Sveiki. Turiu tokį klausimą. Važiuojant su trimis keleiviais, kilo klausimas norint važiuoti A juosta. Visos tos, kurios buvo nupieštos iki reformos, taip ir liko su ženklais A ir TAKSI. Tai taip išeina, kad mašinos su 4 keleiviais bei elektromobiliams galima važiuoti tik tomis naujomis juostomis? O gal KET leidžia važiuoti ir tomis, kuriose ženklo 4+ nėra?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kelių eismo taisyklės
Collapse
X
-
Parašė arsiakas Rodyti pranešimąSveiki. Turiu tokį klausimą. Važiuojant su trimis keleiviais, kilo klausimas norint važiuoti A juosta. Visos tos, kurios buvo nupieštos iki reformos, taip ir liko su ženklais A ir TAKSI. Tai taip išeina, kad mašinos su 4 keleiviais bei elektromobiliams galima važiuoti tik tomis naujomis juostomis? O gal KET leidžia važiuoti ir tomis, kuriose ženklo 4+ nėra?
Comment
-
Parašė Al1Ir kas? O kad įrodys, kad tai ne eilinė propagandinė antis, kuria Vakarai demonizuoja musulmonus?
Nigerian senator marries girl of 13
Moroccans call for end to rape-marriage laws - čia iš viso super, net ne (tik) tradicijos, bet įstatymas!
O šiaip yra labai nelygis nebeturint argumentų meluoti ir naudoti posakius "kas galėtų paneigti..."
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąAš įrodysiu. Tiks Aljazeera? Prašau:
Nigerian senator marries girl of 13
Moroccans call for end to rape-marriage laws - čia iš viso super, net ne (tik) tradicijos, bet įstatymas!
O šiaip yra labai nelygis nebeturint argumentų meluoti ir naudoti posakius "kas galėtų paneigti..."
Ir pakaks, nes tema ne apie tai.
Grįžtant prie KET. Kam iš viso naujai sužymėtose (VT reforma) juostose tas elektromobilio ženklas? Juk jis tikriausiai net KET nereglamentuotas.
Beje, Kaliningrado srityje (o gal ir kitur Rusijoje) debilus keliuose prieš pervažas stabdo ir taip:
Iš www.railwayz.infoPaskutinis taisė Al1; 2013.07.24, 08:54.
Comment
-
Nenumatytos "A" juostų problemos - kas atsitinka sukant pagal gatvių ženklinimą iš antros juostos į kiemą
www.DELFI.lt 2013 m. liepos 24 d. 18:13
Vilniuje autobusas nuvertė stulpą, šis krisdamas apdaužė kelis automobilius
Vilniuje vos pasibaigus darbo dienai, Kalvarijų gatve skubėjusius žmones sustabdė nekasdienis eismo įvykis.
(...)
Kaip pasakojo autobuso vairuotojas, priešais jį staiga pasuko lengvasis automobilis, nors autobusas važiavo naujai pažymėta juosta viešajam transportui. Bandydamas vengti susidūrimo autobuso vairuotojas staiga pasuko vairą ir rėžėsi į stulpą. Nuo smūgio į stulpą apgadintas autobusas, tačiau kur kas stipriau apdaužyti lengvieji automobiliai.
(...)
Neįprasta avarija pritraukė ir būrį smalsuolių (...) Ne vienas negailėjo keiksmų merui A. Zuokui už mieste atsiradusias papildomas juostas viešajam transportui.
http://www.delfi.lt/news/daily/crime....d?id=61929475
Comment
-
Vilniuje išplėtus A juostų tinklą kilo klausimas: negi Kaune ir Vilniuje KET skirtingos?
A juostas įvedant Kaune, buvo išaiškinta, kad norint sukti į dešinę, reikia įvažiuoti į A juostą, o ne sudarinėti avarines situacijas sukant iš antrosios.
Vilniuje vairuotojai (pagal žiniasklaidą, realiai dar nemačiau) suka iš antros juostos, t. y., taip kaip (bent jau Kaune) anksčiau aiškinta nedaryti...
Kuriame mieste elgiamasi teisingai?
Įtariu, kad Kaune.
Comment
-
Parašė Xedos Rodyti pranešimąGerą temą išsirinkot tokiems klausimams .
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNe. Punktyras šiaip jau turėtų kainuoti pigiau - mažiau dažų.
Beje, kodėl Lietuvoje nėra ženklo „Dviračių tako pabaiga“? Neaišku, kada jis baigiasi.
Comment
-
Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimąVilniuje vairuotojai (pagal žiniasklaidą, realiai dar nemačiau) suka iš antros juostos, t. y., taip kaip (bent jau Kaune) anksčiau aiškinta nedaryti...
Comment
-
Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimąBeje, kodėl Lietuvoje nėra ženklo „Dviračių tako pabaiga“? Neaišku, kada jis baigiasi.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąO kelio pabaiga yra? Pėsčiųjų tako? Na nereikia manyti, kad žmonės tūpi ir jiems viskas turi būti instrukcijomis, ženklais nurodyta.
Dažnai tenka pakliūt į ginčytinas situacijas, ar vis dar tebevažiuoju dviračių taku.
Comment
Comment