Parašė sleader
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kelių eismo taisyklės
Collapse
X
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąNegaliu į tai atsakyti. Kiek pamenu tai ir sankabos bereikalingas maigymas ar pernelyg ilgas laikymas išmynus Regitroje fiksuojama kaip klaida, bet KET to nereglamentuoja ir dalyvaudamas kasdieniame eisme galiu su savo sankaba daryti ką tik noriu.
Turbūt visi suprantame, kad eismą Lietuvos Respublikos keliuose reglamentuoja KET ir Saugaus eismo automobilių keliais įstatymas. Aš nemačiau dar nei vienos sankryžos, kuriose eismo juostas atskirtų ištisinės linijos, kurios draustų atlikti persirikiavimo manevrą. Tuo pačiu nepamenu (nežinau) KET punkto, kuris tą draustų. Taigi man naudojantis bendrojo naudojimo keliais (gatvėmis) savo ruožtu nematau jokių priežasčių kodėl negalėčiau to daryti.
Gerai, grįžtam prie persirikiavimo sankryžoje:
1.7. Siaura brūkšninė linija, kurios brūkšnių ir tarpų ilgis vienodas, žymi eismo juostas sankryžoje, įvažiavimo į kelią (išvažiavimo iš kelio) vietą ir gali žymėti važiuojamosios dalies kraštą. Šią liniją leidžiama kirsti iš abiejų pusių.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąPasikartosiu, toj Regitroj i***tai prisgalvojo tokių nesąmonių, kur normalus vairuotojas, išgirdęs tokias pasakas, už galvos susiima. Stabdymas su pavaromis vietoje stabdžių, nes neva gali būti slidu, nors vasara už lango...
Gerai, grįžtam prie persirikiavimo sankryžoje:
1.7. Siaura brūkšninė linija, kurios brūkšnių ir tarpų ilgis vienodas, žymi eismo juostas sankryžoje, įvažiavimo į kelią (išvažiavimo iš kelio) vietą ir gali žymėti važiuojamosios dalies kraštą. Šią liniją leidžiama kirsti iš abiejų pusių.
Comment
-
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimąO tai nereikia išmokint vairuot bet kokiu oru važinėt? Bus vasara, stabdys su laisvu, bus žiema - su pavaromis. Esmė tame, kad mokės. Čia kaip kažkas šioje temoje sakė, kad specialistai geriau savo darbą išmano, nei liaudis Beje, jei visi važinėtų kaip reikalauja Regitra - būtų tvarka kaip kosmose.
Comment
-
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimąČia rimtai pasiekt -16,6 m/s pagreitį stabdant galima, į medį neįsitrenkiant?
Bendram suvokimui: http://leidykla.vgtu.lt/conferences/...as-052-057.pdf
Kitas dalykas man nelabai aišku kaip galima gauti 16,6 m/s pagreitį? Neaišku kokį stabdymo laiką priėmėte ir koks buvo pradinis greitis. Aišku jeigu pradiniu greičiu laikysite 60 km/h, tuomet gal panašiai ir gausis (neskaičiavau), bet manyčiau sankryža tokioje situacijoje (degant raudonam ir važiuojant per žalią rodyklę lentelėje) turėtu būti įveikiama ~30 km/h, kas berods atitiktų vienai sekundei stabdymo pagal tame straipsnyje nurodytas ribines pagreičio reikšmes (nevertinant reakcijos ir stabdžių suveikimo laiko, nes tai neaktualu, kadangi artėjant prie sankryžos vis tiek turi būti stabdoma).
Visada prašau rikiuotis tik sankryžose!
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąStabdymas su pavaromis vietoje stabdžių, nes neva gali būti slidu, nors vasara už lango...
Comment
-
Parašė spirit Rodyti pranešimąEpic O tu žiemą, kai slidu, kaip stabdai (jei turi teises ir automobilį). Pertraukiamais stabdžių pedalo maigymais, ar pavarom?
