Parašė Briedis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kelių eismo taisyklės
Collapse
X
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąĮdomi logika. Transporto šviesoforas įrengtas dėl pėsčiųjų ir dviratininkų saugumo. Bet jei vairuotojams per ilgai laukti, tai naikinam jį ir padarom nereguliuojamą susikirtimo mazgą...
Comment
-
Teisinimas važiavimo per raudoną, nes "blogai suprogramuota", yra biškį keistas. Nes vairuotojas, važiuodamas per šviesoforu reguliuojamą kelią neturėtų pradėti aiškintis, kaip ten kas suprogramuota. Juo labiau, kad jis nelabai ir gali tai padaryti, nes sėdi mašinoje priešais šviesoforą ir nežino, kas vyksta kituose šviesoforuose. Jis turi vadovautis KET ir šviesoforo signalais.
Bet kad blogai suprogramuota, tai taip. Ta pati vieta, truputį (nesmarkiai) kitas šviesoforo ciklas.
Situacija identiška ankstesnei, išskyrus tai, kad nebuvo nuspaustas geltonas pėsčiojo sensorius geltonai su raudonais iksiukais pažymėtame maršrute. Jokie mašinų srautai pėsčiojo kelyje tuo metu nevyksta, išskyrus žalią signalą jau minėtame šviesafore. Negana to, net jeigu geltonas sensorius yra paspaudžiamas dar neprasidėjus tokiam ciklui ir likus iki jo, tarkim ~3 sekundėms, žalias koridorius pėsčiąjam visvien neužsidega ir reikia vėl belenkiek laukti iki kito ciklo, kurie šitoje sankryžoje užtrunka ilgaaaaaai. Tai pėstieji ir dviratistai savo ruožtu dažnai visvien važiuoja per sankryžą, degant raudonai. Tai dėl suprogramavimo Briedis teisus. Jis yra kažkoks keistas ir nelabai efficient pėstiesiems šitoje situacijoje. Principe tame posūkyje užtektų ten nereguliuojamos perėjos perėjos ir dviračių pervažos su norrmaliais greičio kalniukais, važiuojantiems iš Žalgirio gatvės. Problema matyt būtų išspręsta.
Paskutinis taisė John; 2019.04.13, 10:48.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąTeisinimas važiavimo per raudoną, nes "blogai suprogramuota", yra biškį keistas.
Su antra pranešimo dalimi visiškai sutinku.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Klausimas, ar mašinos turi teisę važiuoti per raudoną šviesoforą į dešinę iš Žalgirio g.? Toks klausimas kilo, kai pastebėjau, kad kokie 60-70% būtent taip daro t.y. tiesiog važiuoja ta kryptimi per raudoną. Ar čia aš blogai išmanau KET, ar didelė dalis vairuotojų nesupranta raudono šviesoforo signalo reikšmės? Ar tiesiog važiuoja per raudoną, nes px?
Parašė dsanto Rodyti pranešimą
Aišku, kad per raudoną važiuoti negali. Tikiuosi, 60-70 % yra netiesa?
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Geras. Aš irgi toje vietoje "pakliuvau". Stoviu ten "ant raudonos", o mane visi lenkia ir dar kai kurie piktai pypsena ir grasina pro langą.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimą
Ant kiek reikia būti idiotu, kad važiuotum per raudoną. Baisu. Be to, provokuoja tokius, kaip Sula, kurie sąžiningai laukia žalios. Gal čia ant tiek tos lentelės įpratino važiuoti per raudoną, kad net kur jų nėra, įprotis daro savo?
Comment
-
60-70% nežinau, ar tiesa, bet iš akies žiūrint važiuoja dauguma.
Čia pirma tokia vieta, kur pastebėjau, kad masiškai važiuojama per raudoną, nors ir kitur esu matęs važiavimo per raudoną atvejų žymiai dažniau, nei galvojau, kad jų būna. Ypač naktį, kai mažai eismo.
