skirkim dienos zibinta, kuris yra gamyklinis, imontuotas i pati zibinta, ir kinietiska suda, kuris nei sviecia, nei matosi
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kelių eismo taisyklės
Collapse
X
-
1. Dienos žibintų veikimas:
1.1. turi įsijungti ir veikti automatiškai, kai variklio paleidimo ir (arba) išjungimo įtaisas yra padėtyje, kurioje variklis gali veikti.
1.2. turi išsijungti automatiškai, kai priekiniai rūko žibintai arba gabaritiniai, priekiniai artimųjų, tolimųjų šviesų žibintai įjungti, išskyrus atvejus, kai priekiniai artimųjų, tolimųjų šviesų žibintai naudojami nepertraukiamam šviečiamajam įspėjimui trumpais intervalais.
2. Dienos žibintų skaičius – 2, turi būti patikimai pritvirtinti.
3. Dienos žibintų įrengimas:
3.1. aukštis nuo žemės ne mažiau kaip 250 mm, bet ne daugiau kaip 1500 mm;
3.2. atstumas nuo transporto priemonės krašto turi būti ne daugiau kaip 400 mm;
3.3. atstumas tarp dviejų žibintų, matuojant nuo paviršių vidinių kraštų, turi būti ne mažesnis kaip 600 mm. Šis atstumas gali būti sumažintas iki 400 mm, kai bendras transporto priemonės plotis mažesnis kaip 1300 mm.
4. Dienos žibintai privalo atitikti nustatytus konstrukcijos ir techninės būklės reikalavimus.
Comment
-
Parašė Tomskis Rodyti pranešimąskirkim dienos zibinta, kuris yra gamyklinis, imontuotas i pati zibinta, ir kinietiska suda, kuris nei sviecia, nei matosi
* kinietiškas, kuris nei š-das, ir šviečia normaliai ir atitinka visus reikalavimus. Aišku ir kainuoja atitinkamai daugiau už š-dą.
* garsių apšvietimo įrangos gamintojų produkcija, skirta montuoti į automobilius, kurie neturi gamykliškai DRL.
Ir nereikia čia liaia, jog tik pats automobilio gamintojas gali sukurti (ir įmontuoti į bendrą žibintą) atitinkantį visus reikalavimus DRL.
Kitas reikalas - teisės aktai, pagal kuriuos bus vadovaujamasi TA. Kadangi musu TA centrai negali nustatyti nei DRL šviesos srauto intensyvumo, nei krypties, vadovaujamasi bus užrašais ant pačio žibinto. Todėl ir klausiu - kas realiai turi būti užrašyta: E raidė su skaičiuku, kurioje šalyje jis sertifikuotas, RL raidės, bei kiti šaltiniai nurodo, jog turi buti nurodytas pats sertifikato numeris. Taigi, ar tarkim "E4 RL" žymėjimo pakanka, ar sertifikato numeris yra dar kažkas papildomo, ko gali neturėti anksčiau pagaminti ir anksčiau visus reikalavimus atitikę dienos žibintai?
Comment
-
Parašė agnette Rodyti pranešimąAr galima pas mus vazineti diena tik su DRL?
Comment
-
Parašė ZuluDrag Rodyti pranešimąIšskirčiau dar du variantus:
* kinietiškas, kuris nei š-das, ir šviečia normaliai ir atitinka visus reikalavimus. Aišku ir kainuoja atitinkamai daugiau už š-dą.
* garsių apšvietimo įrangos gamintojų produkcija, skirta montuoti į automobilius, kurie neturi gamykliškai DRL.
Ir nereikia čia liaia, jog tik pats automobilio gamintojas gali sukurti (ir įmontuoti į bendrą žibintą) atitinkantį visus reikalavimus DRL.
