Parašė lietus
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kelių eismo taisyklės
Collapse
X
-
Parašė Haiku Rodyti pranešimąBet tai ir iškyla klausimas, negi aš turiu dairytis ir atpažinti, koks gi ten ženklas kaba iš dešinės(kairės) pusės kelyje? Tas man ir įdomiausia.
Comment
-
Parašė Haiku Rodyti pranešimąBet tai ir iškyla klausimas, negi aš turiu dairytis ir atpažinti, koks gi ten ženklas kaba iš dešinės(kairės) pusės kelyje? Tas man ir įdomiausia.
Iš kitos pusės kelio ženklai Nr. 203 "Duoti kelią" ir Nr. 204 "Stop" yra specialiai unikalios formos, kad būtų suprantami žiūrint ir iš pagrindinio kelio.
Comment
-
Parašė agnette Rodyti pranešimąNesupratau del:
1.2. Plati ištisinė linija žymi važiuojamosios dalies kraštąus ir ruožų, į kuriuos draudžiama įvažiuoti, ribas automagistralėse ir greitkeliuose; atskiria važiuojamosios dalies eismo juostą, skirtą maršrutiniam transportui; atskiria eismo juostą nuo maršrutinio transporto stotelės; atskiria dviračių juostą. Šią liniją kirsti draudžiama, išskyrus tuos atvejus, kai ji žymi važiuojamosios dalies kraštą arba kai kelio ženklai „Eismo juosta maršrutiniam transportui“ ir „Kelias su eismo juosta maršrutiniam transportui“ negalioja.
Tai ka, galima vaziuoti kelkrasciu?
Tiesiog AM ir I kategorijos keliuose būna sustojimo juosta (dar vadinama kelkraščiu), kuri skirta avariniais atvejais sustoti arba tarkim tam tikrais atvejais apvažiuoti kliūtį. Jeigu ištisinę liniją būtų draudžiama kirsti, vadinasi niekas niekada į šią juostą negalėtų įvažiuoti.
Taisyklės turi išlaikyti logiką su kitais kelių tiesima reglamentuojančiais dokumentais, standartais, reglamentais ir kt. Jeigu jau numatytas kažkoks kelio elementas keistoka būtų jeigu taisyklės vienareikšmiškai uždraustų juo pasinaudoti.
Comment
-
Parašė Haiku Rodyti pranešimąBet tai ir iškyla klausimas, negi aš turiu dairytis ir atpažinti, koks gi ten ženklas kaba iš dešinės(kairės) pusės kelyje? Tas man ir įdomiausia.
Comment
-
Žvėryne, Birutės gatvėje, iš dešinės prisijungiantys keliai turi ženklą "duoti kelią", o viena gatvė (Lenktoji) - ne (seniau ženklas ten buvo, bet dabar dingo; turbūt nulaužtas ir nebeatstatytas). Konfliktų minėtoje vietoje nekyla, nes eismo beveik nėra, bet atrodo netvarkingai. Teoriškai turėtų veikti dešinės rankos taisyklė.
Dažnai šalutiniame kelyje esančių "duoti kelią" ženklų nesimato (ir klausimas: kame nauda žiūrėti į ženklus, esančius kitame kelyje?), taigi tokios vietos potencialiai pavojingos - važiuoji pagrindiniu keliu, o paskui - "staigmena iš dešinės" - lygiareikšmė sankryža.
Comment
-
Parašė Martlarkis Rodyti pranešimąŽvėryne, Birutės gatvėje, iš dešinės prisijungiantys keliai turi ženklą "duoti kelią", o viena gatvė (Lenktoji) - ne (seniau ženklas ten buvo, bet dabar dingo; turbūt nulaužtas ir nebeatstatytas). Konfliktų minėtoje vietoje nekyla, nes eismo beveik nėra, bet atrodo netvarkingai. Teoriškai turėtų veikti dešinės rankos taisyklė.
Dažnai šalutiniame kelyje esančių "duoti kelią" ženklų nesimato (ir klausimas: kame nauda žiūrėti į ženklus, esančius kitame kelyje?), taigi tokios vietos potencialiai pavojingos - važiuoji pagrindiniu keliu, o paskui - "staigmena iš dešinės" - lygiareikšmė sankryža.Paskutinis taisė dsanto; 2014.05.26, 18:56.
Comment
-
Parašė lietus Rodyti pranešimąO tamstai nekilo klausimas kodėl trys kelio ženklai turi unikalias formas, tai būtent - duoti kelią, pagrindinis kelias ir STOP. Atsakymas, o gi todėl, kad juos galima būtų atpažinti iš bet kurios pusės.
Comment
-
Manau suinteresuotiems kelio rekonstrukcija į AM kategorija bus aktualu :
2014-2020 metais įgyvendinami didesnės apimties projektai:
Kelio A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda rekonstravimas į AM kategoriją. Iš viso planuojama rekonstruoti 6,30 km kelio (atskiri ruožai nuo 10,00 iki 94,00 km), rekonstruoti sankryžas, tiltus, viadukus, įrengti jungiamuosius kelius, įdiegti inžinerines ir intelektines eismo saugos priemones.
Comment
-
Parašė Xedos Rodyti pranešimąManau suinteresuotiems kelio rekonstrukcija į AM kategorija bus aktualu :Lietuva visiems.
Comment
-
Parašė abruo Rodyti pranešimąAtsiprašau už neišprusimą, bet kas ta AM kategorija? Ar šį kelią ruošiama paversti automagistrale, kaip ir Kaunas - Klaipėda?
Comment
-
Parašė abruo Rodyti pranešimąAtsiprašau už neišprusimą, bet kas ta AM kategorija? Ar šį kelią ruošiama paversti automagistrale, kaip ir Kaunas - Klaipėda?
