Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kelių eismo taisyklės

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Dviratininkas važiavo dviračiu taku ir buno nutrenktas iš kiemo išvažinėjančio Subaru. Policija nustatė kad dviratininkas kaltas, teismas tą patvirtino.
    Turbūt dviratininkas neturėjo pinigų advokatui. Kokie šansai iš kiemo išvažiuojančiam susigaudyti, kokio tipo dviračių taką kerta (ar išvis tas dviračių takas yra) ir ar reikia praleisti, ar nepraleisti. Logiškai mąstant turėtų praleisti visus. Nes visokios išimtys tik didina nelaimių tikimybę.

    Comment


      Parašė John Rodyti pranešimą

      Ar tikrai KET yra toks reikalavimas?
      Aš asmeniškai taip darau tik labai retais atvejais, kai tai yra išties reikalinga.
      Taip (žiūrėt žemiau), jį prastūmė dėdės kurie labai nemėgsta pristabdyt prie perėjos.

      https://www.keliueismotaisykles.info...ruotojams.html
      64. Dviračių vairuotojams draudžiama:
      64.1. važiuoti važiuojamąja dalimi, jeigu įrengti dviračių takai, išskyrus Taisyklėse nustatytus atvejus;
      64.2. važiuoti automagistralėmis ir greitkeliais;
      64.3. važiuoti nelaikant bent viena ranka vairo;
      64.4. vežti keleivius, jeigu nėra įrengtų specialių sėdėjimo vietų;
      64.5. vežti, vilkti ar stumti krovinius, kurie trukdo vairuoti arba kelia pavojų kitiems eismo dalyviams;
      64.6. būti velkamiems kitų transporto priemonių;
      64.7. vilkti kitas transporto priemones, išskyrus tam skirtas priekabas;
      64.8. važiuoti įsikibus į kitas transporto priemones;
      64.9. kirsti važiuojamąją dalį važiuojant pėsčiųjų perėjomis.
      Paskutinis taisė Žiburinis; 2018.09.24, 13:47.

      Comment


        Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

        Kokiomis taisyklėmis remiantis tu taip teigi?
        Mano KET žinios yra, sakykim taip, gana paviršutiniškos, bet randu tokia 2013 metų bylą - http://eteismai.lt/byla/228031875129066/II-66-654/2014

        Dviratininkas važiavo dviračiu taku ir buno nutrenktas iš kiemo išvažinėjančio Subaru. Policija nustatė kad dviratininkas kaltas, teismas tą patvirtino.
        Mano nuomone, kaltas yra automobilio vairuotojas. Iš tuomečių KET:
        Kelias – eismui skirta ir naudojama žemės arba statinio paviršiaus juosta per visą jos plotį, įskaitant važiuojamąją kelio dalį (toliau – važiuojamoji dalis), sankryžas, šaligatvius, kelkraščius, pėsčiųjų ir dviračių takus, skiriamąsias juostas.
        107. Įvažiuodamas į kelią iš esančių šalia jo teritorijų, vairuotojas privalo duoti kelią juo važiuojančioms transporto priemonėms.
        Bet teismas išvažiavimą iš kiemo prilygino keliui (t.y., išvažiavimas iš kiemo yra "labiau kelias", nei Laisvės pr.(?) )
        67. Ne sankryžoje esančiame nereguliuojamame dviračių tako ir kelio susikirtime dviračio vairuotojas privalo duoti kelią juo važiuojančioms kitoms transporto priemonėms ir pėstiesiems.
        Bet kokiu atveju, dabartinėse KET viskas aiškiau, ir kaltas tikrai būtų likęs automobilio vairuotojas:
        60. Dviračio vairuotojas, norėdamas kirsti važiuojamąją dalį ten, kur eismas nereguliuojamas, privalo praleisti važiuojamąja dalimi važiuojančias transporto priemones, išskyrus tuos atvejus, kai kerta išvažiavimus iš šalia kelio esančių teritorijų, gyvenamosios zonos, kiemo, stovėjimo aikštelės, kai kerta važiuojamąją dalį, į kurią kiti vairuotojai suka.

        Comment


          Parašė Briedis Rodyti pranešimą


          Bet kokiu atveju, dabartinėse KET viskas aiškiau, ir kaltas tikrai būtų likęs automobilio vairuotojas:

          60. Dviračio vairuotojas, norėdamas kirsti važiuojamąją dalį ten, kur eismas nereguliuojamas, privalo praleisti važiuojamąja dalimi važiuojančias transporto priemones, išskyrus tuos atvejus, kai kerta išvažiavimus iš šalia kelio esančių teritorijų, gyvenamosios zonos, kiemo, stovėjimo aikštelės, kai kerta važiuojamąją dalį, į kurią kiti vairuotojai suka.

