Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kelių eismo taisyklės

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė agnette Rodyti pranešimą
    Kelių eismo taisyklės.
    As mazas ir kaledu seneliu tikejau.

    Kaip KET apsaugos nuo dzigito su auduke ar bmw lenkiancio visus ir kalancio i priespriesais esancia fura ar lengvaja? Ten 2+1 bent reikia, taip, kaip padare Lenkai netoli Varsuvos, kur keiciasi 1 i 2 ir atgal kelias, o eismo juostos yra atitvertos. Kastai mazesni nei 2+2, o saugumo problema isspresta.

    Comment


      Parašė Nitro Rodyti pranešimą
      KET niekada neleido įvažiuoti į sankryžą degant geltonam šviesoforo signalui.

      78.7. geltonas signalas draudžia eismą ir įspėja, kad šviesoforo signalai pasikeis.
      Buvo galimybė, jei reikėtų staigiai stabdyti, tada galima tęsti judėjimą. Šitas punktas dėl to, kad kas nors neįvažiuotų į galą.

      Comment


        Parašė sknts Rodyti pranešimą
        Buvo galimybė, jei reikėtų staigiai stabdyti, tada galima tęsti judėjimą. Šitas punktas dėl to, kad kas nors neįvažiuotų į galą.
        Seniau buvo taip:
        78.7. geltonas signalas draudžia eismą ir įspėja, kad šviesoforo signalai pasikeis; jeigu signale yra juodo kontūro rodyklės, jos informuoja, kuriomis kryptimis bus leidžiama važiuoti įsijungus žaliam signalui;

        36. Jeigu šviesoforo arba reguliuotojo signalai draudžia važiuoti per pėsčiųjų perėją, vairuotojas privalo sustoti prieš „Stop“ liniją, kelio ženklą „Stop“ linija“, šviesoforą, o jeigu jų nėra – prieš pėsčiųjų perėją. Vairuotojams, kurie užsidegus geltonam šviesoforo signalui arba reguliuotojui pakėlus ranką aukštyn galėtų sustoti nurodytose vietose tik staigiai stabdydami, leidžiama važiuoti toliau.

        170. Vairuotojui, kuris užsidegus geltonam šviesoforo signalui arba reguliuotojui pakėlus ranką aukštyn galėtų sustoti šių taisyklių 169 punkte nurodytose vietose tik staigiai stabdydamas, leidžiama važiuoti toliau.

        Dabar tiesiog 78.7 punktas papildytas:

        78.7. geltonas signalas draudžia eismą (išskyrus šių taisyklių 36 ir 170 punktuose nurodytus atvejus) ir įspėja, kad šviesoforo signalai pasikeis; jeigu signale yra juodo kontūro rodyklės, jos informuoja, kuriomis kryptimis bus leidžiama važiuoti įsijungus žaliam signalui;

        O 36 ir 170 liko. Taigi niekas nepasikeitė.

        Esmė, kad Lietuvoje žalias mirksintis signalas iškreipia supratimą apie važiavimą per draudžiamą signalą. Juk žalias gali ir nemirksėti. Ir taip yra daugelyje šalių pasaulyje. Iš tiesų, žalias mirksintis yra kaip laikmatis, kuris nurodo, kad tuoj užsidegs geltonas signalas. Pagal KET:

        78.3. žalias mirksintis signalas leidžia eismą ir įspėja, kad jo laikas baigiasi ir netrukus bus įjungtas draudžiamasis signalas;

        Taigi stabdyti per žalią mirksintį KET nenurodo. Juo labiau, nežinai, kiek tas žalias mirksės. Stabdyti reikia užsidegus geltonam signalui. Bet jei esi per arti šviesoforo ar "Stop" linijos, gali važiuoti toliau.
        Paskutinis taisė dsanto; 2014.01.09, 10:28.

        Comment


          Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
          As mazas ir kaledu seneliu tikejau...
          Nemaisyk sauga su saugumu...

          Comment


            1. Tai nereiškia, kad geltonas signalas leidžia įvažiuoti į sankryžą.
            2. Ta išimtis šiaip niekur nedingo - kaip galiojo, taip ir dabar galioja.

