Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kelių eismo taisyklės

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Na įdomu kaip suformuluos, nes dabar formuluotė tokia, kad pirmumas tarp lėtėjančio ir greitėjančio bus nustatomas pagal tai, ar transporto priemonė, važiuojanti greitėjimo juosta, bus įjungusi kairio posūkio signalą.
    O kaip avarijų atveju aiškunsis ar buvo įjungtas posūkis?

    Comment


      Parašė Gator Rodyti pranešimą
      ...gyvybes gelbstinčius rombus...
      Kiek ir kuriose vietose gyvybių išgelbėjo kažkokie rombai?

      Comment


        Parašė Gator Rodyti pranešimą

        Kas per fake salelės? Tik tikras mačiau kolkas.
        Trikampių jokių nepaišo, nebent gyvybes gelbstinčius rombus turėjai omenyje.
        „Fake greicio ribojimo saleles”, turėjo omeny iškilias perėjas nuo 5:49 min.:
        ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

        Comment


          Parašė Gator Rodyti pranešimą

          Kas per fake salelės? Tik tikras mačiau kolkas.
          Trikampių jokių nepaišo, nebent gyvybes gelbstinčius rombus turėjai omenyje.
          Ne saleles gal turėjo omeny, o greičio kalniukus. Tas tiesa, jų Kaune pilna. Visiškas wtf. Gal tuo pačiu gali pridėti nuorodą į rombų išgelbėtų gyvybių statistiką Kaune?

          Comment


            Kas nors keičiasi ar tik aiškiau parašoma?
            Tikslinama ir tvarka važiuojant iš lėtėjimo-greitėjimo juostos. Jei šia juosta važiuojantis automobilis ketins įsilieti į pagrindinį srautą, jis turės praleisti visais atvejais turės praleisti kitus automobilius. Jei jis nekeis juostos, tuomet turės ir toliau pirmumą prieš kitas transporto priemones, net ir besirikiuojančias iš pagrindinio srauto.
            https://www.vz.lt/transportas-logist...o-ket-naujoves
            Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
            Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

            Comment


              Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą

              Kiek ir kuriose vietose gyvybių išgelbėjo kažkokie rombai?
              https://m.kauno.diena.lt/naujienos/k...be-auku-977564

              Comment


                Parašė John Rodyti pranešimą

                Ne saleles gal turėjo omeny, o greičio kalniukus. Tas tiesa, jų Kaune pilna. Visiškas wtf. Gal tuo pačiu gali pridėti nuorodą į rombų išgelbėtų gyvybių statistiką Kaune?
                Tai, kad sako kaip tik apie kalniukų nebuvimą kalba.

                Nuoroda su metų senuno duomenimis:
                https://m.kauno.diena.lt/naujienos/k...be-auku-977564

                Comment


                  Parašė dondc Rodyti pranešimą
                  „Fake greicio ribojimo saleles”, turėjo omeny iškilias perėjas nuo 5:49 min.:
                  Ar čia iškili perėja? Iš savitarnoskqsos komentqro supratau, kad tai yra neiśkili, nors tqs ženklinimas turėtų būti tik prieš iśkilią.

                  Comment


                    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                    Kaip ir nieko labai svarbaus:
                    https://e-seimas.lrs.lt/rs/lasupplem...6f41b6c604296/
                    Įtvirtina šviesoforuose papildomose sekcijose žalias rodykles juodam fone ir atvirkščiai be galiojimo datos (pereinamojo termino). Mano nuomone tai klaida. Turi būti duoti dveji metai ir po jų pareikalauta, kad šviesaforai atrodytų vienodi.
                    Rodyklės kaip buvo, taip ir liko. Pakeistos tik "juodo kontūro" į "juodas", nes tuščiavidurių juodų rodyklių (kontūrinių) pamažu mažėja ir daugėja pilnavidurių. Bet eismo dalyviams tai jokios įtakos nedaro.

                    Comment


                      Parašė Gator Rodyti pranešimą

                      O kaip avarijų atveju aiškunsis ar buvo įjungtas posūkis?
                      Iš trajektorijos matys ar bandei keisti kryptį, t. y. įsilieti į pagrindinį (greitesnį) kelią ar labiau į tave atsitrenkė / taranavo. Jei šukės matysis greitėjimo-lėtejimo juostoj, tai matys, kad buvai taranuotas, tad būsi ne kaltas. Visai nesvarbu rodai posūkį ar ne.

