Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kelių eismo taisyklės

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
    Dėl šviesoforų dubliavimo už sankryžos. Dubliuoti nereikės tada, kai pačios sankryžos bus normaliai sutvarkytos. Dabar gi nemažai sankryžų bent jau Vilniaus mieste įrengiamos taip, kad prieš pat STOP liniją sustojęs vairuotojas nežvairuodamas į visus šonus tikrai nepamatys, kokia šviesa jam šviečia, jei ne šviesoforas už sankryžos.
    Reikia sustoti taip, kad matytum šviesoforą prieš sankryžą. Juk kai yra perėja ne sankryžoje, tai nėra šviesoforo už perėjos Ir visi mato šviesoforą prieš perėją

    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
    Logiškai mąstantis vairuotojas su pėsčiųjų šviesoforu jo nesupainios- juk mažesnis apskritimas ir pėsčiojo siluetas (kas turėtų būti visur, bet ne visur yra).
    Optinio elemento dydis neapsprendžia šviesoforo paskirties. Ir pritariu sleader - juodas pėsčiojo siluetas ant trijų spalvų šviesoforo yra visiška nesąmonė, nes šviesoforas šviečia ryškiai ir dažnai silueto nesimato. Naujose šviesoforų taisyklėse nurodyta, kad pėsčiojo siluetai turi būti spalvoti juodame fone. Apskritai vilniečiai turbūt pamiršot kaip atrodo pėsčiųjų šviesoforai - dviejų spalvų, kaip yra normaliame pasaulyje ir daugelyje Lietuvos miestų. Pažeidžiant KET Vilniuje pėstiesiems įrengti trijų sekcijų šviesoforai.
    Paskutinis taisė dsanto; 2011.11.22, 16:57.

    Comment


      Parašė sleader Rodyti pranešimą
      Nežinau kur čia minima didžioji dalis laksto per tarpus tarp raudonų, tačiau iš mano pastebėjimų tai tokių nėra didžioji dalis. Aišku yra tokių vietų, kur pravažiuoja ir per draudžiamą signalą, tačiau tai dažniausiai būna sukant į kairę kai nėra papildomos sekcijos. Jei tarkim eilėje jau laukia 10-15 automobilių, o per vieną kartą spėja normaliai pravažiuoti 2-3, tai jau kaip ir nelabai norėdamas bandai lysti, nes prastovėjus 6 min perspektyva stovėti dar 2 minutes visai nežavi.
      Nors sovietinės KET ir draudžia sukti, jei nedega papildoma sekcija, visgi kai kurie suka - arba nemato, kad yra sekcija, arba specialiai suka. Naujose šviesoforų taisyklėse posūkiams reguliuoti numatyti trijų sekcijų šviesoforai su trim rodyklėm. Bus mažiau nematančių ir sukančių specialiai per draudžiamą signalą.

      Comment


        Parašė sleader Rodyti pranešimą
        ...Pėsčiojo siluetai, tokie kokie dabar priklijuoti prie trijų spalvų šviesoforų...
        Ir dar siluetai skirtingi... net gi vienoje sankryžoje.
        Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
        Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

        Comment


          Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
          šviesoforas už sankryžos. Logiškai mąstantis vairuotojas su pėsčiųjų šviesoforu jo nesupainios- juk mažesnis apskritimas ir pėsčiojo siluetas (kas turėtų būti visur, bet ne visur yra).
          Šviesoforai turi būti tokie, kad vairuotojų būtų atpažįstami vienu žvilgniu ir vienareikšmiškai. Vairuojant ne vieta "loginiam mąstymui" ir kitokiems rebusams.

          Parašė dsanto Rodyti pranešimą
          Nors sovietinės KET ir draudžia sukti, jei nedega papildoma sekcija, visgi kai kurie suka - arba nemato, kad yra sekcija, arba specialiai suka. Naujose šviesoforų taisyklėse posūkiams reguliuoti numatyti trijų sekcijų šviesoforai su trim rodyklėm. Bus mažiau nematančių ir sukančių specialiai per draudžiamą signalą.
          Išties, tų papildomų sekcijų kartais tikrai nesimato - pvz naktį lyjant prastai apšviestoje vietoje. Puiku, kad tokių šviesoforų bus atsisakyta.
          Paskutinis taisė c2h5oh; 2011.11.23, 16:47.

