Parašė Diim4iik
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kelių eismo taisyklės
Collapse
X
-
Trumpa informacija teorijų, apie nesamus susikirtimus, privalėjimo persirikiuojančių duoti kelią ir greitėjimo juostų atsiradimo aiškintojams, tuo atveju ,jei jie vyktų į Baltarusiją: keli straipsniai su video. Pirmame jų vietinis kelių inspektorius paaiškina, kad važiavęs iš dešinės turėjo sustoti ir praleisti išvažiuojantį iš pagrindinio kelio https://auto.onliner.by/2015/11/13/pdd-29, antrame – avarijoje kalta pripažinta Renault vairuotoja, o sunkvežimio vairuotojas nubaustas už KET pažeidimą , spėju - vertikalaus ženklinimo nepaisymą. https://auto.onliner.by/2015/12/14/dtp-6947 . Sėkmės kelionėse !Paskutinis taisė AudriusV; 2019.06.30, 22:43.Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.
Comment
-
Parašė AudriusV Rodyti pranešimąTrumpa informacija teorijų, apie nesamus susikirtimus, privalėjimo persirikiuojančių duoti kelią ir greitėjimo juostų atsiradimo aiškintojams, tuo atveju ,jei jie vyktų į Baltarusiją: keli straipsniai su video. Pirmame jų vietinis kelių inspektorius paaiškina, kad važiavęs iš dešinės turėjo sustoti ir praleisti išvažiuojantį iš pagrindinio kelio https://auto.onliner.by/2015/11/13/pdd-29, antrame – avarijoje kalta pripažinta Renault vairuotoja, o sunkvežimio vairuotojas nubaustas už KET pažeidimą , spėju - vertikalaus ženklinimo nepaisymą. https://auto.onliner.by/2015/12/14/dtp-6947 . Sėkmės kelionėse !
Kaip supratau siūlote kirsti ištisines linijas ir užbrūkšniuotus plotus, nes toks vairavimo būdas yra priimtinas. Jeigu taip darant kada sustabdys policija, bus galima teisintis, kad Audrius forume sakė, jog Baltarusijoje taip ok.
Pats gal atsakytumėte į klausimą, kiek minučių stovite piko metu prieš įvažiuodamas į persirikiavimo juostas kokioje Geležinio vilko g. ar Vakariniame aplinkkelyje (aišku jeigu Jūs vilnietis)? Nes norint praleisti visus, kurie atvažiuodami 90-100 km/h greičiu gali kirsti ištisines linijas ir užbrūkšniuotus plotus, reikėtų sulaukti, kad tuo metu pagrindiniame kelyje niekas nevažiuotų.
Ir gal kartais vairuojate sidabrinės spalvos TLC? Nes "ponas" su tokiu automobiliu mėgsta važiuoti pagal parodytas "baltarusiškas tradicijas".
Comment
-
Parašė AudriusV Rodyti pranešimąTrumpa informacija teorijų, apie nesamus susikirtimus, privalėjimo persirikiuojančių duoti kelią ir greitėjimo juostų atsiradimo aiškintojams, tuo atveju ,jei jie vyktų į Baltarusiją: keli straipsniai su video. Pirmame jų vietinis kelių inspektorius paaiškina, kad važiavęs iš dešinės turėjo sustoti ir praleisti išvažiuojantį iš pagrindinio kelio https://auto.onliner.by/2015/11/13/pdd-29, antrame – avarijoje kalta pripažinta Renault vairuotoja, o sunkvežimio vairuotojas nubaustas už KET pažeidimą , spėju - vertikalaus ženklinimo nepaisymą. https://auto.onliner.by/2015/12/14/dtp-6947 . Sėkmės kelionėse !
Beje, ten prie viaduko komentaruose irgi daug nesutariančių. Tenka tik sutikti, kad buvo ženklinimas su trikampiukais, tad formaliai ten ir turėjo įvykti kelio davimas. Jei neužleido prie trikampukų, tai imi ir įsilieji po jo, kam dar jį aplenkinėt jau už sankirtos ir bandyt prispaust?
Situacijoje su fūra, tai ir pas mus netrūkdavo tokių važinėtojų per zebrus, tai miestuose jau daug kur lankstūs stulpeliai sumontuoti. Klausimas, kam juos montuoti, jeigu taip važiuoti yra O.K.?
