Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kelių eismo taisyklės

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Turiu dar vieną klausimą. Dėl nelegalaus parkavimo, pažeidžiančio KET. Kaip geriau raportuoti? Per tvarkaumiesta.lt ar per Policijos appsą? Tvarkaumiestą rodo statusą nuo užregistravimo iki išsprendimo. Bent jau nelegalaus parkavimo atvejus apie 99 atvejais iš 100 išsprendžia teigiamai. Įdomu, kaip su policija? Jie realiai siuntinėja baudas už nelegalų parkavimą?

    Ir kaip yra su baudų išieškojimu, kai procesas nueina iki administracinės baudos išrašymo? Ar kažkuo skiriasi policijos ir savivaldybės pradėtas procesas šiuo požiūriu?

    Comment


      Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

      Tik primenu, kad energiją galima panaudoti žymiai svarbesniems darbams, nei kaifo gaudymas nuo minties, kad "vat dabar tave pareportinsiu". Mažo žmogaus maži rūpesčiai, niekaip neprisidedantys prie bendros gyvenimo kokybės gerinimo.
      Čia toks žmonių būdas, pradeda ieškoti prie ko prisikabinti, pradeda siuntinėti video policijai, o vėliau net patys provokuoja įvairias situacijas (teko skaityt apie kelis tokius atvejus, kai patys tie provokuotojai buvo nufilmuoti). Registratorių reikėtų naudoti avarijos aplinkybių nustatymui, bet ne įvairiems išsidirbinėjimams.

      Comment


        O telefoną galiu naudoti registruodamas besiparkuojančius ant žolės?

        Comment


          Parašė IIrmantass Rodyti pranešimą

          Čia toks žmonių būdas, pradeda ieškoti prie ko prisikabinti, pradeda siuntinėti video policijai, o vėliau net patys provokuoja įvairias situacijas (teko skaityt apie kelis tokius atvejus, kai patys tie provokuotojai buvo nufilmuoti). Registratorių reikėtų naudoti avarijos aplinkybių nustatymui, bet ne įvairiems išsidirbinėjimams.
          Užvakar šioje pėsčiųjų perėjoje pirmoje juostoje sustojus praleisti pėstįjį ir jam jau einant važiuojamąja dalimi, nemažu greičiu antra juosta prašvilpė įvairiais vizualiniais atributais "papiktintas" kažkokios markės automobilis, kuris tik laimingo atsitiktinumo dėka nepartrenkė pėsčiojo, kuris spėjo sureaguoti ir laiku sustoti, nors jam vaizdą užstojo mano automobilis. Ar tokiu atveju reiktų naudoti registratorių ir pranešti apie tokį vairuotoją policijai? Ar geriau laukti, kol nutiks taip?
          Paskutinis taisė John; 2018.08.22, 23:08.

          Comment


            Na, anot IIrmantass, avarijos jei nebuvo, tai tikriausiai ne.

            Comment


              Jei buvo eismo įvykis ar matosi, kad vairuotojas girtas, bando pabėgti, tai kartais galima ir persekioti, ir užkirsti kelią. Kitais atvejais užtenka pareportinti.

              Comment


                Parašė digital Rodyti pranešimą
                Jei buvo eismo įvykis ar matosi, kad vairuotojas girtas, bando pabėgti, tai kartais galima ir persekioti, ir užkirsti kelią. Kitais atvejais užtenka pareportinti.
                Jeigu KET pažeidėjas mieste važiuoja kokius 120km/h, tai persekiojimas taip pat gali sukelti nemažai (o gal net ir daugiau) pavojaus.

                Comment


                  Dėl to ir pridėjau žodį "kartais".

                  Comment


                    Parašė John Rodyti pranešimą

                    Užvakar šioje pėsčiųjų perėjoje pirmoje juostoje sustojus praleisti pėstįjį ir jam jau einant važiuojamąja dalimi, nemažu greičiu antra juosta prašvilpė įvairiais vizualiniais atributais "papiktintas" kažkokios markės automobilis, kuris tik laimingo atsitiktinumo dėka nepartrenkė pėsčiojo, kuris spėjo sureaguoti ir laiku sustoti, nors jam vaizdą užstojo mano automobilis. Ar tokiu atveju reiktų naudoti registratorių ir pranešti apie tokį vairuotoją policijai? Ar geriau laukti, kol nutiks taip?
                    Jeigu būčiau ėjęs kaip tipinis lietuviškas pėstysis, "mane privalo praleist" tai kaip minimum 4 ar 6 kartus būtų nutrenkę/suvažinėję per kelis porą metų. (Buvo net tokių kurie žiūri į mane ir važiuoja per perėją.) Bet, kai galvoji ką darai kelyje, tai ir problemos sustoti, ir pažiūrėti ar antroj juostoj mašina sustoja mane praleist, man nėra sunku. Galiu garantuot, kad jeigu ir pėstieji rūpintusi savo saugumu, tiek sužeistų perėjose ar kitose kelio dalyse nebūtų. Kiek turėjau įvairių nufilmuotų situacijų, nesiuntinėju niekur. Nematau tikslo.

