Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kelių eismo taisyklės

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Sveiki. Turiu tokį klausimą. Važiuojant su trimis keleiviais, kilo klausimas norint važiuoti A juosta. Visos tos, kurios buvo nupieštos iki reformos, taip ir liko su ženklais A ir TAKSI. Tai taip išeina, kad mašinos su 4 keleiviais bei elektromobiliams galima važiuoti tik tomis naujomis juostomis? O gal KET leidžia važiuoti ir tomis, kuriose ženklo 4+ nėra?
    دائما الليتوانيه

    Comment


      Tik naujomis.

      Comment


        Parašė arsiakas Rodyti pranešimą
        Sveiki. Turiu tokį klausimą. Važiuojant su trimis keleiviais, kilo klausimas norint važiuoti A juosta. Visos tos, kurios buvo nupieštos iki reformos, taip ir liko su ženklais A ir TAKSI. Tai taip išeina, kad mašinos su 4 keleiviais bei elektromobiliams galima važiuoti tik tomis naujomis juostomis? O gal KET leidžia važiuoti ir tomis, kuriose ženklo 4+ nėra?
        Sudėtinga skirstyti juostas į "naujas" ir "nenaujas". Keturi asmenys automobilyje gali važiuoti tik tomis juostomis, kurios paženklintos 4+ ženklais. Yra naujai paženklintų juostų, kuriose gali važiuoti tik VT ir taksi.

        Comment


          Parašė Al1
          Ir kas? O kad įrodys, kad tai ne eilinė propagandinė antis, kuria Vakarai demonizuoja musulmonus?
          Aš įrodysiu. Tiks Aljazeera? Prašau:
          Nigerian senator marries girl of 13
          Moroccans call for end to rape-marriage laws - čia iš viso super, net ne (tik) tradicijos, bet įstatymas!

          O šiaip yra labai nelygis nebeturint argumentų meluoti ir naudoti posakius "kas galėtų paneigti..."

          Comment


            Parašė digital Rodyti pranešimą
            Aš įrodysiu. Tiks Aljazeera? Prašau:
            Nigerian senator marries girl of 13
            Moroccans call for end to rape-marriage laws - čia iš viso super, net ne (tik) tradicijos, bet įstatymas!

            O šiaip yra labai nelygis nebeturint argumentų meluoti ir naudoti posakius "kas galėtų paneigti..."
            Tai tik Vakarų propaganda. Kiekvienos šalies ir kultūros reikalas nusistatyti savo amžiaus ribas. Beje, tam yra objektyvios priežastys, nes pietuose žmonės greičiau subręsta. Pavyzdžiui, pagal žydų tradiciją pilnametėmis laikomos 13 metų, o pilnamečiais - 14. Kaip matyti, moterų branda ateina anksčiau. Kodėl niekas žydų nekritikuoja. A, jie išrinktoji tauta. Taip kad tegul Vakarai nemauna visko ant vieno kurpaliaus. Atsirado, mat, visažiniai, žinantys, kas kitiems geriau ir jo kitiems reikia.

            Ir pakaks, nes tema ne apie tai.
            Grįžtant prie KET. Kam iš viso naujai sužymėtose (VT reforma) juostose tas elektromobilio ženklas? Juk jis tikriausiai net KET nereglamentuotas.

            Beje, Kaliningrado srityje (o gal ir kitur Rusijoje) debilus keliuose prieš pervažas stabdo ir taip:



            www.railwayz.info
            Paskutinis taisė Al1; 2013.07.24, 08:54.

            Comment


              Geras išradimas, tik įdomu kaip seksis žiemą bus, kai pritekės vandens ar pribyrės sniego ir užšals. Nors gal galima 3-4 mėnesius per metus tiesiog išjungti.

              Comment


                Azerbaidžiane tai spygliai tokie daug kur, iš vienos pusės tik pravažiuosi. Tiesiog iš vienos pusės važiuodamas juos paguldai, iš kitos pusės važiuodamas prasiduri padangas.
                AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                Comment


                  Nenumatytos "A" juostų problemos - kas atsitinka sukant pagal gatvių ženklinimą iš antros juostos į kiemą


                  www.DELFI.lt 2013 m. liepos 24 d. 18:13
                  Vilniuje autobusas nuvertė stulpą, šis krisdamas apdaužė kelis automobilius
                  Vilniuje vos pasibaigus darbo dienai, Kalvarijų gatve skubėjusius žmones sustabdė nekasdienis eismo įvykis.
                  (...)



