O tai numušus perėjoj skubantį dviratininką, ko gero, vis tiek bus kaltas vairuotojas?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kelių eismo taisyklės
Collapse
X
-
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimąO tai numušus perėjoj skubantį dviratininką, ko gero, vis tiek bus kaltas vairuotojas?
Comment
-
Manau, kad keli taip pat svarbūs taisyklių pakeitimai - tai, kad esant 204 ženklui STOP ir nesant stop linijos, privaloma sustoti ne prie važiuojamųjų dalių sankirtos, o prie ženklo. Taip pat, kad motociklams, sunkvežimiams, autobusams, ir jų priekaboms tapo privaloma žiemos sezono metu važiuoti su žiemą važiuoti pritaikytomis padangomis. Manau, kad dėl šio punkto kils pasipiktinimas. Gal ne dėl motociklų, bet dėl autobusų, sunkvežimių ir ypač jų priekabų.
Comment
-
Parašė Robert Rodyti pranešimąManau, kad keli taip pat svarbūs taisyklių pakeitimai - tai, kad esant 204 ženklui STOP ir nesant stop linijos, privaloma sustoti ne prie važiuojamųjų dalių sankirtos, o prie ženklo.Paskutinis taisė Sula; 2014.10.12, 23:42.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąO jei ženklas stovi ten, kur jo poveikis yra beprasmis? Tuomet tiesiog teks sustoti du kartus. O jei dar ir STOP linija keistoje vietoje, tai - tris
Manau šis pakeitimas yra žingsnis atgal. Važiuojamųjų dalių sankirtos vietos vairuotojai anksčiau tiksliai nenustatydavo, bet sustodavo bent jau vietoje iš kurios gerai apžvelgiamas pagrindinis kelias.
Comment
-
Gal forumiečiai galėtų pakomentuoti pasikeitimą su horizontaliuoju ženklinimu 1.2? Kas buvo norėta pasakyti sakiniu Šią liniją kirsti draudžiama, išskyrus tuos atvejus, kai ji žymi važiuojamosios dalies kraštą arba kai kelio ženklai „Eismo juosta maršrutiniam transportui“ ir „Kelias su eismo juosta maršrutiniam transportui“ negalioja.? Apie kokius atvejus čia kalbama?
Taip pat. Kaip manote, kodėl iš taisyklių išimtas įspėjamųjų ženklų be papildomos lentelės įrengimo nuo pavojingo ruožo pradžios atstumo nurodymas? Įspėjamųjų ženklų su papildoma lentele įrengimo atstumas tai paliktas... Tuo labiau kad kelio ženklų ir vertikaliojo ženklinimo taisyklėse tai vistiek yra nurodyta - reiškia kitokiais nei iki šeštadienio galiojusiose taisyklėse buvo nurodyta atstumais įspėjamieji ženklai įrengti būti negalės.
Comment
-
Parašė Robert Rodyti pranešimąGal forumiečiai galėtų pakomentuoti pasikeitimą su horizontaliuoju ženklinimu 1.2? Kas buvo norėta pasakyti sakiniu Šią liniją kirsti draudžiama, išskyrus tuos atvejus, kai ji žymi važiuojamosios dalies kraštą arba kai kelio ženklai „Eismo juosta maršrutiniam transportui“ ir „Kelias su eismo juosta maršrutiniam transportui“ negalioja.? Apie kokius atvejus čia kalbama?
Comment
-
Parašė Martlarkis Rodyti pranešimąČia turima omenyje, kad ištisinę liniją bus galima kirsti taksi/4+/elektromobiliams vietose, kur jiems leidžiama važiuoti A juosta bei kai linija žymi kelkraštį ("avarinę juostą").
Comment
-
Parašė lakd.ltGalima važiuoti greičiau
2014-10-13
Galima važiuoti greičiau
2014 m. spalio 11 dieną įsigaliojo Susisiekimo ministerijos parengti Kelių eismo taisyklių (KET) pakeitimai, kurių tikslas – įgyvendinti nuo 2014 m. liepos 1 d. įsigaliojusias Saugaus eismo automobilių keliais įstatymo pataisas ir ES direktyvos dėl saugesnių vaikiškų sėdynių naudojimo nuostatas.
Vienas iš pakeitimų – padidėjęs leistinas greitis greitkeliuose. Vasaros metu (balandžio 1 d. – spalio 31 d.) greitkeliuose lengvaisiais automobiliais, motociklais ir triračiais leidžiama važiuoti ne didesniu kaip 120 km/h, žiemos metu (lapkričio 1 – kovo 31 d.) – iki 110 km/h greičiu.