                    Parašė rat

                    Reikia pradėti persekioti, užkirsti kelią, ištraukti iš mašinos ir pamokyti gyvenimo. Trydos spalvos 2017 m. Golfas turėtų visus kibirus pavyti.
                    Persekiojant, ar užkirtinėjant kelią galima prisidaryt tik daugiau bėdos. Viskas gali baigtis tuom, kad jam bėgant bus padaryta avarija kur nukentės nieko dėti asmenys.
                    Paskutinis taisė IIrmantass; 2018.08.23, 00:02.

                    Comment


                      Parašė IIrmantass Rodyti pranešimą

                      Jeigu būčiau ėjęs kaip tipinis lietuviškas pėstysis, "mane privalo praleist" tai kaip minimum 4 ar 6 kartus būtų nutrenkę/suvažinėję per kelis porą metų. (Buvo net tokių kurie žiūri į mane ir važiuoja per perėją.) Bet, kai galvoji ką darai kelyje, tai ir problemos sustoti, ir pažiūrėti ar antroj juostoj mašina sustoja mane praleist, man nėra sunku. Galiu garantuot, kad jeigu ir pėstieji rūpintusi savo saugumu, tiek sužeistų perėjose ar kitose kelio dalyse nebūtų. Kiek turėjau įvairių nufilmuotų situacijų, nesiuntinėju niekur. Nematau tikslo.
                      Kalba čia eina ne apie tai, kaip eina pėstysis (jis ėjo atsargiai, nors tai ir nėra svarbu), o apie tai, kaip reikia elgtis, kai matai, kad prie perėjos pirmoje juostoje yra sustojęs automobilis su gale ryškiai šviečiomis raudonos spalvos lempomis. Ką darai tokiu atveju? Sustoji? Ar nemažindamas greičio kita juosta prašvilpi?

                      Comment


                        Parašė John Rodyti pranešimą

                        Kalba čia eina ne apie tai, kaip eina pėstysis (jis ėjo atsargiai, nors tai ir nėra svarbu), o apie tai, kaip reikia elgtis, kai matai, kad prie perėjos pirmoje juostoje yra sustojęs automobilis su gale ryškiai šviečiomis raudonos spalvos lempomis. Ką darai tokiu atveju? Sustoji? Ar nemažindamas greičio kita juosta prašvilpi?
                        Taigi tai KET pazeidimas. Tikrai turetu gauti bauda.

                        Comment


                          Parašė John Rodyti pranešimą

                          Kalba čia eina ne apie tai, kaip eina pėstysis (jis ėjo atsargiai, nors tai ir nėra svarbu), o apie tai, kaip reikia elgtis, kai matai, kad prie perėjos pirmoje juostoje yra sustojęs automobilis su gale ryškiai šviečiomis raudonos spalvos lempomis. Ką darai tokiu atveju? Sustoji? Ar nemažindamas greičio kita juosta prašvilpi?
                          Priklausomai nuo atsumo arba stabdau, arba leidžiu riedėt taip, jeigu matau kad spės praeit (kad pravažiuot normaliu atstumu, jeigu atsumas iki perėjos didelis.). O pėstieji, dviratininkai ir kiti yra eismo dalyviai kurie privalo rūpintis savo saugumu. Net ir nusiuntus video niekas nepasikeis. Susimokės baudą, ir toliau važinės. Arba užginčys. Efekto nebus jokio. Visi žino, kad savaitgaliais vilniuj bus reidai girtiems gaudyt. Rezultate vis tiek atsiranda prigėrusių. Su kitais pažeidimais tas pats. Tas kas neturi pinigų, tai ir stengiasi nepažeist, kad nereiketų mokėti baudų. O tie kas turi jų daug, tai ir jiems baudos yra giliai dzin. Reik normaliai ugdyti eismo kultūrą (ne baust ir viskas), tada galima tikėtis, kad kažkas keisis.
                          Paskutinis taisė IIrmantass; 2018.08.23, 00:44.

                          Comment


                            Parašė IIrmantass Rodyti pranešimą
                            Jeigu būčiau ėjęs kaip tipinis lietuviškas pėstysis, "mane privalo praleist" tai kaip minimum 4 ar 6 kartus būtų nutrenkę/suvažinėję per kelis porą metų. (Buvo net tokių kurie žiūri į mane ir važiuoja per perėją.) Bet, kai galvoji ką darai kelyje, tai ir problemos sustoti, ir pažiūrėti ar antroj juostoj mašina sustoja mane praleist, man nėra sunku. Galiu garantuot, kad jeigu ir pėstieji rūpintusi savo saugumu, tiek sužeistų perėjose ar kitose kelio dalyse nebūtų.
                            O jei tai išbėgo vaikas, ar žmogus, kalbantis telefonu, ir dėl to mažiau dėmesingas?
                            Kiek turėjau įvairių nufilmuotų situacijų, nesiuntinėju niekur. Nematau tikslo.
                            Jei ir tokiu kaip John aprašytu atveju nesiunčiate, tai atleiskite, bet esate alternatyvaus intelekto.