          Aišku. Dėkui.
          If a lion could speak, we could not understand him.

          Comment


            Atskirti įvažą nuo šalutinės gatvės galima pagal tai ar yra sudėti pirmumo ženklai, dažniausiai tai būna ženklas "duoti kelią".

            Comment


              Parašė Briedis Rodyti pranešimą
              60. Dviračio vairuotojas, norėdamas kirsti važiuojamąją dalį ten, kur eismas nereguliuojamas, privalo praleisti važiuojamąja dalimi važiuojančias transporto priemones, išskyrus tuos atvejus, kai kerta išvažiavimus iš šalia kelio esančių teritorijų, gyvenamosios zonos, kiemo, stovėjimo aikštelės, kai kerta važiuojamąją dalį, į kurią kiti vairuotojai suka.
              Dar yra porą papildančių ir patvirtinančių punktų:
              102. Įvažiuodamas į kelią iš esančių šalia jo teritorijų, vairuotojas privalo duoti kelią juo važiuojančioms transporto priemonėms (dviračiams ir kitoms).
              103. Išvažiuodamas iš kelio, vairuotojas privalo duoti kelią juo važiuojančioms transporto priemonėms (dviračiams ir kitoms).
              Žinant, kad dviračių takas pagal apibrėžimą yra irgi kelias:
              177. Transporto priemonės vairuotojas, įvažiuodamas į kelią iš gyvenamosios zonos, privalo duoti kelią juo artėjančioms transporto priemonėms.
              https://e-seimas.lrs.lt/portal/legal...613/rjWEoOMPcy
              ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

              Comment


                Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                Atskirti įvažą nuo šalutinės gatvės galima pagal tai ar yra sudėti pirmumo ženklai, dažniausiai tai būna ženklas "duoti kelią".
                Įvažoje taip pat gali būti įrengiami kelio ženklai „Duoti kelią“. Ištrauka iš Kelio ženklų įrengimo ir vertikaliojo ženklinimo taisyklių:

                96. Ženklas Nr. 203 „Duoti kelią“ turi būti įrengiamas prieš kiekvieną sankryžą su keliu, kuris pažymėtas ženklais Nr. 201, 108–110. Ženklas taip pat gali būti įrengiamas ir prieš kitas sankryžas, kai pirmenybė važiuoti per sankryžą yra suteikiama kertamame kelyje.

                96.1. Ženklo Nr. 203 leidžiama neįrengti įvažiavimo į kelią iš šalia esančių teritorijų vietose ir keliuose be dangos, kai jie kerta kelią su danga.

                Comment


                  Parašė dsanto Rodyti pranešimą

                  Įvažoje taip pat gali būti įrengiami kelio ženklai „Duoti kelią“. Ištrauka iš Kelio ženklų įrengimo ir vertikaliojo ženklinimo taisyklių:

                  96. Ženklas Nr. 203 „Duoti kelią“ turi būti įrengiamas prieš kiekvieną sankryžą su keliu, kuris pažymėtas ženklais Nr. 201, 108–110. Ženklas taip pat gali būti įrengiamas ir prieš kitas sankryžas, kai pirmenybė važiuoti per sankryžą yra suteikiama kertamame kelyje.

                  96.1. Ženklo Nr. 203 leidžiama neįrengti įvažiavimo į kelią iš šalia esančių teritorijų vietose ir keliuose be dangos, kai jie kerta kelią su danga.
                  Taip, bet pagalvojau apie tendencijas praktikoje. Pvz. Kauno miesto Pramonės pr. eina dviračių pėsčiųjų takas, ties įvažas į daugiabučių kiemus nėra ženklo "duoti kelią" ir tai aiškiai suvokiu kaip įvažą į šalia esančią teritoriją.

                  Comment


                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                    Pvz. čia vairuotojai visada praleidžia, nors ženklo jiems nėra, užtenka nupiešto tako:
                    https://www.google.lt/maps/@54.72907...7i13312!8i6656
                    Ar tikrai čia vairuotojai turi praleist dviratininka?