Comment
-
Pagal KET projektą, jei bus patvirtinta, greitkeliuose vasarą bus 120 km/h, žiemą 110 km/h greičiai.
http://www.lrs.lt/pls/proj/dokpaiesk..._fix=n&p_gov=n
Comment
-
Norėčiau pakomentuoti kitoje temoje paskelbtą žinutę, kuri su šia tema labiau siejasi.
Parašė dsanto Rodyti pranešimąPagal KET projektą, jei bus patvirtinta, greitkeliuose vasarą bus 120 km/h, žiemą 110 km/h greičiai.
http://www.lrs.lt/pls/proj/dokpaiesk..._fix=n&p_gov=n
Man kuo toliau, tuo labiau nepatinka tas skirstymas vasara/žiema. Atsižvelgiant į mūsų kelių būkle, o labiausiai į provėžas kelio dangoje, tai net ir vasara esant gausesniems krituliams leistinu greičiu važiuoti kai kur būna pakankamai nesaugu dėl akvaplanavimo. Pagal susidariusias aplinkybes labiau tiktų mažesnę greičio ribą taikyti ne pagal sezoniškumą, o esant krituliams, stipriai šlapiai ar apledėjusiai (padengtai sniegu) dangai. Kadangi ir žiema pasitaiko dienų be kritulių kai danga būna sausa ir ja važiuoti didesniu greičiu galima saugiai kaip vasara. Kadangi aukščiausios kategorijos keliai žiema prižiūrimi pakankamai gerai, tai sezoniškumas nebūtinai reiškia pablogėjusias sąlygas.
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąNorėčiau pakomentuoti kitoje temoje paskelbtą žinutę, kuri su šia tema labiau siejasi.
Man kuo toliau, tuo labiau nepatinka tas skirstymas vasara/žiema. Atsižvelgiant į mūsų kelių būkle, o labiausiai į provėžas kelio dangoje, tai net ir vasara esant gausesniems krituliams leistinu greičiu važiuoti kai kur būna pakankamai nesaugu dėl akvaplanavimo. Pagal susidariusias aplinkybes labiau tiktų mažesnę greičio ribą taikyti ne pagal sezoniškumą, o esant krituliams, stipriai šlapiai ar apledėjusiai (padengtai sniegu) dangai. Kadangi ir žiema pasitaiko dienų be kritulių kai danga būna sausa ir ja važiuoti didesniu greičiu galima saugiai kaip vasara. Kadangi aukščiausios kategorijos keliai žiema prižiūrimi pakankamai gerai, tai sezoniškumas nebūtinai reiškia pablogėjusias sąlygas.
Comment
-
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimąMaksimalus leistinas greitis skiriasi nuo saugaus greičio. Ypač miestuose per gausesnį lietų visi velkasi apie 30km/h, nors galima 50. Viskas čia gerai. Mano nuomone, čia dėl to, kad su žieminėmis padangomis mašina sunkiau su sausu asfaltu draugauja. Tai kai visi su žieminėmis, greitis primažinamas.
Žieminės padangos vasara nėra uždraustos, o iš praktikos galime pamatyti pakankamai nemažai važinėjančiu jomis vasara. Čia labiau ne su asfalto sausumu viskas siejasi, nes "žieminė padanga" tikrai nereiškia, kad ji geriau "draugaus" su šlapia kelio danga nei vasarinė. Ji geriau "draugauja" tik su žema temperatūra, bet dėl savo minkštumo (ypač jeigu tai minkšto mišinio padangos) su šlapia danga nelabai sutaria.
Taigi žiūrint į aplinkybes ir siekiant saugumo, skirstymas sezonais to neužtikrina.
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąNe apie miestą kalbama, o apie automagistrales ir greitkelius. Čia greitis natūraliai mažėja tik dėl matomumo ar slidumo, į ši terminą priskiriu ir akvaplanavimą.
Žieminės padangos vasara nėra uždraustos, o iš praktikos galime pamatyti pakankamai nemažai važinėjančiu jomis vasara. Čia labiau ne su asfalto sausumu viskas siejasi, nes "žieminė padanga" tikrai nereiškia, kad ji geriau "draugaus" su šlapia kelio danga nei vasarinė. Ji geriau "draugauja" tik su žema temperatūra, bet dėl savo minkštumo (ypač jeigu tai minkšto mišinio padangos) su šlapia danga nelabai sutaria.
Taigi žiūrint į aplinkybes ir siekiant saugumo, skirstymas sezonais to neužtikrina.
Žodžiu, nesu čia specialistas, galiu klyst, šiap tik įterpiau savo trigrašį
Parašė k0fis Rodyti pranešimąNuo kada per A egzaminą regitroje reikia kažkokios aprangos? Kai aš laikiau nedave jokios aprangos, tik apsaugas, kad nenusibalnotum labai jei nukrisi, šalmą, na ir liemenę ryškią.
Nuo 2014 m. balandžio 1 d. motociklininkai egzaminą laiko ne tik užsidėję šalmą, bet ir pasirūpinę alkūnių, kelių ir pečių apsaugomis bei pirštinėmis. Be tinkamos apsaugos egzamino laikyti negalėsite.
Comment
-
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimąMiestą tik kaip pavyzdį pateikiau, kad nėra žmonės tokie kvaili, kad prie sąlygų neprisitaikytų. Dėl padangų irgi - žiemos sezonu žemesnė temperatūra, žieminės padangos geriau. Nors su pastarųjų metų žiemomis...
Žodžiu, nesu čia specialistas, galiu klyst, šiap tik įterpiau savo trigrašį
Comment
Comment