                            Comment


                              Parašė IIrmantass Rodyti pranešimą
                              O pėstieji, dviratininkai ir kiti yra eismo dalyviai kurie privalo rūpintis savo saugumu. Net ir nusiuntus video niekas nepasikeis. Susimokės baudą, ir toliau važinės. Arba užginčys. Efekto nebus jokio. Kol normaliai nebus ugdoma eismo kultūra (ne baust ir viskas), tol tikėtis, kad kažkas pasikeis neverta, net ir siunčiant į epoliciją.
                              Atleiskite, bet tai BS. Baudos padeda. Net žinojimas, kad yra neabejingų eismo dalyvių, kurie gali tave pareportinti, labai padeda. Tokių atvejų reportinimas ir yra rūpinimasis savo saugumu.

                              Comment


                                Parašė IIrmantass Rodyti pranešimą

                                Jeigu būčiau ėjęs kaip tipinis lietuviškas pėstysis, "mane privalo praleist" tai kaip minimum 4 ar 6 kartus būtų nutrenkę/suvažinėję per kelis porą metų.

                                Galiu garantuot, kad jeigu ir pėstieji rūpintusi savo saugumu, tiek sužeistų perėjose ar kitose kelio dalyse nebūtų
                                Manęs irgi vos nenutrenkė vienoje vietoje kelis kartus. Konkrečiai šioje perėjoje. Automobilių leistinas greitis buvo 20km/h, bet realus 50-60km/h ar net dar didesnis. Teko girdėti ir ABS ir padangų cypimą. Nes, kaip visada, "netikėtai" išėjau į perėją.

                                Kaip sakei, pasirūpinau savo ir kitų pėsčiųjų saugumu. Parašiau savivaldybei: https://tvarkaumiesta.lt/problem/47605

                                Savivaldybė padarė savo darbą. Dabar situacija yra tokia. Automobiliai važiuoja 20km/h greičiu ir pavojaus pėstiesiems beveik nekelia. Sužeistų ten tikrai nebus. Ir taip yra todėl, kad žmonės, kaip aš, stengiasi realiai padėti spręsti problemas, jų neignoruoja, ir su šiek tiek pastangų tai pasiekia.



                                Tokie kaip tamsta, kita vertus, tesugeba kažką mykčioti, kritikuoti saugumo gerinimo iniciatyvas ir teisina perėjose žmones daužančius psichopatus. Gerai yra tai, kad tokio pirmykščio požiūrio mažėja. Dėl ko mūsų gatvės, nors ir lėtai, bet visgi tampa saugesnės žmonėms.
                                Paskutinis taisė John; 2018.08.23, 00:58.

                                Comment


                                  Parašė digital Rodyti pranešimą
                                  O jei tai išbėgo vaikas, ar žmogus, kalbantis telefonu, ir dėl to mažiau dėmesingas?

                                  Jei ir tokiu kaip John aprašytu atveju nesiunčiate, tai atleiskite, bet esate alternatyvaus intelekto.
                                  Ką žmogus kalbantis telefonu turi daryti perėjoje? Eiti nežiūrint, ar įsitikinti kad jį praleidžia, ir saugu eiti gatve? Su vaikais tas pats. Darželyje reikia pradėt mokyti kas yra gatvė, ir kaip joje elgtis. Kažkodėl kai mažas buvau, išaiškino vieną kartą, suprantu iki šiol, ir negalvoju, kad mane privalo praleisti. Man sustoti lengviau ir dėl to problemų neturėjau. Man įdomu tik kas geriau, būti teisiam bet su sulaužytais kaulais ar kapinėse, ar geriau būti neteisiam, bet sveikam ir gyvam.

                                  Siuntinėt video, ir po to dar kažkur vaikščiot neturiu noro ir laiko.

                                  Parašė digital Rodyti pranešimą
                                  Atleiskite, bet tai BS. Baudos padeda. Net žinojimas, kad yra neabejingų eismo dalyvių, kurie gali tave pareportinti, labai padeda. Tokių atvejų reportinimas ir yra rūpinimasis savo saugumu.
                                  Ir po to reportinimo sulaukt grąsinimų, ar švaistyt laiką tampantis po teismus? Ačiū nereikia. Vienas Naujoj vilnioj pranešė apie kasamą smėlį, pabuvo pilietiškas, dabar gali investuot pinigus į savo mašinų remontą.

