Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kelių eismo taisyklės

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

    dar kartą pasikartosiu, reikia žiūrėti ar yra pirmumo ženklas, o ne į kažkokius pločius ar pan. nesąmones.
    Pirmumo ženklas pagrindiniame kelyje?

    Comment


      Parašė Sula Rodyti pranešimą

      Pirmumo ženklas pagrindiniame kelyje?
      pirmumo ženklas visuose aplinkiniuose keliuose, nes pas mus neretai pagrindiniame kelyje pirmumo ženklų nebūna.

      Comment


        Parašė dsanto Rodyti pranešimą

        O jei didesniu?
        Gal galite pavyzdį atkarpos kur greitis leidžiamas greitesnis ir apribojimo vietos pabaiga yra neakivaizdi?

        Comment


          Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

          klausi kas blogai jeigu nesiorientuoji kokie apribojimai tau galioja?

          čia kaip vidutinis Kauno vairuotojas, pamatęs radaro ženklą, sulėtina iki 40 leisdamasis nuo kalno, pažymėto ženklu 60
          Klausiu kuo eismo saugumas nukentės jeigu dar vieną atstumą tarp sankryžų nuvažiuosi mažesniu nei leistina greičiu.
          O tiems kas jaučia sunkumų su orentacija tai reiktų susimąstyti ar jie iš vis gali dalyvauti viešajame eisme?

          Comment


            Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą

            Klausiu kuo eismo saugumas nukentės jeigu dar vieną atstumą tarp sankryžų nuvažiuosi mažesniu nei leistina greičiu.
            Esmė yra apribojimų taikymui visiems taip pat. Ar būtų gerai, jeigu tau atimtų teises už lenkimą, nors nepravažiavai ženklo 325, o linijos yra punktyrai? Bet policininkas tą ženklą pravažiavo, nes važiavo kitu maršrutu negu tu. Arba nutemptų tavo mašiną, nors niekur tavo kelyje nebuvo ženklo 332? O gal nufotkintų trikojis, nes sankryžoje įsukai į gatvę su apribojimu 40, kuris niekur nebuvo pažymėtas?

            Comment


              Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

              Esmė yra apribojimų taikymui visiems taip pat. Ar būtų gerai, jeigu tau atimtų teises už lenkimą, nors nepravažiavai ženklo 325, o linijos yra punktyrai? Bet policininkas tą ženklą pravažiavo, nes važiavo kitu maršrutu negu tu. Arba nutemptų tavo mašiną, nors niekur tavo kelyje nebuvo ženklo 332? O gal nufotkintų trikojis, nes sankryžoje įsukai į gatvę su apribojimu 40, kuris niekur nebuvo pažymėtas?
              Tai naujai siūlomas pakeitimas toks ir yra. O aš manau, kad senoji tvarka, kai ženklai turėjo būti po kiekvienos sankryžos, nes kitaip jų galiojimas baigdavosi ir buvo gera. Tik kai kurie pradėjo aiškinti, kad nesiorentuoja kur yra sankryža, o kur tiesiog išvažiavimas.

              Comment


                Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą

                Tai naujai siūlomas pakeitimas toks ir yra. O aš manau, kad senoji tvarka, kai ženklai turėjo būti po kiekvienos sankryžos, nes kitaip jų galiojimas baigdavosi ir buvo gera. Tik kai kurie pradėjo aiškinti, kad nesiorentuoja kur yra sankryža, o kur tiesiog išvažiavimas.
                Va būtent, jog naujas pakeitimas ir padaro tokią nesąmonę. Senoji tvarka yra pritaikyta mūsų kelių ženklinimui, nes ne visos kryptys turi pirmumo ženklus sankryžoje. Šalutiniai turi visada, pagrindiniai - ne visada.

                Comment


                  Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą

                  Gal galite pavyzdį atkarpos kur greitis leidžiamas greitesnis ir apribojimo vietos pabaiga yra neakivaizdi?
                  Uždavėt retorinį klausimą dėl mažesnio greičio. Retoriškai paklausiau, o kaip būtų dėl didesnio. Jei jau klausiat, tai klausimas turi apimti abu variantus.