                    Comment


                      Parašė Diim4iik Rodyti pranešimą

                      Ar tikrai čia vairuotojai turi praleist dviratininka?
                      Dviračių tako sankirta ("kvadratinis žymėjimas") nesuteikia dviračiui pirmenybės. Tačiau sunku suprasti, kaip elgtis, jeigu dviračių takas yra sankryžoje. Ankstesnėje KET versijoje sankryžoje dviratininkas visada turėjo pirmenybę. Dabar sankryža tiesiogiai nebeminima, kalbama tik apie pirmenybę prieš sukančias kitas transporto priemones.

                      60. Dviračio vairuotojas, norėdamas kirsti važiuojamąją dalį ten, kur eismas nereguliuojamas, privalo praleisti važiuojamąja dalimi važiuojančias transporto priemones, išskyrus tuos atvejus, kai kerta išvažiavimus iš šalia kelio esančių teritorijų, gyvenamosios zonos, kiemo, stovėjimo aikštelės, kai kerta važiuojamąją dalį, į kurią kiti vairuotojai suka.
                      Ar šiuo atveju reikia suprasti, kad dviratininkas turi praleisti atvažiuojančius tiesiai, t.y. Verkių gatve, tačiau neturi praleisti išsukančių iš bevardės gatvelės prie namų? Būtų žymiai aiškiau, paprasčiau ir saugiau, jeigu dviratininkai nereguliuojamose sankirtose visada turėtų pirmenybę, kaip pėstieji nereguliuojamose pėsčiųjų perėjose.
                      Paskutinis taisė kutas; 2018.09.25, 23:35.

                      Comment


                        Nes keistai atrodo tokios vietos, jokiu ženklu. Tai arba vairuotojas neturi praleist dviratininko, ir ženklas nereikalingas, arba kažkam nusišvilpt ant dviratininku gyvybiu.

                        Comment


                          Parašė kutas Rodyti pranešimą
                          Ar šiuo atveju reikia suprasti, kad dviratininkas turi praleisti atvažiuojančius tiesiai, t.y. Verkių gatve, tačiau neturi praleisti išsukančių iš bevardės gatvelės prie namų?
                          Taip.

                          Parašė Diim4iik Rodyti pranešimą
                          Nes keistai atrodo tokios vietos, jokiu ženklu. Tai arba vairuotojas neturi praleist dviratininko, ir ženklas nereikalingas, arba kažkam nusišvilpt ant dviratininku gyvybiu.
                          Visur analogiškose situacijose yra įspėjamieji ženklai (nors pirmumas vistiek automobilių), tie ženklai turbūt labiau skirti asilams viršijantiems greitį, kad nenuskintų dviračio:
                          129 Dviratininkai Įspėja apie kelio ruožą, į kurį dažnai įvažiuoja ar jį kerta dviratininkai

                          Verkių g. (nors iš kitos krypties ženklo nėra turbūt dėl išlkilios perėjos, kuri mažina greitį ir taip): https://www.google.lt/maps/@54.72976...7i13312!8i6656

                          Saltoniškių g.: https://www.google.lt/maps/@54.69717...7i13312!8i6656

                          Siesikų g.: https://www.google.lt/maps/@54.70939...7i13312!8i6656

                          Aišku, daug vairuotojų praleidžia dviratininkus, net apkrautoje Saltoniškių g. kažkada buvo mane praleidę, bet kartu sukuriama iliuzija ir dirbtinis saugumo jausmas, nes kiti gali nepraleist.
                          ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                          Comment


                            Upės g.

                            https://goo.gl/maps/W3M6eRppkzt

                            Šitoj vietoj teko apturet įdomią situacija, per ta dviračio pravažiavima ejo žmogus neskubedamas su šunimi, teko stagiau stabdyt ir sustot kad nenutrenkt. Tai sustojus ji praleist jis dar pradejo masikot ir aiškint kad ko čia mane nepraleidi, matai kur einu.

                            Comment


                              Parašė AudriusV

                              Važiuodamas kelkraščiu, pėsčiųjų ir dviračių taku, šaligatviu, dviračio vairuotojas privalo duoti kelią pėstiesiems, neturi jiems trukdyti ar kelti pavojaus, o pro pat pėsčiąjį leidžiama važiuoti greičiu, kuris yra artimas pėsčiojo judėjimo greičiui (3–7 km/h), paliekant tokį tarpą iš šono, kad eismas būtų saugus

                              https://autoplius.lt/ket-testai/keli...u-vairuotojams
                              Kuo šitas punktas susijęs su Diim4iik nupasakota situacija?
                              You might surprise yourself.

