Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kelių eismo taisyklės

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė John Rodyti pranešimą
    Klausimas: kaip tai vertinti iš KET perspektyvos? Tas, sustojęs dešinėje juostoje ir norintis persirikiuoti į kairę ką nors pažeidžia ar turi pilną teisę laukti kad ir pusę dienos, kol jam atsiras proga persirikuoti? Tuo pačiu laikydamas koloną mašinų už savęs, kurios tiesiog nori važiuoti savo juosta tiesiai ir vėliau sukti į dešinę?
    Jei nekerta ištisinės, tai
    turi pilną teisę laukti

    Comment


      Parašė John Rodyti pranešimą
      IKlausimas: kaip tai vertinti iš KET perspektyvos? Tas, sustojęs dešinėje juostoje ir norintis persirikiuoti į kairę ką nors pažeidžia ar turi pilną teisę laukti kad ir pusę dienos, kol jam atsiras proga persirikuoti? Tuo pačiu laikydamas koloną mašinų už savęs, kurios tiesiog nori važiuoti savo juosta tiesiai ir vėliau sukti į dešinę?
      Niekas nedraudžia rikiuojantis sustoti, jeigu nepraleidžia ar nėra vietos persirikiavimui.
      Čia problema infrastruktūros įrengime, planavime, o ne vairuotojų KET pažeidimuose. Tiesiog tokiose vietose neturėtų būti įrengiami išvažiavimai (šiuo atveju) ar įvažiavimai į teritorijas. Šioje vietoje užtektų tik įvažiavimo be teisės išvažiuoti, nes akivaizdu, kad išvažiuojantys norės važiuoti Žalgirio g. tiesiai ir blokuos eismą, nes kitomis kryptimis yra kiti išvažiavimai. Nors niekam netrukdant galima išsukti į Linkmenų g. ir tada pasukti į Žalgirio g.
      Analogiška situacija yra išvažiavime iš Gariūnų turgavietės į Gariūnų g., kai norintys važiuoti link Panerių turi iškart "iššokti" į antrą juostą ir kirsti juostą važiuojantiems link Grigiškių/Kauno.

      Comment


        Parašė sleader Rodyti pranešimą
        Niekas nedraudžia rikiuojantis sustoti, jeigu nepraleidžia ar nėra vietos persirikiavimui.
        Čia problema infrastruktūros įrengime, planavime, o ne vairuotojų KET pažeidimuose. Tiesiog tokiose vietose neturėtų būti įrengiami išvažiavimai (šiuo atveju) ar įvažiavimai į teritorijas. Šioje vietoje užtektų tik įvažiavimo be teisės išvažiuoti, nes akivaizdu, kad išvažiuojantys norės važiuoti Žalgirio g. tiesiai ir blokuos eismą, nes kitomis kryptimis yra kiti išvažiavimai. Nors niekam netrukdant galima išsukti į Linkmenų g. ir tada pasukti į Žalgirio g.
        Analogiška situacija yra išvažiavime iš Gariūnų turgavietės į Gariūnų g., kai norintys važiuoti link Panerių turi iškart "iššokti" į antrą juostą ir kirsti juostą važiuojantiems link Grigiškių/Kauno.
        Jep, pagalvojau, kad ten su įvažiavimais padaryta blogai. Čia ta pati vieta, kur tas žymusis įsukimas į Rimi, kur kertasi srautas su mano minimos dešinės juostos srautu. Pats Rimi projektas yra visiškas fail'as. Bet tai jau, aišku, nebe KET tema.

        Comment


          Užtektų nubrėžt ištisinę juosta ir pagal KET nebegalėtų stovėt ir bandyt rikiuotis.

          Comment


            Parašė Agas Rodyti pranešimą
            Užtektų nubrėžt ištisinę juosta ir pagal KET nebegalėtų stovėt ir bandyt rikiuotis.
            Galėtų. Bet tada vadzycelei nebegalėtų važiocy, kaip jiems reikia, kur reikia ir kada reikia. O tai jau labai rimta problema.