Comment
-
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimąNeteko matyt posūkio su punktyrais? Būtų įdomu pasižiūrėt, kaip tamsta sukant persirikiuotų į kitą juostą, kam nors šono nenubraukęs
Man įdomiau būtų pamatyti kaip gerbiamasis važinėja niekada nesirikiuodamas, nes kaip suprantu kiekvienas rikiavimasis vyksta tik greta esant kitam automobiliui ir galiausiai prasibraukiant šonais.
Jeigu kalbant rimtai, tai tikriausiai visi esame protingi ir suprantame, kad rikiuojamasi bus tik tokiu atveju kai gretima juosta nevažiuoja joks automobilis arba iki jo yra pakankamas tarpas (nepriklausomai ar tai būtų tiesus gatvės ruožas ar sankryžos zona).
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąDėkoju už informacija, bet bendrą suvokimą apie šiuos dalykus jau esu įgijęs universitete.
Kitas dalykas man nelabai aišku kaip galima gauti 16,6 m/s pagreitį? Neaišku kokį stabdymo laiką priėmėte ir koks buvo pradinis greitis. Aišku jeigu pradiniu greičiu laikysite 60 km/h, tuomet gal panašiai ir gausis (neskaičiavau), bet manyčiau sankryža tokioje situacijoje (degant raudonam ir važiuojant per žalią rodyklę lentelėje) turėtu būti įveikiama ~30 km/h, kas berods atitiktų vienai sekundei stabdymo pagal tame straipsnyje nurodytas ribines pagreičio reikšmes (nevertinant reakcijos ir stabdžių suveikimo laiko, nes tai neaktualu, kadangi artėjant prie sankryžos vis tiek turi būti stabdoma).
Ačiū, bet aš rikiuosiuosi ten kur man reikia ir kur nėra draudžiama. Savo ruožtu galėtumėte draudimą pagrįsti pateikiant trumpą citatą iš KET. Priešingu atveju panašu, kad kalbate netiesą apie draudimus rikiuotis.
Parašė dsanto Rodyti pranešimąTai išmokyt stabdyt pavarom yra gerai, bet nereikia aiškinti, kad tai būtina kiekvieną kartą stojant prieš sankryžą. Eilinis pasipinigavimas. Prisimenu, kai jaunesnį brolį mokiau vairuoti. Tai tiek nesąmonių pripasakojo. O dabar vairuoja normaliai ir pamiršo tas absurdiškas Regitros taisykles.
Parašė sleader Rodyti pranešimąTeko. O pagal tamsta punktyrinė linija draudžia persirikiuoti?
Man įdomiau būtų pamatyti kaip gerbiamasis važinėja niekada nesirikiuodamas, nes kaip suprantu kiekvienas rikiavimasis vyksta tik greta esant kitam automobiliui ir galiausiai prasibraukiant šonais.
Jeigu kalbant rimtai, tai tikriausiai visi esame protingi ir suprantame, kad rikiuojamasi bus tik tokiu atveju kai gretima juosta nevažiuoja joks automobilis arba iki jo yra pakankamas tarpas (nepriklausomai ar tai būtų tiesus gatvės ruožas ar sankryžos zona).
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąTeko. O pagal tamsta punktyrinė linija draudžia persirikiuoti?
Man įdomiau būtų pamatyti kaip gerbiamasis važinėja niekada nesirikiuodamas, nes kaip suprantu kiekvienas rikiavimasis vyksta tik greta esant kitam automobiliui ir galiausiai prasibraukiant šonais.
Comment
-
Parašė spirit Rodyti pranešimąPunktyrai sankryžoje yra tam, kad juos galėtų kirsti kitomis kryptimis važiuojantys, o ne joje persirikiuoti, nes tai potencialiai gali sukelt avarinę situaciją (iš patirties tą sakau).