                              Miestai.net FB

                              Comment


                                Parašė AudriusV

                                Tuo, kad , pasak šios taisyklės, dviratininkas privalo duoti kelią pėstiesiems.
                                Kad jis neparašė ar jis važiavo dviračiu ar automobiliu. Bent jau man atrodo kad jis važiavo automobiliu, o tas pilietis galvojo kad ten yra paprasta perėja.
                                You might surprise yourself.

                                Miestai.net FB

                                Comment


                                  Parašė AudriusV
                                  Reikia nepamiršti, kad iš dviratininko nėra reikalaujama žinoti nei eismo ženklų , nei vadovautis kitomis eismo taisyklėmis.
                                  Ką???? Gal paskaitykit KET nerašinėję tokių nesąmonių.

                                  Comment


                                    Parašė spirit Rodyti pranešimą

                                    Kad jis neparašė ar jis važiavo dviračiu ar automobiliu. Bent jau man atrodo kad jis važiavo automobiliu, o tas pilietis galvojo kad ten yra paprasta perėja.
                                    Taip, važiavau automobiliu.

                                    P.S. kaip matot net ženklu ten nėra

                                    Dabar jau ten normali peščiuju perėja.

                                    Comment


                                      Parašė AudriusV

                                      Formaliai turėtų žinoti ir vadovautis, tačiau šie reikalavimai nėra užtikrinami tokiais pačiais būdais kaip kitų autotransporto priemonių vairuotojams, nors nesuprantu kodėl.
                                      Kaip tu įsivaizduoji, pvz., vaiką, laikantį kažkokį KET egzaminą dviračiams?
                                      You might surprise yourself.

                                      Miestai.net FB

                                      Comment


                                        Parašė Diim4iik Rodyti pranešimą

                                        Taip, važiavau automobiliu.

                                        P.S. kaip matot net ženklu ten nėra

                                        Dabar jau ten normali peščiuju perėja.
                                        Vėl jūs ten apie tuos kelio ženklų nebuvimus, na yra ten ženklai. Tarkim keliais metrais anksčiau nei prieš tai pateiktoje nuorodoje:
                                        105 Vaikai Kelio ruožas prie vaikų įstaigos (mokyklos, žaidimų aikštelės ir panašiai), kur važiuojamojoje dalyje gali būti vaikų
                                        https://www.google.com/maps/@54.6952...7i13312!8i6656

                                        Vėlgi, nesuteikia jokio pirmumo pėstiesiems, bet jei jau vairuojama padidintos rizikos transporto priemonė, kuri, galima sakyti, prilyginama ginklui, tai pamačius tokius įspėjamuosius ženklus gal galima būtų sumažint greitį bent iki maksimalaus leistino? Tokiu atveju išvydus ten tą ėjiką su šuniu ir nebūnant beždžione, nesunku būtų iš tolo prilėtint ir praleist tą žmogų ar dviratį pervažoje. UK kažkodėl ne problema praleidinėti žmones ir be jokių ženklų ar prievolių. Bėda, kad tipiniam Lietuvos vairuotojui tie ženklai nė motais.

                                        Parašė spirit Rodyti pranešimą
                                        Kaip tu įsivaizduoji, pvz., vaiką, laikantį kažkokį KET egzaminą dviračiams?
                                        Vaikams norintiems važiuoti gatve ankstyvame amžiuje yra spec. kursų išklausimas bei išduodamas leidimas. UK privaloma praktika kelyje su instruktoriumi. Tie kam poreikio nėra (turbūt 99% vaikų Lietuvoje), tie turbūt šaligatviais sau ramiai rieda be jokios būtinybės žinoti KET.
                                        ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                        Comment


                                          Parašė dondc Rodyti pranešimą

                                          Vėlgi, nesuteikia jokio pirmumo pėstiesiems, bet jei jau vairuojama padidintos rizikos transporto priemonė, kuri, galima sakyti, prilyginama ginklui, tai pamačius tokius įspėjamuosius ženklus gal galima būtų sumažint greitį bent iki maksimalaus leistino? Tokiu atveju išvydus ten tą ėjiką su šuniu ir nebūnant beždžione, nesunku būtų iš tolo prilėtint ir praleist tą žmogų ar dviratį pervažoje. UK kažkodėl ne problema praleidinėti žmones ir be jokių ženklų ar prievolių. Bėda, kad tipiniam Lietuvos vairuotojui tie ženklai nė motais.
                                          Praleist žmogu nera sunku. Bet tai dar karta parodo kokie tipiniai "kėgliai" yra pestieji.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X