Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kelių eismo taisyklės

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Aš būčiau už tai, kad per pėsčiųjų perėjas būtų galima važiuoti pėsčiojo greičiu dviračiu, panašiai kaip šaligatviais leidžiama. Jei yra paženklintas atskira juosta dviračiui, dviratis važiuoja ja, o pėsčiųjų perėjos ženklas nesikeičia.

    Jei pažymėtas tik dviračių perėjos ženklinimas tada naudoti tokius ženklus:

    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    Va dar Vokietijos radau kitokią kombinaciją:
    Click image for larger version  Name:	Vokietija.jpg Views:	1 Size:	93,5 kB ID:	1712849
    Paskutinis taisė PoDV; 2019.04.05, 22:50.

    Comment


      Parašė Diim4iik Rodyti pranešimą

      Manau reiktu tiesiog iteisint toki ženkla kaip raše Briedis, kad nereiketu jokiu išvedžiojimu ir visiems butu iškarto aišku.

      Tai būtų tik formalus įteisinimas, vairuotojas tikrai nežiūrės kas mėlyname skydelyje pavaizduota, todėl net nekils jam mintis praleisti dviratininkus. Nebe reikalo visus tuos pėsčiųjų skydus grūda į geltonus didžiulius skydus.

      Mano manymu labai svarbus ir veiksmingas būtų tas kelio ženklinimas didžiuoju trikampiu, kaip UK pavyzdyje mano nuorodoje.

      Tiesa, vienas entuziastas teikė peticiją Seimui, kad įteisinti važiavimą dviračiu per perėjas. Visgi praeitų labai daug laiko kol vairuotojai pakeistų įpročius, o maniškiai ženklai (naudojami ir daug kur užsienyje) būtų matomi čia ir dabar, o dviratininkui net nereiktų sustoti, jei sąmoningi vairuotojai susižvalgę su dviratininku iš anksto lėtintų greitį užleisdami kelią.
      Paskutinis taisė dondc; 2019.04.05, 21:20.
      ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

      Comment


        Parašė dondc Rodyti pranešimą

        Tiesa, vienas entuziastas teikė peticiją Seimui, kad įteisinti važiavimą dviračiu per perėjas. Visgi praeitų labai daug laiko kol vairuotojai pakeistų įpročius, o maniškiai ženklai (naudojami ir daug kur užsienyje) būtų matomi čia ir dabar, o dviratininkui net nereiktų sustoti, jei sąmoningi vairuotojai susižvalgę su dviratininku iš anksto lėtintų greitį užleisdami kelią.
        Berods mačiau tą peticiją feisbuke, kad dviratis gali važiuot per perėją, bet vairuotojas neturi praleist. Aš esu už tai, kad per perėjas visi turi būti praleidžiami. Dviračių nereiktų praleist ten, kur jokio ženklinimo nėra, tačiau iš dviračių tako pusės turi būti ženklai duoti kelią, su dviračio simbolio lentele apačioje.

        Beje, jei yra dviračių takų sankirta, būtina taip pat numatyti pirmumo ženklus. Pagrindiniame kelyje įrengti įspėjamuosius ženklus apie susikirtimą su dviračių taku ("šoninis kelias iš dešinės/kairės...", o šalutiniame ženklas "duoti kelią".

        Comment


          Mano nuomone, jei norima šioje situacijoje padaryti, kad dviračiai turėtų pirmumą ir neklaidinti vairuotojų, nes jie gali pagalvoti, kad trikampis ženklas kaip visada tiesiog nurodo įvažiavimą į pagrindinį, naudoti ženklą STOPKELIO ŽENKLAI - Stop . Galima būtų sukabinti kartu su perspėjimo ženklo apie dviračių eismą. KELIO ŽENKLAI - Dviratininkai

          Visa kita (lentelės ir panašiai), kas nurodoma kaip dviračių pirmumas, pas mus nėra įteisinta.
          Paskutinis taisė AudriusV; 2019.04.05, 22:34.
          Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.

