Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kelių eismo taisyklės

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė dsanto Rodyti pranešimą

    Po pakeitimų eismo dalyviams nebus svarbu, koks signalas dega kitam. Visais atvejais kelią turės duoti apsisukantis. O iki pakeitimų turime begalę situacijų:
    klaidų atitaisymas - natūralu. Visgi, gaila, kad vokiškos sukimo kairėn neperėmėme. Viena geriausių sistemų.

    Comment


      Parašė Gator Rodyti pranešimą

      Bet kokiu atveju - jei norėtų, kad nelėtintų, nežymėtų lygios perėjos kaip kalnelio, taip, kad ir vėl nesąmonė iš tavo pusės apie Kauną.
      Tau vis vaidenasi nesąmonės apie Kauną iš mano pusės
      O nepagalvojai, kad Kauno savivaldybė tiesiog daro kvailus ir nepagrįstus sprendimus infrastruktūros tvarkyme? Kaip, pavyzdžiui ir su šviesoforais, kai tuščioje vienpusio eismo gatvėje pėstiesiems žalios šviesos reikia laukti tiek ilgai, kad net pats miesto meras eina per raudoną?

      Comment


        Parašė John Rodyti pranešimą

        Tau vis vaidenasi nesąmonės apie Kauną iš mano pusės
        O nepagalvojai, kad Kauno savivaldybė tiesiog daro kvailus ir nepagrįstus sprendimus infrastruktūros tvarkyme? Kaip, pavyzdžiui ir su šviesoforais, kai tuščioje vienpusio eismo gatvėje pėstiesiems žalios šviesos reikia laukti tiek ilgai, kad net pats miesto meras eina per raudoną?
        Nesivaidena.

        Yra skirtumas tarp:
        a) Kvailas sprendimas.
        b) Padarė specialiai, kad labiau lakstytų.

        a - galiu pritarti.
        b- absurdiška kvailystė iš tavo pusės.

        Comment


          Parašė liootas Rodyti pranešimą
          Ir atsiranda VT šviesoforai!!!
          Bus komplektuojama su ITIN raudonu įviesoforu bei nuleidžiamu užtvaru pėstieiems, dviratininkams ir paspirtukininkams?

          Comment


            Parašė Gator Rodyti pranešimą

            b) Padarė specialiai, kad labiau lakstytų.
            Čia jau kvepia teksto suvokimo problemomis. Pasiskaitykim dar kartą, kas buvo rašyta:
            Mano spėjimas, kad Kauno valdžia tokiu būdu pataikauja vaYrotojems, kurie pageidauja dideliu greičiu skraidyti plačiomis gatvėmis ir lėtinimas prieš perėjas jiems sukeltų nepatogumų.

            Comment


              Parašė John Rodyti pranešimą

              Čia jau kvepia teksto suvokimo problemomis. Pasiskaitykim dar kartą, kas buvo rašyta:
              Kurioj vietoj nesupratau?

              Tu sakai, kad nupaišė tą fake salelės ženklinimą tam, kad lakstyti galėtų.
              Aš sakau, kad tam, kad lakstyti galėtų tų ženklų paišyti nereikia. Priešingai - nupaišus nebent tik pristabdys, bet tikrai ne greičiau lėks nei nesant to ženklinimo.

              Comment


                Parašė Gator Rodyti pranešimą
                Tu sakai, kad nupaišė tą fake salelės ženklinimą tam, kad lakstyti galėtų.
                b) Padarė specialiai, kad labiau lakstytų.
                Tai visgi kuris variantas?

                Comment


                  Parašė John Rodyti pranešimą

                  Tik Kaune. Bent aš niekur Lietuvoje nieko panašaus nemačiau. Mano spėjimas, kad Kauno valdžia tokiu būdu pataikauja vaYrotojems, kurie pageidauja dideliu greičiu skraidyti plačiomis gatvėmis ir lėtinimas prieš perėjas jiems sukeltų nepatogumų.
                  Yra ir Vilniuje fake iškilioji greičio mažinimo priemonė Šilo ir Viršupio g. žiedinė sankryža

                  Comment


                    Kaune labai įdomių sprendimų yra ir savivaldybė tame nemato jokios problemos. Pavyzdžiui parašiau patikslinti, kaip pagal dabartinį ženklinimą įmanoma įvertinti, kas turi pagrindinį kelią Gričiupio ir Studentų gatvių sankryžoje. Studentų gatvėje nėra pagrindinio kelio ženklo, Gričiupio gatvėje šalutinio kelio ženklas žaliame skyde įdėtas, tad net neįmanoma pamatyti specifinės šio ženklo formos.

