Parašė Briedis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kelių eismo taisyklės
Collapse
X
-
-
Parašė drulia Rodyti pranešimą
Tad išvažiuojantis iš kelio į lėtėjimo/greitėjimo juostą turi pirmenybę prieš joje važiuojančius įsibėgėti norinčius automobilius.
Comment
-
Parašė drulia Rodyti pranešimą
Šis galioja tik kelyje kur 2 ar daugiau juostų viena kryptimi ir nustato rikiavimasi jose. Video kalbama apie greitėjimo ir lėtėjimo juostas, kurioms ši taisyklė netaikoma. Tad išvažiuojantis iš kelio į lėtėjimo/greitėjimo juostą turi pirmenybę prieš joje važiuojančius įsibėgėti norinčius automobilius. Būtent taip kaip video ir aiškino.
https://www.delfi.lt/auto/patarimai/....d?id=78062087
Paskutinis taisė AudriusV; 2019.06.25, 12:35.Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.
Comment
-
Parašė Bmweda Rodyti pranešimą
Pagal šitą logiką, greitėjimo juosta šalutinis, o kelias, į kurį siekiama įsilieti, pagrindinis. Bet ar iš tikro taip yra? Panagrinėkim kitą situaciją, Vilnius, išsukimas nuo Geležinio Vilko į Tūkstantmečio g. link Gariūnų. Stovi tas pats ženklas 203, atsiranda 4 juostos, kurių 2 toliau nueina link Gariūnų, o 2 link Karoliniškių. Tai pagal tavo logiką, jei aš važiuoju antra juosta tiltu į Karolinikes, o kažkas atvažiavęs nuo Tūkstantmečio suka link Karoliniškių, aš jį turiu praleist? Gal ir taip, bet faktiškai nesąmonė.
Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.
Comment
-
Parašė drulia Rodyti pranešimąŠis galioja tik kelyje kur 2 ar daugiau juostų viena kryptimi ir nustato rikiavimasi jose. Video kalbama apie greitėjimo ir lėtėjimo juostas, kurioms ši taisyklė netaikoma. Tad išvažiuojantis iš kelio į lėtėjimo/greitėjimo juostą turi pirmenybę prieš joje važiuojančius įsibėgėti norinčius automobilius. Būtent taip kaip video ir aiškino.
Comment
-
Jei gerai suprantu, tai kalba eina apie šią vietą? https://www.google.com/maps/@54.6699...7i13312!8i6656
Atvirai tai čia tik dedukcijos principu galiu komentuoti, bet 522 Eismas juostose ženklo buvimas lyg ir indikuoja jog tai yra lygiavertės juostos, o ne įsibėgėjimo/lėtėjimo juostos. 203 komplikuoja situaciją ir čia jis atrodo nereikalingas, keliai nesikerta. Kitaip nei kitoje kelio pusėje esančiame susiliejime, kur antroji ir trečioji juostos įsilieja į Oslo gatvės juostas. https://www.google.com/maps/@54.6710...7i13312!8i6656 Bet gali būti, kad ir reikia duoti kelią, kad ir kaip nesamoningai atrodytų tokia situacija.
Iš esmės aš tai laikyčiau spraga kelių eismo taisyklėse, kuriose nenurodyta kaip reikėtų elgtis kai įsibėgėjimo ir lėtėjimo juostos yra viena ir ta pati juosta. Tuomet nekiltu jokių abejonių. Dabar gi iš tiesų sunku susivokti ir net iš "specialistų" kurie moko naujus mokinius neįmanoma gauti vienodos informacijos tais pačiais klausimais.
Bet kokiu atveju, turime tokias abstrakčias taisykles kaip 101 tad visada galime kliautis jomis.
101. Prieš pradėdamas važiuoti, prieš persirikiuodamas ir kitaip keisdamas važiavimo kriptį, vairuotojas privalo įsitikinti, kad tai daryti saugu, ir duoti kelią (nekliudyti) kitiems eismo dalyviams.
Comment
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąNuoširdžiai tikiuosi, kad neturi vairuotojo pažymėjimo. Baisu net pagalvoti, kiek vairuotojų matė šį video ir priėmė už šventą tiesą.
Comment
-
Parašė drulia Rodyti pranešimą<...> Ir taip, tai prieštaravo 104 taisyklei, kuri kaip minėjau negalioja lėtėjimo/greitėjimo juostoms, nes jų naudojimą aprašo atskiros taisyklės. Tiesa beveik visi ir paminėjo lėtėjimo/greitėjimo juostas kaip nevykusį sprendimą.
Comment
-
Parašė drulia Rodyti pranešimą
Šis galioja tik kelyje kur 2 ar daugiau juostų viena kryptimi ir nustato rikiavimasi jose. Video kalbama apie greitėjimo ir lėtėjimo juostas, kurioms ši taisyklė netaikoma. Tad išvažiuojantis iš kelio į lėtėjimo/greitėjimo juostą turi pirmenybę prieš joje važiuojančius įsibėgėti norinčius automobilius. Būtent taip kaip video ir aiškino.