Ten pas juos ir daugiau įdomumų yra, pvz su šviesoforų papildomom sekcijom, ant kurių nupiešta lenkta rodyklė ir žmogeliukas, reiktų turbut suprasti, kad galima sukti, praleidžiant pėsčiuosius.Paskutinis taisė Ginthus; 2019.07.01, 08:14.
- 1 patinka
Comment
-
Diskusija tuo pačiu klausimu Delfi:
https://www.delfi.lt/auto/patarimai/....d?id=81615195
Mano manymu, įstatymas šiek tiek kertasi su logika praktikoje. Į greitėjimo juostą įvažiuojantys iš esmės didelio eismo atveju turi beveik sustoti, kas gerokai komplikuoja tolesnį greitėjimą (ir visą eismą). O turintys įvažiuoti į lėtėjimo juostą dažnai nepakankamai intensyviai lėtėja. Tuo sudaromi dideli greičių skirtumai (vietoje suvienodinimo).
Maža to, įvažiuojantiems dažnai tokiose sankryžose yra prastas matomumas. Vos ne "STOP" ženklą reiktų statyti.Paskutinis taisė Sula; 2019.07.02, 17:12.
Comment
-
Kokių teiginių pagrindu darai išvadą apie sustojimus? Kol nemanevruoji greitėjimo/lėtėjimo juostoj, tol ok,neturi nieko praleist. Klausimas dėl kurio nesutariama yra tada, kai jau pradedi išvažinėt iš greitėjimo/lėtėjimo juostos ir važiuojantis "pagrindiniu" nori įlįst į greitėjimo/lėtėjimo juostą.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąDiskusija tuo pačiu klausimu Delfi:
https://www.delfi.lt/auto/patarimai/....d?id=81615195
Mano manymu, įstatymas šiek tiek kertasi su logika praktikoje. Į greitėjimo juostą įvažiuojantys iš esmės didelio eismo atveju turi beveik sustoti, kas gerokai komplikuoja tolesnį greitėjimą (ir visą eismą). O turintys įvažiuoti į lėtėjimo juostą dažnai nepakankamai intensyviai lėtėja. Tuo sudaromi dideli greičių skirtumai (vietoje suvienodinimo).
Maža to, įvažiuojantiems dažnai tokiose sankryžose yra prastas matomumas. Vos ne "STOP" ženklą reiktų statyti.Paskutinis taisė Ginthus; 2019.07.02, 17:45.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Bmweda Rodyti pranešimąKokių teiginių pagrindu darai išvadą apie sustojimus? Kol nemanevruoji greitėjimo/lėtėjimo juostoj, tol ok,neturi nieko praleist. Klausimas dėl kurio nesutariama yra tada, kai jau pradedi išvažinėt iš greitėjimo/lėtėjimo juostos ir važiuojantis "pagrindiniu" nori įlįst į greitėjimo/lėtėjimo juostą.
O dėl visiško sustojimo - tai apie baltarusišką variantą siūlytą anksčiau.
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Bialo išaiškinimas tai topinis. Jei greitėji ir rikiuojiesi, turi duoti kelią, jei varai tiesiai - tai jau nebeturi duoti kelio. Tai aš visuomet greitėsiu be posūkio, o jei bus bum, sakysiu, kad norėjau tiesiai važiuoti - win
Paskutinis taisė Sula; 2019.07.02, 17:53.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąBe panikos! Nedarau "išvados". Yra tokių praktinių vietų, pvz.: https://goo.gl/maps/k7XLy7SJYEMMKU4Z7. Ten labai dažnai yra sustojama prieš įvažiuojant. Dėl to net susidaro kamštis A1.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąTokioj vietoj nestabdytų tik kamikadzės. Horizontalaus ženklinimo tai nėra.
Comment
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąTokioj vietoj nestabdytų tik kamikadzės. Horizontalaus ženklinimo tai nėra.
Bet ten ir matomumas prastas.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Be panikos! Nedarau "išvados". Yra tokių praktinių vietų, pvz.: https://goo.gl/maps/k7XLy7SJYEMMKU4Z7.