                      Parašė Gator Rodyti pranešimą

                      Ar čia iškili perėja? Iš savitarnoskqsos komentqro supratau, kad tai yra neiśkili, nors tqs ženklinimas turėtų būti tik prieš iśkilią.
                      Tai SoulMulticast pašiemė Kauną, kad turi atskiras KET – jog nusipaišo lėtėjimą prieš perėjas, bet fizinio lėtėjimo ten jokio nėra. Sakei, jog nesi matęs „fake” salelių. Salele jis pavadino tą iškilią trapeciją. Parodžiau pavyzdį. Tame ir „fake”, kad pagal KET toks žymėjimas žymi tik iškilią perėją, o čia jokio iškilumo nėra. Padaryta visiškai prieštaraujant KET, jau nekalbant, kad fizinės naudos jokios nėra iš tų šachmatų.
                      ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                      Comment


                        Parašė dondc Rodyti pranešimą


                        Tai SoulMulticast pašiemė Kauną, kad turi atskiras KET – jog nusipaišo lėtėjimą prieš perėjas, bet fizinio lėtėjimo ten jokio nėra. Sakei, jog nesi matęs „fake” salelių. Salele jis pavadino tą iškilią trapeciją. Parodžiau pavyzdį. Tame ir „fake”, kad pagal KET toks žymėjimas žymi tik iškilią perėją, o čia jokio iškilumo nėra. Padaryta visiškai prieštaraujant KET, jau nekalbant, kad fizinės naudos jokios nėra iš tų šachmatų.
                        Tai aš taip ir supratau, kad jis sakė, kad pažymėta lyg būtų iškili, bet jos nėra.
                        Kai davei pavyzdį parašydamas, kad ten 5:49 yra iškili perėja, o iš tiesų iškilios perėjos nėra, tada jau susipainiojau

                        Prisipažinsiu, kad nežinojau, kad tas ženklinimas galimas tik prieš iškilias, čia 100 proc patvirtinta?
                        Bet tuo pačiu ar tirai tik Kaune jis egzistuoja?

                        Comment


                          LIETUVOS RESPUBLIKOS SUSISIEKIMO MINISTRO
                          Į S A K Y M A S

                          DĖL KELIŲ HORIZONTALIOJO ŽENKLINIMO TAISYKLIŲ PATVIRTINIMO

                          2012 m. sausio 31 d. Nr. 3-82
                          https://e-seimas.lrs.lt/portal/legal...AD/TAIS.418377
                          Šachmatų tvarka išdėstyti langeliai 1.25 Žymi dirbtinius kalnelius (nelygumus), įrengtus važiuojamojoje dalyje važiavimo greičiui mažinti.
                          a = 0,2–0,3 m, b = 0,3–0,5 m. Ženklinimas nudažomas kalnelio pradžioje ir pabaigoje arba prieš pat kalnelį ir už jo.


                          Beje, niekas nepaminėjo naujo KET siūlymo, jog nebus galima parkuoti mašinų ties kiemų įvažiavimais. Jau dabar gi yra vienas iš 150. punkto papunkčių, aprašančių, kad negalima parkuoti 5 m iki šaligatvio (bei dviračių tako) ir važiuojamosios dalies susikirtimo. Nors gyvai kažkada pakalbintas policininkas sakė: „Galima parkuot, nors pats neparkuočiau”. LOL, tai dabar taip nebesakys gal.
                          ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                          Comment


                            LIETUVOS RESPUBLIKOS SUSISIEKIMO MINISTRO
                            Į S A K Y M A S

                            DĖL KELIŲ HORIZONTALIOJO ŽENKLINIMO TAISYKLIŲ PATVIRTINIMO

                            2012 m. sausio 31 d. Nr. 3-82
                            https://e-seimas.lrs.lt/portal/legal...AD/TAIS.418377
                            Šachmatų tvarka išdėstyti langeliai 1.25 Žymi dirbtinius kalnelius (nelygumus), įrengtus važiuojamojoje dalyje važiavimo greičiui mažinti.
                            a = 0,2–0,3 m, b = 0,3–0,5 m. Ženklinimas nudažomas kalnelio pradžioje ir pabaigoje arba prieš pat kalnelį ir už jo.


                            Beje, niekas nepaminėjo naujo KET siūlymo, jog nebus galima parkuoti mašinų ties kiemų įvažiavimais. Jau dabar gi yra vienas iš 150. punkto papunkčių, aprašančių, kad negalima parkuoti 5 m iki šaligatvio (bei dviračių tako) ir važiuojamosios dalies susikirtimo. Nors gyvai kažkada pakalbintas policininkas sakė: „Galima parkuot, nors pats neparkuočiau”. LOL, tai dabar taip nebesakys gal.
                            ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                            Comment