                  Comment


                    Parašė dsanto Rodyti pranešimą

                    Uždavėt retorinį klausimą dėl mažesnio greičio. Retoriškai paklausiau, o kaip būtų dėl didesnio. Jei jau klausiat, tai klausimas turi apimti abu variantus.
                    Neuždaviau retorinio klausimo. Tiesiog nesu sutikęs atkarpos kur ribojimo ženklai leistų didesnį greitį ir tokių ženklų galiojimo pabaiga keltų abejones. Todėl ir klausiu ar tokią matėte? Ten kur yra sumažintas greitis ribojimo ženklais įvažiavimo keliukų pasitaiko apie kuriuos ir buvo diskutuota, kur padidintas nesu matęs. Todėl ir klausiu pavyzdžio. Taigi tokio varianto kur greitis būtų padidintas ir pabaiga būtų neaiški tiesiog praktikoje neegzistuoja, nes tai susiję su eismo saugumu. O jeigu tokią sugalvositę tai gyvename demokratinėjd šalyje, kur apie ją pranešę, situacija bus ištaisyta pastačius atitinkamus darbus. Dėl to žaisti su taisyklių pakeitimais neverta.

                    Comment


                      Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
                      Dėl to žaisti su taisyklių pakeitimais neverta.
                      O kas nusprendė, kad dėl to keičiamos taisyklės?

                      Comment


                        Lygeverčių kelių sankryža, turite praleisti važiuojančius iš dešinės. Ir tai niekuo nepakeistų naujos taisyklės )

                        Comment


                          Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

                          Va būtent, jog naujas pakeitimas ir padaro tokią nesąmonę. Senoji tvarka yra pritaikyta mūsų kelių ženklinimui, nes ne visos kryptys turi pirmumo ženklus sankryžoje. Šalutiniai turi visada, pagrindiniai - ne visada.
                          Kaune turime atkarpą Europos pr. su 60 km/h. Privažiavus šią vietą - neaišku, ar čia sankryža, nes trikampį užstoja kelio ženklas iš pagrindinio kelio pusės. Tai čia sankryža ar įvažiavimas iš šalia kelio esančios teritorijos?

                          https://maps.app.goo.gl/pMjuMk8nxPF7jgRa9?g_st=ac

                          Comment


                            Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
                            Lygeverčių kelių sankryža, turite praleisti važiuojančius iš dešinės. Ir tai niekuo nepakeistų naujos taisyklės )
                            Jei tai ne sankryža, tai neprivalau praleisti važiuojančių iš dešinės iš šalia kelio esančios teritorijos.

                            Naujos taisyklės net ir lygiareikšmės sankryžos atveju keistų prasmę - lygiareikšmė sankryža irgi privalės būti paženklinta kelio ženklu.
                            Paskutinis taisė dsanto; 2024.09.08, 13:56.

                            Comment


                              Parašė dsanto Rodyti pranešimą

                              Jei tai ne sankryža, tai neprivalau praleisti važiuojančių iš dešinės iš šalia kelio esančios teritorijos.

                              Naujos taisyklės net ir lygiareikšmės sankryžos atveju keistų prasmę - lygiareikšmė sankryža irgi privalės būti paženklinta kelio ženklu.
                              O iš kur tamsta ištraukei, kad tai ne sanjryža? Gal prieš rašydamas paskaitykite KET kas tai yra sankryža, be to kitoje pusėje akivaizdžiai matosi trikampis ženklas. Ir pasikartosiu jeigu tamstai sunku su sankryžos suvokimu, tai gal derėtų atsisakyti vairavimo ir naudotis VT, taksi ar pavežėjais. Nieko gėdingo nėra negalėjime dalyvauti viešajame eisme.

                              Comment


                                Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą

                                O iš kur tamsta ištraukei, kad tai ne sanjryža? Gal prieš rašydamas paskaitykite KET kas tai yra sankryža, be to kitoje pusėje akivaizdžiai matosi trikampis ženklas. Ir pasikartosiu jeigu tamstai sunku su sankryžos suvokimu, tai gal derėtų atsisakyti vairavimo ir naudotis VT, taksi ar pavežėjais. Nieko gėdingo nėra negalėjime dalyvauti viešajame eisme.
                                Mačiau tą ženklą kairėje. Bet kai važiuoji 60 km/h ir priekyje matai pėsčiųjų perėją, reikia koncentruotis į pėsčiuosius, o ne dairytis į šonus, kurių viename, arčiausiame (dešinėje), trikampio ženklo nesimato. Pakeitimo esmė, kad vairuotojas vadovautųsi jam skirtais kelio ženklais.

