Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kelių eismo taisyklės

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Kas šalygatvyje turi pirmenybę? - pėstysis ar dviratininkas?
    Aišku, kad pėstysis. Dviratininko vieta gatvėje su eismu. Kur nesimaišo kėgliai po ratais ir ramiai galiu spaust kiek eina koja.

    Comment


      Manau trumparegiška, kad elektromobilių įteisinimas A juostose yra KET. Kai elektormobilių bus daiguaiu jie užkiš A juostas ir A juostu kamščių apavažiavimas neteks prasmės.

      Parašė PoDV Rodyti pranešimą
      Numatoma tvarka, kuri būdinga V. Europai, kai tr. priemonės pasitraukia į abu šonus, o per vidurį sudaromas laisvas pravažiavimas pagalbos tarnyboms.
      Nežinau kaip buvo KET, bet praktikoje tai visi taip jau seniai darydavo.

      Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

      Ar tikrai nelieka? Važiuoji sau greitėjimo juosta ir staiga pyst iš kairės tau per šoną norintis į lėtėjimo juostą. Ko nedavei kelio?
      Dažniausiai ir nerodantis posūkio. Pasitaiko kad bandau negreitėti greitėjimo juostoje (ha) kad pravažiuotu kairėje esantis o jis makt ant stabdžių nes jam reikia į dešinę, o posūkį pradeda rodyti tik kai jau manevras vyksta.

      Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą

      Nepritariu. Dviračiams nėra saugu važinėt tuo pačiu keliu, kuriuo važinėja ir mašinos, kurių masės tikrai ne 100kg. Dviratininkui nesvarbu, kad partrenktas jis bus teisus likusį gyvenimą ant lovos. Dviračių greičiai šaligatviuose nėra dideli, juos lengviau pastebėti, visi saugūs ir laimingi.
      Taip, geriau jau tada paspirtukus drausti, jie vairuoja daug agresyviau ir mažiau skaitosi su pėsčiaisiais. Dviratininkai šaligatviuose paprastai labai mandagiai važiuoja.

      Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
      Ten, kur greitis 60 ir daugiau, reiktų jau fizinio atskyrimo. Yra bebaimių, kurie beveik vidury gatvės tokiuose keliuose važiuoja, bet manęs to nepriverstų daryti net ir baudomis.
      Manau vidurį geriau nei kelkraštyje. Viduryje automobilis privalės persirikiuoti į antrą juosta, važiuojant kraštu dažnai to persirikiavimo nebus ir gausi veidrodėliu per sparną.

      Comment


        Parašė luknas Rodyti pranešimą

        O kokiose miesto gatvėse tikėtina, kad bus statomas dviračio gatvė ženklas?
        Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

        Vileišio?
        Tikrai Vileišio, nes viešai buvo kalbama. Gali būti dėl jos projekto ir iniciavo būtinus ženklus. Tikrai bus Mickevičiaus g., nes ten „Eurovelo 11” tarptautinė dviračių trasa, atskiram takui vietos nebus (parkingai, medžiai), o per Žvėryno tiltą jau buvo „Draugiškos g. žymėjimas”. Visgi, gal nebent nereiktų to daryti tarp Vytauto g. ir Seimo (įskaitant tiltą), nes abejoju ar mašinos lauks kol į įkalnę kils dviračiai, o ir prašyti to iš automobilistų nei šis nei tas. Tokias gatves protingiau būtų įrenginėti tik visiškose plokštumose. Įkalnėje ir ant tilto reiktų tiesiog atimti vieną juostą iš mašinų ir padaryti vienkrypti eismą motorizuotiesiems. Pažymėjau mėlynai dviračių g. tikėtiną ir siūlomą įrengimą:

        Click image for larger version

Name:	download (5).png
Views:	775
Size:	1,57 MB
ID:	1872415

        Medeinos g. pilnai gali būti, ten dabar jau pora greitį ribojančių kalnelių yra, mašinų parkavimo būdas pavojingas, o visa šiaurinė atkarpa yra lenkta, važiuojamoji dalis susiaurėjusi, o ant esamo asfaltuoto šaligatvio dar prisiparkuojama vienoj vietoj. Taip pat Dociškių g. yra užparkuota viena juosta, tad visi juda kita likusia, praktiškai ten beveik pravažiavimas tarp kiemų, bet yra įkalnė:

        Click image for larger version

Name:	download (1).png
Views:	782
Size:	1,69 MB
ID:	1872411

        S. Nėries ten parkingo gatvelė, o Krivicko gyvenama zona su greitį ribojančiais kalniukais. Nuties Mykolo Lietuvio g., tai pilnai galės čia daryti dviračių gatvę:

        Click image for larger version

Name:	download.png
Views:	774
Size:	2,25 MB
ID:	1872412

        Čiurlionio g. aklagatvis, o toliau dviračiams asfaltuoti takai, tai logikos irgi būtų. Yra greičio kalniukai taip pat. Visoj gatvės takarpoj nereiktų daryti, nes per senovinį grindinį dviračių greitis stipriai kristų, tad užlaikyt mašinų bereikalingai nereiktų:

        Click image for larger version

Name:	download (3).png
Views:	771
Size:	1,50 MB
ID:	1872413

        Skroblų g. ruošiasi humanizuot, nors ir dabar ten gana ramus pravažiavimas praktiškai tarp kiemų, mašinom per daug nepakenktų dviračių gatvės ženklai ten:

        Click image for larger version

Name:	download (4).png
Views:	777
Size:	1,93 MB
ID:	1872414

        Žemėlapis: Vilnius City Cycling Map by Road Surface https://www.google.com/maps/d/edit?m...255731234&z=13
        ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

        Comment


          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
          Nežinau kaip buvo KET, bet praktikoje tai visi taip jau seniai darydavo.
          Lyg tais šioje temoje pateikti lyginamieji raštai. Berods šio punkto nebuvo, o buvo kalbama tik apie pasitraukimą į dešinįjį kraštą.

          Comment


            Dar vienas perliukas iš KET pakeitimų
            „109. Sukdamas į kairę (apsisukdamas) ne sankryžoje, vairuotojas privalo duoti kelią priešinga kryptimi tiesiai arba į dešinę važiuojančioms transporto priemonėms, o kur leidžiama lenkti, – ir lenkiančioms transporto priemonėms.
            T.y. intensyvesnio eismo kelyje pasukti kairėn nebus šansų, nes reikės ne tik praleisti iš priešpriešos atvažiuojančius, bet ir sulaukti kol iš paskos visi aplenks.
            Norėtųsi išgirsti tokių keitimų iniciatorių argumentus

            Comment


              Parašė Briedis Rodyti pranešimą
              Dar vienas perliukas iš KET pakeitimų

              T.y. intensyvesnio eismo kelyje pasukti kairėn nebus šansų, nes reikės ne tik praleisti iš priešpriešos atvažiuojančius, bet ir sulaukti kol iš paskos visi aplenks.
              Norėtųsi išgirsti tokių keitimų iniciatorių argumentus
              Tai kad gal niekas čia nepasikeitę. Mane prieš 10+ metų to paties mokė. Realybėje situacijos tokios gal nelabai susidarys, nes visur ištisinės tokiose vietose ir lenkt negalima.

              Comment


                Parašė MantasMa Rodyti pranešimą

                Tai kad gal niekas čia nepasikeitę. Mane prieš 10+ metų to paties mokė. Realybėje situacijos tokios gal nelabai susidarys, nes visur ištisinės tokiose vietose ir lenkt negalima.
                Abejoju. Įsitikinti, ar nėra kokio nors veikėjo lenkiančio, gal būt ir mokė, bet tai nėra tas pats. Kokios dar ištisinės, kai 3/4 kelių iš viso be žymėjimų?
                Dabar legaliai galima bus išnirti iš kolonos ir kalti sukančiam į kairįjį bortą? O po to susižerti bonusus ir džiaugsmingai laidoti žuvusius?

                Comment


                  Parašė MantasMa Rodyti pranešimą
                  Tai kad gal niekas čia nepasikeitę. Mane prieš 10+ metų to paties mokė. Realybėje situacijos tokios gal nelabai susidarys, nes visur ištisinės tokiose vietose ir lenkt negalima.
                  Dabar sukančius kairėn lenkti draudžiama. Bet norima įteisinti lenkimus va tokiose ir panašiose vietose. Na arba tada turės subraižyti ištisines prie kiekvienos nuovažos.