                    Comment


                      Baikit maltis, akivaizdu, kad savivaldybė dirbo savo darbą, t. y. įvertinus kokią statistiką ar ministerijos paliepimus, ar dar ką – turėjo gerinti eismo saugumą. Vat tik gerino ne infrastruktūriškai siaurindama eismo juostas ar investuodama į šviesoforus, bet tiek taupant lėšas, tiek nesudarydama nepatogumų vairuotojams nupaišė tas teisiškai neleistinas paišyti nesąmones. Gaunasi, kad „kažką darė” dėl eismo saugumo padidinimo. Darbas formaliai atliktas, pinigų praktiškai neišleista nei kiek, o vairuotojams (tam pačiam Matijošaičiui su Ferrari) jokių papildomų nepatogumų. Vistiems gerai (iškyrus pėsčiuosius, kuriems tik sukurta saugumo iliuzija).
                      ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                      Comment


                        Radau dar vieną priežastį uždrausti str ar tvarkos aprašais statyti įrėmintas gatves.

                        KET
                        184. Vairuotojui, kurio transporto priemonė pažymėta skiriamuoju ženklu „Neįgalusis“ arba neįgalių asmenų automobilių statymo kortele, leidžiama:
                        184.1. nepaisyti kelio ženklų „Stovėjimo ribotą laiką vieta“ ir „Stovėjimo nurodytu laiku vieta“ reikalavimų;
                        184.2. sustoti ir stovėti kelio ženklų „Sustoti draudžiama“, „Stovėti draudžiama“ galiojimo zonoje ir (arba) ties nubrėžtomis prie važiuojamosios dalies krašto 1.4 ar 1.9 horizontaliojo ženklinimo linijomis.
                        Išeina, kad jei įrėmintoje vienos juostos gatvėje yra ženklas "Sustoti draudžiama" neįgalusis galės palikti savo mašiną? ​ Pvz. naktį, o jau ryte jūs kaip norite...

                        Comment


                          Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                          Radau dar vieną priežastį uždrausti str ar tvarkos aprašais statyti įrėmintas gatves.

                          KET


                          Išeina, kad jei įrėmintoje vienos juostos gatvėje yra ženklas "Sustoti draudžiama" neįgalusis galės palikti savo mašiną? ​ Pvz. naktį, o jau ryte jūs kaip norite...
                          Neišeina, nes neįgaliesiems kaip ir visiems galioja 150.7 įpareigojantis parkuojant gatvėje palikti bent 3m nuo ištisinės linijos / bortelio. Jau nekalbant apie 150.10, kuris apskritai neleidžia parkuotis taip kad būtų trukdomas kitų TP ar pėsčiųjų eismui nepriklausomai nuo ženklinimo.

                          Atleiskit bet čia jau kažkoks sliekų ieškojimas ar pokyčių baimė bandant pateisinti uždraudimą to, kas kitose valstybėse naudojama seniai ir jau yra pasiteisinę.
                          Paskutinis taisė themanual; 2021.09.16, 11:18.

                          Comment


                            Aš Kaune būnu tik kartais. Man rombas ant kelio asocijuojasi su pagrindiniu keliu. ir kiekvieną kartą susimėtau, kad ne pagrindinis kelias, o praleisti reikia pėsčiuosius ir dviračius.
                            Uždažyt ir viskas.

                            Jei Kaunas nori kažkokių iniciatyvų eismo reguliavime, gali pasiimti "zero road signs" (kai eismas valdomas intuityviai) ar kitų iš europinės praktikos, bet ne paišaliot nesąmones.

                            PPS
                            Jei nori paišaliot, tegu ne sutartinius ženklus paišo, o tekstu "Atsargiai perėja". Tada viskas bus gerai. Sutartiniai ženklai sąvoka yra nuo žodžio sutarti. O čia niekas nesusitarė (susitarti teisę turi Vyriausybė išleisdama KET).

                            Comment


                              Parašė dondc Rodyti pranešimą

                              Iš trajektorijos matys ar bandei keisti kryptį, t. y. įsilieti į pagrindinį (greitesnį) kelią ar labiau į tave atsitrenkė / taranavo. Jei šukės matysis greitėjimo-lėtejimo juostoj, tai matys, kad buvai taranuotas, tad būsi ne kaltas. Visai nesvarbu rodai posūkį ar ne.



