Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kelių eismo taisyklės
Collapse
X
-
Kaip ir rašoma straipsnyje, kol kas yra didelė neapibrėžtis. Mano tokie pamąstymai dėl pirmumo:
1. Jei pažymėta sankirta ("kvadratėliai") ne sankryžoje ir nėra ženklų, kelią duoda dviratininkas (nurodyta KET 67 p.).
2. Jei sankryžoje automobiliams ženklas "duoti kelią" stovi prieš sankirtą, pirmumas dviratininko tiek šalutiniu, tiek ir pagrindiniu keliu važiuojančių (sukančių kairėn/dešinėn) atžvilgiu.
3. Per perėją važiuoti nedraudžiama, jei dviračių takas (pvz. raudonos trinkelės ar asfaltas) nusileidžia į važiuojamąją dalį, t.y. takas nenutrūksta, bet sankirta nėra pažymėta.
4. Jei takas nutrūksta ir iki važ. dalies eina šaligatvio atkarpa, derėtų nulipti, nes "vairuotojas galėjo nesitikėti, jog šaligatviu atvažiuos dviratis".
5. Visais atvejais prieš važiuojant per perėją reikėtų sustoti ir įsitikinti, kad jus mato ir praleidžia.
Comment
-
Parašė Martlarkis Rodyti pranešimą3. Per perėją važiuoti nedraudžiama, jei dviračių takas (pvz. raudonos trinkelės ar asfaltas) nusileidžia į važiuojamąją dalį, t.y. takas nenutrūksta, bet sankirta nėra pažymėta.
4. Jei takas nutrūksta ir iki važ. dalies eina šaligatvio atkarpa, derėtų nulipti, nes "vairuotojas galėjo nesitikėti, jog šaligatviu atvažiuos dviratis".
5. Visais atvejais prieš važiuojant per perėją reikėtų sustoti ir įsitikinti, kad jus mato ir praleidžia.
Automobiliai dviratininkus praleisti turėtų tik sankryžose (sankirtose), išvažiavimuose iš teritorijų, kai automobilių vairuotojų kelias yra šalutinis, o dviratininkai važiuoja pagrindiniu keliu arba greta jo nutiestu taku. Taip, pat ir reguliuojamose dviračių pervažose (kartu su pėsčiųjų perėjomis), kai žalias signalas su dviratininko simboliu jiems suteikia pirmenybę.
Apie dviratininkų pirmumą važiuojant per nereguliuojamas pėsčiųjų perėjas, negali būti nė kalbos, nes viską vertinti reikia ne tik iš vienų eismo dalyvių pusės. Vairuotojai neturi objektyvių galimybių (dažniausiai) pamatyti atvažiuojančių dviratininkų, įvertinti jų greičio ir suteikti jiems pirmenybę.
Visą tai reikėtų tik aiškiau apibrėžti KET, įrengti daugiau dviračių pervažų (vietų, kuriose tik dviračių takas kerta gatves) sustatant ženklus "Duoti kelią" skirtus dviračių vairuotojams. Labai svarbu, kad taisyklėse atsirastu aiškus nurodymas, kad važiuojantys dviratininkai neturi pirmenybės pėsčiųjų perėjose ir jų niekas neprivalo praleisti.
Comment
-
Parašė Nitro Rodyti pranešimąPakonsultuokite:
Atvaizdas
Kabo zenklas P, o kiek toliau, ties isvaziavimu is teritorijos - geltonai paspalvoti bordiurai. Policija siulo bauda uz stovejima ties geltona linija - nesinori sutikt.
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimąVisas šitas stulpas yra kažkoks nesusipratimas. Tas ženklas skirtas daugiaaukštei parkavimo aikštelei reklamuoti.
Comment
-
Ar ten tolumoje (kur automobilis stovi) matomas P kelio ženklas yra ir pagal judėjimo kryptį? T.y. atvažiuojant nuo stiklinio bokšto? Jei yra, tai geltonas ženklinimas negalioja. Jei nėra - galioja. Nes ženklas kairėje priekiniame plane pastatytas yra garantuotai skirtas parkingui ir taip, kaip jis įrengtas - neatitinka reikalavimų. Žodžiu, policija bausti labai nori ir nubaus - siūlys aiškintis teisme. O teismas, pats žinai, kad ne už dyką ir dar kiek laiko gaišinimo. Galima bandyti bylinėtis ir po to prisiteisinėti moralinę žalą iš tos pačios policijos, savivaldybės ir parkingo savininkų. Bet visa tai kvepia didelėmis išlaidomis ir menka kompensacija, sėkmės atveju. O realiausiai ieškiniai bus atmesti.