          Comment


            isvaziavo puse debilu i anglijas vat ir sumazejo avaringumas, o ne del ziedu ir saleliu, net stebina kai kai kurie esmes nemato

            Comment


              Parašė JlL Rodyti pranešimą
              isvaziavo puse debilu i anglijas vat ir sumazejo avaringumas, o ne del ziedu ir saleliu, net stebina kai kai kurie esmes nemato
              remiamasi ne Lietuvos patirtimi...

              Comment


                ...Užmiesčio ir miesto ženklų dydis skiriasi daugelyje pasaulio šalių, bet Lietuvoje kol kas neįsiklausoma į argumentus...
                Pvz. Rygoje (video 3:10-3:30), ženklas "rombas" mažesnis, nei įprasta.
                Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                Comment


                  Tiesiog negalvojama kaip didžiausios naudos pasiekti mažiausiomis sąnaudomis. Vietoje vieno dabar naudojamo būtu galima pagaminti bent porą mažesnių, o mieste tai jis duotu tokį patį efektą. Kartais ir atramos parenkamos nevykusiai, kai "miestinio" dydžio kelio ženklai pakabinami ant didžiausio diametro atramų.

                  Kitas dalykas, tai kam šiais laikais reikalingas toks kelio ženklas?

                  Suprasčiau jei jis nurodytų specializuotą radijo stotį, kuri skirta tik vairuotojams (taip kaip rašoma šio ženklo aprašyme: Nuolat teikiančios informaciją apie eismą radijo stoties bangų dažnis). Tačiau dabar Ukmergės g. įrengiant naują sankryžą netgi naujai pastatė tokį ženklą apie LR1 dažnį. Tai visiškai nenaudinga informacija. Kažin ar bent 0,5% pravažiuojančiųjų pasinaudoja šia informacija.

                  Dar vienas nesuprantamas ženklų statymo pavyzdys yra šis ženklas:

                  Kokiu tikslu tokie ženklai statomi tokiose vietose, kai degalinė jau ir taip yra matoma. Prasmę jie turi nebent keliuose, kuriuose norint pasiekti degalinę reikia išsukti išvažiavime arba pavažiuoti kiek į šoną, ten kur vizualiai jos nesimato. Dabar mieste dažniausiai važiuoji, pamatai degalinę, o tik kiek tolėliau jau ženklą informuojantį apie ją.

                  Comment


                    tai manau yra dėl to, kad ženklai yra visuotinai, globaliai suprantama kalba, nesvarbu kokiame pasaulio kampelyje esi. aišku, galima išskirti bendrus bruožus visom degalinėm, jos visos kažkuo panašios... tačiau kai viskas yra svetima (uzsienieciui), tuomet ir bendrus bruozus sunkiau isskirti is naujos jo akims aplinkos.. toks butu mano pasvarstymas

                    Comment


                      Parašė Martlarkis Rodyti pranešimą
                      Turiu klausimą: kodėl Latvijoje (ypač magistraliniuose keliuose) daug vairuotojų važiuoja ne juosta, o pusiau arba net visiškai išlindę į kelkraštį (video gerai matosi nuo 11:43)? Lietuvoje to nepastebėjau, gal čia dėl punktyrinės linijos?
                      ..... jei atkreipei dėmesį į tai kad visi visgi važiuoja juosta ir pasitraukia į kelkrašti tik tada kai iš paskos priartėja kita transporto priemonė arba pamato iš priekio kitą transporto priemonę norinčią lenkti. Tai lyg ir vairuotojų tarpusavio pagarbos supratimas - jei tu skubi, aš tau netrukdysiu, tu važiuok (tai galioja tik tuose kelio ruožuose kur kelkraštis asvaltuotas).
                      Tai labai jaučiasi ne vien Latvijoje bet ir Lietuvoje "Via Baltika" magistralės ruožia, ten kur daugiau užsienio transporto priemonių. Už sienos kur kas didesnė pagarba kitam vairuotojui, todėl ten nieko nestebina kad tave labai lengvai priima į juostą jei tik tu parodai posukio ženklą, ar mato kad tu priartėjai iš galo ir važiuoji už jį kurkas greičiau - Tau visada pasitrauks ir praleis (tai gal labiau atėjo į madą iš tolimų reisų užsienio vairuotojų, jie netgi labai tankiai pasitraukia ir parodo posukio ženklą kad gali lenkti, Latvijoje taip pat daro ir autobusų vairuotojai).
                      Tik Lietuvoje keliuose jokios pagarbos kitiems - ČIA AŠ VAŽIUOJU IR MAN NUSISPJAUTI KAS UŽ MANĘS AR PRIEŠ MANE. Todėl ir nenuostabu kad pas mus tiek daug avarijų ir ypač lenkiant koki ūkininką apžergusį visą kelią ....
                      Paskutinis taisė Vidma; 2011.11.27, 03:22.

