Chuliganiškas arba pavojingas, kažkuris iš šių dviejų. Abiem atvejais teises atima
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kelių eismo taisyklės
Collapse
X
-
Parašė themanual Rodyti pranešimą
Kodėl ne? Pagal KET antra juosta skirta lenkimui, tai žmogus ja ir važiavo norėdamas aplenkti priešais važiuojantį automobilį. Kodėl jis turėjo rikiuotis į pirmą juostą jeigu dar nebuvo atliktas lenkimas, čia jokio KET pažeidimo nėra ir netgi morališkai pasielgta teisingiau, nei rikiuotis į pirmą ir ten bandyti nesaugiai visus apvažiuoti. Rikiuotis ir lenkti (tiksliau techniškai apvažiuoti) juosta iš dešinės nesaugu, Vokietijoje netgi draudžiama.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
Tai taip galima kažką "lenkti" iki pat Kauno. Turi būti paprasta taisyklė: dešinėje tuščia - be filosofijų rikiuojies į dešinę. Bet pas mus įprasta: "kas kad tuščia, bet aš vėl kažkada lenksiu, tai nesirikiuosiu niekur". Va tada ir važiuoja kamščiai antra juosta, o pirma tuščia. Galima persirikiuoti į pirmą kad ir 5 sekundėm, aplenks kuris greičiau važiuoja, ir vėl grįši į antrą. Bet daugeliui tai tiesiog misija neįmanoma taip padaryt.
Ir šiaip nelabai suprantu kam reikia kažkokių susigalvotų asmeninių "paprastų" taisyklių, kai yra KET. Man rodos daug kam reiktų pasiskaityti ir prisiminti leidžiamus greičius ir reikalavimus saugiems atstumams tarp automobilių keliuose.
Ir dar vienas pastebėjimas, apskritai palaikau demokratinius principus ir manau, kad visi turi teisę balsuoti, net ir visiški imbicilai, nes tikiu į sveiką visuomenės daugumą ir kad visokios silpnaprotystės apraiškos neturi didelės reikšmės bendram kontekste.
Bet keliai yra kitas reikalas, čia vienas durnius gali pražudyti visą šeimą ir visai būtų gerai moksliškai patikrinti koreliaciją tarp žemo intelekto ir prastos vairavimo kultūros. Pasiteisinus hipotozei būtų protinga laikantis teises duoti ir intelekto testą, tokiu būtų labiausiai nepaliestiems evoliucijos būtų galima vairuoti daugių daugiausia dviratį.Paskutinis taisė themanual; 2019.10.12, 01:12.
Comment
-
Parašė themanual Rodyti pranešimą
ta prasme iki Kauno? tai kai apsilenkei lėtesnį tuomet ir rikiuojiesi į dešinę. Kodėl tu turi rikiuotis ir praleisti kažką kas tave iš galo prisiveja tik dėl to kad turėjo laisvos erdvės iki prisivydamas važiuoti greičiau, nors galbūt tu dar greičiau už jį važiuotum, jeigu prieš tave irgi būtų laisva? Jeigu nenori greičiau važiuoti, tuomet taip, rikiuojiesi į dešinę. Bet jei tu po to lenksi srautą pirma juosta, tai bus labai nesaugu ir nors legalu Lietuvoje, tai nebus legalu Vokietijoje.
Ir šiaip nelabai suprantu kam reikia kažkokių susigalvotų asmeninių "paprastų" taisyklių, kai yra KET. Man rodos daug kam reiktų pasiskaityti ir prisiminti leidžiamus greičius ir reikalavimus saugiems atstumams tarp automobilių keliuose.
Ir dar vienas pastebėjimas, apskritai palaikau demokratinius principus ir manau, kad visi turi teisę balsuoti, net ir visiški imbicilai, nes tikiu į sveiką visuomenės daugumą ir kad visokios silpnaprotystės apraiškos neturi didelės reikšmės bendram kontekste.