Lietuvos automobilių kelių direkcija per pastaruosius metus skyrė didelį dėmesį eismo sąlygoms gerinti, todėl atsirado galimybė padidinti maksimalų leistiną važiavimo greitį. Tačiau vairuotojams būtina suprasti, kad šis greitis yra maksimalus leistinas, o vairuotojas, atsižvelgdamas į oro sąlygas, kelio būklę ir kitus veiksnius, turi pasirinkti saugų greitį.
Lietuvos automobilių kelių direkcija informuoja, kad šiuo metu valstybinės reikšmės keliuose yra tokie ruožai, kuriuose galioja greitkeliuose nustatyta eismo tvarka:
1. A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda nuo 19 iki 36 km;
2. A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda nuo 39 iki 95 km;
3. A9 Panevėžys–Šiauliai nuo 61,74 iki 72,59 km.
Saugių kelionių!
LAKD inf.
Comment
-
Be neaiškumų, kuriuos pateikiau anksčiau, man neaiškus yra dar vienas klausimas. Kokia ženklo 324 Apsisukti draudžiama galiojimo zona? Ženklas nepriskiriamas prie galiojimo zoną turinčių - tai kaip ir turėtų jo galiojimas būti "vienkartinis" ir galioti tik sankryžoje (ar važiuojamųjų dalių sankirtoje) prieš kurią yra įrengtas. O jeigu įrengtas ne prieš sankryžą (sankirtą)? Pavyzdys iš Kauno: T. Masiulio, Raudonojo Kryžiaus ir Pietinio lanksto sankryža. Ženklas įrengtas už sankryžos, važiuojant iš Petrašiūnų Rokų link. Kiek tęsiasi jo galiojimas? Puikiai suprantu kam jis ten reikalingas - to aiškinti man nereikia.
Comment
-
Laida "Keliai. Mašinos. Žmonės" apie KET pakeitimus:
http://www.lrt.lt/mediateka/irasas/6...masinos.zmones.
Comment
-
2014 m. spalio 11 d. įsigaliojo Kelių eismo taisyklių (toliau - KET) pakeitimai, patvirtinti Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2014 m. spalio 3 d. nutarimu Nr. 1086.
Atkreipiame eismo dalyvių dėmesį į kai kuriuos naujai patvirtintus KET reikalavimus:
II skyriuje įvestos dvi naujos sąvokos ir naujai apibrėžta sąvoka トPagrindinis kelias":
Organizuota dviratininkų grupė ir organizuota pėsčiųjų grupė.
Pagrindinis kelias - kelias, pažymėtas kelio ženklais トPagrindinis kelias", トSankryža su šalutiniu keliu", トŠalutinis kelias iš dešinės", トŠalutinis kelias iš kairės", トAutomagistralė", トAutomobilių kelias", kertamojo ar prisijungiančiojo kelio atžvilgiu; kelias kito kelio, pažymėto kelio ženklais トDuoti kelią", トStop", トGyvenamosios zonos pabaiga", atžvilgiu; kelias su kietąja danga (betono, asfalto danga, grindinys) kelio su biriąja danga (skaldos, žvyro danga) ar kelio be dangos (miško, lauko ir pan. kelio) atžvilgiu, o kelias su biriąja danga - kelio be dangos atžvilgiu. Šalutiniame kelyje prieš pat sankryžą esantis ruožas su kietąja ar biriąja danga nedaro jo lygiareikšmio su kertamuoju. Pagrindinio kelio nėra reguliuojamose sankryžose.
TRANSPORTO PRIEMONIŲ VAIRUOTOJAMS:
IV skyrius (Transporto priemonės vairuotojų pareigos ir reikalavimai)
ᄎ Draudžiama vairuoti transporto priemones neteisėtai organizuotose transporto priemonių lenktynėse.
ᄎ Draudžiama įsiterpti tarp mokinio, besimokančio vairuoti mopedą, motociklą, triratį, bet kurios rūšies keturratį (išskyrus sunkųjį), ir jį lydinčio vairavimo instruktoriaus vairuojamų transporto priemonių. Mokymo metu mokinys privalo vilkėti ryškiaspalvę liemenę su šviesą atspindinčiais elementais ir skiriamuoju ženklu トM" liemenės priekyje ir ant nugaros. Tokią pat liemenę, tik su užrašu トVAIRAVIMO INSTRUKTORIUS", privalo vilkėti ir vairavimo instruktorius, lydintis mokinį motociklu. Jeigu vairavimo instruktorius mokinį lydi automobiliu, automobilis turi būti paženklintas pagal šių taisyklių atitinkamus reikalavimus.