                      Comment


                        Parašė Vidma Rodyti pranešimą
                        ...Tai lyg ir vairuotojų tarpusavio pagarbos supratimas - jei tu skubi, aš tau netrukdysiu...
                        Bet tas kuris užleidžia kelią turi suprasti kad tai yra eismo taisyklių pažeidimas ir jei nuskins kelkraštyje koki dviratininką (kuriam šis kelkraštis skirtas važiuoti), kalejimas jam garantuotas.
                        Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                        Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                        Comment


                          Parašė John

                          Dėl to iš principo tokių kelkraščių daryti nereiktų. O jei eismo intensyvumas yra didelis, turi būti daromas 2+2. Jokio dviračio čia išrasti nepavyks.
                          Pora kartų nubaus tokius "pasitraukėlius į kelkraštį", tai ir baigsis tokie žaidimai. O bent jau pusės eismo juostos pločio asfaltą (t.y. pusė kelkraščio) vertėtų daryti bent jau dėl tų pačių dviratininkų
                          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                          Marsrutai.lt tinklaraštis!
                          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                          Comment


                            Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                            Pora kartų nubaus tokius "pasitraukėlius į kelkraštį", tai ir baigsis tokie žaidimai. O bent jau pusės eismo juostos pločio asfaltą (t.y. pusė kelkraščio) vertėtų daryti bent jau dėl tų pačių dviratininkų
                            Čia ne žaidimai, o elementari vairavimo kultūra. Kelkraščiai reikalingi, kad per metus keli girti dviratininkai pravažiuotų juo? Dviratininkų iš vis neturėtų būti keliuose. Jeigu dviračių eismas pakankmai intensyvys, reikia tuomet dviračių taką nutiesti, kas yra daug pigiau nei platūs kelkraščiai.
                            Flickr

                            Comment


                              Parašė Lettered

                              Čia ne žaidimai, o elementari vairavimo kultūra. Kelkraščiai reikalingi, kad per metus keli girti dviratininkai pravažiuotų juo? Dviratininkų iš vis neturėtų būti keliuose. Jeigu dviračių eismas pakankmai intensyvys, reikia tuomet dviračių taką nutiesti, kas yra daug pigiau nei platūs kelkraščiai.
                              Kodėl girti? Manai, blaivūs dviratininkai už miesto ribų nevažinėja?
                              Dėl "dviračių išvis neturi būti keliuose". Tai jų ir nebus kelyje, kai bus pakankamai dviračių takų. O iki tol tikrai neverta drausti jiems važinėti keliais. Kol kas pagal KET dviratininkams draudžiama važiuoti tik automagistralėmis ir greitkeliais, bet tai atskira tema.
                              Provincijoje yra nemažai takų, vedančių į niekur, bet, pavyzdžiui, iš Vilniaus į Kauną saugiai niekaip nenuvažiuosi. "Saugus" kelias bus bemaž 50 km ilgesnis nei autostrada bei drieksis pelkėmis, žvėrių pramintais takeliais, žvyrkeliais ir tt. Ar tai normalu?
                              Taip, dabar Lietuvoje nėra populiarus dviračių sportas. Tačiau tai yra normalios infrastruktūros nebuvimo pasekmė, o ne priežastis
                              Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                              Marsrutai.lt tinklaraštis!
                              SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                              Comment


                                Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                Čia ne žaidimai, o elementari vairavimo kultūra...
                                Čia yra elementarios vairavimo kulturos nebuvimas, peržiurėk dar kartą mano video, pamatysi ir kulturą (6:12-6:15) ir veliau važiuojančius kelkraščių dviratininkus...
                                Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                                Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                                Comment


                                  Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                                  Čia yra elementarios vairavimo kultūros nebuvimas, peržiūrėk dar kartą mano video, pamatysi ir kultūrą (6:12-6:15) ir vėliau važiuojančius kelkraščių dviratininkus...
                                  ... išsišokusių rasit visur, bet kalba eina apie tas situacijas kurios nufilmuotos
                                  7:04-7:11, 7:46-7:48, 8:16-8:18, 9:02.
                                  O kad teigiami poelgiai (tiksliau tarpusavio supratimo elementai) užkrečia arba veikia matyti 8:18. Juk užtenka kad tave tik kelis kartus praleistų ar įleistų, kai pats atsidėkosi tuo pačiu ir dar tau bus užtai padėkota .....