          Comment


            Parašė AudriusV Rodyti pranešimą
            Mano nuomone, jei norima šioje situacijoje padaryti, kad dviračiai turėtų pirmumą ir neklaidinti vairuotojų, nes jie gali pagalvoti, kad trikampis ženklas kaip visada tiesiog nurodo įvažiavimą į pagrindinį, naudoti ženklą STOPKELIO ŽENKLAI - Stop . Galima būtų sukabinti kartu su perspėjimo ženklo apie dviračių eismą. KELIO ŽENKLAI - Dviratininkai
            Tokiu atveju reiktų perteklinai sustoti, nepritariu. O su tikrais buduliais ženklais nepakovosi

            Comment


              Parašė AudriusV Rodyti pranešimą
              Visa kita (lentelės ir panašiai), kas nurodoma kaip dviračių pirmumas, pas mus nėra įteisinta.
              Gali dabar ir nebūti šios lentelės KET, bet galėtų būti įrengiama kaipo informacinė lentelė, kuri pati nieko nesustato kelių eisme, bet ateityje jau galėtų būti įteisinta oficialiai kaip ženklą patikslinanti lentelė:



              EDIT: Buvau informuotas, kad toks ženklas jau įteisintas oficialiai.
              Paskutinis taisė PoDV; 2019.04.06, 01:36.

              Comment


                Nesuprantu, kas gali būti ne aišku.
                203 Duoti kelią Vairuotojas privalo duoti kelią transporto priemonėms, važiuojančioms kertamuoju ar prisijungiančiuoju keliu, o esant papildomai lentelei Nr. 843 „Pagrindinio kelio kryptis“, – važiuojančioms pagrindiniu keliu
                Tai dviratis yra transporto priemonė, jeigu ką. Kelio ženklai galioja į kairę nuo savęs, t. y. jei nagrinėjam Laisvės pr., etc., tai auto vairuotojas pamato ir supranta, jog tai jam skirta. Dviratininkas pamatęs, jog ženklas jam iš kairės – į jį net nereaguoja.
                856 Dviračių eismas Informuoja, kad nurodytomis kryptimis vyksta dviračių eismas
                Įteisintas ir oficialus ženklas. Tik dar gal niekur nepritaikytas, nes nebuvo progos, o jis naujas. Nurodo, kad vairuotojas artėja ne prie dviračių juostos, t. y., kad jis turi apsižvalgyti ne tik pro petį atgal, bet ir į priekį. Tarkim pavyzdys iš Stokholmo, papildoma lentelė nurodo dviračių eismą tik iš vienos pusės, nes ten dviračių juosta, o ne dvipusis dviračių takas:

                Click image for larger version  Name:	Dviratininkai_neturi_praleist_nusukanciuju_masinu.jpg Views:	1 Size:	191,1 kB ID:	1712889

                Aš dėl to ir pasiūliau būtinai naudoti 1.18 ženklinimą – tą didelį trikampį ant asfalto, kad nekiltų neaiškumų. Man kelio ženklinimas visada daug suprantamesnis, nei tie kelio ženklai net.
                Paskutinis taisė dondc; 2019.04.05, 23:12.
                ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                Comment


                  Geras. Nežinojau Kai pirmą kartą pamačiau schemas per daug nesigilinęs, tai pamaniau, kad patys wishful ženklus pripaišėt Dabar atkreipiau dėmėsį, kad iš pačios savivaldybės atėjo pranešimas ir šie ženklai.
                  Paskutinis taisė PoDV; 2019.04.06, 01:34.

                  Comment


                    http://sumin.lrv.lt/uploads/sumin/do...2018-11-01.pdf

                    Radau pakeitimų dokumentą, kurioje numatyta dviračių eismo papildoma lentelė.

                    Mano komentaras:
                    Click image for larger version

Name:	naujas_zenklinimas.png
Views:	177
Size:	86,5 kB
ID:	1712895

                    Comment


                      Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                      Gali dabar ir nebūti šios lentelės KET, bet galėtų būti įrengiama kaipo informacinė lentelė, kuri pati nieko nesustato kelių eisme, bet ateityje jau galėtų būti įteisinta oficialiai kaip ženklą patikslinanti lentelė:



                      EDIT: Buvau informuotas, kad toks ženklas jau įteisintas oficialiai.
                      Kažkaip ir man pasimiršo, kad šis ženklas įteisintas po paskutinių pakeitimų. Šiaip atrodytų jis nieko nereiškiantis, nes jau yra įspėjantis ženklas.Daugumoje svetainių juo nepasipildė ženklų sąrašai.
                      Ar nebus problemų dėl šio KET punkto, jei dviratininkas nebus informuotas apie jo pirmumą?

                      - Dviračio vairuotojas, norėdamas kirsti važiuojamąją dalį ten, kur eismas nereguliuojamas, privalo praleisti važiuojamąja dalimi važiuojančias transporto priemones, išskyrus tuos atvejus, kai kerta išvažiavimus iš šalia kelio esančių teritorijų, gyvenamosios zonos, kiemo, stovėjimo aikštelės, kai kerta važiuojamąją dalį, į kurią kiti vairuotojai suka.