Bet keliai yra kitas reikalas, čia vienas durnius gali pražudyti visą šeimą ir visai būtų gerai moksliškai patikrinti koreliaciją tarp žemo intelekto ir prastos vairavimo kultūros. Pasiteisinus hipotozei būtų protinga laikantis teises duoti ir intelekto testą, tokiu būtų labiausiai nepaliestiems evoliucijos būtų galima vairuoti daugių daugiausia dviratį.
Comment
-
Parašė themanual Rodyti pranešimąBet jei tu po to lenksi srautą pirma juosta, tai bus labai nesaugu ir nors legalu Lietuvoje, tai nebus legalu Vokietijoje.
.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąVisada galvojau, kad tai nelegalu ir Lietuvoje. Mano Golfo net automatinis cruise control neleidžia lenkti pirma juosta.
Lietuvoje lenkimo sąvoka apima tik išvažiavimą į priešpriešinį eismą.Paskutinis taisė dsanto; 2019.10.12, 10:15.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Lendantys iš Lvovo gatvės, tiek piko metu naglai kišantys nosį, tiek nepiko metu aklai išlendantys nepažiūrėję, kad pirma juosta atvažiuoja nuo šviesoforo. Kartais atsiranda ir sukančių iš antros juostos į Žalgirio - matyt optinė iliuzija dėl dviejų juostų išsukime. Posūkio į GV kampas irgi savotiškas - ypač stambesnis transportas atsargiai išiminėja. Išsukimas iš perdaryto apsisukimo atvažiavus nuo Baltupių irgi prašosi praplatinimo dėl aštraus posūkio kampo vidinėje juostoje.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
O kokia žuvusiųjų ir sužeistųjų statistika toje sankryžoje, tarkim, per paskutinius kelis metus?
- 3 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Saugumas ne tik lavonais skaičuojamas
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Mano klausimas buvo ne toks. Kaip suprantu, neatsakysi?
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Į klausimą atsakiau. Nebent tau įdomu ne sankryžos (ne)saugumas, o kaip pagrįsti savo išankstinį požiūrį.
Comment
-
Parašė Bmweda Rodyti pranešimą
Yra koks linkas apie taisyklę Vokietijoje?Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.
Comment
-
Sveiki, noreciau paaiskinimo, galbut cia as kazko nesuprantu. Yra konkreti vieta - sankryza Laisves pr. su Virsuliskiu. Stai si vieta:
https://www.mapillary.com/app/?lat=5...iw&focus=photo
yra 5 juostos, kur is pirmos tik i desine, antra yra A juosta, 3-4 tiesiai, 5 i kaire.
Uz sankryzos A juostos nebera. Ar vairuotojai, kuriems reikia i Mada turi teise rikiuotis i A juosta ir laukti zalios pries sia sankryza? As suprantu, kad ne, nes ivaziuoti i A juosta galima tik tuomet kai suki i desine. Bet cia jie vaziuoja tiesiai. Pasekoje gaunasi, kad dalis kitu vairuotoju, judanciu 3 juosta, kurie pravaziavus sankryza nori pasukti i desine link ivaziavimo i Mada turi persirikuoti per 2 juostas ir priedo stabdyti eisma ir praleidineti visa eile masinu, nusprendusiu kad kadangi uz sankryzos A juostos nebera, jie gali prie sviesoforo sustoti A juostoje.
Tai leidziama pagal KET uzimti A juosta jei vaziuoji tiesiai ar ne?
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąSveiki, noreciau paaiskinimo, galbut cia as kazko nesuprantu. Yra konkreti vieta - sankryza Laisves pr. su Virsuliskiu. Stai si vieta:
https://www.mapillary.com/app/?lat=5...iw&focus=photo
yra 5 juostos, kur is pirmos tik i desine, antra yra A juosta, 3-4 tiesiai, 5 i kaire.
