Parašė Romas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kelių eismo taisyklės
Collapse
X
-
Santariškės
Kažkas pasistatė mašiną autobuso stotelėje
Kai užblokuoja ratus, randi bent lapelį prilipintą prie lango. O čia telieka klausinėti aplinkinių, kur dingo mašina
Įdomu, kaip ketinama spręsti parkavimo problemą, jei visas miesto ligonines kada nors sukels į Santariškes ir į Lazdynus.
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąSantariškės
Kažkas pasistatė mašiną autobuso stotelėje
Kai užblokuoja ratus, randi bent lapelį prilipintą prie lango. O čia telieka klausinėti aplinkinių, kur dingo mašina
Įdomu, kaip ketinama spręsti parkavimo problemą, jei visas miesto ligonines kada nors sukels į Santariškes ir į Lazdynus.
Pastatys daugiaauksti parkinga. Gal. Bet gatve jau ir dabar reiketu atlaisvinti nuo stovinciu masinu.
Logiskiausias sprendimas butu suteikti prioriteta visuomeniniam transportui, o parkavima apmokestinti rimta sumele.
Cia kaip ir centre - nera vietos, kad visi norintys galetu parkuotis.
Ir viskas tik del to, kad kazkam zeme grazino, kazkas kotedzus statosi. O juk pries 10 metu ten laukai buvo. Dabar net neaisku, kaip i ten turetu sutalpinti planuojamas perkelti klinikas, Vilniaus universiteto medicinos fakulteta. Tai kur dar parkingui vietos surasti?
Comment
-
Parašė Mjso Rodyti pranešimąTos pacios nuomones ir as. Deja, kaip bebutu gaila, bet ne visiem yra lemta gerai vairuoti.
Zinom tokius talentus, kurie meistiriskai nardo transporto sraute is 1 i 4 ar atvirksciai. Taciau vis deleto tai nachalai ir chuliganai, o ne talentai.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTalentas...
Zinom tokius talentus, kurie meistiriskai nardo transporto sraute is 1 i 4 ar atvirksciai. Taciau vis deleto tai nachalai ir chuliganai, o ne talentai.
Comment
-
„Sostinė“ 2008-08-20
Aurelija JONUŠAITĖ
Kelio ženklai – tiktai dėl akių
Kelių ženklai vilniečiams – nė motais. Tuo galima įsitikinti vos kelias minutes spūsčių metu pastovėjus Kalvarijų gatvės ir Konstitucijos prospekto sankryžoje. Lyg nematomas šioje sankryžoje tampa kelio ženklas, draudžiantis darbo dienomis nuo 16 iki 19 valandos sukti iš Kalvarijų gatvės į Konstitucijos prospektą.
Vien per dešimt minučių „Sostinė“ vakar suskaičiavo aštuonis vairuotojus, kurie „nematė“ į kairę draudžiančio sukti kelio ženklo. Todėl užsidegus žaliam šviesoforo signalui per sankryžą pravažiavo vos keli kairiąja juosta važiuojantys automobiliai. Taip judrioje gatvėje greitai susidarė didelės automobilių spūstys. Ir taip kiekvieną darbo dieną.
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimą
Prisiminiau dar viena keista zenkla. Isvaziuojant is Lentvario Fabriko gatves, sukant i kaire i Galves gatve yra rodykle kairen su uzrasu "Centras" baltame fone. Pala pala, tai reiskia, kad pasukus kairen yra miesto teritorija ir leistinas greitis 50? Na nepasiduoda jokiai logikai toks zenklinimas.Paskutinis taisė Ginthus; 2008.08.20, 08:08.
Comment
-
Parašė spirit Rodyti pranešimąTą perėją reik išvis naikint. Tegul žmonės pajudina subines ir eina per žiedą.
Comment
-
Parašė Bakennon Rodyti pranešimąNegyveni prie tos perėjos, tai ir palaikyk savo nuomonę sau.. Aš, kaip netoliese gyvenantis, manau, kad ji reikalinga, nes sutaupo laiką... O laikas šiais laikas lb svarbus...
Comment
-
Parašė spirit Rodyti pranešimąo kiek tu laiko sutaupai laukdamas kol galėsi pereit? o gal leki kaip kamikadzė nesidairydamas?
Tos perėjos ten reikia. Arčiau, toliau, bet reikia, o iki žiedo perėjų yra per toli - faktas. O jei kalbam apie subinių judinimą, tada ir automobilininkams tas pats galioja - galit judint tas kūno vietas ir važiuoti kitais maršrutais.N N N
Comment
-
Parašė nerius Rodyti pranešimącia kaip suprantu, jei galetumet, tai visas pesciuju perejas panaikintumet, kad su masina vaziuojant ir kebabus valgant niekas ant kelio nesimaisytu - sugalvoja, matai, savizudziai per pesciuju pereja eit. kazi kas maziau subines judina ar tie kur masinoj sedi, ar tie kurie pestute vaiksto?