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Bialo išaiškinimas tai topinis. Jei greitėji ir rikiuojiesi, turi duoti kelią, jei varai tiesiai - tai jau nebeturi duoti kelio. Tai aš visuomet greitėsiu be posūkio, o jei bus bum, sakysiu, kad norėjau tiesiai važiuoti - win
Jei greitėsi be posūkio ir į tave įvažiuos dar važiuojant tiesia trajektorija, tai teoriškai kaltas neliksi, bet už žaidimus per vėlai rodant posūkį taip pat baudžiama (pagal 86).Paskutinis taisė kutas; 2019.07.03, 00:28.
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Bialo išaiškinimas tai topinis. Jei greitėji ir rikiuojiesi, turi duoti kelią, jei varai tiesiai - tai jau nebeturi duoti kelio. Tai aš visuomet greitėsiu be posūkio, o jei bus bum, sakysiu, kad norėjau tiesiai važiuoti - win
. Jei varoma tiesiai, nėra kertamo kelio. Nebent, kaip čia buvo dedami paveiksliukai, pagrindinis kelias "išsiplečia" į greitėjimo lėtėjimo juostą, bet nė vienas pašnekovas tokios minties nekėlė.
Comment
-
Ar šioje vietoje galima apsisukti? Ar nuorodoje matomas ženklas sutampa su 510 ?
510 - Eismo kryptis sankryžoje į kairę
Sankryžoje nurodo eismo kryptį, kuria leidžiama važiuoti šia eismo juosta. Kai leidžiama sukti į kairę, iš kairės kraštinės eismo juostos leidžiama ir apsisukti
Be to, srautas iš Justiniškių g. į Laisvės pr. (dešinėn) paleidžiamas keliom sekundėm vėliau nei nuorodos perspektyvoje atvirkštinis (kairėn)
Comment
-
Parašė MindesAccWow akivaizdu kad visi senai dejo skersa ant automobilizacijos mazinomo. Tokio dydzio automobiliu parkavimo aikstele nebent rastum kokiam Walmart parduotuveje viduryje Amerikos kukuruzu lauku o cia issigimeliai padare toki parkinga miesto centre.
Labai cute 50 centrimetu plocio pesciuju takas. Panasu kad mano observations is anksciau toliau pildosi - jie nebando keisti zmoniu kelioniu iprociu. Panasu kad infrastrukturos planas Lietuvoje yra siaurinti saligatvius o ne gatves, sugrusti pesciuosius ir dviratininkus vienas kitam ant galvos kad jie taptu priesais, kol miestai toliau soks pagal automobilistu duda.
Ziurint i toki vaizda, as kaip pats asmeniskai neturiu automobilio, panasu kad tie zmones kurie uzsiema infrastrukturos pletra nori kad as automobili nusipirkciau, nes jie toliau bando sukurti palankesnes salygas nuosavam automobiliui naudotis.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė MindesAccLabai cute 50 centrimetu plocio pesciuju takas. Panasu kad mano observations is anksciau toliau pildosi - jie nebando keisti zmoniu kelioniu iprociu. Panasu kad infrastrukturos planas Lietuvoje yra siaurinti saligatvius o ne gatves, sugrusti pesciuosius ir dviratininkus vienas kitam ant galvos kad jie taptu priesais, kol miestai toliau soks pagal automobilistu duda.
P.S. observations = pastebėjimai, cute = gražu(s)/miela(s)
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Riedis Rodyti pranešimąAr šioje vietoje galima apsisukti? Ar nuorodoje matomas ženklas sutampa su 510 ?
Sudvejojau dėl horizontalaus ženklinimo ir rodyklių krypties toje specifinėje sankryžoje.
Be to, srautas iš Justiniškių g. į Laisvės pr. (dešinėn) paleidžiamas keliom sekundėm vėliau nei nuorodos perspektyvoje atvirkštinis (kairėn)
Bet ženklinimas tai įdomus. Pirmame ženkle rodyklės pakreiptos 90' kampu, o sekančiame jau 45'.
Comment
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąŽinoma galima.
Bet ženklinimas tai įdomus. Pirmame ženkle rodyklės pakreiptos 90' kampu, o sekančiame jau 45'.
Comment
Comment