V skyrius (Vairuotojų pareigos pėstiesiems)
ᄎ Transporto priemonių vairuotojai privalo imtis papildomų atsargumo priemonių tamsiuoju paros metu, esant blogam matomumui arba tais atvejais, kai pėsčiųjų perėja iš vairuotojo vietos nėra gerai apžvelgiama, ir įsitikinti, kad pėsčiųjų perėjoje nėra pėsčiųjų, kuriuos turėtų praleisti.
IX skyrius (Reikalavimai vadeliotojams, gyvulių ar paukščių varovams, raiteliams)
ᄎ Draudžiama keliuose vadelioti, joti, varyti gyvulius ar paukščius neblaiviems, apsvaigusiems nuo psichiką veikiančių medžiagų.
X skyrius (Eismo reguliavimo signalai)
ᄎ Jeigu sankryžoje ties raudonu šviesoforo signalu pritvirtinta lentelė su žalia rodykle, nukreipta į dešinę, vairuotojams leidžiama sukti į dešinę ir degant draudžiamam šviesoforo signalui, tačiau prieš įvažiuodami į sankryžą jie privalo sustoti prieš kelio ženklą トStop" linija" ir (ar) トStop" liniją, jei jų nėra, - prieš pėsčiųjų perėją, šviesoforą ir vėl pradėti važiuoti tik įsitikinus, kad tai yra saugu ir nebus trukdoma kitoms transporto priemonėms ir pėstiesiems, kurių judėjimo kryptį jie kerta.
Atkreiptinas dėmesys, kad šis KET punktas pripažįstamas netekusiu galios 2020 m. sausio 1 d., t. y. reguliuojamose sankryžose ties raudonu šviesoforo signalu pritvirtintų lentelių su žalia rodykle po šios datos neliks.
XI skyrius (Įspėjamieji signalai)
ᄎ Vairuotojas privalo įspėti atitinkamos krypties posūkių šviesos signalais, o jeigu šviesos signalizacijos nėra arba ji sugedusi - ranka, prieš persirikiuodamas, prieš lenkdamas ir baigdamas lenkti, prieš apvažiuodamas kliūtį ir baigdamas ją apvažiuoti, prieš sukdamas į dešinę ar kairę, prieš apsisukdamas, išvažiuodamas iš sankryžos, kurioje eismas vyksta ratu.
ᄎ Įspėjamieji signalai turi būti pradėti rodyti iš anksto prieš manevrą (stabdymą, susijusį su manevru) ir baigti tuojau pat po manevro (signalizuoti ranka galima baigti prieš pat manevrą). Signalą reikia rodyti taip, kad jis neklaidintų kitų eismo dalyvių. Posūkių šviesos signalai nerodomi įvažiuojant į sankryžą, kurioje eismas vyksta ratu.
<...>
Su naujos redakcijos kelių eismo taisyklėmis visi norintys gali susipažinti teisės aktų duomenų bazėje:
http://www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpai...kli%F8&p_tr2=2
http://pranesimai.elta.lt/news/public_view/89282
Comment
-
Jei kas turit klausimų dėl KET pasikeitimų, kreipkitės:
Susisiekimo ministerija laukia klausimų apie KET pataisas
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąJei kas turit klausimų dėl KET pasikeitimų, kreipkitės:
Susisiekimo ministerija laukia klausimų apie KET pataisas
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąParašiau pastabas savo Seimo narei, kol kas jokios reakcijos. Visai nenuostabu, žinant kad ji konservatorė.
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąEi, o kodėl parašyta, kad dviračių vairuotojai turi paisyti tik dviračių arba transporto šviesoforų? Kur dingo punktas, kad galima paisyti ir pėščiujų šviesoforų? Aš tai tikrai, važinėjant šaligatviais, važiuosiu vadovaudomasis pėščiujų šviesoforų.
Comment
-
Tai ką, dabar visur vestis dviratį (net ir per šviesoforą, apie pėščiujų perėjas žinau?? Va čia tai jau tikra nesąmonė. Tai gal išvis dviračius uždrauskim?
Dėl to vedimosi. Cituoju iš dsanto pranešimo rugpjūtį
Vietose, kur eismą reguliuoja šviesoforai, dviračių vairuotojai privalo paisyti šviesoforų su dviračio simboliu, o kai jų nėra – transportui ar pėstiesiems skirtų šviesoforų signalų, priklausomai nuo to, kuria kelio dalimi (važiuojamąja dalimi, dviračių taku ir pan.) važiuoja.
Comment
Comment