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Čia kuris KET punktas išskiria kažkokias ypatingas juostas, kuriose negalioja bendros taisyklės?
112. Jeigu yra greitėjimo juosta, skirta įvažiuoti į kelią, vairuotojas privalo važiuoti ja ir įsilieti į transporto srautą, duodamas kelią juo važiuojančioms transporto priemonėms.
Priešingu atveju, pagrindiniu keliu važiuojantys ir sukantys privalės stabdyti (tuo pačiu ir kitus už jo) ir praleisti iš šalutinio/greitėjimo kelio sukančius į pagrindinį kelią. Logika gana aiški - nestabdyti pagrindiniu keliu važiuojančių eismo.Paskutinis taisė AudriusV; 2019.06.25, 13:38.Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.
Comment
-
Esu gavęs išaiškinimą Susisiekimo ministerijos šiuo klausimu.
https://www.dropbox.com/s/e646dnvvsf...ment0.pdf?dl=0
- 5 patinka
Comment
-
Parašė AudriusV Rodyti pranešimą
111. Jeigu yra lėtėjimo juosta, ketinantis sukti vairuotojas privalo iš anksto persirikiuoti į šią juostą ir lėtinti greitį tik joje.
112. Jeigu yra greitėjimo juosta, skirta įvažiuoti į kelią, vairuotojas privalo važiuoti ja ir įsilieti į transporto srautą, duodamas kelią juo važiuojančioms transporto priemonėms.
Priešingu atveju, pagrindiniu keliu važiuojantys ir sukantys privalės stabdyti (tuo pačiu ir kitus už jo) ir praleisti iš šalutinio/greitėjimo kelio sukančius į pagrindinį kelią. Logika gana aiški - nestabdyti pagrindiniu keliu važiuojančių eismo.
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Šie punktai tik atkartoja tą, kas pažymėta horizontaliuoju ženklinimu. t.y. ne sukti kiaurai per ištisinę, o judėti tam skirta juosta. Viskas. Jokių išskirtinių taisyklių.Paskutinis taisė AudriusV; 2019.06.25, 14:42.Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.
Comment
-
Tai taip išeina, kad kai lėtėjimo/greitėjimo juostos atskirtos, 1 keliu (1 pav.) važiuojančios transporto priemonės gali važiuoti toliau 1 keliu ar sukti į 3 kelią turėdamos pirmumo teisę, 2 keliu važiuojantys turi praleisti visuomet. Jei brukšniavimo nebūtų ir 2 bei 3 juostos būtų sujungtos (2 pav.), važiavimo tvarka išlieka tokia pati, išskyrus atvejus kei 2 keliu važiuojančios transporto priemonės važiuoja į 3 kelią, t.y. neatlieka rikiavimosi manevro.
Comment
-
Parašė drulia Rodyti pranešimąTai taip išeina, kad kai lėtėjimo/greitėjimo juostos atskirtos, 1 keliu (1 pav.) važiuojančios transporto priemonės gali važiuoti toliau 1 keliu ar sukti į 3 kelią turėdamos pirmumo teisę, 2 keliu važiuojantys turi praleisti visuomet. Jei brukšniavimo nebūtų ir 2 bei 3 juostos būtų sujungtos (2 pav.), važiavimo tvarka išlieka tokia pati, išskyrus atvejus kei 2 keliu važiuojančios transporto priemonės važiuoja į 3 kelią, t.y. neatlieka rikiavimosi manevro.Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.
Comment
-
Parašė AudriusV Rodyti pranešimą
Gryna logika, jokių emocijų : tada taisyklėse turėtų būti nuostata,kad išsukant iš pagrindinio kelio į lėtėjimo juostą privaloma , sustoti/ praleisti visas transporto priemones sukančias į greitėjimo juostą, nes nėra žinoma, ar šios transporto priemonės tiesiog važiuos savo juosta, ar norės įsukti į pagrindinį kelią. Jei parodomas posūkį į kairę (neva nori įsukti pagrindinį kelią ),anot aiškinimų, tokiu atveju ji neturi pirmumo,o jei nerodomas , tai iki tol , jos pirmumas. Tačiau , kaip su 111 taisyklės paskutine dalimi Jeigu yra lėtėjimo juosta, ketinantis sukti vairuotojas privalo iš anksto persirikiuoti į šią juostą ir lėtinti greitį tik joje (?)
Comment
-
Parašė Bmweda Rodyti pranešimąEsu gavęs išaiškinimą Susisiekimo ministerijos šiuo klausimu.
https://www.dropbox.com/s/e646dnvvsf...ment0.pdf?dl=0Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.
Comment
Comment