                  Comment


                    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                    Dabar sukančius kairėn lenkti draudžiama. Bet norima įteisinti lenkimus va tokiose ir panašiose vietose. Na arba tada turės subraižyti ištisines prie kiekvienos nuovažos.
                    Niekas lenkimų neįteisina. Tas punktas kalba eina apie vietas, kur nedraudžiama lenkti. Tose vietose ir anksčiau buvo nedraudžiama lenkti. Punktas kalba, kaip reikia elgtis, o ne leidžia ar neleidžia lenkti.

                    Comment


                      Parašė dsanto Rodyti pranešimą

                      Niekas lenkimų neįteisina. Tas punktas kalba eina apie vietas, kur nedraudžiama lenkti. Tose vietose ir anksčiau buvo nedraudžiama lenkti. Punktas kalba, kaip reikia elgtis, o ne leidžia ar neleidžia lenkti.
                      Tai kam tas punktas, jei dabar galioja?:

                      109. Sukdamas į kairę (apsisukdamas) ne sankryžoje, vairuotojas privalo duoti kelią priešinga kryptimi važiuojančioms transporto priemonėms.

                      141. Prieš pradėdamas lenkti, vairuotojas privalo įsitikinti, kad:
                      ...
                      141.2. transporto priemonės, važiuojančios priekyje ta pačia eismo juosta, vairuotojas nerodo kairiojo posūkio signalo;

                      Comment


                        Parašė Sula Rodyti pranešimą

                        Tai kam tas punktas, jei dabar galioja?:

                        109. Sukdamas į kairę (apsisukdamas) ne sankryžoje, vairuotojas privalo duoti kelią priešinga kryptimi važiuojančioms transporto priemonėms.

                        141. Prieš pradėdamas lenkti, vairuotojas privalo įsitikinti, kad:
                        ...
                        141.2. transporto priemonės, važiuojančios priekyje ta pačia eismo juosta, vairuotojas nerodo kairiojo posūkio signalo;
                        O jeigu belenkiant už aplenkto automobilio esantis kitas automobilis nori sukti į karę?

                        KET projekto lydraštyje rašoma:

                        11) Tikslinamas KET 109 punktas, kuris nustato eismo tvarką daug ginčų keliančioje situacijoje, kai vienas vairuotojas ne sankryžoje suka į kairę, o kitas jį lenkia. Siūloma aiškiai įvardinti, kad vairuotojas, sukdamas į kairę (apsisukdamas) ne sankryžoje, privalo duoti kelią ne tik priešinga kryptimi tiesiai arba į dešinę važiuojančioms transporto priemonėms, bei ir jį lenkiančioms transporto priemonėms, kur toks lenkimas yra leidžiamas.
                        https://e-seimas.lrs.lt/portal/legal...wid=-evwipjav2

                        Panašiai skamba dabartinis 157 punktas:

                        157. Sukdamas į kairę (apsisukdamas), vairuotojas privalo duoti kelią transporto priemonėms, važiuojančioms lygiareikšmiu keliu priešinga kryptimi tiesiai arba į dešinę, o sankryžoje, kurioje leidžiama lenkti, – ir lenkiančioms transporto priemonėms.

                        Comment


                          Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                          O jeigu belenkiant už aplenkto automobilio esantis kitas automobilis nori sukti į karę?
                          Sumažini greitį ir grįžti į savo eilę.

                          Comment


                            Daugelyje, gal net visose sankryžose, kuriose įrengti ženklai Įspėjamieji ženklai "Sankryža su šalutiniu keliu" yra draudžiama lenkti, tačiau dauguma tų draudimų nepaiso. Pagalvojus, net nežinau ar būtina taip visur žymėti ištisines ties tokiomis sankryžomis, užtektų tik prieš pavojingas įkalnes, arba jei svarbesnė sankryža, bet papildomai reiktų nurodyti ir draudimo lenkti ženklus.