            Comment


              Ženklinimas iš palydovo nėra labai aiškus, bet manau, kad ištisinės linijos kreivės/blynai palei įvažiavimą į Rimi praverstų. Beje, tai pati jaukiausia parduotuvė Vilniuje, kurioje esu lankęsis. Nueidavau vis retkarčiais pėsčiomis esant geresniam orui. Tuščia ir erdvu. Panašiai Savanorių pr. Rimi Kaune, bet aplinka grynai kaip aprašo John ir sankauskas, tai ne tiek -niolikiniai ir kiek vyresni, ką tik išsilaikę teises atvažiuoja patriukšmauti ir leisti rusišką muziką. Gal ir smagu kartais š pamalt, bet kai nori gyvenime daugiau Europos/developed world, tai...

              Dabar mokamą padarė, tai gal ne taip buduliaujama, bet vieni kiti vis susigundo.
              Paskutinis taisė PoDV; 2019.03.06, 19:59.

              Comment


                Kolegos padekit isspresti hipotetine situacija:

                Click image for larger version

Name:	situacija.png
Views:	89
Size:	9,3 kB
ID:	1710254
                Raudona masina sukdama i kaire turi visus praleist.
                Melyna masina is desines juostos gali vaziuoti tik desinen, bet vaziuoja tiesiai.
                Raudona masina zinodama, kad kitame kelyje stovi zenklas tikisi kad melyna vaziuos desinen ir pradeda judeti. Atspeti is anksto kas kur vaziuos sunku, nes dauguma pradeda rodyt posuki tik pradeje sukt, o raudona masina kaip durnelis stovi ir laukia.
                Ivyksta ivykis, kaip nupaisyta.

                Kas kaltas?

                Mano spejimas, kalte pripaisytu taip madingu dabar budu abiem po 50%, ka manot jus?

                Comment


                  Logiška būtų kaltę skirti mėlynam, nes jis neturėjo teisės ten važiuoti. Kaip ir autostradoje iš priešingos juostos per žolės skiriamąją juostą atvažiavęs ir atsitrenkęs debilas būtų kaltas dėl pavojingo vairavimo, o ne aš (ir ne 50%) dėl to, kad neįsitikinau, kad ant manęs neužvažiuos maniakas-psichopatas.

                  Comment


                    abu kalti po 100%

                    Comment


                      Raudonam 417 str. 3 d.

                      Reikalavimo duoti kelią pradedant važiuoti, įvažiuojant į kelią, persirikiuojant ir kitaip keičiant važiavimo kryptį nevykdymas, įvažiavimas į priešpriešinio eismo juostą pažeidžiant Kelių eismo taisyklių reikalavimus, apsisukimas geležinkelio pervažose, vietose, kur kelio matomumas bent viena kryptimi mažesnis kaip 100 metrų, draudimo vairuotojams naudotis mobiliojo ryšio priemonėmis, kai jomis naudojamasi rankomis (išskyrus atvejus, kai stovinčios transporto priemonės variklis išjungtas), nesilaikymas

                      Bauda 60-90, ir gali būti skiriama 1-3 mėn be teisės.

                      Mėlynam 417 str. 1 d.

                      Kelio ženklų ar ženklinimo nesilaikymas, vairuotojų pareigų pėstiesiems, išskyrus šio straipsnio 4 dalyje nurodytas pareigas, nevykdymas, važiavimas šaligatviu, veja ar pėsčiųjų (dviračių) taku, Kelių eismo taisyklėse nustatytos įspėjamųjų signalų naudojimo tvarkos pažeidimas, apsisukimas pėsčiųjų perėjose, tuneliuose, ant tiltų, estakadų, viadukų ir po jais, tolimųjų šviesų neperjungimas į artimąsias šviesas tamsoje likus iki atvažiuojančios priešpriešiais transporto priemonės mažiau kaip 150 metrų, reikalavimo važiuoti kuo arčiau dešiniojo važiuojamosios dalies krašto nesilaikymas, eismo tvarkos automagistralėse ir greitkeliuose, žmonių vežimo taisyklių pažeidimas.

                      Bauda 30-90.

                      Raudonas kaip ir rimčiau traktuojamą pažeidžia, ir PX kad mėlyną vėpla vairuoja.
                      Nebent pavyks įrodyti kad mėlynas pažeidė ir 417.3 dėl mobilaus

                      Comment


                        Dėl eismo įvyko kaltas raudonas. Melynas gaus baudą už kelių ženklinimo neilaikymą.

