Parašė Vilnietizz
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kelių eismo taisyklės
Collapse
X
-
Paskutinis taisė dsanto; 2011.04.01, 21:16.
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąPanaši situacija yra ir prie Spaudos rūmų. Iš Justiniškių gatvės galima sukti tik į kairę arba į dešinę (į Laisvės pr.), o kelio tiesiai tiesiog nėra. Posūkiai į kairę ir į dešinę reguliuojami atskiromis sekcijomis (rodyklėmis), kurios užsidega laikas nuo laiko pagal užduotą programą. Tuo tarp tarp šių sekcijų esanti tradicinė "triakė" sekcija nuolat dega raudona šviesa. Įdomu, bėl ko čia? Kaip priminimas, kad kelio tiesiai nėra?
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąBuvo toks atvejis, kai susidūrė 2 automobiliai - vienas sukdamas iš Justiniškių g. į dešinę, degant raudonam signalui ir žaliai rodyklei, kitas - važiuodamas Laisvės pr. nuo Karoliniškių ir šioje sankryžoje apsisukdamas, degant žaliam signalui ir žaliai rodyklei. Pastarasis buvo teisus, nes pirmajam degė raudonas šviesoforo signalas (nors ir su žalia rodykle).
O jei sukančiajam iš Laisvės prospekto būtų degusi raudona su papildoma sekcija į kairę? Tokia situacija susidaro sukant į kairę iš Justiniškių į Viršilų g.
Comment
-
"Verslo Žinios" dar paminėjo kitą faktą, kurio nematau ve.lt šaltinyje.:
"...Eligijus Masiulis, visuomenei skelbiantis ir gerą žinią – galbūt pavyks, laikantis saugumo reikalavimų, padidinti greitį magistralėse Kaunas – Klaipėda ir Vilnius – Panevėžys."
Šaltinis: http://vz.lt/4/straipsnis/2011/04/07...troles_ir_did2
Hmmm.... 140 gal? Įdomu su kokiomis investicijomis pasiektų greičio didinimą.
Comment
-
Parašė Xmaster Rodyti pranešimą"Verslo Žinios" dar paminėjo kitą faktą, kurio nematau ve.lt šaltinyje.:
"...Eligijus Masiulis, visuomenei skelbiantis ir gerą žinią – galbūt pavyks, laikantis saugumo reikalavimų, padidinti greitį magistralėse Kaunas – Klaipėda ir Vilnius – Panevėžys."
Šaltinis: http://vz.lt/4/straipsnis/2011/04/07...troles_ir_did2
Hmmm.... 140 gal? Įdomu su kokiomis investicijomis pasiektų greičio didinimą.
Comment
-
Parašė Xmaster Rodyti pranešimą"Verslo Žinios" dar paminėjo kitą faktą, kurio nematau ve.lt šaltinyje.:
"...Eligijus Masiulis, visuomenei skelbiantis ir gerą žinią – galbūt pavyks, laikantis saugumo reikalavimų, padidinti greitį magistralėse Kaunas – Klaipėda ir Vilnius – Panevėžys."
Šaltinis: http://vz.lt/4/straipsnis/2011/04/07...troles_ir_did2
Hmmm.... 140 gal? Įdomu su kokiomis investicijomis pasiektų greičio didinimą.
Comment
-
Parašė Kepas Rodyti pranešimąGalbūt ministras kalba apie atskirų ruožų (greitis mažesnis negu 130 km/h) greičio padidinimą?Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Parašė Kepas Rodyti pranešimąGalbūt ministras kalba apie atskirų ruožų (greitis mažesnis negu 130 km/h) greičio padidinimą?
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąTik kokiuose ten ruožuose jį dar galima padidinti. Bent jau A2 automagistralėje yra ribojamas greitis ties sankryžomis-apsisukimais. Tačiau tose vietose nepertvarkius sankryžų į dviejų lygių, atšaukti ribojimus būtų rizikinga. Man pačiam teko atsidurti avarinėje situacijoje ties vienu iš jų ir jei toje situacijoje, kai iš greitėjimo juostos kažkoks kledaras "iššoko" iškart į antrą juostą, būčiau važiavęs 130 km/h greičiu, manau be pasėkmių tai nebūtų pasibaigę.
Be to, mūsų automagistralėse per trumpos greitėjimo / lėtėjimo eismo juostos, tad vairuotojai priversti greitį didinti / mažinti važiavimui skirtose eismo juostose.
