61. Dviračio vairuotojui dviračio juosta arba kelkraščiu leidžiama važiuoti tik ta pačia kryptimi, kuria vyksta kitų transporto priemonių eismas gretima eismo juosta.
Jis teisus. Nebent dviračių takas yra nepravažiuojamas.
57. Važiuoti dviračiu leidžiama tik dviračių takais, pėsčiųjų ir dviračių takais arba dviračių juostomis, o kur jų nėra, – tam tinkamu (su asfalto arba betono danga) kelkraščiu. Kai kelyje nėra dviračių tako, pėsčiųjų ir dviračių tako arba dešinėje kelio pusėje nėra dviračių juostos, kelkraščio, taip pat tais atvejais, kai jais važiuoti negalima (duobėti ir panašiai),leidžiama važiuoti šaligatviu arba viena eile važiuojamosios dalies kraštine dešine eismo juosta, kuo arčiau jos dešiniojo krašto, išskyrus Taisyklių 106 punkte nurodytus atvejus, taip pat kai reikia apvažiuoti kliūtį, važiuoti tiesiai, kai iš pirmosios eismo juostos leidžiama sukti tik į dešinę.
64. Dviračių vairuotojams draudžiama:
64.1. važiuoti važiuojamąja dalimi, jeigu įrengti dviračių takai, išskyrus Taisyklėse nustatytus atvejus;
Čia diskusijų daug galintis kelti variantas, mat dviračių takas yra 1) kitoje tikrai plataus kelio pusėje (gali net nepastebėti) 2) Ten tas dviračių takas tikrai yra visoje atkarpoje ar tik ties Akropoliu? Nes jei tik ties Akropoliu - nebėra šansų po to grįžt į kitą pusę saugiai / optimaliai. Kažkaip nepamenu, kur jis nusikerta.
KET kiek dviprasmiškai rašo, bet iš principo:
a) aš fisiškai negaliu matyti horizontaliojo ženklinimo kitoje kelio pusėje
b) vadovaujuos kelio ženklais stovinčiais man iš dešinės, ir negaliu matyti kas yra kelio pusėje
c) tik jei man dešinėje būtų ženklas "Dviračių eismas draudžiamas", ieškočiau alternatyvų
Su tokiu išaiškinimu kažkada diskusijoje neformaliai yra sutikę ir policijos pareigūnai.
KET kiek dviprasmiškai rašo, bet iš principo:
a) aš fisiškai negaliu matyti horizontaliojo ženklinimo kitoje kelio pusėje
b) vadovaujuos kelio ženklais stovinčiais man iš dešinės, ir negaliu matyti kas yra kelio pusėje
c) tik jei man dešinėje būtų ženklas "Dviračių eismas draudžiamas", ieškočiau alternatyvų
Su tokiu išaiškinimu kažkada diskusijoje neformaliai yra sutikę ir policijos pareigūnai.
Taip, ten, kur dviračių eismas realiai draudžiamas, pastatomi atitinkami ženklai:
Galėtų tokių ženklų atsirasti ir kiek daugiau. Aišku prasideda visokios aršios diskusijos apie takų kokybę, bet kai kur lėtaeigį ir sunkiau pastebimą transportą vien dėl jo pačio saugumo reikėtų traukti tolyn. Pvz. Nemenčinės pl. (kylant į Antavilių kalną).
Teoriškai, tai, kad nematai nereiškia, kad nėra, bet kas yra šalia ir kas yra netinkama būklė...
Centrinėje miesto sankryžoje tiesiog perėjoje... Liūdininkų nėra... Vienas 7-metis berniukas... Griežiantis dantį ant visos Lietuvos daugiatonio sunkvežimio vairuotojas... Nuvažiuojantis "Opel": "aš ne stukačius"... Nuo 7:00-19:00 už maistą ariantys tėvai... Keliolika milijonų ES paramos savivaldybės centro tvarkymui...
Vairuotojų nepagarba pėstiesiems yra vienas iš esminių požymių, indikuojantis, kiek dar daug dešimtmečių reikės keliauti iki civilizuotų pasaulio šalių.
If a lion could speak, we could not understand him.
Vairuotojų nepagarba pėstiesiems yra vienas iš esminių požymių, indikuojantis, kiek dar daug dešimtmečių reikės keliauti iki civilizuotų pasaulio šalių.
Kokia nepagarba? Priėjus prie perėjos beveik visada sustoja ir praleidžia. Na gal ne 100%, bet kokius 95%, tai tobulėti yra kur, bet tikrai esame žymiai arčiau civilizuotų pasaulio šalių negu kokios rusijos.
