Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kelių eismo taisyklės

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Dešinės reikia laikytis jeigu tai neprieštarauja kitoms taisyklėms. Jeigu pvz yra nesaugu persirikiuoti nes ten kas 15m yra automobiliai, tai žinoma, kad nereikia rikiuotis. Beje priminkite jei klystu, bet ar taisyklės nesako kad prieš sukant į kairę reikia iš anksto persirikiuoti į tinkamą juosta?

    Comment


      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
      Dešinės reikia laikytis jeigu tai neprieštarauja kitoms taisyklėms. Jeigu pvz yra nesaugu persirikiuoti nes ten kas 15m yra automobiliai, tai žinoma, kad nereikia rikiuotis. Beje priminkite jei klystu, bet ar taisyklės nesako kad prieš sukant į kairę reikia iš anksto persirikiuoti į tinkamą juosta?
      O tu ką, iš pirmos juostos į kairę suki?

      Comment


        Parašė Nitro Rodyti pranešimą

        O tu ką, iš pirmos juostos į kairę suki?
        Deja tenka matyti ir tokių atvejų

        Comment


          Automobilis ar dviratis turi pirmumą ir kokiu pagrindu?

          https://maps.app.goo.gl/AX3cCT1AwV8X5T9U7

          Comment


            Parašė Bmweda Rodyti pranešimą
            Automobilis ar dviratis turi pirmumą ir kokiu pagrindu?

            https://maps.app.goo.gl/AX3cCT1AwV8X5T9U7
            KET
            59. Dviračio vairuotojas, artėdamas prie vietos, kur reikia kirsti važiuojamąją dalį, visais atvejais privalo sumažinti važiavimo greitį ir gali tęsti judėjimą tik įsitikinęs, kad važiuoti saugu.
            60. Dviračio vairuotojas, ketindamas kirsti važiuojamąją dalį ten, kur eismas nereguliuojamas arba nėra eismo pirmumą nustatančių kelio ženklų, privalo praleisti važiuojamąja dalimi važiuojančias transporto priemones, išskyrus tuos atvejus, kai kerta išvažiavimus iš šalia kelio esančių teritorijų, gyvenamosios zonos, kiemo, stovėjimo aikštelės, kai kerta važiuojamąją dalį, į kurią kiti vairuotojai suka.

            Comment


              Parašė Kaid Rodyti pranešimą

              KET
              59. Dviračio vairuotojas, artėdamas prie vietos, kur reikia kirsti važiuojamąją dalį, visais atvejais privalo sumažinti važiavimo greitį ir gali tęsti judėjimą tik įsitikinęs, kad važiuoti saugu.
              60. Dviračio vairuotojas, ketindamas kirsti važiuojamąją dalį ten, kur eismas nereguliuojamas arba nėra eismo pirmumą nustatančių kelio ženklų, privalo praleisti važiuojamąja dalimi važiuojančias transporto priemones, išskyrus tuos atvejus, kai kerta išvažiavimus iš šalia kelio esančių teritorijų, gyvenamosios zonos, kiemo, stovėjimo aikštelės, kai kerta važiuojamąją dalį, į kurią kiti vairuotojai suka.
              59. Punktas pirmumo nenusako ir yra subjektyvus, nes pvz. ir pėstysis turi įsitikinti, kad saugu eiti perėja, nors pėsčiojo pirmumas.

              60. Paaiškina, kad sukant į Kauną minėtoje sankryžoje – visi Vadilos-Vadila-Vadilovai privalo praleisti dviračius, nes dviračiai ten važiuoja tiesiai, pagal sankryžos ženklus.

              Taigi, Bmweda, ramiau su savo BMW ten kur neturi primumo. Aišku praktikoj nieks nepraleidžia be kokio užsieniečio, bet agurkų-mobiliui važiuojant staiga pradeda ir lietuviai praleidinėti. Gal net su BMW. Aišku, VMS savo stiliui ir nėra trikampių prieš pervažą, yra tik standartinis įspėjamasis ženkliukas, kaip kitur mieste:

              Click image for larger version

Name:	Screenshot (1).png
Views:	299
Size:	1,69 MB
ID:	2052076
              ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

              Comment


                Kieliasdešimt metrų toliau nė tų įspėjamųjų ženklų nėra

                https://goo.gl/maps/C9wjw9aPVRvLrm9FA

                Parašė dondc Rodyti pranešimą

                Aišku, VMS savo stiliui ir nėra trikampių prieš pervažą, yra tik standartinis įspėjamasis ženkliukas, kaip kitur mieste

                Comment


                  Parašė dondc Rodyti pranešimą
                  60. Paaiškina, kad sukant į Kauną minėtoje sankryžoje – visi Vadilos-Vadila-Vadilovai privalo praleisti dviračius, nes dviračiai ten važiuoja tiesiai, pagal sankryžos ženklus.
                  Esu linkęs tau pritarti, bet intuityviai vairuotojams be šansų susivokti, kad dviračių/pėsčiųjų pirmumas toj vietoj, nes jau visi spaudžia gazą, plius, kodėl tada nėra jokio ženklo Pėsčiųjų perėja?

                  Comment


                    „kerta važiuojamąją dalį, į kurią kiti vairuotojai suka“
                    Ženklas „Eismo kryptis sankryžoje į dešinę“ nenurodo, kad yra atliekamas kažkoks posūkio manevras, o tiesiog „sankryžoje nurodo eismo kryptį, kuria leidžiama važiuoti šia eismo juosta“. Jeigu niekas neatlieka realaus posūkio, tai niekas niekur ir nesuka.

                    Comment


                      Parašė dondc Rodyti pranešimą

                      59. Punktas pirmumo nenusako ir yra subjektyvus, nes pvz. ir pėstysis turi įsitikinti, kad saugu eiti perėja, nors pėsčiojo pirmumas.