                        Comment


                          Dažna šiaip situacija, eismo įvykį sukelia mėlynas, bet kaltas lieka raudonas. Man įdomiau, jeigu mėlynas rodo posūkį sukti bet persigalvoja ir neišjungęs posūkio nuvažiuoja tiesiai. Jeigu tarkim yra video įrodantis tokią situaciją, ar neteisingas signalizavimas jau padarytų mėlyną kaltu? Garantuotai eitų iki teismo, bet koks būtų policijos pirminis sprendimas?

                          Comment


                            Parašė tomtom Rodyti pranešimą
                            Man įdomiau, jeigu mėlynas rodo posūkį sukti bet persigalvoja ir neišjungęs posūkio nuvažiuoja tiesiai. Jeigu tarkim yra video įrodantis tokią situaciją, ar neteisingas signalizavimas jau padarytų mėlyną kaltu? Garantuotai eitų iki teismo, bet koks būtų policijos pirminis sprendimas?
                            Kai mokiausi vairuoti, turėjau tokią situaciją, kai prie manęs artėjo mėlynas su įjungtu posūkiu, bet važiavo tiesiai. Instruktorius kirto per stabdžius ir pasakė, kad susidūrus būsiu kaltas, nors anas žioplys ir su įjungtu posūkiu važiavo tiesiai. Tiesa, tuomet apie vaizdo registratorius niekas nebuvo girdėjęs.

                            Comment




                              https://www.google.lt/maps/@54.70962...7i13312!8i6656

                              Situacija, kurią nuolat stebiu sukdamas Vilniuje Buivydiškių gatve į kairę, į Ozo gatvę: dvi juostos suka į Ozo gatvę, o nuo Impuls pusės nori pasukti į dešinę į tą pačią gatvę . Važiuojantys nuo Buivydiškių gatvės nepraleidžia sukančių į dešinę, o ,stovintys Impuls pusėje, nedrįsta pajudėti. Eismas reguliuojamas šviesoforu, tiek sukantiems į kairę , tiek į dešinę dega žalias signalas

                              KET:Kai eismas reguliuojamas šviesoforu, vairuotojas privalo vadovautis šviesoforo signalais, kad ir kokie būtų važiavimo pirmenybę nurodantys kelio ženklai. Jeigu šviesoforas išjungtas arba įjungtas geltonas mirksintis jo signalas, vairuotojas turi vadovautis kelio ženklais.
                              Attached Files
                              Paskutinis taisė AudriusV; 2019.03.29, 17:13.
                              Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.

                              Comment



                                Jei gerai supratau, čia yra būtent apie tai: https://www.delfi.lt/auto/patarimai/....d?id=80748693

                                Taisyklėse aiškiai parašyta, kad važiuoti galima tik įsitikinus, kad tai daryti bus saugu, kad nebus trukdoma kitoms transporto priemonėms ir pėstiesiems, kurių judėjimo kryptį kerta į dešinę ties metaline lentele sukantys vairuotojai

                                Comment


                                  Parašė keleivis13 Rodyti pranešimą

                                  Jei gerai supratau, čia yra būtent apie tai: https://www.delfi.lt/auto/patarimai/....d?id=80748693
                                  Ne, žalia lentelė čia neturi reikšmės, nes mano pavyzdyje taip vyksta tada, kai vienoje ir kitoje pusėje dega žalias šviesoforo signalas.
                                  Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.