            Comment


              Pamenu, prieš metus visa Lietuvos žiniasklaida su pasimėgavimu pirmuose puslapiuose net ne viename straipsnyje triūbijo, kad Lietuva pirmauja Europoje pagal žuvusiųjų keliuose skaičių.
              Šiais metais - keliuose žuvo 44 žmonėmis mažiau nei pernai, t.y. 14,6 proc. mažiau. Tikrai reikšmingas ir džiuginantis skaičius.
              Klausimas, ar daug matėte apie tai informacijos mūsų žiniasklaidoje? Aš lyg ir perverčiu kiekvieną dieną po pora kartų pagrindinius portalus - nė vieno straipsnio apie tai nemačiau. Per google dabar randu, kad daugelis portalų (nors net ne visi) buvo išspausdinę po straipsnelį, bet bet sprendžiant iš skilčių, kur buvo patalpinti ir iš komentarų skaičiaus po jais - pirmųjų puslapių greičiausiai net nepasiekė.
              Bet gal aš klystu?

              PRAĖJUSIAIS METAIS UŽFIKSUOTAS MAŽIAUSIAS ŽUVUSIŲJŲ KELIUOSE SKAIČIUS PER 54 METUS

              Comment


                Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą
                Pamenu, prieš metus visa Lietuvos žiniasklaida su pasimėgavimu pirmuose puslapiuose net ne viename straipsnyje triūbijo, kad Lietuva pirmauja Europoje pagal žuvusiųjų keliuose skaičių.
                Šiais metais - keliuose žuvo 44 žmonėmis mažiau nei pernai, t.y. 14,6 proc. mažiau. Tikrai reikšmingas ir džiuginantis skaičius.
                Klausimas, ar daug matėte apie tai informacijos mūsų žiniasklaidoje? Aš lyg ir perverčiu kiekvieną dieną po pora kartų pagrindinius portalus - nė vieno straipsnio apie tai nemačiau. Per google dabar randu, kad daugelis portalų (nors net ne visi) buvo išspausdinę po straipsnelį, bet bet sprendžiant iš skilčių, kur buvo patalpinti ir iš komentarų skaičiaus po jais - pirmųjų puslapių greičiausiai net nepasiekė.
                Bet gal aš klystu?

                PRAĖJUSIAIS METAIS UŽFIKSUOTAS MAŽIAUSIAS ŽUVUSIŲJŲ KELIUOSE SKAIČIUS PER 54 METUS
                Puiki naujiena. Gaila tik kad Eurostat duomenys šiuo klausimu iš 2008-2009 metų (nebent aš ne ten ieškau: http://epp.eurostat.ec.europa.eu/tgm...tr420&plugin=1 ), tai neišeina palyginti ES mastu. Nors dabar, spėju, Lietuva turėjo nukristi į kokią 3-4 poziciją pagal šitą rodiklį. Rezultatus tikriausiai duoda saugumo priemonės keliuose (geresnis žymėjimas, žiedinės sankryžos pavojingose vietose, nauji 2+2 keliai ir t.t.).

                Comment


                  Parašė John Rodyti pranešimą
                  Puiki naujiena. Gaila tik kad Eurostat duomenys šiuo klausimu iš 2008-2009 metų (nebent aš ne ten ieškau: http://epp.eurostat.ec.europa.eu/tgm...tr420&plugin=1 ), tai neišeina palyginti ES mastu. Nors dabar, spėju, Lietuva turėjo nukristi į kokią 3-4 poziciją pagal šitą rodiklį. Rezultatus tikriausiai duoda saugumo priemonės keliuose (geresnis žymėjimas, žiedinės sankryžos pavojingose vietose, nauji 2+2 keliai ir t.t.).
                  Paskutinis tai apžvelgiantis šaltinis ES: http://europa.eu/rapid/press-release_IP-13-236_en.htm
                  Iš jo galima spręsti, kad šiais metais turėtumėme daugmaž susilyginti su latviais, bet nuo estų šioje srityje gauname labaai stipriai. O europos mastu, tikiuosi, iš paskutinės vietos bent iškrisime...

                  Comment


                    Siūlomi KET pakeitimai:

                    http://www.lrs.lt/pls/proj/dokpaiesk..._fix=n&p_gov=n

                    Comment


                      Chaosas. Labiausiai patiko tai, kad apie dalis apie mokymą vairuoti išvis išbraukta Ir šiap, dauguma pakeitimų padaryti tik tam, kad kažkas būtų pakeista. Tarkim:

                      295. Transporto priemonių vairuotojai privalo imtis papildomų atsargumo priemonių ir būti ypač atidūs, jeigu kelyje yra labiausiai pažeidžiamų eismo dalyvių: pėsčiųjų, dviratininkų, vaikų, arba pagyvenusio amžiaus žmonių ir neįgaliųjų.
                      Tai čia dabar oficialiai įteisintas draudimas lenkti, apvažiuoti ir kitaip patekti į matymo lauką senoliams už vairo? Interpretuok kaip tik nori...