Kitas reikalas - teisės aktai, pagal kuriuos bus vadovaujamasi TA. Kadangi musu TA centrai negali nustatyti nei DRL šviesos srauto intensyvumo, nei krypties, vadovaujamasi bus užrašais ant pačio žibinto. Todėl ir klausiu - kas realiai turi būti užrašyta: E raidė su skaičiuku, kurioje šalyje jis sertifikuotas, RL raidės, bei kiti šaltiniai nurodo, jog turi buti nurodytas pats sertifikato numeris. Taigi, ar tarkim "E4 RL" žymėjimo pakanka, ar sertifikato numeris yra dar kažkas papildomo, ko gali neturėti anksčiau pagaminti ir anksčiau visus reikalavimus atitikę dienos žibintai?
O šiaip ant žibinto turi būti:
Type approval marking RL stands for daytime running light.
E1 ECE marking (with country code 1= Germany).
Type approval number (e.g. 001722 = individual per light).
Comment
-
Iškilo toks klausimas, ar šiomis kryptimis važiuojant reikia sustoti prieš šviesaforą, jei dega raudona, ar galima važiuoti, jei neina pėstieji? Pagal KET taisykles, sankryžoje reikia sustoti prieš Stop liniją, kuri šiuo atveju lieka už nugaros, bet iš kitos pusės važiuojama per sankryžą degant raudonam signalui.
Apskritai čia labai įdomi situacija gaunasi, vieni važiuoja nesvarbu, ar raudona ar žalia dega, kiti visąlaik sustoja ir laukia, kol užsidegs žalia, o dar kiti važiuoja tik tada, kai dega raudona (turbūt galvoja, kad žalias pėstiesiems reiškia ir žalią signalą išvažiuojantiems iš kiemo )
Paskutinis taisė Lettered; 2013.10.15, 10:05.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąIškilo toks klausimas, ar šiomis kryptimis važiuojant reikia sustoti prieš šviesaforą, jei dega raudona, ar galima važiuoti, jei neina pėstieji? Pagal KET taisykles, sankryžoje reikia sustoti prieš Stop liniją, kuri šiuo atveju lieka už nugaros, bet iš kitos pusės važiuojama per sankryžą degant raudonam signalui.
Apskritai čia labai įdomi situacija gaunasi, vieni važiuoja nesvarbu, ar raudona ar žalia dega, kiti visąlaik sustoja ir laukia, kol užsidegs žalia, o dar kiti važiuoja tik tada, kai dega raudona (turbūt galvoja, kad žalias pėstiesiems reiškia ir žalią signalą išvažiuojantiems iš kiemo )
Atvaizdas
Nebent ne tą KET redakciją žiūriu?
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą169. Esant draudžiamajam šviesoforo ar reguliuotojo signalui, vairuotojas privalo sustoti prieš „Stop“ liniją, o jeigu jos nėra – prieš šviesoforą, kertamą važiuojamąją dalį, pėsčiųjų perėją taip, kad nekliudytų transporto ir pėsčiųjų eismui.
Nebent ne tą KET redakciją žiūriu?
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąBet Stop juosta čia yra, tik eismo dalyviai atsiranda sankryžoje už jos, tad ir šviesaforas galbūt nebegalioja? Panašiai yra situacija, kai įvažiuoji į sankryžą dar degant žaliam, bet gali baigti manevrą ir degant raudonam, nes jau buvai kirtęs Stop juostą.Aš neliūdnas - aš blaivus
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąBet Stop juosta čia yra, tik eismo dalyviai atsiranda sankryžoje už jos, tad ir šviesaforas galbūt nebegalioja? Panašiai yra situacija, kai įvažiuoji į sankryžą dar degant žaliam, bet gali baigti manevrą ir degant raudonam, nes jau buvai kirtęs Stop juostą.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąBet Stop juosta čia yra, tik eismo dalyviai atsiranda sankryžoje už jos, tad ir šviesaforas galbūt nebegalioja?
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąBet Stop juosta čia yra, tik eismo dalyviai atsiranda sankryžoje už jos, tad ir šviesaforas galbūt nebegalioja? Panašiai yra situacija, kai įvažiuoji į sankryžą dar degant žaliam, bet gali baigti manevrą ir degant raudonam, nes jau buvai kirtęs Stop juostą.