Kokia nepagarba? Priėjus prie perėjos beveik visada sustoja ir praleidžia. Na gal ne 100%, bet kokius 95%, tai tobulėti yra kur, bet tikrai esame žymiai arčiau civilizuotų pasaulio šalių negu kokios rusijos.
Na, aš ilgai gyvenau (ir vairavau) Vakarų Europoje ir Azijoje, tai Lietuva daug arčiau Azijos, negu Europos.
Žmonės stovi, laukia prie perėjos, o vairuotojai sau ramiai švilpia pro šalį. Bet topas tai būna kai sustoji prie perėjos praleisti žmogaus, o iš galo važiavęs dar "eina ant lenkimo".
If a lion could speak, we could not understand him.
Na, aš ilgai gyvenau (ir vairavau) Vakarų Europoje ir Azijoje, tai Lietuva daug arčiau Azijos, negu Europos.
Žmonės stovi, laukia prie perėjos, o vairuotojai sau ramiai švilpia pro šalį. Bet topas tai būna kai sustoji prie perėjos praleisti žmogaus, o iš galo važiavęs dar "eina ant lenkimo".
Čia gal Šiauliuose taip? Kiek maždaug procentų nepraleidžia?
Nes man kažkaip atvirkščiai - einu prie perėjos, specialiai sulėtinu, kad mašina pravažiuotų, bet ji sustoja, ir tada turiu pagreitinti, kad greičiau praeičiau ir nesutrukdyčiau
Čia gal Šiauliuose taip? Kiek maždaug procentų nepraleidžia?
Nes man kažkaip atvirkščiai - einu prie perėjos, specialiai sulėtinu, kad mašina pravažiuotų, bet ji sustoja, ir tada turiu pagreitinti, kad greičiau praeičiau ir nesutrukdyčiau
Kiek pastebėjau Vilniuj priklauso nuo konkretaus rajono. Centre praleidžia beveik visada, Vileikoj.. sėkmės Kaune sako irgi sunkiai, kai draugė persikraustė į Vilnių, buvo labai nustebus, kad sustoja praleist Progresas yra, bet dar tobulėt ir tobulėt...
Na, norisi tikėti, kad Vilnius Europėja. Neabejoju, kad su laiku ir provincijoje kultūra pakils, bet galėtų ir greičiau.
Tai Vilniuje tiesiog dauguma prisimena pastarųjų metų linčiavimus už partrenktus pėsčiuosius, tai ir pristabdo. Deja kultūros nei kiek neparodo, kai reikia pastovėti eilėje. Kol atstovi 20 automobilių eilę, sugeba dar 10 užlysti be eilės.
Čia gal Šiauliuose taip? Kiek maždaug procentų nepraleidžia?
Nes man kažkaip atvirkščiai - einu prie perėjos, specialiai sulėtinu, kad mašina pravažiuotų, bet ji sustoja, ir tada turiu pagreitinti, kad greičiau praeičiau ir nesutrukdyčiau
Praleidžia dauguma ir Vilniuje ir Šiauliuose. Tik kol praleidžiančiųjų nuošimtis nėra kokie 99,99%, tol tai nėra saugu pėstiesiems. Vilniuje tokių yra gal kokie 90%. Dėl ko pėstieji taip atsargiai eina per perėją, nes net ir 10% tikimybė, kad nespės sustabdyti, nėra good enough.
Palyginsiu, kaip ėjimas per perėja skiriasi UK vs Lietuvoje (Vilniuje):
- UK: tiesiog eini per perėją per daug nesidairydamas, savo tempu, ir esi garantuotas, kad visais be išimties atvejais mašina sustos tau dar esant už 3 metrų iki perėjos.
- Vilniuje: atėjęs prie perėjos gerai apsidairai. Jei artėja mašina, lauki kol ims lėtinti ir kol būsi įsitikinęs, kad tikrai sustos. Nes 1 iš 10 tikriausiai prašvilps.
Kartą bandžiau Vilniuje pasivadovauti UK ėjimo per perėją principais (vienoje iš naujesnių gatvių šalia Ozo parko, kur viskas aiškiai pažymėta, dienos metu). Viskas baigėsi mašinos ABS įsijungimu ir padangų žvygčiojimu (jei ne ABS, būtų buvęs ilgas žvyyyyyyygt). Kas rodo, kad dar nesame Europoje. Nors aišku jau ir nebe Azijoje. Kažkur Europos pakrašytyje.
Šiaip gali būti. Nelabai esu ėjęs per pėsčiųjų perėjas Šiauliuose paskutinius kelis metus. Bet Vilniuje situacija kur kas geresnė, nei anksčiau. Šiauliuose turbūt ne tiek geresnė. Kaip bebūtų, tai budulių su senais BMW ir treninginių su lakierkom miestas
Comment