Tačiau diskusija dėl persirikiavimų sankryžoje kilo, kai buvo pasakyta, kad sankryžoje persirikiuoti yra draudžiama. Tik kažkodėl tas draudimas pagrindžiamas ne KET punktu (nes tokio nėra ar ne?), o kažkokiomis abstrakcijomis: "reikia gerbti kitus", "tai potencialiai pavojinga". Vadinasi tai nėra draudžiama, o tiesiog pagal praktiką - nerekomenduotina.
O štai čia mes ir vėl grįžtame prie vienintelės priežasties dėl kurios tai gali būti potencialiai pavojinga - žaliųjų rodyklių lentelėse. Vadinasi priverstinis sustojimas prieš važiuojant per raudoną signalą pagal žalią lentelę yra tik teigiamas dalykas, nes sumažina pavojų, kad persirikiuojančio sankryžoje manevras neliks neįvertintas.
Apskritai nelikus žaliųjų rodyklių lentelėse, negalėčiau sugalvoti priežasčių dėl ko persirikiavimas sankryžoje bus pavojingesnis, nei persirikiavimas gatvės atkarpoje tarp sankryžų.
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą50km/h link sankryžos, kurią nurodžiau, labai realu. 50km/h ir 3 - 4 sekundės, lygu 16m/s stabdymo pagreitis. Nerealu.
Sankryžose nesu niekad gyvenime persirikiavęs. Reikia ir kitus gerbt, ne tik pagal taisykles važinėt. Visi tikisi, kad niekas sankryžoje nesirikiuos, tad tiems visiems ir suteikiu galimybę būt nuspėjamu.
Pats katik, nors to ir nenorėdamas, pasakėte vieną iš svarbių momentu dėl ko žaliųjų lentelių neturi likti.
Comment
-
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą50km/h link sankryžos, kurią nurodžiau, labai realu. 50km/h ir 3 - 4 sekundės, lygu 16m/s stabdymo pagreitis. Nerealu.
Comment
-
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą50km/h link sankryžos, kurią nurodžiau, labai realu. 50km/h ir 3 - 4 sekundės, lygu 16m/s stabdymo pagreitis. Nerealu.
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimąSankryžose nesu niekad gyvenime persirikiavęs. Reikia ir kitus gerbt, ne tik pagal taisykles važinėt. Visi tikisi, kad niekas sankryžoje nesirikiuos, tad tiems visiems ir suteikiu galimybę būt nuspėjamu.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąTemoje apie žiedines sankryžas kai kurie forumiečiai rašė, kad ten persirikiuoti galima ir tai yra normalu.
Comment
-
Kodėl nepersirikiuoti sankryžose? Paprasta. Kai yra keturių eismo juostų kelias, tu važiuoji antra eile, o dešinėje pusėje stovinčiam yra žalia rodyklė, jis važiuos į pirmą juostą, nes jam ji yra laisva. Dėl to tu ir nepersirikiuoji sankryžoje ar prieš ją (ištisinė juosta yra).
Kažkaip keista man yra tas aklas vadovavimasis tik KET, reikia dar ir pačiam logiškai mąstyti.
Comment
-
Parašė kek Rodyti pranešimąKodėl nepersirikiuoti sankryžose? Paprasta. Kai yra keturių eismo juostų kelias, tu važiuoji antra eile, o dešinėje pusėje stovinčiam yra žalia rodyklė, jis važiuos į pirmą juostą, nes jam ji yra laisva. Dėl to tu ir nepersirikiuoji sankryžoje ar prieš ją (ištisinė juosta yra).
Kažkaip keista man yra tas aklas vadovavimasis tik KET, reikia dar ir pačiam logiškai mąstyti.
Comment
-
Žodžiu, draudimas persikiriuoti sankryžose yra protingas, dėl tavo paties saugumo, kaip ir sakiau, iš dešinės gali išsukti, nes jam yra laisva juosta. Nes visi išsilaikę teises yra girdėje, jog sankryžose lenkti yra draudžiama ir tai yra laikoma kritine klaida egzamine. Todėl, beveik nėra žmonių, kurie keitinėtų juostas sankryžose, na nebent tamsintas BMW.
