Parašė Briedis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kelių eismo taisyklės
Collapse
X
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą...gyvybes gelbstinčius rombus...
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Kas per fake salelės? Tik tikras mačiau kolkas.
Trikampių jokių nepaišo, nebent gyvybes gelbstinčius rombus turėjai omenyje.
♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Kas per fake salelės? Tik tikras mačiau kolkas.
Trikampių jokių nepaišo, nebent gyvybes gelbstinčius rombus turėjai omenyje.
- 2 patinka
Comment
-
Kas nors keičiasi ar tik aiškiau parašoma?
Tikslinama ir tvarka važiuojant iš lėtėjimo-greitėjimo juostos. Jei šia juosta važiuojantis automobilis ketins įsilieti į pagrindinį srautą, jis turės praleisti visais atvejais turės praleisti kitus automobilius. Jei jis nekeis juostos, tuomet turės ir toliau pirmumą prieš kitas transporto priemones, net ir besirikiuojančias iš pagrindinio srauto.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą
Kiek ir kuriose vietose gyvybių išgelbėjo kažkokie rombai?
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Ne saleles gal turėjo omeny, o greičio kalniukus. Tas tiesa, jų Kaune pilna. Visiškas wtf. Gal tuo pačiu gali pridėti nuorodą į rombų išgelbėtų gyvybių statistiką Kaune?
Nuoroda su metų senuno duomenimis:
https://m.kauno.diena.lt/naujienos/k...be-auku-977564
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimą
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąKaip ir nieko labai svarbaus:
https://e-seimas.lrs.lt/rs/lasupplem...6f41b6c604296/
Įtvirtina šviesoforuose papildomose sekcijose žalias rodykles juodam fone ir atvirkščiai be galiojimo datos (pereinamojo termino). Mano nuomone tai klaida. Turi būti duoti dveji metai ir po jų pareikalauta, kad šviesaforai atrodytų vienodi.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
O kaip avarijų atveju aiškunsis ar buvo įjungtas posūkis?
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Ar čia iškili perėja? Iš savitarnoskqsos komentqro supratau, kad tai yra neiśkili, nors tqs ženklinimas turėtų būti tik prieš iśkilią.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 1 patinka
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimą
Tai SoulMulticast pašiemė Kauną, kad turi atskiras KET – jog nusipaišo lėtėjimą prieš perėjas, bet fizinio lėtėjimo ten jokio nėra. Sakei, jog nesi matęs „fake” salelių. Salele jis pavadino tą iškilią trapeciją. Parodžiau pavyzdį. Tame ir „fake”, kad pagal KET toks žymėjimas žymi tik iškilią perėją, o čia jokio iškilumo nėra. Padaryta visiškai prieštaraujant KET, jau nekalbant, kad fizinės naudos jokios nėra iš tų šachmatų.
Kai davei pavyzdį parašydamas, kad ten 5:49 yra iškili perėja, o iš tiesų iškilios perėjos nėra, tada jau susipainiojau
Prisipažinsiu, kad nežinojau, kad tas ženklinimas galimas tik prieš iškilias, čia 100 proc patvirtinta?
Bet tuo pačiu ar tirai tik Kaune jis egzistuoja?
Comment
-
LIETUVOS RESPUBLIKOS SUSISIEKIMO MINISTRO
Į S A K Y M A S
DĖL KELIŲ HORIZONTALIOJO ŽENKLINIMO TAISYKLIŲ PATVIRTINIMO
2012 m. sausio 31 d. Nr. 3-82
https://e-seimas.lrs.lt/portal/legal...AD/TAIS.418377Šachmatų tvarka išdėstyti langeliai 1.25 Žymi dirbtinius kalnelius (nelygumus), įrengtus važiuojamojoje dalyje važiavimo greičiui mažinti.
a = 0,2–0,3 m, b = 0,3–0,5 m. Ženklinimas nudažomas kalnelio pradžioje ir pabaigoje arba prieš pat kalnelį ir už jo.
Beje, niekas nepaminėjo naujo KET siūlymo, jog nebus galima parkuoti mašinų ties kiemų įvažiavimais. Jau dabar gi yra vienas iš 150. punkto papunkčių, aprašančių, kad negalima parkuoti 5 m iki šaligatvio (bei dviračių tako) ir važiuojamosios dalies susikirtimo. Nors gyvai kažkada pakalbintas policininkas sakė: „Galima parkuot, nors pats neparkuočiau”. LOL, tai dabar taip nebesakys gal.
♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 3 patinka
Comment
-
LIETUVOS RESPUBLIKOS SUSISIEKIMO MINISTRO
Į S A K Y M A S
DĖL KELIŲ HORIZONTALIOJO ŽENKLINIMO TAISYKLIŲ PATVIRTINIMO
2012 m. sausio 31 d. Nr. 3-82
https://e-seimas.lrs.lt/portal/legal...AD/TAIS.418377Šachmatų tvarka išdėstyti langeliai 1.25 Žymi dirbtinius kalnelius (nelygumus), įrengtus važiuojamojoje dalyje važiavimo greičiui mažinti.
a = 0,2–0,3 m, b = 0,3–0,5 m. Ženklinimas nudažomas kalnelio pradžioje ir pabaigoje arba prieš pat kalnelį ir už jo.
Beje, niekas nepaminėjo naujo KET siūlymo, jog nebus galima parkuoti mašinų ties kiemų įvažiavimais. Jau dabar gi yra vienas iš 150. punkto papunkčių, aprašančių, kad negalima parkuoti 5 m iki šaligatvio (bei dviračių tako) ir važiuojamosios dalies susikirtimo. Nors gyvai kažkada pakalbintas policininkas sakė: „Galima parkuot, nors pats neparkuočiau”. LOL, tai dabar taip nebesakys gal.
♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 1 patinka
Comment
-
Atvirai pasakius, 90 proc. visuomenės nieko nežinos apie šiuos taisyklių pakeitimus. Ir toliau keliaus pagal savo išmokimą automokykloje, na, ir intuiciją. Vienintelis apčiuopiamas - "Dviračių gatvė".- Šviesoforo reguliavimas - 100 metų. Čia aktualu statančiam inžinieriui, o ne 90 proc vairuotojų.
- Persirikiavimas - 100 metų. Aš visada įleidžiu persirikiuojantį iš greitėjimo juostos jei jis rodo posūkį ir greitėja. Jei eismas intensyvus, pvz. penktadienis link Klaipėdos, niekada neįlįstų nes savaime neatsiras tas tarpas jei neįleistų. O kai pačiam reikia žiūriu pavyks ar ne. Šitas pakeitimas svarbus tik tiek, jei įvyks autoįvykis.
Kita vertus, važiuoji Lenkijoje, Vokietijoje ir nežinai kaip ten sureguliuota teisiškai. Rodai posūkį ir įleidžia.
Važiuodamas į užsienį pasidomiu greičio limitais, šviesos visada ON. O persirikiavimu niekada nesidomiu - Statymas ir įvažiavimas į kiemą taps staigmena daugeliui. Čia jau pajus per piniginę.
- Ženklo "Internetas" panaikinimas. Ha ha ha.
- Paspirtukų eismas draudžiamas - visuomenė suvoks intuityviai, nes neblogai nupiešta.
- "Dviračių gatvė", meras FB parašė, kad tokios atsiras pusėje iš 1500 Vilniaus gatvių. Ačiū jam.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Tai aš taip ir supratau, kad jis sakė, kad pažymėta lyg būtų iškili, bet jos nėra.
Kai davei pavyzdį parašydamas, kad ten 5:49 yra iškili perėja, o iš tiesų iškilios perėjos nėra, tada jau susipainiojau
Prisipažinsiu, kad nežinojau, kad tas ženklinimas galimas tik prieš iškilias, čia 100 proc patvirtinta?
Bet tuo pačiu ar tirai tik Kaune jis egzistuoja?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Tik Kaune. Bent aš niekur Lietuvoje nieko panašaus nemačiau. Mano spėjimas, kad Kauno valdžia tokiu būdu pataikauja vaYrotojems, kurie pageidauja dideliu greičiu skraidyti plačiomis gatvėmis ir lėtinimas prieš perėjas jiems sukeltų nepatogumų.
Kitu atveju, jei norėtų, kad nelėtintų, nežymėtų lygios perėjos kaip kalnelio.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Tai, kad priešingai - nori, kad sulėtintų, todėl bando apgauti, kad bus kalnelis.
Kitu atveju, jei norėtų, kad nelėtintų, nežymėtų lygios perėjos kaip kalnelio.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimą
Pirmus kartus į tuos "kalnelius" reaguoji, o po to pradedi ignoruoti. Tą ignorą pajauti, kai privažiuoji tikrą kalnelį ir nepristabdęs jį pajauti. Taip kad tie dirbtiniai žymėjimai nieko gero neduoda, nes pradedi apskritai ignoruoti kalnelius.
Na iš serijos "200 toji John nesamonė apie Kauną"
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Tai, kad priešingai - nori, kad sulėtintų, todėl bando apgauti, kad bus kalnelis.
Kitu atveju, jei norėtų, kad nelėtintų, nežymėtų lygios perėjos kaip kalnelio.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Ką nors taip apgauti galima tik per pirmas 5 minutes vairavimo Kaune.
Comment
Comment