Parašė Al1
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kelių eismo taisyklės
Collapse
X
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąNeužkibkit ant neprofesionalių žurnalistų antraščių. A juosta automobiliai galės važiuoti tik, jei ji bus pažymėta papildomu ženklu 4+.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąNeužkibkit ant neprofesionalių žurnalistų antraščių. A juosta automobiliai galės važiuoti tik, jei ji bus pažymėta papildomu ženklu 4+.
Šis įstatymas iš dalies skatina kooperavimąsi. O to skatint nereikia, nes masinė kooperacija mažins VT keleivių skaičių, galbūt nemažai žmonių, dabar besinaudojančių viešuoju transportu, pirks automobilį visam kiemui ir juo važinės "susimęsdami" degalams. Mažės VT keleivių skaičius dar ir dėl to, kad gali padaugėti keliaujančiųjų autostopu mieste. Ir sutaupyti norintys vairuotojai juos noriai ims. Mažėjantis keleivių skaičus pastums viešąjį transportą į dar didesnius nuostolius, kas dar labiau pablogins šią ir taip skystoką ir nepopuliarią paslaugą... Normaliose valstybėse milžiniškos lėšos skiriamos būtent VT vystymui, nevengiama drastiškomis priemonėmis riboti automobilių eismo, kad tik kuo daugiau žmonių naudotųsi VT. O mes, atvirkščiai, imame pavyzdį iš JAV, kur jau net ir šaligatviai kai kur miestuose netiesiami, nes jau giliai įaugęs į kraują poreikis visur ir visada, net ir trumpais atstumais, važiuoti tik automobiliu. Apie poveikį sveikatai net nekalbu. Graudu...
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąPraktiskai Vilniuj. Nes Kaune, ju kaip galetu ir nebut. Tas pats VT neretai vaziuoja antra juosta, kad mikriukai nesimaisytu, bei iskistu auto uzpakaliu is po aiksteliu.Paskutinis taisė Vilnietizz; 2012.12.02, 13:49.
Comment
-
Tūkstančiai vairuotojų sausį gali netekti teisės sėsti prie vairo
Ne nu.. Nesąmonė kažkokia. Kodėl turi paprastas žmogus perlaikyt teises kelis kartus? Tegul perlaiko tik tie, kurie prisidirbo per tuos 2 metus su laikinom teisėm... Vienu žodžiu, užuojauta, kam baigsis 2 metų teisės artimiausiu metu.
Comment
-
Mane tiesiog žavi jų mastymas. Taip išeina, kad jie išleidžia žmogų dvejiems metams "paeksperimentuoti" gatvėje, o po to ar prasižengei ar ne vis tiek turėsi mokėti ir vėl važiuoti toje *cenzūra* Regitroje. O su tais centrais tai tikra komedija .Paskutinis taisė Xedos; 2012.12.02, 20:53.
Comment
-
Parašė Xedos Rodyti pranešimąMane tiesiog žavi jų mastymas. Taip išeina, kad jie išleidžia žmogų dvejiems metams "paeksperimentuoti" gatvėje, o po to ar prasižengei ar ne vis tiek turėsi mokėti ir vėl važiuoti toje *cenzūra* Regitroje. O su tais centrais tai tikra komedija .
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNieko gero iš to. Žodžiu, galės dar labiau svaigti apie metro ir tramvajus, nes esamo VT kokybė tik blogės, jei A juostomis nekontroliuojamai važiuos automobiliai...
Geras komentaras po http://auto.delfi.lt/patarimai/ket-p...#ixzz2DifkCQSH straipsniu.
If you're driving a hearse with a corpse in the back, is it ok to use the carpool lane on the highway?
Comment
-
Parašė FRT Rodyti pranešimąDar reikia pažymėt, jog su C, CE, D,DE kategorijom padarytas dar didesnis briedas....