                  Kaip pasakojo autobuso vairuotojas, priešais jį staiga pasuko lengvasis automobilis, nors autobusas važiavo naujai pažymėta juosta viešajam transportui. Bandydamas vengti susidūrimo autobuso vairuotojas staiga pasuko vairą ir rėžėsi į stulpą. Nuo smūgio į stulpą apgadintas autobusas, tačiau kur kas stipriau apdaužyti lengvieji automobiliai.
                  (...)

                  Neįprasta avarija pritraukė ir būrį smalsuolių (...) Ne vienas negailėjo keiksmų merui A. Zuokui už mieste atsiradusias papildomas juostas viešajam transportui.

                  http://www.delfi.lt/news/daily/crime....d?id=61929475

                  Comment


                    Vilniuje išplėtus A juostų tinklą kilo klausimas: negi Kaune ir Vilniuje KET skirtingos?
                    A juostas įvedant Kaune, buvo išaiškinta, kad norint sukti į dešinę, reikia įvažiuoti į A juostą, o ne sudarinėti avarines situacijas sukant iš antrosios.
                    Vilniuje vairuotojai (pagal žiniasklaidą, realiai dar nemačiau) suka iš antros juostos, t. y., taip kaip (bent jau Kaune) anksčiau aiškinta nedaryti...
                    Kuriame mieste elgiamasi teisingai?
                    Įtariu, kad Kaune.

                    Comment


                      Jei Kaune visur punktyrinės linijos, tai teisingai elgiasi Kaune. Bet jei ištisinės, tai Vilniuje.

                      Comment


                        Bet ar ištisinės brėžimas nepažeistų inžinerinių ženklinimo reikalavimų?

                        Comment


                          Ne. Punktyras šiaip jau turėtų kainuoti pigiau - mažiau dažų.

                          Comment


                            Parašė Xedos Rodyti pranešimą
                            Gerą temą išsirinkot tokiems klausimams .
                            Diskusija apie šeštokų lytinio gyvenimo pradžią ir apie ginklų Amerikoje įsigijimo ypatumus ištrinta.

                            Comment


                              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                              Ne. Punktyras šiaip jau turėtų kainuoti pigiau - mažiau dažų.
                              Negi niekas nepastebėjo, kad kyla daug avarinių situacijų?

                              Beje, kodėl Lietuvoje nėra ženklo „Dviračių tako pabaiga“? Neaišku, kada jis baigiasi.

                              Comment


                                Kodėl lietuviai neturi ženklo dviračių tako pabaigai?

                                Comment


                                  Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
                                  Vilniuje vairuotojai (pagal žiniasklaidą, realiai dar nemačiau) suka iš antros juostos, t. y., taip kaip (bent jau Kaune) anksčiau aiškinta nedaryti...
                                  Tiesiog ženklintojai pasistengė kad automobilistai išvis nelystu į A juostas - nepadarė pakankamai ilgo punktyro A juostoje, kad ja galima būtų kirsti prieš įsukant į kiemą ar sukant i desinę gatvę. O vietomis net punktyru nupiešta posukio trajaktorija iš antros juostos staigiai kertant A juostą... Vienu žodziu...bardakas :/ Vat vairuotojai ir stengiasi laikytis ženklinimo...

                                  Comment


                                    Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
                                    Beje, kodėl Lietuvoje nėra ženklo „Dviračių tako pabaiga“? Neaišku, kada jis baigiasi.
                                    O kelio pabaiga yra? Pėsčiųjų tako? Na nereikia manyti, kad žmonės tūpi ir jiems viskas turi būti instrukcijomis, ženklais nurodyta.

                                    Comment


                                      O kas ženkluose? Juk ženklai turi pirmenybę kelio punktyrams.

                                      Comment


                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                        O kelio pabaiga yra? Pėsčiųjų tako? Na nereikia manyti, kad žmonės tūpi ir jiems viskas turi būti instrukcijomis, ženklais nurodyta.
                                        Greitkelio, automagistralės yra.
                                        Dažnai tenka pakliūt į ginčytinas situacijas, ar vis dar tebevažiuoju dviračių taku.

                                        Comment


                                          Dviratis ne automobilis. Aš važinėju bet kur. Gatvių vengiu, nes per daug intensyvus eismas. Bet šaligatvių ne. Ir man nerūpi, yra dviračių takas, ar nėra.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X