                      60. Paaiškina, kad sukant į Kauną minėtoje sankryžoje – visi Vadilos-Vadila-Vadilovai privalo praleisti dviračius, nes dviračiai ten važiuoja tiesiai, pagal sankryžos ženklus.

                      Taigi, Bmweda, ramiau su savo BMW ten kur neturi primumo. Aišku praktikoj nieks nepraleidžia be kokio užsieniečio, bet agurkų-mobiliui važiuojant staiga pradeda ir lietuviai praleidinėti. Gal net su BMW. Aišku, VMS savo stiliui ir nėra trikampių prieš pervažą, yra tik standartinis įspėjamasis ženkliukas, kaip kitur mieste:

                      Click image for larger version  Name:	Screenshot (1).png Views:	4 Size:	1,69 MB ID:	2052076
                      Nesutinku. Nuo kada įspėjamieji ir nurodomieji kelio ženklai nustato eismo dalyvių pirmumą?
                      Juk aiškiai parašyta 60 punkte, jei nėra pirmumo ženklų, o visi tie automobiliai yra seniausiai pasukę (arba net niekur nesuko).

                      Comment


                        Parašė dondc Rodyti pranešimą

                        59. Punktas pirmumo nenusako ir yra subjektyvus, nes pvz. ir pėstysis turi įsitikinti, kad saugu eiti perėja, nors pėsčiojo pirmumas.

                        60. Paaiškina, kad sukant į Kauną minėtoje sankryžoje – visi Vadilos-Vadila-Vadilovai privalo praleisti dviračius, nes dviračiai ten važiuoja tiesiai, pagal sankryžos ženklus.

                        Taigi, Bmweda, ramiau su savo BMW ten kur neturi primumo. Aišku praktikoj nieks nepraleidžia be kokio užsieniečio, bet agurkų-mobiliui važiuojant staiga pradeda ir lietuviai praleidinėti. Gal net su BMW. Aišku, VMS savo stiliui ir nėra trikampių prieš pervažą, yra tik standartinis įspėjamasis ženkliukas, kaip kitur mieste:
                        Tip top diletantų diskusijos, love it. Nusišneka, ir to net nesupranta.

                        Comment


                          Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
                          „kerta važiuojamąją dalį, į kurią kiti vairuotojai suka“
                          Ženklas „Eismo kryptis sankryžoje į dešinę“ nenurodo, kad yra atliekamas kažkoks posūkio manevras, o tiesiog „sankryžoje nurodo eismo kryptį, kuria leidžiama važiuoti šia eismo juosta“. Jeigu niekas neatlieka realaus posūkio, tai niekas niekur ir nesuka.
                          Kas tada yra realus posūkis? Ar keičiant kryptį nereikia pasukti?

                          Click image for larger version

Name:	Screenshot_20230519_151658_Maps.jpg
Views:	266
Size:	131,9 kB
ID:	2052123
                          Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                          Comment


                            Click image for larger version  Name:	Screenshot_20230519_154158.png Views:	1 Size:	829,4 kB ID:	2052131
                            reiks kada pabandyti, užsidėsiu offroad padangas

                            Comment


                              Tai pagal Jus čia posūkis ir praleistumėte dviračius?

                              Click image for larger version

Name:	Untitled.jpg
Views:	239
Size:	41,7 kB
ID:	2052135
                              Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                              Comment


                                Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                                Tai pagal Jus čia posūkis ir praleistumėte dviračius?

                                Click image for larger version

Name:	Untitled.jpg
Views:	239
Size:	41,7 kB
ID:	2052135
                                čia kelio vingis, realiai tas pats kaip ir toje sankryžoje, apie kurią ir eina kalba.

                                Comment


                                  Na gerai, paskutinis pavyzdys, ar čia posūkis ar vingis? Realiai nematau esminio skirtumo su autostrados pavyzdžiu

                                  Click image for larger version

Name:	Untitled.jpg
Views:	246
Size:	83,1 kB
ID:	2052138
                                  Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                                  Comment


                                    Užbaigiant šį interpretacinį nesusipratimą, kelių ženkluose pilna terminų sukti kartu eismo kryptimi, kelio geometrija neturi tokios reikšmės esant kelio ženklams ir/ar ženklinimui

                                    Click image for larger version  Name:	Screenshot_20230519_172535_Foxit PDF Editor.jpg Views:	0 Size:	145,2 kB ID:	2052151
                                    Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                                    Comment


                                      Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                                      Užbaigiant šį interpretacinį nesusipratimą, kelių ženkluose pilna terminų sukti kartu eismo kryptimi, kelio geometrija neturi tokios reikšmės esant kelio ženklams ir/ar ženklinimui
                                      Kokia tavo išvada dėl mano klausimo?

                                      Comment


                                        Išvada kad KET "sukti" leidžia tik "į kairę". Į dešinę sukti negalima, tik važiuoti.
                                        -

                                        Comment


                                          Parašė Bmweda Rodyti pranešimą
                                          Esu linkęs tau pritarti, bet intuityviai vairuotojams be šansų susivokti, kad dviračių/pėsčiųjų pirmumas toj vietoj, nes jau visi spaudžia gazą, plius, kodėl tada nėra jokio ženklo Pėsčiųjų perėja?
                                          Čia tas atvejis, kai diskusijos yra kiek beprasmės, nes precedentą ima ne formalios taisyklės, o infrastruktūros dizainas. Šiuo atveju infrastruktūros dizainas yra toks, kad pirmumas akivaizdžiai suteikiamas mašinoms. Sprendimas toje vietoje, imho, turėtų būti galimybė kirsti važiuojamąją dalį panaikinimas pėstiesiems ir dvriačiams.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X