                              Tai SoulMulticast pašiemė Kauną, kad turi atskiras KET – jog nusipaišo lėtėjimą prieš perėjas, bet fizinio lėtėjimo ten jokio nėra. Sakei, jog nesi matęs „fake” salelių. Salele jis pavadino tą iškilią trapeciją. Parodžiau pavyzdį. Tame ir „fake”, kad pagal KET toks žymėjimas žymi tik iškilią perėją, o čia jokio iškilumo nėra. Padaryta visiškai prieštaraujant KET, jau nekalbant, kad fizinės naudos jokios nėra iš tų šachmatų.
                              jeigu pastoviai važinėji tuo pačiu maršrutu tada nėra. Bet yra gatvių kuriose yra ir tikrų kalnelių ir netikrų. Tai jeigu mintinai nežinai tos gatvės - prilėtinsi, taigi reiškia kad jie veikia.
                              O šiaip visokiais tokiais fake žymėjimais, trikojų nežymėjimais, ir kitais panašiais dalykais piktinasi tik piktybiniai KET pažeidinėtojai, tai realios problemos ir nėra.

                              Comment


                                Parašė themanual Rodyti pranešimą

                                Neišeina, nes neįgaliesiems kaip ir visiems galioja 150.7 įpareigojantis parkuojant gatvėje palikti bent 3m nuo ištisinės linijos / bortelio. Jau nekalbant apie 150.10, kuris apskritai neleidžia parkuotis taip kad būtų trukdomas kitų TP ar pėsčiųjų eismui nepriklausomai nuo ženklinimo.

                                Atleiskit bet čia jau kažkoks sliekų ieškojimas ar pokyčių baimė bandant pateisinti uždraudimą to, kas kitose valstybėse naudojama seniai ir jau yra pasiteisinę.
                                Dėkui už pataisymą. Negalima.

                                Comment


                                  Parašė krumash Rodyti pranešimą
                                  Kaune labai įdomių sprendimų yra ir savivaldybė tame nemato jokios problemos. Pavyzdžiui parašiau patikslinti, kaip pagal dabartinį ženklinimą įmanoma įvertinti, kas turi pagrindinį kelią Gričiupio ir Studentų gatvių sankryžoje. Studentų gatvėje nėra pagrindinio kelio ženklo, Gričiupio gatvėje šalutinio kelio ženklas žaliame skyde įdėtas, tad net neįmanoma pamatyti specifinės šio ženklo formos.
                                  EPIC. Specialiai juk padarytas rombas, kad skirtum važiuodamas pagrindiniu. Baisu.
                                  AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                                  Comment


                                    Parašė booraz Rodyti pranešimą

                                    EPIC. Specialiai juk padarytas rombas, kad skirtum važiuodamas pagrindiniu. Baisu.
                                    Man atsakė, kad pagal juos čia viskas tvarkoje, tiesiog taip nori mažinti avaringumą šioje sankryžoje Ir apskritai kažkada numatyta padaryti kalnelį sankryžoje, panašiai, kaip ir Gedimino ir Miško gatvių sankirtoje.

                                    Comment


                                      Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

                                      klaidų atitaisymas - natūralu. Visgi, gaila, kad vokiškos sukimo kairėn neperėmėme. Viena geriausių sistemų.
                                      Būtų galima plačiau? Kas tai per sistema?

                                      Comment


                                        Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                                        Aš Kaune būnu tik kartais. Man rombas ant kelio asocijuojasi su pagrindiniu keliu. ir kiekvieną kartą susimėtau, kad ne pagrindinis kelias, o praleisti reikia pėsčiuosius ir dviračius.
                                        Uždažyt ir viskas.

                                        Jei Kaunas nori kažkokių iniciatyvų eismo reguliavime, gali pasiimti "zero road signs" (kai eismas valdomas intuityviai) ar kitų iš europinės praktikos, bet ne paišaliot nesąmones.

                                        PPS
                                        Jei nori paišaliot, tegu ne sutartinius ženklus paišo, o tekstu "Atsargiai perėja". Tada viskas bus gerai. Sutartiniai ženklai sąvoka yra nuo žodžio sutarti. O čia niekas nesusitarė (susitarti teisę turi Vyriausybė išleisdama KET).
                                        Papildant - pati rombų idėja yra nebloga, tačiau kopijuojant idėją nuo rytų nebuvo pastebėta, jog tose šalyse, kur yra paišomi rombai, nėra pirmumo ženklo (yra tik ženklai, reiškiantys jog neturi pirmumo), tad ten rombas asocijuojasi ne su pirmumu, o su įspėjamaisiais ženklais, kurie taip pat yra rombo formos. Tad būtų galima paišyti tuščiavidurį trikampį.

                                        Comment


                                          Parašė krumash Rodyti pranešimą

                                          Man atsakė, kad pagal juos čia viskas tvarkoje, tiesiog taip nori mažinti avaringumą šioje sankryžoje Ir apskritai kažkada numatyta padaryti kalnelį sankryžoje, panašiai, kaip ir Gedimino ir Miško gatvių sankirtoje.
                                          Tokiose sankryžose turi palikti be pirmumo ženklų, tiesiog dešinės rankos taisyklė.
                                          AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                                          Comment

                                          Working...
                                          X