Dėl šitos dar nieko nesakau, bet tarkim Šeškinėj perėja per Ukmergės gatvę tai išvis... Už 50 metrų stovi viadukas bet tai ne - būtinai turi būti perėja. Gatvė judri, greičiai ten sąlyginai nemaži (60-70 km/h), plius dar nuokalnė. Vat ir spėk ar atspėsi, pamatysi tu laiku vakare tamsiai apsirengusį pėstininką ar nepamatysi.Got sun in my face, sleeping rough on the road
Comment
-
Parašė LBP Rodyti pranešimąTiek, kol tokie vairuotojai kaip tu teikiasi įvykdyti pareigą - praleisti pėstįjį, norintį pereiti gatvę vietoje, kuri tam ir skirta.
Tos perėjos ten reikia. Arčiau, toliau, bet reikia, o iki žiedo perėjų yra per toli - faktas. O jei kalbam apie subinių judinimą, tada ir automobilininkams tas pats galioja - galit judint tas kūno vietas ir važiuoti kitais maršrutais.
Comment
-
Tu kaip vairuotojas turi pareigą sustoti ir praleisti per perėją einantį pėstįjį. Aišku, pėstysis, savo ruožtu, turi laukti tinkamos progos gatvę pereiti, o ne pulti stačia galva po ratais. Be to, jam draudžiama per gatvę eiti pats žinai kokiose vietose.
Nerūkau nieko.Paskutinis taisė LBP; 2008.11.21, 13:48.N N N
Comment
-
Parašė LBP Rodyti pranešimąTu kaip vairuotojas turi pareigą sustoti ir praleisti per perėją einantį pėstįjį. Aišku, pėstysis, savo ruožtu, turi laukti tinkamos progos gatvę pereiti, o ne pulti stačia galva po ratais. Be to, jam draudžiama per gatvę eiti pats žinai kokiose vietose.
Nerūkau nieko.
Comment
-
Parašė Petrozilijus Cvakelmanas Rodyti pranešimąPagrindinėse gatvėse tai joa. Aišku, visų nepanaikinsi, bet palikt reikia tada reguliuojamas.
Dėl šitos dar nieko nesakau, bet tarkim Šeškinėj perėja per Ukmergės gatvę tai išvis... Už 50 metrų stovi viadukas bet tai ne - būtinai turi būti perėja. Gatvė judri, greičiai ten sąlyginai nemaži (60-70 km/h), plius dar nuokalnė. Vat ir spėk ar atspėsi, pamatysi tu laiku vakare tamsiai apsirengusį pėstininką ar nepamatysi.
Comment
-
Parašė spirit Rodyti pranešimąo kiek tu laiko sutaupai laukdamas kol galėsi pereit? o gal leki kaip kamikadzė nesidairydamas?
Parašė spirit Rodyti pranešimąjei šalia nebūtų žiedo perėjų, tai viskas gal ir būtų ok. Plius, ta vieta yra labai judri ir ne kiekvienas gali pastebėti pėsčiąjį. Aš jau nekalbu apie tuos, kurie dar turi per mažai patirties, "čiainikus". Taip sakau todėl kad aš esu už saugumą kelyje ir niekas mano nuomonės apie tą perėją nepakeis.
Parašė Sula Rodyti pranešimąTai kad nei vienoje nei kitoje pusėje nėra gyvenamųjų namų
Parašė Petrozilijus Cvakelmanas Rodyti pranešimąPagrindinėse gatvėse tai joa. Aišku, visų nepanaikinsi, bet palikt reikia tada reguliuojamas.
Dėl šitos dar nieko nesakau, bet tarkim Šeškinėj perėja per Ukmergės gatvę tai išvis... Už 50 metrų stovi viadukas bet tai ne - būtinai turi būti perėja. Gatvė judri, greičiai ten sąlyginai nemaži (60-70 km/h), plius dar nuokalnė. Vat ir spėk ar atspėsi, pamatysi tu laiku vakare tamsiai apsirengusį pėstininką ar nepamatysi.
Parašė spirit Rodyti pranešimąKą rūkai? Kokiais dar kitais maršrutais? Aš, kaip vairuotojas, neprivalau sustot prie kiekvieno pėsčiojo kad jį praleisčiau. Na o kad tau paeit 10 metrų iki žiedo yra sunku tai jau ne mano problemos. Tuo labiau, kad ja nesinaudoja tiek daug žmonių kad būtų galima kalbėt apie jos naudingumą.
Comment
-
Parašė dainiauskas Rodyti pranešimąTuri praleist stovincius prie pesciuju perejos, o ne tada kai jau isbega i gatve nu tada sustos
Comment
-
Parašė Bakennon Rodyti pranešimąGalbūt sumažinti greitį, nesikalbėti telefonu arba bent jau nespoksoti į šalia stovinčios moteriškės užpakalį...
Reikia pasistengti pamatyti moteriškę demonstruojančią savo iškilumus ant važiuojančios mašinos kapoto
Comment
Comment