                                  Parašė John Rodyti pranešimą

                                  Manęs irgi vos nenutrenkė vienoje vietoje kelis kartus. Konkrečiai šioje perėjoje. Automobilių leistinas greitis buvo 20km/h, bet realus 50-60km/h ar net dar didesnis. Teko girdėti ir ABS ir padangų cypimą. Nes, kaip visada, "netikėtai" išėjau į perėją.
                                  ....

                                  Tokie kaip tamsta, kita vertus, tesugeba kažką mykčioti, kritikuoti saugumo gerinimo iniciatyvas ir teisina perėjose žmones daužančius psichopatus. Gerai yra tai, kad tokio pirmykščio požiūrio mažėja. Dėl ko mūsų gatvės, nors ir lėtai, bet visgi tampa saugesnės žmonėms.
                                  Mano laikas, man per daug brangus, kad dirbčiau kitų žmonių darbą ir rašinėčiau, kas turi būti padaryta. Darbe pakankamai prisižiūriu visokių bereikalingų nesąmonių, tad man to ir užtenka.
                                  Paskutinis taisė IIrmantass; 2018.08.23, 01:06.

                                  Comment


                                    Nors ir labai nesinori kvailai diskutuot, bet:
                                    Parašė IIrmantass Rodyti pranešimą
                                    Ką žmogus kalbantis telefonu turi daryti perėjoje? Eiti nežiūrint, ar įsitikinti kad jį praleidžia, ir saugu eiti gatve? Su vaikais tas pats. Darželyje reikia pradėt mokyti kas yra gatvė, ir kaip joje elgtis.
                                    Taip ir galvojau, kad prie šito bus prisikabinta. Situacijų bus visokių, žmonės žūsta keliuose ir perėjose ir žus. Bet mes galime tą pakeisti (taip, auklėdami vaikus darželiuose irgi), sumažinti žuvusiųjų ir nukentėjusių skaičių, tame tarpe ir pareportindami budulius, o ne sėdėdami apsišikę iš baimės ir bijodami pranešti.

                                    Comment


                                      Parašė John Rodyti pranešimą

                                      Manęs irgi vos nenutrenkė vienoje vietoje kelis kartus. Konkrečiai šioje perėjoje. Automobilių leistinas greitis buvo 20km/h, bet realus 50-60km/h ar net dar didesnis. Teko girdėti ir ABS ir padangų cypimą. Nes, kaip visada, "netikėtai" išėjau į perėją.

                                      Kaip sakei, pasirūpinau savo ir kitų pėsčiųjų saugumu. Parašiau savivaldybei: https://tvarkaumiesta.lt/problem/47605

                                      Savivaldybė padarė savo darbą. Dabar situacija yra tokia. Automobiliai važiuoja 20km/h greičiu ir pavojaus pėstiesiems beveik nekelia. Sužeistų ten tikrai nebus. Ir taip yra todėl, kad žmonės, kaip aš, stengiasi realiai padėti spręsti problemas, jų neignoruoja, ir su šiek tiek pastangų tai pasiekia.
                                      Va čia spaudžiu dešinę už tikslingai panaudotą energiją.

                                      Comment


                                        Vilniuje važiavimas +30...+40 km/h virš leistino yra norma, labai abejoju ar pats prelegentas John niekada smarkiau nespusteli akseleratoriaus savo naujame, blizgančiame golfuke.
                                        It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                        Comment


                                          Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                          Va čia spaudžiu dešinę už tikslingai panaudotą energiją.
                                          John turbūt kairiarankis, jis iš UK... Vis gi, net labai gerai, kad atvyksta / grįžta žmonės iš svetur ir paprotina atsilupėlius, abejingus tautiečius.

                                          Kai nieks nepraleidžia per perėją galima ją pereit ir saugant savo sveikatą. Paauglystėj lengvai ir lėtai iškišdavau vedamo dviračio ratą link perėjos, virš borto. Skriedama mašinų kolona praranda formaciją ir bijodama užmušt žmogų pradeda stabdyt, netrukus atleidžia stabdį, nes nesaugu taip stabdyt dėl gale prilipusių kitų automobilių bei supranta, kad gal ir nesiveržiu taip pilnai į perėją. Suveikia ir ABS, ir ratų cypimai, kartais automobilį lengvai sumėto. Aišku tie pirmi buduliai dar praskrieja su cirko elementais, bet jau už jų eismas prilėtėja ir galima kirst perėją.

                                          Nenorėdamas sukelt avarijų to jau nedariau 10 metų, bet neseniai teko Geležinio vilko g. perėjoje vėl atnaujint gatvės kirtimo įgūdžius. Dantis už dantį, deja.
                                          ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                          Comment

                                          Working...
                                          X