                                  Comment


                                    Tarybiniais metais buvo gajus vairuotojų įprotis 'padėti' lenkiančiąjam rodant kairį posūkio signalą jei priekyje yra kliūtis, ir rodant dešinį, bei pasitraukiant dešiniau, jei kliūčių nėra.

                                    Comment


                                      Parašė Vidma Rodyti pranešimą
                                      ...Juk užtenka kad tave tik kelis kartus praleistų ar įleistų, kai pats atsidėkosi tuo pačiu ir dar tau bus užtai padėkota...
                                      Situacija ten visai kitokia, nei atrodo. Jei turečiau kamera pasukta atgal, pamatytum, kad niekas taves neprašo pasitraukti, o tiesiog reikalauja... praleisti esi priversta(-s), nes kaba ant uodegos su ilgom lempom... kultūros - nulis!
                                      Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                                      Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                                      Comment


                                        Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                                        Situacija ten visai kitokia, nei atrodo. Jei turečiau kamera pasukta atgal, pamatytum, kad niekas taves neprašo pasitraukti, o tiesiog reikalauja... praleisti esi priversta(-s), nes kaba ant uodegos su ilgom lempom... kultūros - nulis!
                                        o gal atvirkščiai .....
                                        jei kaba ant uodegos su ilgom lempom... , reikėtų susimastyti - kodėl kaba, nes jei važiuoji pagal savo spidometrą ir galvoji kad Tu darai viską teisingai ..... tai gali būti labai klaidinga. Lietuvoje neoficialiai beveik nenusižengdamas gali važiuoti +10 km/h
                                        greičiau, Latvijoje neoficialus greitis su kuriuo nelabai stabdis (policija taves nepastebės, jei daugiau nieko kito neiškrėsi) - +20 km/h (dėl to čia Lietuvoje kartais atrodo kad latviai negali atsidžiaugti lietuviškais keliais, todėl ir laksto), skirtumas tarp mašinų prie to paties spidometro parodymo gali siekti nuo 5 iki 15 km/h.
                                        Tad ir pagalvok ar jau tikrai taip nekaltai atrodai jei galvoji kad važiuodama pagal Tave pvz. 90 km/h niekam netrukdai (nes juk buna situacijų kai žmogus tikrai skuba taip galima sakyti - pagal taisykles). O jei ir pagal taisykles važiuodamas ir neduodamas kelio kad ir tam pačiam taip vadinamam kelių ereliui ar tik pats nesukuri tos avarinės situacijos, kurios jei pasitrauktum gal galėjo ir nebūti (aš ne už tuos nachališkumo atvejus [6:12-6:15] bet jei būtų buve ir čia pasitraukta, to tikrai ne būtum pamačiusi. tai vienas iš tų pvz.).
                                        Paskutinis taisė Vidma; 2011.11.28, 22:57.

                                        Comment


                                          Parašė dyko Rodyti pranešimą
                                          Tarybiniais metais buvo gajus vairuotojų įprotis 'padėti' lenkiančiąjam rodant kairį posūkio signalą jei priekyje yra kliūtis, ir rodant dešinį, bei pasitraukiant dešiniau, jei kliūčių nėra.
                                          ......... tai ne tarybinių metų mada, tai visur tolimųjų reisų ("furų" bei autobusų) vairuotojai parodo savo taktiškumą kito atžvilgiu ir padeda aplenkti jo "furą" už kurios nieko nesimato (o jei dar jos kelios važiuoja), o ypač jaunesniam vairuotojui (ne amžiumi) kartais net ir nejauku buna lenkti - tuo atveju jam tai didžiulė pagalba. Kartais ta pačią taktiką naudoja ir vairuotojai, kurie nemėgsta kad jam kas nors sėdėtų iš galo ir "žlibintų" į akis, todėl posukio žibinto pagalba parodo kad jį aplenktų.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X