Parašė John
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kelių eismo taisyklės
Collapse
X
-
You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.
-
Parašė JohnBeje, prie to paties. Kiek ir kur Lietuvoje yra "greitkelių" (expressway)? Pats tą mėlyną ženklą esu matęs tik kažkur tarp Vilniaus ir Kauno A1. Kaip suprantu, tai vienintelė keliolikos (ar kelaisdešimties?) km atkarpa, nes jokiame kitame 2+2 kelyje Lietuvoje tokio ženklo nemačiau. Labai keista, nes bent Miunchene tokį ženklą mačiau netgi vidinio ring-road'o atkarpoje, kuris eina kone pro centinę miesto dalį ir iš esmės niekuo nesiskiria nuo kai kurių Geležinio Vilko g. atkarpų ir net neprilygsta Vilniaus Pietiniam aplinkkeliui.
Atrodo, kad Lietuvoje įsivyravusi kažkokia patologiška baimė 2+2 keliams suteikti greitkelio/AM statusą, nors tam jokių logiškų priežasčių kaip ir nėra.
Comment
-
Parašė JohnDėl Geležinio Vilko tiek jau to. Nors tai būtų galima pasiekti įgyvendinus keletą saugumo priemonių: įrengus tvoras ir lėtėjimo/greitėjimo juostas, kur jų nėra, įrengi požemines pėsčiųjų perėjas ar, geriau, tiltelius. Kas trukdo Pietiniam Aplinkkeliui suteikti tokį ženkliuką kad ir iki pat Gariūnų? ar bent jau iki žiedo? Būsimam Vakariniam Aplinkkeliui (kažkodėl jau dabar beveik "žinau", kad to nebus ). Kodėl to negalėjo būti A12 atkarpoje nuo Šiaulių iki Bubių? Ir ypač naujoje A13 atkarpoje tarp Palangos ir Klaipėdos? Pastarajam keliui būtų galima laisvai suteikti automagistralės statusą kad ir šiandien. Jokių techninių kliūčių tam nekiltų.
Užmesk akį į video iš Miuncheno (dešinėje nuo 3s.).
Youtube video
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąTose smulkmenose ir esmė. 80 dabartinei Geležinio vilko gatvei su trumpomis skiriamosiomis juostomis, prasta kelio danga, apsisukimais yra netgi per daug sakyčiau. Manau kur kas svarbiau, kad apskritai būtų tokių gatvių kaip Pietinis aplinkkelis, Pietinis senamiesčio aplinkkelis, dabar Vakarinis tiesiamas. O greitis 80 ar 100 nėra didelio skirtumo. Dėl užmieščio kelių, kaip ir minėjau, turbūt dar nepasiruošę esam didesniam greičiui, ypač kai ir taip Europoje pirmaujam pagal žuvusius keliuose.
Kas dėl žuvusių keliuose, tai beveik pusė mirtinų avarijų padaro neblaivūs už vairo, o tokiems kelio ženklai nėra kliūtis. Dar nemaža dalis avarijų nutinka dėl automobilio techninės būklės — vairuotojas leistino greičio neviršijo, tačiau padangos be protektorių, todėl nespėjo sustabdyti arba sumėtė
Kažin, ar Vakarų Europoje yra tiesiami dviračių takai lygiagrečiai autostardoms ir greitkeliams, atskiriant juos apsaugine tvorele? Kasmet Lietuvoje žūsta keli dviratininkai, važiuojantys kelkraščiais. Apie sužeistuosius spauda tikriausiai nesivargina rašyti...I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąNepasakyčiau, kad GV gatvės danga labai jau prasta, yra dar prastesnės dangos pagrindinių gatvių (nebent ta vieta ties sankryža su Žalgirio gatve). Tačiau greitėjimo/lėtėjimo juostos arba apsisukimai tikrai trumpoki... Pvz įsukant iš J. Kazlausko g. į GV gatvę jokios greitėjimo juostos nėra. Nėra ir lėtėjimo juostos sukantiems iš GV į Kazlausko gatvę
Kas dėl žuvusių keliuose, tai beveik pusė mirtinų avarijų padaro neblaivūs už vairo, o tokiems kelio ženklai nėra kliūtis. Dar nemaža dalis avarijų nutinka dėl automobilio techninės būklės — vairuotojas leistino greičio neviršijo, tačiau padangos be protektorių, todėl nespėjo sustabdyti arba sumėtė
Kažin, ar Vakarų Europoje yra tiesiami dviračių takai lygiagrečiai autostardoms ir greitkeliams, atskiriant juos apsaugine tvorele? Kasmet Lietuvoje žūsta keli dviratininkai, važiuojantys kelkraščiais. Apie sužeistuosius spauda tikriausiai nesivargina rašyti...
O danga Geležinio vilko gatvės tikrai prasta, krato kaip reikalas visą laiką. Iš pagrindinių senesnių gatvių Vilniuje tik Ukmergės g. kelio danga yra gera.
Comment
-
Parašė dariuks Rodyti pranešimąTurbut mašinos pas jum sportinės, kad taip krato
Neseniai su tėvo "Žiguliuku" pravažiavau visą Vilnių, nuo įvažiavimo iš Ukmergės iki Aerouosto. Tik keliose vietose jautėsi asfalto "bangavimas". Kelio dangai duočiau 4 balus iš 5.