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimąSu tokiais išvedžiojimais daug galima prisigalvot. Ta STOP linija specialiai atitraukta, kad galėtų ramiai išsukti iš kiemų, pakol kiti laukia prie linijos. Čia ne sankryža, tad šviesoforą ignoruojam, pakol neišsukam iš kiemo ir atsiduriam kelyje prie perėjos. Jeigu trajektorijoj nėra linijos, vadinasi jos nėra. Stoji prie šviesoforo ir taškas.
204. Vairuotojui, įvažiavusiam į važiuojamųjų dalių sankirtą pagal leidžiamąjį šviesoforo signalą, leidžiama važiuoti numatyta kryptimi, kad ir koks būtų šviesoforo signalas išvažiuojant iš sankryžos. Tačiau jeigu sankryžoje prieš pakeliui esančius šviesoforus yra „Stop“ linija (ženklas „Stop“ linija“), vairuotojas turi paisyti kiekvieno šviesoforo signalo.Paskutinis taisė vėkas; 2013.10.15, 12:57.
Comment
-
apsiraminkit, čia NE SANKRYŽA, čia reguliuojama pėsčiųjų perėja, todėl visi automobiliai privalo sustoti prieš reguliuojamą perėją, nesvarbu iš kokio kiemo beišsukibėtų, turbūt dauguma suklaidina tos STOP linijos, bet kartoju dar kartą, čia ne sankryža, todėl važiavimo per sankryžą taisyklių čia taikyti nederėtų, žiūrėkit vairuotojų pareigos pėstiesiemsAš neliūdnas - aš blaivus
Comment
-
Tokia pat sankryža yra Kaune, kai įvažiuodamas iš Bažnyčios g. į Vytauto pr. į kairę, atsiduri už šviesoforo viduryje sankryžos.
Comment
-
Parašė vėkas Rodyti pranešimąO tamsta sukdamas šviesoforo reguliuojamoj sankryžoj sustoji ties skersine kryptimi degančiu raudonu signalu?
204. Vairuotojui, įvažiavusiam į važiuojamųjų dalių sankirtą pagal leidžiamąjį šviesoforo signalą, leidžiama važiuoti numatyta kryptimi, kad ir koks būtų šviesoforo signalas išvažiuojant iš sankryžos. Tačiau jeigu sankryžoje prieš pakeliui esančius šviesoforus yra „Stop“ linija (ženklas „Stop“ linija“), vairuotojas turi paisyti kiekvieno šviesoforo signalo.
Parašė r08n Rodyti pranešimąTokia pat sankryža yra Kaune, kai įvažiuodamas iš Bažnyčios g. į Vytauto pr. į kairę, atsiduri už šviesoforo viduryje sankryžos.Paskutinis taisė Ginthus; 2013.10.16, 08:30.
Comment
-
Kuria kryptimi nuo ženklo pastatymo vietos matuojamas atstumas kai su 528 ženklu Stovėjimo vieta naudojama 811 papildoma lentelė Galiojimo zona į abi puses?
Tokiu atveju matuojama į abi puses po 20 metrų ar stovėti leidžiama 20 metrų zonoje į abi puses nuo ženklo (tada reikia laikyti, kad ženklas pastatytas tokios zonos vidury ir reikia matuot į kiekvieną pusę po 10 metrų)?
Comment
-
Parašė Robert Rodyti pranešimąKuria kryptimi nuo ženklo pastatymo vietos matuojamas atstumas kai su 528 ženklu Stovėjimo vieta naudojama 811 papildoma lentelė Galiojimo zona į abi puses?
Atvaizdas
Atvaizdas
Tokiu atveju matuojama į abi puses po 20 metrų ar stovėti leidžiama 20 metrų zonoje į abi puses nuo ženklo (tada reikia laikyti, kad ženklas pastatytas tokios zonos vidury ir reikia matuot į kiekvieną pusę po 10 metrų)?
811. Galiojimo zona į abi puses. Nurodo kelio ženklų, draudžiančių sustoti ar stovėti ir kelio ženklų Nr. 528–532, galiojimo zonos kryptį (į abi puses) ir ilgį.
Manau, kad ilgis nurodytas zonai, apimančiai abi kryptis.
Comment
Comment