.
                              ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                              Comment


                                Parašė dondc Rodyti pranešimą
                                Click image for larger version

Name:	Screenshot (3).png
Views:	250
Size:	369,5 kB
ID:	2052397
                                Šioje sankryžoje važiuojant į Kauno pusę reikia rodyti posūkį?

                                Comment


                                  Nežinau, bet aš rodau. Nepakenks.
                                  ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                  Comment


                                    "... kai kerta važiuojamąją dalį, į kurią kiti vairuotojai suka"

                                    Taip išeina jei čia sankriža ir vairuotojai suka, tai suka i kelia vilnius-kaunas. Tai reikia praleist tik tuos kurie kirs kelia vilnius-kaunas.

                                    Comment


                                      Tai paaiškink prašau, po šių pokalbių, šioje vietoje praleisi mane man važiuojant dviračiu ar ne?
                                      ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                      Comment


                                        Parašė dondc Rodyti pranešimą
                                        Tai paaiškink prašau, po šių pokalbių, šioje vietoje praleisi mane man važiuojant dviračiu ar ne?
                                        Jei šoksi po ratais tai aišku praleisiu, kitu atveju ne.

                                        Comment


                                          Parašė dondc Rodyti pranešimą


                                          Šiaip įstatymai nedraužia praleisti ir kur nėra privaloma praleisti. Vakar buvau nuostabiame šoke, kai Pabradės mieste važiuojant plačiu kelkraščiu, mašinos beveik pilnai pasitraukdavo iš savo juostos ir lėtai važiuodavo nukreipimo salelėmis, kas šiaip jau jiems užtrauktų baudą, kad tik galėtų per 3 m nuo manęs saugiai ir maloniai apvažiuoti.
                                          Šiuo metu esu Švedijoje. Tai tikras šokas, kad net neprivažiavus dviračiu sankryžos jau visų krypčių vairuotojai stoja ir nejuda, kol nepervažiuosiu, kur man reikia. Nors čia tikrai yra visokių diskutuotinų ženklinimo trūkumų. Pilna sankryžų išvis be pirmumo ženklų. Buvau dar užsukęs Kopenhagon, tai ten net ne šokas, o lengvas košmaras su chaotišku judėjimu.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X