Bet pagalvojau, kad tame maršrute išties neblogos gatvės. Ypač Ukmergės g.
Comment
-
Parašė Mantoske Rodyti pranešimąŠiaip ir pirmo pagalvojimo, labai juokingas postas. Taip nuoširdžiai prajuokino.
Bet pagalvojau, kad tame maršrute išties neblogos gatvės. Ypač Ukmergės g.
Comment
-
Manau, jog tos kameros yra Šengeno informacinės sistemos dalis. Duomenim gaut, kuriais po to galima būtų keistis ir užtikrint saugumą. Tokių esu matęs ir Suomijoj, Švedijoj. Bet čia tik spėjimas.Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)
Comment
-
Parašė LinS Rodyti pranešimą150 tenka dažnai važiuoti į Pasvalį. Rekonstravus tikrai pagerėjo situacija. Prieš tai kai kurios atkarpos tikrai prastos buvo. Kuo dar geras tas kelias tai praktiškai nebūna policijos jame na tik prieš Šiaulius kartas nuo karto stoviPaskutinis taisė copper; 2010.05.10, 19:25.
Comment
-
Parašė copper Rodyti pranešimąSiulyčiau atsargiau vertinti dėl policijos buvimo jame, kadangi šiame kelio ruože budi juodas (ne tarnybinėmis spalvomis dažytas) juodas passat'as, kurį aplenkus po kiek laiko gali išvysti su mirksinčiais (po grotelėmis esančiais) švyturėliais
Comment
-
pasikeitė horizontalusis ženklinimas birštono g. ir karaliaus mindaugo pr. sankryžoje kaune. į dešinę galima sukti 2 juostomis.
dabar pirma juosta pasukus iš birštono g. į dešinę (link aleksoto tilto), atsiduri siaurėjančioje ir pasibaigiančioje juostoje.
kvailiau nesugalvosi.
yra aiškus ket reikalavimas laikytis kraštinės dešinės juostos. naujas ženklinimas tuos besilaikančius pastato į kvailą padėtį...
Comment
-
Parašė nepolitikas Rodyti pranešimąpasikeitė horizontalusis ženklinimas birštono g. ir karaliaus mindaugo pr. sankryžoje kaune. į dešinę galima sukti 2 juostomis.
dabar pirma juosta pasukus iš birštono g. į dešinę (link aleksoto tilto), atsiduri siaurėjančioje ir pasibaigiančioje juostoje.
kvailiau nesugalvosi.
yra aiškus ket reikalavimas laikytis kraštinės dešinės juostos. naujas ženklinimas tuos besilaikančius pastato į kvailą padėtį...
http://kauno.diena.lt/naujienos/mies...u-i-dvi-280061
Manau sprendimas teisingas, nes nuo KM (nuo Akropolio) puses srautas didesnis nei sukantis is Birstono gatves. Tad laisvesnis judejimas paliktas didesniam srautui.
Comment
-
tas paaiškinimas sukantiems į dešinę iš birštono g. kaip kompresas "nabašnikui".
jau dabar matosi, kad avaringumas toje vietoje padidėjo, beveik kasdien matau ten baksteltas mašinėles. ir pats vos neįkliuvau, reikėjo staigiai stabdyti, nes netikėtai baigėsi juosta
beje tą pakeitimą straipsnyje pakomentavau, kaip teisingą: "dabar bus, kaip reikia"
praktika parodė, kad klydau...Paskutinis taisė nepolitikas; 2010.06.09, 16:11.
Comment
-
Parašė nepolitikas Rodyti pranešimątas paaiškinimas sukantiems į dešinę iš birštono g. kaip kompresas "nabašnikui".
jau dabar matosi, kad avaringumas toje vietoje padidėjo, beveik kasdien matau ten baksteltas mašinėles. ir pats vos neįkliuvau, reikėjo staigiai stabdyti, nes netikėtai baigėsi juosta
beje tą pakeitimą straipsnyje pakomentavau, kaip teisingą: "dabar bus, kaip reikia"
praktika parodė, kad klydau...
Comment
-
Man nauja tvarka geresne. Dabar is KM kevirtos juostos galima be problemu vaziuoti iki Aleksoto tilto. Taip pat daznai vaziuoju is Bistono i desine link tilto, jokiu problemu iki Zamenhofo surasti vieta persirikiavimui i antra.Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
gal kas gali paaiškinti, kodėl aš tvarkingai pasukęs dešine kraštine juosta į dešinę, turiu ieškoti galimybės persirikiuoti? juk tas juostigalis nėra greitėjimo juosta. (be to kai kas jaučiasi teisus, nes tampa įsukusiam II juosta kliūtimi iš dešinės)
ir kas čia per keistenybė, kad gatvėje turi atsirasti nepilnavertis juostos gabaliukas arba iš vienos arba iš kitos pusės?
kaune yra puiki įstaiga "kelių institutas", kuris tokius galvosūkius gliaudo, kaip saulėgrąžas. kažkodėl manau, kad savivaldybė su jais šito klausimo nesvarstė
Comment
-
Parašė nepolitikas Rodyti pranešimągal kas gali paaiškinti, kodėl aš tvarkingai pasukęs dešine kraštine juosta į dešinę, turiu ieškoti galimybės persirikiuoti?...
(C) Google.mapsEstijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
Comment