Comment
-
Aišku, kad pagal eismo kryptį, visiškai nesvarbu, ar jis kairėje, ar dešinėje kelio pusėje. Priešinga kryptimi važiuojančiam šie ženklai negalioja. Yra situacijų, kai taip nėra, bet tam yra papildomos lentelės, kurių šiuo atveju nėra (nuotraukoje tai nėra) ar ženklai su galiojimo zona. Tačiau jie statomi kitaip.
Comment
-
Tai ir galioja tas ženklas tik ta kryptimi, kuria važiuojant yra matomas, nesvarbu, ar kairėje, ar dešinėje kelio pusėje stovi ženklas.
Logika, logika. Nors šiais laikais tai ne argumentas. KET nenurodo, bet yra kiti teisės aktai, pavyzdžiui, reglamentuojantys kelių ženklinimą ir ženklų statymą.
Comment
-
Šiaip tai geltona linija turi laimėti prieš parkingo ženklą, nes automobilių statymo aikštelėje pažymėti vietą, kur draudžiama statyti, yra visiškai normalu. Pavyzdžiui, priešais parduotuvės duris. Tai čia tas pats. Parkuokitės į sveikatą, bet neužstatykite kažkokio išvažiavimo (kas ir šiaip turėtų būti aišku, bet matomai nebuvo, jeigu nudažė bortelius).
Comment
-
Parašė Nitro Rodyti pranešimąKabo zenklas P, o kiek toliau, ties isvaziavimu is teritorijos - geltonai paspalvoti bordiurai. Policija siulo bauda uz stovejima ties geltona linija - nesinori sutikt.
155. Sustoti ir stovėti draudžiama ... 155.10. ten, kur sustojusi transporto priemonė užstotų kitiems vairuotojams šviesoforo signalus ar kelio ženklus arba kliudytų kitų transporto priemonių ar pėsčiųjų eismui.
Jeigu tai yra išvažiavimas, tada galima būtų traktuoti kaip pažeidimą.
Comment
-
Parašė balietis Rodyti pranešimąŠiaip tai geltona linija turi laimėti prieš parkingo ženklą, nes automobilių statymo aikštelėje pažymėti vietą, kur draudžiama statyti, yra visiškai normalu. Pavyzdžiui, priešais parduotuvės duris. Tai čia tas pats. Parkuokitės į sveikatą, bet neužstatykite kažkokio išvažiavimo (kas ir šiaip turėtų būti aišku, bet matomai nebuvo, jeigu nudažė bortelius).
Comment
-
Na trukdymas eismui yra vertinamasis kriterijus. Pagal ket draudžiama stoveti 5m iki/už sankryzos bei, kad isvaziavimas is kiemo/teritorijos nera sankryza.
Gal kas žinote kokiu budu galima sužinoti, ar tas ženklinimas suderintas ar tiesiog savavališkai nubrėžta linija? Savivaldybes pareigunai ten pastoviai baudžia rezervuotoje vietoje stovincius, bet dar ne karto nemačiau, kad užkliūtų kas stovi prie linijos, o stovi mašinos ten tikrai kasdien
Comment
-
Parašė Nitro Rodyti pranešimąNa trukdymas eismui yra vertinamasis kriterijus. Pagal ket draudžiama stoveti 5m iki/už sankryzos bei, kad isvaziavimas is kiemo/teritorijos nera sankryza.
Gal kas žinote kokiu budu galima sužinoti, ar tas ženklinimas suderintas ar tiesiog savavališkai nubrėžta linija? Savivaldybes pareigunai ten pastoviai baudžia rezervuotoje vietoje stovincius, bet dar ne karto nemačiau, kad užkliūtų kas stovi prie linijos, o stovi mašinos ten tikrai kasdien
Comment
-
Bent jau Lietuvoje tai geltonos linijos dažnai brėžiamos ten, kur ir taip stovėti negalima, bet liaudis nesupranta. Tai tada nubrėžia geltoną liniją, ir liaudis pradeda suprasti. Šitoje aptarinėjamoje nuotraukoje būtent taip ir yra. Ten, kur anksčiau gyvenau, visi statydavo mašinas ties išvažiavimu iš kiemo (kas šiaip jau yra draudžiama, bet vis tiek visi taip daro), nes pakankamai plati vieta, bet šiūkšliavežėms kildavo problemų. Tai nuspalvino geltonai bortelius, ir problema išsisprendė.
Comment
Comment