Comment
-
Parašė FeO Rodyti pranešimąKodėl manot, jog yra blogai leisti važiuoti A juosta jei yra 4+? Nėra kontrolės? Paprasta. Padaryti baudą už važiavimą A juostą 500lt (ar >), antrą kartą + teisių atėmimas 3men ir viskas. Užtektų vieno reido per savaitę ir liaudis išmoks deramai elgtis.
Comment
-
Parašė r08n Rodyti pranešimąKas ten padaryta?
Comment
-
Parašė FRT Rodyti pranešimąReikia tureti papildomai pradines profesines kvalifikacijos dokumenta, kuris kainuoja tiek pat, kiek ir C,CE,D,DE kategorijos kursai. Be sito pazymejimo visi issilaike C,CE,D,DE po 2008m vidurio negali vairuot minetu TP, net jei ir turi kategorija vairuotojo pazymejime. Issilaikiusiems iki 2008metu sis briedas netaikomas.
Nuo 2013 metų rugsėjo 10 dienos šią kvalifikaciją turės būti įgiję visi keleivių pervežimu užsiimantys vairuotojai, o nuo 2014 metų rugsėjo 10 dienos ir visi krovinių pervežimą atliekantys vairuotojai. Vairuotojams, įgijusiems teisę vairuoti sunkvežimius iki 2009 metų rugsėjo 10 dienos, o autobusus iki 2008 metų rugsėjo 10 dienos, užteks baigti periodinius kvalifikacijos kursus, na o mažiau patirties turintiems, t.y. šias teises įgijusiems po aukščiau nurodytų datų, reikia jau dabar turėti pradinę profesinė kvalifikaciją. Profesinę kvalifikaciją reikia atnaujinti (baigti periodinius kursus) kas 5 metus.Paskutinis taisė Robert; 2012.12.27, 13:30.
Comment
-
Lyg ir neradau tinkamesnės temos:
Košmariška statistika: Lietuva pirmauja Europoje pagal žuvusiųjų skaičių keliuose
Antradienį Europos Komisija paskelbė, kad 2012 m. žuvusiųjų Europos Sąjungos (ES) keliuose skaičius sumažėjo 9 proc. Vis dėlto europiečius džiuginanti statistika Lietuvai yra tarsi juodžiausias košmaras.
Skaičiai rodo, kad milijonui gyventojų Lietuvoje 2012 m. teko 100 avarijų aukų – pagal šį rodiklį mūsų šalis yra pirma visoje ES. Po Lietuvos rikiuojasi Rumunija ir kaimyninė Lenkija, kur milijonui gyventojų tenka atitinkamai 96 ir 93 aukos.
Lyginant su 2011 m., Lietuvoje žuvusiųjų skaičius padidėjo 2 proc., o pavyzdžiui, Lenkijoje - sumažėjo 15 proc. Kitų Baltijos šalių rodikliai yra tokie: Latvijoje milijonui gyventojų teko 86 (-2 proc.), o Estijoje – 65 žuvusieji keliuose (-14 proc.). ES šalių vidurkis pernai buvo 55 žuvusieji.
2012 m. ES šalių keliuose žuvo mažiausiai žmonių nuo tada, kai buvo pradėti rinkti tokie duomenys.
DELFI Jums tiekia kokybišką nemokamą turinį. Jūs atsidėkotumėte mums, jei dalintumėtės šiuo tekstu siųsdami jo nuorodą, o ne kopijuodami tekstą. http://projektai.delfi.lt/sauguseism...#ixzz2O5JDp6Lb
Comment
-
Įstatymų galima prikurti įvairių, tačiau kas kontroliuos? O prie praeitų metų nedžiuginančio rezultato manau svariai prisidėjo sumažėjusi policijos kontrolė eismo dalyvių atžvilgiu. Nors ir buvo rengiamos tikslinės akcijos, tačiau kažkokio reikšmingesnio efekto tai nedavė. Važinėjant gatvėmis, keliais tikrai nesijaučia pavojaus būti nubaustam. Na nebent kažkas iš registratoriaus nusiųstu vaizdelį į pačia policiją.