Spėju čia bent iš dalies rezultatas beveik visiško nebaudžiamumo už KET pažeidimus, kuris paskutiniu metu veši Lietuvoje.
Comment
-
Nebaudžiamumas? Tikrai ne. Klaipėdoje pastaruoju metu itin kovojama su itin pavojingais ir nepažabojamais KET pažeidėjais, kurie kelia milžinišką pavojų eismo dalyvių saugumui. Pėsčiaisiais. Vodyteliai kelyje turi jaustis konfortiškai, saugiai, ir būti užtikrinti, kad jų trasoje nepasimaišys kėglis.
Comment
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąNebaudžiamumas? Tikrai ne. Klaipėdoje pastaruoju metu itin kovojama su itin pavojingais ir nepažabojamais KET pažeidėjais, kurie kelia milžinišką pavojų eismo dalyvių saugumui. Pėsčiaisiais. Vodyteliai kelyje turi jaustis konfortiškai, saugiai, ir būti užtikrinti, kad jų trasoje nepasimaišys kėglis.If a lion could speak, we could not understand him.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimą
Ant kiek reikia būti idiotu, kad važiuotum per raudoną. Baisu. Be to, provokuoja tokius, kaip Sula, kurie sąžiningai laukia žalios. Gal čia ant tiek tos lentelės įpratino važiuoti per raudoną, kad net kur jų nėra, įprotis daro savo?
Comment
-
Parašė Nitro Rodyti pranešimą
Kiek esu pro ten vaziaves dienos metu - nepastebejau jokiu problemu. Stovint prie raudonos niekas nelenke ir negrasino
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Geriausia praeiti pėsčiam paspaudus geltoną sensorių. Ant manęs kartą vos neužlėkė pora mašinų (viena paskui kitą), lėkdamos per raudoną. Gerai, kad laiku sureagavau ir spėjau išvengti smūgio.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimą
Protu nesuvokiama.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
O manęs nestebina. Visame tame vizualiniame triukšme, žmonės ima ne tik ženklų, bet ir šviesoforų nebematyti. O dorožnikai nesupranta kame reikalas ir iš kailio neriasi statydami dar daugiau ženklų, atšvaitų ir kitų epilepsiją varančių nesąmonių.Paskutinis taisė dsanto; 2019.04.14, 20:55.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimą
Kad nemato, rodo, kad gatvėmis važinėja autopilotai. Nors net ir autopilotais vadint neišeina. Autopilotai paiso ženklų ir signalų. Greičiau jau zombiai, kurie visiškai nieko nemąsto. Vizualinis triukšmas smegenų nei prideda, nei atima.Paskutinis taisė John; 2019.04.14, 23:02.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąPasigrožėkit vairavimu
Visiškai niekuo nesiskiria nuo plačiosios rusijos vaizdelių, kokių pilnas youtubas. Kontrolė bei sankcijos žinoma būtinos. Bet taip pat yra klaida manyti, kad vat pas mus žmonės kažkokie kitokie nekultūringi, todėl jiems reikia kaip avinams visur tvorų bei skydų. Bet mažai suprantama, kad tokie sprendiniai tik dar labiau didina agresiją keliuose. Čia kaip mojuoti raudonu skuduru buliui prieš ragus ir po to aiškinti, kad vat koks jis nekultūringas - badosi. Vairuotojų agresija prasideda jau pirmą minutę, išėjus iš namų. Kelionė prasideda nuo batų purvinimo dasigaunant iki mėšlyne palikto bolido, tuomet bandymas išsistumdyti iki artimiausio asfalto, tuomet per niekaip nesužymėtas ir bilekaip užparkuotas kvartalines gatves minti gazą, kad atsigriebti už sugaištą laiką kieme, o iš ten iššokti į 5+5 eismo juostų mazgą, kur visomis kryptimis visi lekia virš 100, tau čia reikia įsilieti į tą srautą, o čia dar staiga pėstysis...Paskutinis taisė Ginthus; 2019.04.15, 09:12.