Uz sankryzos A juostos nebera. Ar vairuotojai, kuriems reikia i Mada turi teise rikiuotis i A juosta ir laukti zalios pries sia sankryza? As suprantu, kad ne, nes ivaziuoti i A juosta galima tik tuomet kai suki i desine. Bet cia jie vaziuoja tiesiai. Pasekoje gaunasi, kad dalis kitu vairuotoju, judanciu 3 juosta, kurie pravaziavus sankryza nori pasukti i desine link ivaziavimo i Mada turi persirikuoti per 2 juostas ir priedo stabdyti eisma ir praleidineti visa eile masinu, nusprendusiu kad kadangi uz sankryzos A juostos nebera, jie gali prie sviesoforo sustoti A juostoje.
Tai leidziama pagal KET uzimti A juosta jei vaziuoji tiesiai ar ne?
Peržiūrėjau iš viršaus tą sankryžą, tai kaip suprantu idėją, A juosta turi būt laisva, nes autobusas neturėtų stovėti kamštyje kartu su automobiliais, o kam reikia, užima juostas tiesiai ir į dešinę. A juosta už sankryžos taip pat nesibaigia, tiesiog "persirikiuoja" į pirmą juostą. Tas persirikiavimas būtų labiau erzinantis dalykas.
Pamąsčiau ar galima būtų perdaryti taip? Tiesa, nesekiau diskusijų ar savivaldybė jau kažką žada daryti su ženklinimu, Mada kaip raktinis žodis yra girdėtas diskusijose, bet konteksto neprisimenu, nes ir pati vieta man negirdėta
A juosta perkelti į antrą juostą už sankryžos ir atskirti barjeru. Ties barjero pabaiga ir įvažiavimu į Madą, A juostos ir paprasta juosta susikeistų vietomis, nes nueitų į stotelę. Tiesa A juosta būtų atskirta ištisine linija ir ne iš barjero pusės. Tiesa, pirma juosta į dešinę padaryti galimybę važiuoti tiesiai link Mados.
Arba A juosta užsibaigia prieš pat įvažiavimu į Madą, o už įvažiavimo barjeru atskirtos dvi atskiros juostos. Stotelėje sustojusį transportą aplenkiant antra juosta. Ten kur daugmaž baigiasi stotelės zona, baigiasi barjeras, nors įvertinus įvažas, barjeras galėtų tęstis iki pat artimiausios sankryžos, nes nuo Viršuliškių skg. atvažiavusiam transportui nėra sąlygų būtinam poreikiui apsisukti.
Paskutinis taisė PoDV; 2019.11.17, 02:31.
Comment
-
Pirma juosta tiesiai ten tikrai negalima leisti, išsukimas į dešinę gan trumpas ir panaikinus žalią rodyklę lentelėje ir taip gali blokuoti A juostą "uodega".
Paprasčiau būtų uždaryti tą įvažiavimą į PC Mada. Dešinėje nuotraukos pusėje matosi puiki alternatyva į aikštelę apvažiuojant pėsčiųjų perėją nuo VT stotelės iki PC Mada. Dabar bereikalingos konfliktinės zonos, ypač jei daug tokių važiuojančių A juosta tiesiai.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Viršuliškių g. yra D kategorijos (atkarpa nuo Laisvės pr. iki Ozo g. bus C su nauju BP), tad nelabai galima ten daryt greitkelio. Pilna išvažiavimų iš kiemų ir pan.
Kažkur buvo minėta, kad nuo Laisvės pr. iki Šešuolių g. bus tikėtinas tunelis.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė themanual Rodyti pranešimą
Na taip, bet mūsų vairuotojai sugeba ir G.V. padaryti tris juostas iš dvejų ir senamiestyje varo tranzitu, jau nekalbant apie visus shortcut'us per kiemus. Tiesiog šiek tiek neramina, kad tokie platinimai Viršuliškėms ne į naudą, kol nėra Šiaurinės g.
Comment
-
Išsprendė KET galvosūkį dėl posūkio į kairę: keturiose sankryžose policija baudų nedalins
https://www.delfi.lt/auto/patarimai/....d?id=82947395
Comment
Comment