Comment
-
Parašė ratKą ten kontroliuoti? Neturi po avarijos įrašo - atsisveikini x periodui su teisėmis.
Viskas yra daug paprasčiau. Nereikia kurti kažkokių naujų teisės aktų, užkrauti kažkokių prievolių. Tereikia, kaip jau minėjau, sustiprinti dabartinių taisyklių laikymosi kontrolę. Kaip patirtis rodo, pernelyg atleistos vadžios prie gero nepriveda. Šiemetinė statistika dar labiau šokiruoja ir kolkas nesimato objektyvių priežasčių jai pakisti į gerąją pusę.
Comment
-
Parašė ratTaip skylė mano plane, privertus įsidėti kamerą reiktų dar išmokyti įskųsti kelių dibilus.
Didžiausia žūčių eismo įvykiuose priežastis yra didelis (viršytas) greitis. Vaizdo registratoriai prieš greičio viršijimą yra bejėgiai.
Comment
-
Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimąMane kažkaip ši statistika lengvai šokiravo. Turėjau įsivaizdavimą, kad Lietuvoje situacija gerėja. Pasirodo - atvirkščiai. Dar vienas "smagus" rodiklis, kuriuo pirmaujame Europoje. Ypač, kai visoje Europoje vyksta atvirkščias procesas. Įdomu, kokios to priežastys? Lyg ir daroma ne tiek ir mažai, darant Lietuvos kelius saugesniais. Bet matyt nepakankamai. Plius vairuotojams košės galvon neįkrėsi... Liūdna...
Bendras eismo įvykių ir sužeistųjų keliuose skaičius pernai buvo mažiausias nuo 1980 m. (senesnių duomenų Kelių direkcija nebepateikia). Tad nors bendra eismo saugumo situacija Europos kontekste ir nėra gera, vis dėlto sakyti, kad viskas eina blogyn būtų neteisinga.Got sun in my face, sleeping rough on the road
Comment
-
Vis vien neramina, kad situacija negerėja. Įvairios veiklos, siekiant sumažinti aukų skaičių keliuose, mastai drastiškai nepakito, bet rezultato tai nebeteikia. Juo labiau, kad mums, pastoviai esantiems bloguosiuose "topuose" ir turintiems gana aukštą bazę, nepavyksta pasiekti to rezultato, kokį pasiekia ženkliai mažesnę bazę turinčios šalys. Juk sumažinti žuvusiųjų skaičių nuo 40 iki 38 (milijonui gyventojų) yra gerokai sunkiau, nei sumažinti nuo 100 iki 95.
Comment
-
Manau taip yra todėl, kad pagrindinė problema yra nebe infrastruktūros ar transporto priemonių būklė, o eismo dalyvių elgesys. O jį pakeisti galima dvejopai - arba laukti kol tapsim moderniais europiečiais, suprantančiais taisyklių ir atsakingo elgesio svarbą savo pačių saugumui (o tai užtruks), arba imtis gana drastiškų priemonių prieš pažeidėjus bei nekvalifikuotus vairuotojus (kam neužteks politinės valios, nes teisę vairuoti daugybė žmonių priima kaip visiškai prigimtinę ir neatimamą).Got sun in my face, sleeping rough on the road
Comment
-
Ar yra kokia zuvusiuju statistika. Procentais, ar galvom, kiek del kokiu priezasciu zuvo... kiek pesciuju, dviratiniku, kiek vairuotoju, kiek keleiviu, kiek vaiku, kiek senjoru? na ir t.t... be statistikos kalbeti apie zuvusiuju mazinima kazkaip ne visai aisku nuo kurio galo reikia pradeti.
Cia kaip Nyderlandu gelezinkeliu megeju forume apie zuvusiju skaiciu sake, kad Nyderlanduose pagrindini procenta sudaro savizudziai, kuri lenda po ratais, soko nuo tiltu, vat ir gerink infrastruktura, automatika ir proceduras... kai statistika juodina visai kitoj vietoj.Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
Comment