                      ​​​​​​
                      Paskutinis taisė AudriusV; 2019.04.06, 09:13.
                      Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.

                      Comment


                        Parašė AudriusV Rodyti pranešimą

                        Kažkaip ir man pasimiršo, kad šis ženklas įteisintas po paskutinių pakeitimų. Šiaip atrodytų jis nieko nereiškiantis, nes jau yra įspėjantis ženklas.Daugumoje svetainių juo nepasipildė ženklų sąrašai.
                        Ar nebus problemų dėl šio KET punkto, jei dviratininkas nebus informuotas apie jo pirmumą?

                        - Dviračio vairuotojas, norėdamas kirsti važiuojamąją dalį ten, kur eismas nereguliuojamas, privalo praleisti važiuojamąja dalimi važiuojančias transporto priemones, išskyrus tuos atvejus, kai kerta išvažiavimus iš šalia kelio esančių teritorijų, gyvenamosios zonos, kiemo, stovėjimo aikštelės, kai kerta važiuojamąją dalį, į kurią kiti vairuotojai suka.


                        ​​​​​​
                        Jei automobilių vairuotojai vadovausis kelių ženklinimu, tai tame iš anksto stebės ar nėra aplink dviratininkų. Juos pastebėjus, auto vairuotojai lėtintų, taip užleisdami dviratininką, tada patys sklandžiai pravažiuotų nesustojant. Dviratininkas, net nematydamas pirmumo ženklų, pastebėjęs sulėtėjusį ir toliau esantį automobilį tiesiog pravažiuos pro tą pervažą. Jeigu dviratininkas būtų baikštus ir jam pasirodytų, jog automobilis per arti bei per greitas – dviratininkas sustotų, sustotų automobilis (lyg praleisdamas pėsčiąjį) ir netrukus pajudėtų vėl.

                        Reali situacija toje Laisvės pr. pervažoje, kur buvau garantuotas savo pirmumu, bet dar nesant jokiems pirmumo ženklams. Aš minu dideliu tempu, atskrenda automobilis, greičiai susilygina, bet nors aš dar priekyje šiek tiek, automobilis nelėtina nei kiek, nes mano, jog jo pirmumas. Aš pasisaugau prilėtindamas ir užleisdamas tą automobilį, bet bandau išlaikyti greitį, kad spėti pravažiuoti tarp pirmojo ir antrojo automobilio, kai yra tinkamesnis tarpas pravažiuoti. Toje situacijoje, užleistas pirmasis automobilis vis tik staigiai sustojo ir aš galėjau pravažiuoti, bet tik todėl, kad greta buvo perėja ir laukė žmogus.

                        Atsakant PoDV dėl raudono teksto, tai Olandijos pavyzdys su kombinacija, kai reikia praleisti tiek pėsčiuosius, tiek dviratininkus:
                        Click image for larger version

Name:	Per_pereja_vaziuojama.jpg
Views:	130
Size:	116,6 kB
ID:	1712935

                        ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                        Comment


                          Parašė dondc Rodyti pranešimą
                          Click image for larger version

Name:	Per_pereja_vaziuojama.jpg
Views:	130
Size:	116,6 kB
ID:	1712935
                          Nes be perėjos ženklo, dviratis turėtų pirmumą, o pėstysis turėtų visus pravažiuojančius praleisti?

                          Comment


                            Jei gerai pagaunu, tai situacija nuotraukoje yra išvažiavimas iš žiedinės sankryžos, tad ir be jokių ženklų automobilis visus turėtų praleist. Automobilio posūkio lemputė dega. Ženklai tik papildomai informuoja saugodami mūsų subines, tik tiek.
                            Paskutinis taisė dondc; 2019.04.06, 12:56.
                            ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                            Comment


                              Parašė dondc Rodyti pranešimą
                              Jei gerai pagaunu, tai situacija nuotraukoje yra išvažiavimas iš žiedinės sankryžos, tad ir be jokių ženklų automobilis visus turėtų praleist. Automobilio posūkio lemputė dega. Ženklai tik papildomai informuoja saugodami mūsų subines, tik tiek.
                              Nu OK, jei šaligatvis šalia gatvės, reikia bet kokius atveju praleisti, bet jei tokia perėja kur nors toliau nuo sankryžos? Duoti kelią dviračiams ženklas yra, bet pėsčiųjų perėjos ženklo nėra.