                                  Comment


                                    Parašė AudriusV Rodyti pranešimą

                                    https://www.google.lt/maps/@54.70962...7i13312!8i6656

                                    Situacija, kurią nuolat stebiu sukdamas Vilniuje Buivydiškių gatve į kairę, į Ozo gatvę: dvi juostos suka į Ozo gatvę, o nuo Impuls pusės nori pasukti į dešinę į tą pačią gatvę . Važiuojantys nuo Buivydiškių gatvės nepraleidžia sukančių į dešinę, o ,stovintys Impuls pusėje, nedrįsta pajudėti. Eismas reguliuojamas šviesoforu, tiek sukantiems į kairę , tiek į dešinę dega žalias signalas

                                    KET:Kai eismas reguliuojamas šviesoforu, vairuotojas privalo vadovautis šviesoforo signalais, kad ir kokie būtų važiavimo pirmenybę nurodantys kelio ženklai. Jeigu šviesoforas išjungtas arba įjungtas geltonas mirksintis jo signalas, vairuotojas turi vadovautis kelio ženklais.
                                    Jo, yra tokiu vietu kur visi važiuoja iš nuojautos ir galvoja kad jiems pagrindinis. Pats kiek kartu stebėjausi kodėl iš ten visi stovi ir nesuka į dešinė.

                                    Atsižvelgiant i tai kad paskutiniu metu vairuotojai ir pestieji bukinami ir daroma taip kad nereiketu galvoti tai šia sankriža reikėtu perdaryt turbut.

                                    Comment


                                      Parašė Shernas Rodyti pranešimą
                                      Raudonas kaip ir rimčiau traktuojamą pažeidžia, ir PX kad mėlyną vėpla vairuoja.
                                      Nebent pavyks įrodyti kad mėlynas pažeidė ir 417.3 dėl mobilaus
                                      Čia yra mūsų teisės sistemos ir traktavimo fokusai, nes standartiškai manau 100 proc. liktų kaltas raudonas. Nebent skųstų sprendimą per teismą ir būtų paskirta eismo įvykio ekspertizė (kas neįskaitiniam įvykiui mažai tikėtina).
                                      Kadangi priežastis eismo įvykiui kilti yra melyno automobilio vairuotojo padarytas KET pažeidimas. T.y. raudonas neturi duoti kelio (atsižvelgiant į visų įstatymų ir KET apibrėžimus) eismo dalyviui su kuriuo jo judėjimo trajektorijos nesikerta, o mėlynam nepažeidžiant KET reikalavimų jos ir neturi kirstis.

                                      Comment


                                        Parašė AudriusV Rodyti pranešimą
                                        Situacija, kurią nuolat stebiu sukdamas Vilniuje Buivydiškių gatve į kairę, į Ozo gatvę: dvi juostos suka į Ozo gatvę, o nuo Impuls pusės nori pasukti į dešinę į tą pačią gatvę . Važiuojantys nuo Buivydiškių gatvės nepraleidžia sukančių į dešinę, o ,stovintys Impuls pusėje, nedrįsta pajudėti. Eismas reguliuojamas šviesoforu, tiek sukantiems į kairę , tiek į dešinę dega žalias signalas
                                        Pagrindinė problema, ten netinkamai įrengta infrastruktūra. Neturėtų būti leidžiama sukti iš dviejų eismo juostų į kairę, kai tas posūkis neapsaugotas. Todėl visi ir važiuoja nepraleisdami, nes mano, kad posūkis apsaugotas ir nieko praleisti nereikia.
                                        Šiaip ten ideali vieta norint "pakišti" automobilį, kad kažkas įvažiuotų į priekinį kairį kampą.

                                        Comment


                                          Parašė sleader Rodyti pranešimą

                                          Pagrindinė problema, ten netinkamai įrengta infrastruktūra. Neturėtų būti leidžiama sukti iš dviejų eismo juostų į kairę, kai tas posūkis neapsaugotas. Todėl visi ir važiuoja nepraleisdami, nes mano, kad posūkis apsaugotas ir nieko praleisti nereikia.
                                          Šiaip ten ideali vieta norint "pakišti" automobilį, kad kažkas įvažiuotų į priekinį kairį kampą.
                                          Yra kažkokia psichologija. Kaune Varnių tilto prietilčio ir Neries krantinės sankryžoje sukant į kairę į Neries krantinę dviem juostom kairėje yra pėsčiųjų perėja. Sukant net keista, jei eina koks pėsčiasis, nes srautas į kairę didelis ir nelabai kas nori stot. Ne veltui šviesoforų taisyklės nurodo, kad sukant iš dviejų juostų, toks posūkis turi būti apsaugotas.
                                          Paskutinis taisė dsanto; 2019.03.29, 22:03.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X