Comment
-
Vairuotojams – revoliuciniai pokyčiai: pristatytos naujovės žada didelių permainų
https://www.lrytas.lt/auto/saugus-ei...inas-10114154/
Saugaus eismo automobilių keliais įstatyme siūloma nustatyti dažnesnę sveikatos patikrą vyresnio amžiaus žmonėms, draudimą valgyti, rūkyti prie vairo, taip pat mokytis vairuoti ne tik vairavimo mokyklose. Šiuos ir kitus siūlomus pakeitimus ketvirtadienį pristatė vidaus reikalų ministras Eimutis Misiūnas. Jo teigimu, pataisos prilygsta revoliucijai, nes peržiūrėtos daugelį metų nejudintos nuostatos. „Iš principo atsirado poreikis peržiūrėti nuostatas nuo iki, turime šūkį: saugiau, skaidriau ir mažiau biurokratizmo. Įstatymo projektas yra juodraščio stadijos, tikimės, kad kitą savaitę jis bus išsiųstas kitoms ministerijoms ir įstaigoms derinti“, – žurnalistams sakė E.Misiūnas.
Taip pat projekte numatyti nauji vairuotojų mokymų ir egzaminavimo sistemos reikalavimai – mokytis vairuoti bus galima ne tik vairavimo mokyklose, bet ir su šeimos nariu ar individualiai dirbančiu vairavimo instruktoriumi. „Čia pagrindinė žinia, kad iki šiol galiojanti tvarka, kad negali įgyti teisės vairuoti be vairavimo mokyklos. Įvertinę kitų šalių patirtį, kuriame tokią sistemą, kad atsiranda trys opcijos ir norėdamas įgyti populiariausią B kategoriją tai gali padaryti be vairavimo mokyklos. Privalomumo baigti vairavimo mokyklą nėra“, – sakė viceministras Darius Urbonas. „Vairavimo mokyklos konkuruos dėl paslaugos kokybės. Nauja tvarka atvers galimybę kokybiškesnei paslaugai, tvarka yra liberalizuojama“, – pridūrė jis. Tai reiškia, kad laikyti egzaminus „Regitroje“ bus galima be praktinio ir teorinio žinių patikrinimo vairavimo mokykloje. Mokyti vairuoti galės asmenys, turintys ne mažesnį nei penkerių metų vairavimo stažą.
Be to, JAV galima laikyti su savo automobiliu, bet Lietuvoje juk žmonės laikys su "registros" auto, o tu ir skiriasi vairavio mokyklos, kad jos naudoja tas pačias markes, o šiaip dar jaunam vairuotojui nebus lengva persėsti iš kokios tėvo mašinos į registros, nes visgi skirtingų mašinų skirtinga valdymo dinamika, manervingumas ir t.t.
Sutinku su šituo, bet sakyčiau, kad galėtų būti tas spec. lapas, žymintis (kaip klevo lapas), kad prie vairo garbaus amžiaus žmogus (Japonijoje taip yra), o pas mus pensininkų sąjunga ar kažkas pan. užprotestavo, nes "diskriminacija":
Siūloma nustatyti ir dažnesnį vairuotojų sveikatos tikrinimą. Tai galiotų vyresniems nei 55 metų vairuotojams. „Pagal direktyvą mes nustatome paprastesnę ir aiškesnę tvarką. Iki 55 metų asmenys tiesiog pildo deklaraciją, o nuo 55 metų jau imperatyviai tikrinasi sveikatą. Jeigu sveikatos priežiūros įstaigos nustatys, kad asmuo negali vairuoti, ta informacija pasieks registrą“, – teigė D.Urbonas.
Čia labai geras ir protingas sprendimas:
Dar vienas iš pakeitimų – įvesti trumpalaikius numerius, kurie būtų skirti, pavyzdžiui, įsigijus naują automobilį. Asmuo pas atsispausdintų numerį ir nuvažiuotų iki techninės apžiūros, artimiausios transporto priemonės registracijos vietos.Paskutinis taisė R.D.; 2019.04.25, 13:55.
Comment
Comment