Kaip ir aukščiau rašiau, prieš pat sankryžas visur yra ištisinės juostos. Keista.. prieš sankryžas negalima keisti juostos, o tik įvažiavus į jas jau galima. Nelogiška.
Įdomu ką draudimas sakytų, jei persirikiuodamas įsikaltum į tą, kuris, turėdamas rodyklę, į tuščią juostą išlystų. Jam kliūčių gi nebuvo.
Comment
-
Parašė kek Rodyti pranešimąŽodžiu, draudimas persikiriuoti sankryžose yra protingas, dėl tavo paties saugumo, kaip ir sakiau, iš dešinės gali išsukti, nes jam yra laisva juosta. Nes visi išsilaikę teises yra girdėje, jog sankryžose lenkti yra draudžiama ir tai yra laikoma kritine klaida egzamine. Todėl, beveik nėra žmonių, kurie keitinėtų juostas sankryžose, na nebent tamsintas BMW.
Parašė kek Rodyti pranešimąKaip ir aukščiau rašiau, prieš pat sankryžas visur yra ištisinės juostos. Keista.. prieš sankryžas negalima keisti juostos, o tik įvažiavus į jas jau galima. Nelogiška.
Parašė kek Rodyti pranešimąĮdomu ką draudimas sakytų, jei persirikiuodamas įsikaltum į tą, kuris, turėdamas rodyklę, į tuščią juostą išlystų. Jam kliūčių gi nebuvo.
Comment
-
Parašė kek Rodyti pranešimąKodėl nepersirikiuoti sankryžose? Paprasta. Kai yra keturių eismo juostų kelias, tu važiuoji antra eile, o dešinėje pusėje stovinčiam yra žalia rodyklė, jis važiuos į pirmą juostą, nes jam ji yra laisva. Dėl to tu ir nepersirikiuoji sankryžoje ar prieš ją (ištisinė juosta yra).
Kažkaip keista man yra tas aklas vadovavimasis tik KET, reikia dar ir pačiam logiškai mąstyti.
Ištisinė juosta prieš sankryžą buvo pagal senąjį standartą, dabar prieš sankryžą turint dvi juostas skirtas važiuoti tiesiai, jos atskiriamos brūkšnine linija.
Kaip tai nereikia vadovautis KET? Taisykles privalu išmanyti ir sugebėti jas pritaikyti kiekvienoje situacijoje. Pas mus aktuali problema, kad žmonės prieš laikydami egzaminus ne išmoksta KET, o pasiruošia egzaminų išlaikymui. Dažnai tai daroma tik sprendžiant bilietus ir iškalant ką daryti per Regitros egzaminą, kad nepadaryti kritinių klaidų. Tada praktinėse situacijose, kurių nematė bilietų paveiksliukuose, nesugeba pritaikyti KET, susikuria savas taisykles (kaip pvz. draudimo persirikiuoti) ir pagal jas važinėja. Ko pasekoje turime labai didelį tragiškų eismo įvykių skaičių, nes žmonės vadovaujasi ne KET, o "masto logiškai ir pritaiko geresnes taisykles, tvarkas".
Analogiškai dažna keisto elgesio situacija: žmonės viena eile atlieka posūkį į kairę ir įvažiuoja į gatvę su dviem juostomis viena kryptimi. Dėl nesuprantamų priežasčių jie įsuka į antrą eismo juostą (kairesnę) ir iškart puola rikiuotis į pirmąją, vietoje to, kad iškart atlikdami posūkį įvažiuotų į pirmąją eismo juostą ir savo bereikalingais persirikiavimais nekeltu chaoso gatvėje. Gal kas pasakys kokiu KET punktu jie čia vadovaujasi, ar čia vėl "savos logiškos taisyklės"?
Comment
Comment