                      505. Vietose, kur eismas reguliuojamas, pėstieji privalo vadovautis šviesoforais su pėsčiųjų simboliu, o kai jų nėra, – transporto šviesoforų signalais. Reguliuotojo signalų pėstieji privalo paisyti net tuo atveju, jeigu jie prieštarautų šviesoforų signalams. - išimta
                      Paskutinis taisė Xedos; 2015.04.05, 14:15. Priežastis: Pranešimo dalis perkelta į kitą temą.

                      Comment


                        Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą

                        Citata:
                        295. Transporto priemonių vairuotojai privalo imtis papildomų atsargumo priemonių ir būti ypač atidūs, jeigu kelyje yra labiausiai pažeidžiamų eismo dalyvių: pėsčiųjų, dviratininkų, vaikų, arba pagyvenusio amžiaus žmonių ir neįgaliųjų.
                        Tai čia dabar oficialiai įteisintas draudimas lenkti, apvažiuoti ir kitaip patekti į matymo lauką senoliams už vairo? Interpretuok kaip tik nori...
                        Oficialiai patartina elgtis atsargiau matant kelyje "labiausiai pažeidžiamus eismo dalyvius" . Nežinau kur čia matote kažkokius mistinius draudimus lenkti, ar "belenkokias" interpretacijas........
                        Paskutinis taisė Xedos; 2015.04.05, 14:16. Priežastis: Pranešimo dalis perkelta į kitą temą.

                        Comment


                          Su tuo atsargumu tai kaip čia pasakius. Jau ir taip juntamas hamizmas iš peščiųjų, kai eina per gatvę ten kur negalima ir net nesiruošia pasisikubinti prieš atvažiuojančius automobilius. Tai pagal siūlymą išvis galės varnas skaičiuoti.

                          Comment


                            Parašė k0fis
                            Su tuo atsargumu tai kaip čia pasakius. Jau ir taip juntamas hamizmas iš peščiųjų, kai eina per gatvę ten kur negalima ir net nesiruošia pasisikubinti prieš atvažiuojančius automobilius. Tai pagal siūlymą išvis galės varnas skaičiuoti.
                            Šiemet, bent per pirmuosius tris mėnesius, daugiau nei pusę žuvusių keliuose buvo pėstieji. Pėsčiųjų naglumas ir hamizmas akivaizdus. Baudos pėstiesiems privalo būti sugriežtintos, bet, deja, mentalitetas daro savo......

                            O šiaip, bent mano akimis, šie siūlymai pėstiesiems varnų skaičiuoti neleidžia, tik siūlo rekomendacijas vairuotojams (tiesa, labai jau formalias....).

                            Comment


                              Parašė Xedos
                              Šiemet, bent per pirmuosius tris mėnesius, daugiau nei pusę žuvusių keliuose buvo pėstieji. Pėsčiųjų naglumas ir hamizmas akivaizdus. Baudos pėstiesiems privalo būti sugriežtintos, bet, deja, mentalitetas daro savo......

                              O šiaip bent mano akimis šie siūlymai pėstiesiems varnų skaičiuoti neleidžia, tik siūlo rekomendacijas vairuotojams (tiesa, labai jau formalias....).
                              Turiu omėnį, jei koks durnius eis neleistinoj vietoj, kuriam visiškai nusispjaut ant savo sveikatos, jį nutrenks, tai liks kaltas vairuotojas. Iš esmės ir dabar labai panaši situacija, jei nutrenksi žmogų ne perėjoje, jei buvo geras matomumas, geras oras ir t.t. daug šansų, kad liksi kaltas ir visai nesvarbu, kad jis ėjo kur jam negalima. Jei tarkim matai stovinti žmogų ant dvigubos juostos, turi sustoti, arba važiuoti tokiu greičiu, jog jei jis žengs į kelią turi spėti sustoti. Realiai pestieji gali tuo piktniaudžiauti.

                              Comment


                                Kuo vadovaudamasis pasidarei tokias išvadas?

                                Comment


                                  Parašė Nitro
                                  Kuo vadovaudamasis pasidarei tokias išvadas?
                                  Teko pačiam asmeniškai susidurti su tuom. Tik mano atvėju buvo daug lengvinančių aplinkybių (tamsus paros metas, neblaivus pestysis), bet ir taip gerokai patasė. Tuo pačiu ir teismų praktiką pasdudijavau, tai yra ir tokių atvėju kai vairuotojas kaltas liko nutrenkes pestyji per lietų ne perėjoje, tačiau atkarpoje kur į abi puses geras matomumas. KET yra toks punktas, kad vairuotuojas turi važiuoti tokiu greičiu, kad spėtu sustoti atsiradus netikėtai kliūčiai kelyje, be to vairuotuojas valdo padidintos rizikos daiktą.