                              Atvirai pasakius, 90 proc. visuomenės nieko nežinos apie šiuos taisyklių pakeitimus. Ir toliau keliaus pagal savo išmokimą automokykloje, na, ir intuiciją. Vienintelis apčiuopiamas - "Dviračių gatvė".
                              1. Šviesoforo reguliavimas - 100 metų. Čia aktualu statančiam inžinieriui, o ne 90 proc vairuotojų.
                              2. Persirikiavimas - 100 metų. Aš visada įleidžiu persirikiuojantį iš greitėjimo juostos jei jis rodo posūkį ir greitėja. Jei eismas intensyvus, pvz. penktadienis link Klaipėdos, niekada neįlįstų nes savaime neatsiras tas tarpas jei neįleistų. O kai pačiam reikia žiūriu pavyks ar ne. Šitas pakeitimas svarbus tik tiek, jei įvyks autoįvykis.
                                Kita vertus, važiuoji Lenkijoje, Vokietijoje ir nežinai kaip ten sureguliuota teisiškai. Rodai posūkį ir įleidžia.
                                Važiuodamas į užsienį pasidomiu greičio limitais, šviesos visada ON. O persirikiavimu niekada nesidomiu
                              3. Statymas ir įvažiavimas į kiemą taps staigmena daugeliui. Čia jau pajus per piniginę.
                              4. Ženklo "Internetas" panaikinimas. Ha ha ha.
                              5. Paspirtukų eismas draudžiamas - visuomenė suvoks intuityviai, nes neblogai nupiešta.
                              6. "Dviračių gatvė", meras FB parašė, kad tokios atsiras pusėje iš 1500 Vilniaus gatvių. Ačiū jam.

                              Comment


                                Parašė Gator Rodyti pranešimą

                                Tai aš taip ir supratau, kad jis sakė, kad pažymėta lyg būtų iškili, bet jos nėra.
                                Kai davei pavyzdį parašydamas, kad ten 5:49 yra iškili perėja, o iš tiesų iškilios perėjos nėra, tada jau susipainiojau

                                Prisipažinsiu, kad nežinojau, kad tas ženklinimas galimas tik prieš iškilias, čia 100 proc patvirtinta?
                                Bet tuo pačiu ar tirai tik Kaune jis egzistuoja?
                                Tik Kaune. Bent aš niekur Lietuvoje nieko panašaus nemačiau. Mano spėjimas, kad Kauno valdžia tokiu būdu pataikauja vaYrotojems, kurie pageidauja dideliu greičiu skraidyti plačiomis gatvėmis ir lėtinimas prieš perėjas jiems sukeltų nepatogumų.

                                Comment


                                  Parašė John Rodyti pranešimą

                                  Tik Kaune. Bent aš niekur Lietuvoje nieko panašaus nemačiau. Mano spėjimas, kad Kauno valdžia tokiu būdu pataikauja vaYrotojems, kurie pageidauja dideliu greičiu skraidyti plačiomis gatvėmis ir lėtinimas prieš perėjas jiems sukeltų nepatogumų.
                                  Tai, kad priešingai - nori, kad sulėtintų, todėl bando apgauti, kad bus kalnelis.
                                  Kitu atveju, jei norėtų, kad nelėtintų, nežymėtų lygios perėjos kaip kalnelio.

                                  Comment


                                    Parašė Gator Rodyti pranešimą

                                    Tai, kad priešingai - nori, kad sulėtintų, todėl bando apgauti, kad bus kalnelis.
                                    Kitu atveju, jei norėtų, kad nelėtintų, nežymėtų lygios perėjos kaip kalnelio.
                                    Pirmus kartus į tuos "kalnelius" reaguoji, o po to pradedi ignoruoti. Tą ignorą pajauti, kai privažiuoji tikrą kalnelį ir nepristabdęs jį pajauti. Taip kad tie dirbtiniai žymėjimai nieko gero neduoda, nes pradedi apskritai ignoruoti kalnelius.

                                    Comment


                                      Parašė dsanto Rodyti pranešimą

                                      Pirmus kartus į tuos "kalnelius" reaguoji, o po to pradedi ignoruoti. Tą ignorą pajauti, kai privažiuoji tikrą kalnelį ir nepristabdęs jį pajauti. Taip kad tie dirbtiniai žymėjimai nieko gero neduoda, nes pradedi apskritai ignoruoti kalnelius.
                                      Žinoma, tik tai neatitinka John pasapaliojimo, kad dedami tam, kad specialiai nestabdytų.
                                      Na iš serijos "200 toji John nesamonė apie Kauną"

                                      Comment


                                        Parašė Gator Rodyti pranešimą

                                        Tai, kad priešingai - nori, kad sulėtintų, todėl bando apgauti, kad bus kalnelis.
                                        Kitu atveju, jei norėtų, kad nelėtintų, nežymėtų lygios perėjos kaip kalnelio.
                                        Ką nors taip apgauti galima tik per pirmas 5 minutes vairavimo Kaune.

                                        Comment


                                          Parašė John Rodyti pranešimą

                                          Ką nors taip apgauti galima tik per pirmas 5 minutes vairavimo Kaune.
                                          Bet kokiu atveju - jei norėtų, kad nelėtintų, nežymėtų lygios perėjos kaip kalnelio, taip, kad ir vėl nesąmonė iš tavo pusės apie Kauną.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X