Taip, neįgalieji ir senyvo amžiaus žmonės yra labiau pažeidžiami, vaikai labiau neprognozuojami, dviratininkai taip pat vieni iš pažeidžiausių. Taisyklės ir atkreipia į tai dėmesį, kad reikia atsargumo ir supratingumo šių eismo dalyvių atžvilgiu.
Ne prie mašinos visi pažeidžiami. Čia labiau nusišnekėta į tai, kad pensininkas ir neįgalusis nėra nei pėsčiasis, nei vairuotojas, dviratininkas irgi ne transporto priemonės vairuotojas. Turėtų įsižeist neįgalieji vairuotojai, vairuojantys automatus ir pensininkai, žvitresni už daugumą "normaliųjų" bet esantys mistiškai labiau pažeidžiami.
Už tokį stilių viešoj vietoj, ypač visose taisyklėse ir įstatymuose, turėtų būt baudžiama.
Ne prie mašinos visi pažeidžiami. Čia labiau nusišnekėta į tai, kad pensininkas ir neįgalusis nėra nei pėsčiasis, nei vairuotojas, dviratininkas irgi ne transporto priemonės vairuotojas. Turėtų įsižeist neįgalieji vairuotojai, vairuojantys automatus ir pensininkai, žvitresni už daugumą "normaliųjų" bet esantys mistiškai labiau pažeidžiami.
Už tokį stilių viešoj vietoj, ypač visose taisyklėse ir įstatymuose, turėtų būt baudžiama.
Kai tokie "filosofai", kaip tu, vairuoja gatvėse, tol skraido pėstieji, apvažiuojami pensininkai, einantys per perėją ir t.t.
3.13. Pagrindinis kelias – kelias, pažymėtas kelio ženklais „Pagrindinis kelias“, „Sankryža su šalutiniu keliu“, „Šalutinis kelias iš dešinės“, „Šalutinis kelias iš (kairės)“, „Automagistralė“, „Automobilių kelias“ kertamojo ar prisijungiančiojo kelio atžvilgiu; kelias kito kelio, pažymėto kelio ženklais „Duoti kelią“, „Stop“, „Gyvenamosios zonos pabaiga“, atžvilgiu; kelias su kieta danga (betonas, asfaltas, grindinys) kelio su biria danga (skalda, žvyras) ar kelio be dangos (miško, lauko ir pan.) atžvilgiu, o kelias su biria danga kelio be dangos atžvilgiu. Šalutiniame kelyje prieš pat sankryžą esantis ruožas su kieta ar biria danga nedaro jo lygiareikšmio su kertamuoju. Pagrindinio kelio nėra reguliuojamose sankryžose.
Pagaliau pataisys šį punktą. Nors aišku tikriausiai kokie 85 proc. vairuotojų nesuprato, kad daugelyje kelių susikirtimų užmiestyje, kai jie galvojo jog jų kelias pagrindinis, iš tiesų jie važiuodavo per lygiareikšmių kelių sankryžas
Tik vėlgi, su tuo "Šalutiniame kelyje prieš pat sankryžą esantis ruožas su kieta ar biria danga nedaro jo lygiareikšmio su kertamuoju." paliekama pernelyg daug erdvės interpretacijoms.
Sustoti ir stovėti draudžiama:
151.4. pėsčiųjų perėjose ir arčiau kaip 5 m atstumu prieš jas ir 5 m atstumu už jų keliuose, kuriuose yra po vieną kiekvienos krypties eismo juostą;
Šis papildymas irgi labai svarbus ir aktualus
Tik pati formuluotė eiliniam vairuotojui gali būti painoka, nes atrodo, kad ir prieš perėjas reikia palikti 5 metus tik keliuose, kuriuose yra po vieną (1+1) eismo juostą.
Mano supratimu šis punktas taptų aiškesniu išskyrus jį į du:
- pėsčiųjų perėjose ir arčiau kaip 5 m atstumu prieš jas;
- 5 m atstumu už pėsčiųjų perėjų keliuose, kuriuose yra po vieną kiekvienos krypties eismo juostą;
Paskutinis taisė Xedos; 2015.04.05, 11:11.
Priežastis: Dalis pranešimo perkelta į temą "KET taisyklių pakeitimai 2014. Dviračiai".
Nesupratau del:
1.2. Plati ištisinė linija žymi važiuojamosios dalies kraštąus ir ruožų, į kuriuos draudžiama įvažiuoti, ribas automagistralėse ir greitkeliuose; atskiria važiuojamosios dalies eismo juostą, skirtą maršrutiniam transportui; atskiria eismo juostą nuo maršrutinio transporto stotelės; atskiria dviračių juostą. Šią liniją kirsti draudžiama, išskyrus tuos atvejus, kai ji žymi važiuojamosios dalies kraštą arba kai kelio ženklai „Eismo juosta maršrutiniam transportui“ ir „Kelias su eismo juosta maršrutiniam transportui“ negalioja.