                                  Betkokiu atvėju aš už peščiųjų atsakomybės griežtinimą, bentjau tų kurie ne per perėjas vaikšto. Nes dabar jei ir nekaltas lieki, žalą atlyginti gali tik civilinio proceso būdu, jei neturi Kasko.

                                  Comment


                                    Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
                                    Tai čia dabar oficialiai įteisintas draudimas lenkti, apvažiuoti ir kitaip patekti į matymo lauką senoliams už vairo? Interpretuok kaip tik nori...
                                    Ir šitaip nusišneka vienas iš tų, kuris temose apie šviesoforus ir žalias lenteles visaip kritikuoja "nemokšas" vairuotojus...
                                    Paskutinis taisė Xedos; 2015.04.05, 14:19. Priežastis: Citata
                                    Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                    Comment


                                      Parašė Mettal
                                      Ir šitaip nusišneka vienas iš tų, kuris temose apie šviesoforus ir žalias lenteles visaip kritikuoja "nemokšas" vairuotojus...
                                      Kad šiam nariui trūksta loginio mąstymo, seniai aišku iš temų apie šviesoforus ir lenteles

                                      Comment


                                        Parašė Xedos Rodyti pranešimą
                                        Oficialiai patartina elgtis atsargiau matant kelyje "labiausiai pažeidžiamus eismo dalyvius" . Nežinau kur čia matote kažkokius mistinius draudimus lenkti, ar "belenkokias" interpretacijas........
                                        Draudimus tik šiap iš oro nuleidau Tiesiog labai juokingai atrodo, kai daro ir nepadaro iki galo. Pėstieji nieko nevairuoja; dviratininkai, kurie irgi yra transporto priemonių vairuotojai, turi saugoti labiau pažeidžiamus dviratininkus; vaikai - viskas suprantama. Neįgalieji su pensininkais čia išvis nesuprantami. Kam juos reikėjo išskirt, jeigu aš matau senolį ar neįgalųjį kelyje, prie vairo? Jie labiau pažeidžiami nei kiti vairuotojai ir klevo lapai ar kaip čia yra? Ne paprasčiau būtų užtekę parašyti, kad saugotų absoliučiai visus, neišskiriant konkrečių kategorijų, nes ką, pergriuvęs žmogus vidutinio amžiaus žmogus gatvėj į nei vieną kategoriją nepatenka, tai per jį galima važiuot?

                                        Kažkas sakė - kad taisyklėse ne vieta interpretacijoms, bet kai kurie pataisymai, tai nei į tvorą, nei į mietą.

                                        Parašė Mettal
                                        Ir šitaip nusišneka vienas iš tų, kuris temose apie šviesoforus ir žalias lenteles visaip kritikuoja "nemokšas" vairuotojus...
                                        Parašė dsanto
                                        Kad šiam nariui trūksta loginio mąstymo, seniai aišku iš temų apie šviesoforus ir lenteles
                                        Aš niekur ir nesakiau, kad esu tobulas. Jeigu jūs tokia tobula porelė - paieškokit kitos planetos, nes čia visi savų blogybių turi
                                        Paskutinis taisė Xedos; 2015.04.05, 14:17. Priežastis: Pranešimo dalis perkelta į kitą temą.

                                        Comment


                                          Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
                                          Draudimus tik šiap iš oro nuleidau Tiesiog labai juokingai atrodo, kai daro ir nepadaro iki galo. Pėstieji nieko nevairuoja; dviratininkai, kurie irgi yra transporto priemonių vairuotojai, turi saugoti labiau pažeidžiamus dviratininkus; vaikai - viskas suprantama. Neįgalieji su pensininkais čia išvis nesuprantami. Kam juos reikėjo išskirt, jeigu aš matau senolį ar neįgalųjį kelyje, prie vairo? Jie labiau pažeidžiami nei kiti vairuotojai ir klevo lapai ar kaip čia yra? Ne paprasčiau būtų užtekę parašyti, kad saugotų absoliučiai visus, neišskiriant konkrečių kategorijų, nes ką, pergriuvęs žmogus vidutinio amžiaus žmogus gatvėj į nei vieną kategoriją nepatenka, tai per jį galima važiuot?
                                          Taip, neįgalieji ir senyvo amžiaus žmonės yra labiau pažeidžiami, vaikai labiau neprognozuojami, dviratininkai taip pat vieni iš pažeidžiausių. Taisyklės ir atkreipia į tai dėmesį, kad reikia atsargumo ir supratingumo šių eismo dalyvių atžvilgiu.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X