                                Pritariu Savitarnos kasa, kad nepertvarkius kelio ženklų, bus nesusipratimų, todėl esu už tai, kad kelių eismo taisyklių pakeitimai ir kelio ženklų sutvarkymas eitų lygiagrečiai.

                                Comment


                                  Aš tiesiog manau, kad šitas pakeitimas yra visiškai nereikalingas, nes:
                                  a) 90+% vairuotojų nesidomi KET pakeitimais ir dar ilgai važinės pagal seną tvarką ir čia ne vien dtl greičio ribojimo.
                                  b) žinsnt kaip kelininkai mėgsta sustatyti ženklus, jokio pertvarkymo nebus. Geriausiu atveju tai įvyks pagrindiniuose magistraliniuose keliuose kur ir dabar jokių problemų ženklų galiojimo suvokime nėra.

                                  Comment


                                    Parašė dsanto Rodyti pranešimą

                                    Kaune turime atkarpą Europos pr. su 60 km/h. Privažiavus šią vietą - neaišku, ar čia sankryža, nes trikampį užstoja kelio ženklas iš pagrindinio kelio pusės. Tai čia sankryža ar įvažiavimas iš šalia kelio esančios teritorijos?

                                    https://maps.app.goo.gl/pMjuMk8nxPF7jgRa9?g_st=ac
                                    matosi ženklo kyšantys ragai, o ir kitoje pusėje esantis šitos gatvės tęsinys turi trikampį kuris niekuo neuždengtas ir matomas. šiaip visos gatvės su gatvės pavadinimu turės pirmumo ženklus.

                                    Comment


                                      Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                      Gal galima tokį pavyzdį? Kaip gali taip būti pagal dabartines KET? Jeigu greitis ribojamas prieš sankryžą, tai greičio ribojimas skirtas iki sankryžos ir sankryžoje baigiasi (pagal dabartinę tvarką nesvarbu, ar pagrindinis kelias pažymėtas pirmumo ženklu).
                                      Situacija tokia, kaip ir tame pavyzdyje. Iš vienos pusės (dažniausiai pagrindiniame kelyje) greitis apribotas, šiuo atveju iki 30 km/h, o šalutinėse gatvėse nėra papildomo ribojimo ir galimas įprastinis vietoveje leistinas greitis (50 ar 90). Mano komentaras ir buvo apie tai, kad dažnai ribojimai būna tik viename kelyje/gatvėje, o šalutinėse - ne.
                                      Jeigu sankryža teisingai ir normaliai padaryta, tai iš visų pusių joje turi būti toks pats leistinas greitis.

                                      Comment


                                        Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

                                        Ta plyta tėra perteklinis žymėjimas KET pusdurniams, nes tiesiai ir taip negalima A juosta.
                                        Suprantu aš, kad A juosta yra pažymėta gerokai prieš sankryžą, ir tu ja negali važiuoti, bet reliai jau prieš pat sankryžą žiūrint, nematei, kad ten A juosta buvo, ir ženklas be plytos (nežinau ar atskirai su plyta yra toks ženklas KET) tai šitas ženklas leidžia eismą tiesiai visiems. Ar neturėtų būti ženklas baltas su A juosta (autobusu) vietoj šito mėlyno su balta rodykle?

                                        Click image for larger version

Name:	Screenshot 2024-09-30 111221.png
Views:	171
Size:	39,2 kB
ID:	2155242
                                        AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                                        Comment


                                          Parašė booraz Rodyti pranešimą

                                          Suprantu aš, kad A juosta yra pažymėta gerokai prieš sankryžą, ir tu ja negali važiuoti, bet reliai jau prieš pat sankryžą žiūrint, nematei, kad ten A juosta buvo, ir ženklas be plytos (nežinau ar atskirai su plyta yra toks ženklas KET) tai šitas ženklas leidžia eismą tiesiai visiems. Ar neturėtų būti ženklas baltas su A juosta (autobusu) vietoj šito mėlyno su balta rodykle?

                                          Click image for larger version

Name:	Screenshot 2024-09-30 111221.png
Views:	171
Size:	39,2 kB
ID:	2155242
                                          A juostą žymi ne tik A raidė ant asfalto, bet ir storesnė skiriamoji juosta.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X