                            Comment


                              Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                              Niekas lenkimų neįteisina. Tas punktas kalba eina apie vietas, kur nedraudžiama lenkti. Tose vietose ir anksčiau buvo nedraudžiama lenkti. Punktas kalba, kaip reikia elgtis, o ne leidžia ar neleidžia lenkti.
                              Taip, draudžiama nebuvo, buvau neteisus. Bet lenkiantysis neturėjo pirmumo prieš sukantį kairėn. Dabar gi sukantysis kairėn turės duoti kelią visiems, kurie sugalvos pradėti lenkimo manevrą prieš jam pradedant sukti kairėn.

                              Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                              Sumažini greitį ir grįžti į savo eilę.
                              Ne. Spaudi tapkę ir siunti sukantįjį kairėn pas Abraomą. Ir, kaip Sula rašė, susižeri bonusus

                              Comment


                                Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                                Dar vienas perliukas iš KET pakeitimų

                                T.y. intensyvesnio eismo kelyje pasukti kairėn nebus šansų, nes reikės ne tik praleisti iš priešpriešos atvažiuojančius, bet ir sulaukti kol iš paskos visi aplenks.
                                Norėtųsi išgirsti tokių keitimų iniciatorių argumentus
                                Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                Abejoju. Įsitikinti, ar nėra kokio nors veikėjo lenkiančio, gal būt ir mokė, bet tai nėra tas pats. Kokios dar ištisinės, kai 3/4 kelių iš viso be žymėjimų?
                                Dabar legaliai galima bus išnirti iš kolonos ir kalti sukančiam į kairįjį bortą? O po to susižerti bonusus ir džiaugsmingai laidoti žuvusius?
                                Iniciatoriai 8:20 ir 13:00.
                                Paskutinis taisė bato_usai; 2021.04.06, 23:02.

                                Comment


                                  Parašė dsanto Rodyti pranešimą

                                  O jeigu belenkiant už aplenkto automobilio esantis kitas automobilis nori sukti į karę?

                                  KET projekto lydraštyje rašoma:
                                  Ai darykit, ką norit, tik pasigailėkit aukų.

                                  Comment


                                    Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                    Ai darykit, ką norit, tik pasigailėkit aukų.
                                    Lyg tai aš kažką darau.

                                    Comment


                                      Kažkaip Kaune praktiškai nebeturim nežinančių nuo 2019 m. lapkričio 1 d. pasikeitusių KET. Vilniuje, Perkūnkiemio - Pavilnionių g. sankryžoje kas antrame cikle stovi ir nevažiuoja degant žaliam signalui su išjungta papildoma sekcija. Paaiškinus, kaip važiuotii, žiūri akis išpūtę

                                      Comment


                                        Vairuotojų ruošimas Lietuvoje niekada nebuvo stiprus. Kai instruktoriai akcentuoja ne ženklų ir šviesoforų svarbą, o kaip ko nors nepraleisti ar lengviau įlįsti į tarpą, tai taip ir gaunasi, kad vairuotojai nepažįsta šviesoforo signalų, nekalbant apie ženklus, kurie Lietuvoje tėra, viso labo, patariamojo pobūdžio ir yra skirti nedidelei vairuotojų mažumai, kuri žino tų ženklų reikšmę.

                                        Comment


                                          Parašė John Rodyti pranešimą
                                          Vairuotojų ruošimas Lietuvoje niekada nebuvo stiprus. Kai instruktoriai akcentuoja ne ženklų ir šviesoforų svarbą, o kaip ko nors nepraleisti ar lengviau įlįsti į tarpą, tai taip ir gaunasi, kad vairuotojai nepažįsta šviesoforo signalų, nekalbant apie ženklus, kurie Lietuvoje tėra, viso labo, patariamojo pobūdžio ir yra skirti nedidelei vairuotojų mažumai, kuri žino tų ženklų reikšmę.
                                          Iki 2010 m. iš ties toks įspūdis ir buvo, kad kažkaip sunkoka tais ženklais vadovautis, stebint tėvus pvz.

                                          Dabar, kai pats ženklinimu domiuosi, tai įdomu stebėti tendencijas, kai ženklai pradeda vis tik kažką reikšti, kad jie lengvina gyvenimą, o ne sunkina.

                                          Tiesa, europiniuose kontekstuose, žmonės ir tradicijos keičiasi lėtai, nėra taip, kad esam Europos transporto tigrai, toli gražu*...

                                          *nebent kokioje nors transporto mirčių statistikose.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X