                              Comment


                                Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                                Nu OK, jei šaligatvis šalia gatvės, reikia bet kokius atveju praleisti, bet jei tokia perėja kur nors toliau nuo sankryžos? Duoti kelią dviračiams ženklas yra, bet pėsčiųjų perėjos ženklo nėra.
                                Manau, tokios situacijos eismo specialistai nesudarys. Arba praleist visus reiks, arba niekieno.

                                Aišku, jeigu kur nors laukuose būtų dviračių tako sankirta su gatve, bet eitų pėsčiasis, tai jo ten net pagal KET neturėtų būti. Tad jam jokių perėjos ženklų nieks neįrenginės, o jis turės praleisti mašinas.
                                Paskutinis taisė dondc; 2019.04.06, 13:43.
                                ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                Comment


                                  Gyvenamojoje zonoje vienas pilietis parkuoja savo krovininį autobusiuką sankryžoje. Ar gyvenamojoje zonoje galioja 5m nuo sankryžos? Ir dar ar sankryžoje galima pasikraudinėti/išsikraudinėti krovinį?
                                  AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                                  Comment


                                    Pakilo klausimas dėl jau anksčiau aptarinėtos sankryžos. Bet dabar kitas epizodas.

                                    Panaudojęs savo stiprius Paint'o įgūdžius papaišiau šviesoforų schemą Žalgirio/Geležinio Vilko sankryžoje. Tokia šviesoforų situacija yra, kuomet pėstieji/dviratininkai paspaudžia geltoną sensorių ir jiems užsidega žalia šviesa eiti per visą geltonai pažymėtą maršrutą.

                                    Mašinoms, važiuojančioms iš Žalgirio g. į dešinę į Geležinio Vilko g. tuo metu visada dega raudonas šviesoforas (žalios rodyklės nėra, tik paprastas trijų šviesų šviesoforas).

                                    Klausimas, ar mašinos turi teisę važiuoti per raudoną šviesoforą į dešinę iš Žalgirio g.? Toks klausimas kilo, kai pastebėjau, kad kokie 60-70% būtent taip daro t.y. tiesiog važiuoja ta kryptimi per raudoną. Ar čia aš blogai išmanau KET, ar didelė dalis vairuotojų nesupranta raudono šviesoforo signalo reikšmės? Ar tiesiog važiuoja per raudoną, nes px?

                                    Paskutinis taisė John; 2019.04.13, 01:22.

                                    Comment


                                      Manau paskutinis variantas.

                                      Comment


                                        Parašė John Rodyti pranešimą
                                        Pakilo klausimas dėl jau anksčiau aptarinėtos sankryžos. Bet dabar kitas epizodas.

                                        Panaudojęs savo stiprius Paint'o įgūdžius papaišiau šviesoforų schemą Žalgirio/Geležinio Vilko sankryžoje. Tokia šviesoforų situacija yra, kuomet pėstieji/dviratininkai paspaudžia geltoną sensorių ir jiems užsidega žalia šviesa eiti per visą geltonai pažymėtą maršrutą.

                                        Mašinoms, važiuojančioms iš Žalgirio g. į dešinę į Geležinio Vilko g. tuo metu visada dega raudonas šviesoforas (žalios rodyklės nėra, tik paprastas trijų šviesų šviesoforas).

                                        Klausimas, ar mašinos turi teisę važiuoti per raudoną šviesoforą į dešinę iš Žalgirio g.? Toks klausimas kilo, kai pastebėjau, kad kokie 60-70% būtent taip daro t.y. tiesiog važiuoja ta kryptimi per raudoną. Ar čia aš blogai išmanau KET, ar didelė dalis vairuotojų nesupranta raudono šviesoforo signalo reikšmės? Ar tiesiog važiuoja per raudoną, nes px?

                                        Aišku, kad per raudoną važiuoti negali. Tikiuosi, 60-70 % yra netiesa?

                                        Comment


                                          Kiek laiko dega raudona sukantiems dešinėn? Tol, kol pėstieji pereina visą geltoną maršrutą?

                                          Dar kartą atidžiau perskaitęs supratau, kad taip ir yra. Blogai suprogramuota. Reikia arba perprogramuoti, arba išvis tame nusukime naikinti šviesoforą paliekant nereguliuojamą perėją (kaip čia https://goo.gl/maps/sS6pxe2kPbp)
                                          Paskutinis taisė Briedis; 2019.04.13, 09:01.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X