Nesupratau del:
1.2. Plati ištisinė linija žymi važiuojamosios dalies kraštąus ir ruožų, į kuriuos draudžiama įvažiuoti, ribas automagistralėse ir greitkeliuose; atskiria važiuojamosios dalies eismo juostą, skirtą maršrutiniam transportui; atskiria eismo juostą nuo maršrutinio transporto stotelės; atskiria dviračių juostą. Šią liniją kirsti draudžiama, išskyrus tuos atvejus, kai ji žymi važiuojamosios dalies kraštą arba kai kelio ženklai „Eismo juosta maršrutiniam transportui“ ir „Kelias su eismo juosta maršrutiniam transportui“ negalioja.
Tai ka, galima vaziuoti kelkrasciu?
Mano supratimu, kad ne. Nerašoma, kad ją galima kirsti greitkeliuose ir automagistralėse, gal tuomet kalba eina apie kelius, kurie yra su kelkraščiu, bet nėra automagistralės ar greitkelio standarto. Be to, kirtimas nėra tas pats kas važiavimas.
Mano supratimu, kad ne. Nerašoma, kad ją galima kirsti greitkeliuose ir automagistralėse, gal tuomet kalba eina apie kelius, kurie yra su kelkraščiu, bet nėra automagistralės ar greitkelio standarto.
Bet parasyta:
Plati ištisinė linija žymi važiuojamosios dalies kraštus automagistralėse ir greitkeliuose.
Apie kitu keliu krastus nei zodzio.
Reiskia kirsti galima? Klausimas, kam?
Nesupratau del:
1.2. Plati ištisinė linija žymi važiuojamosios dalies kraštąus ir ruožų, į kuriuos draudžiama įvažiuoti, ribas automagistralėse ir greitkeliuose; atskiria važiuojamosios dalies eismo juostą, skirtą maršrutiniam transportui; atskiria eismo juostą nuo maršrutinio transporto stotelės; atskiria dviračių juostą. Šią liniją kirsti draudžiama, išskyrus tuos atvejus, kai ji žymi važiuojamosios dalies kraštą arba kai kelio ženklai „Eismo juosta maršrutiniam transportui“ ir „Kelias su eismo juosta maršrutiniam transportui“ negalioja.
Tai ka, galima vaziuoti kelkrasciu?
Važiuoti negalima. Bet sustoti taisyklės nedraudžia, todėl ir leidžiama kirsti šią liniją, kai ji atskiria kelkraštį.
Už tokį pareiškimą galėčiau laisvai tamstos kišenę paplonint. Kitą kartą prieš klijuojant kažkam etiketes, siūlyčiau pasidomėt faktais.
Prašom, snapuk, specialiai jums tiesiai iš mano registratoriaus. Youtube video
Šis video parodo koks vairuotojas sąžiningas ir dėmesingas ir gerbia visus eismo dalyvius. Didelis pagirimas ir didžioji dalis vairuotojų turėtu pasimokinti iš šio vairuotojo vairavimo elgesio.
Tokia situacija: atvažiuoji prie sankryžos, tau nėra jokių pirmumo ženklų, tačiau kelyje, kurį kerti automobilias yra ženklai "Duoti kelią". Tai kaip man žinot, ar man čia pagrindinis kelias, ar čia lygiareikšmių kelių sankirta ir naudotis dešinės rankos taisykle?
Tokia situacija: atvažiuoji prie sankryžos, tau nėra jokių pirmumo ženklų, tačiau kelyje, kurį kerti automobilias yra ženklai "Duoti kelią". Tai kaip man žinot, ar man čia pagrindinis kelias, ar čia lygiareikšmių kelių sankirta ir naudotis dešinės rankos taisykle?
Ar dairytis į kertamą kelią, ar ten yra ženklai? Priminkit, gal ką esu pamiršęs.
Iš KET:
"Pagrindinis kelias – kelias, pažymėtas ženklais „Pagrindinis kelias“, „Sankryža su šalutiniu keliu“, „Šalutinis kelias iš dešinės (kairės)“, „Automagistralė“, „Automobilių kelias“ kertamojo ar prisijungiančiojo kelio atžvilgiu; kelias kito kelio, pažymėto kelio ženklais „Duoti kelią“, „Stop“, „Gyvenamosios zonos pabaiga“, atžvilgiu; kelias su danga (betonas, asfaltas, skalda, žvyras, grindinys) kelio be dangos atžvilgiu. Šalutiniame kelyje prieš pat sankryžą esantis ruožas su danga nedaro jo lygiareikšmio su kertamuoju. Pagrindinio kelio nėra reguliuojamose sankryžose. "
Taigi jeigu važiuoji keliu į kurį įeina kitas kelias kuriame yra ženklas "duoti kelią" vadinasi važiuoji pagrindiniu keliu, net jeigu prieš sankryžą nebuvo ženklo pagrindinis kelias.
Comment