Deja deja, teko su vienu eismo specialistu kalbėti apie naujos Automagistralės Kaunas(Mauručiai) - Marijampolė projektą. Klaidingai apskaičiuoti įvažiavimų / nuvažiavimų į viadukus spinduliai ir t.t.
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąTik kokiuose ten ruožuose jį dar galima padidinti. Bent jau A2 automagistralėje yra ribojamas greitis ties sankryžomis-apsisukimais. Tačiau tose vietose nepertvarkius sankryžų į dviejų lygių, atšaukti ribojimus būtų rizikinga. Man pačiam teko atsidurti avarinėje situacijoje ties vienu iš jų ir jei toje situacijoje, kai iš greitėjimo juostos kažkoks kledaras "iššoko" iškart į antrą juostą, būčiau važiavęs 130 km/h greičiu, manau be pasėkmių tai nebūtų pasibaigę.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąHm.. negi kažkam 130 km/h yra nepakankamas greitis?
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąJokio greičio pojūčio važiuojant, 140km/h laisvai galima.
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąNorint pajusti greičio pojūtį, tai 140 km/h tikrai neužteks. Nors realiai tarkim kokie 200 km/h sudaro įspūdi tik pirmam kartui, ilgiau ar dažniau važiuojant tokiu greičiu, lieka tik didelė įtampa ir didelės kuro sąnaudos. O tarkim padidinus greitį, pagrindinis srautas kažin ar pagreitės, nes virš 130 km/h kuro sunaudojama neproporcingai daugiau, nei išlošiama laiko (bent jau daugumoje automobilių). Toje pačioje Vokietijoje, didelė dalis nevažiuoja greičiau nei 130.
http://energy-ecology.blogspot.com/2...best-fuel.html
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąNorint pajusti greičio pojūtį, tai 140 km/h tikrai neužteks. Nors realiai tarkim kokie 200 km/h sudaro įspūdi tik pirmam kartui, ilgiau ar dažniau važiuojant tokiu greičiu, lieka tik didelė įtampa ir didelės kuro sąnaudos.
Comment
-
Kuris automobilis turi pirmumą pravažiuoti sankryžą, raudonas ar melynas?
KET sako:
197. Lygiareikšmių kelių sankryžoje vairuotojas privalo duoti kelią iš dešinės artėjančioms transporto priemonėms.Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Parašė JohnJei sankryža lygiavertė, tai pirmenybę turi mėlynas.
Nors man tokių sankryžų matyti lyg ir neteko. Paprastai tokiu atveju viena iš gatvių būtų nurodyta pagrindinė.
... o reikejo sustoti man, bent jau pagal KET.Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Su lygiareikšmėmis sankryžomis ir praleidimu iš dešinės pas mus yra didelių problemų. Vadinamoji dešinės rankos taisyklė veikia nebent gyvenamosiose zonose, kiemuose ir kitose uždarose teritorijose.
Jeigu didelė dalis visų sankryžų būtų lygiareikšmės, tada jų papildomai ženklinti kaip ir nebūtų didelės būtinybės, tačiau šiuo atveju ši sankryža turėtu būti (nežinau ar privaloma pagal LST, bet bent saugaus eismo požiūriu) ženklinama įspėjamuoju kelio ženklu Nr. 107 "Sankryža". Dėja, tačiau nepamenu ar Lietuvoje esu matęs taip pažymėtą sankryžą.
Kitas dalykas, kad didelėje dalyje nereguliuojamų sankryžų gyvenvietėse nėra sukabinta kelio ženklų Nr. 201 "Pagrindinis kelias", nors tokie ženklai turėtu būti ties kiekviena sankryža, kurios šalutiniame kelyje pastatytas ženklas Nr. 203 "Duoti kelią".
Taigi aptariamoje situacijoje gali būti tiesiog kažkur "pradingęs" kelio ženklas Duoti kelią iš šalutinio kelio. Kadangi pas mus dėl ženklų trūkumo vairuotojai nematydami ženklo "Duoti kelia" de facto mano esantys pagrindiniame kelyje, tai niekada nieks nepraleidžia automobilio atvažiavusio iš dešinės. Atvažiuojant visiškai nėra aišku kokia tai sankryža ir viskas paliekama vairuotojams patiems nuspręsti kaip kam važiuoti.
Comment
Comment