Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kelių eismo taisyklės

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Reikės dar daugiau ženklų, o jei jų nebus, įvažiavęs į gatvę su apribotu greičiu to nežinodamas tapsi taisyklių pažeidėju.
    Negali pažeisti ženklo, kurio neturėjai galimybės pammatyti

    Comment


      Estas skyscrapercity.com forume rašė, kad Estijoje gyvenvietėje galioja iki artimiausios sankryžos, ne gyvenvietėje kol nesibaigia pagr. kelias.
      Lenkijoje, kaip dabar Lietuvoje, visur galioja iki artimiausios sankryžos. Daug kur susmaigtyti ženklai "Pagrindinis kelias" gyvenvietėse, tik jie šiek tiek mažesnio dydžio, todėl sunkiau pastebimi nei Lietuvoje.

      Kaip vertinu keistiną tvarką?
      Kaip suprantu paprasti greičio ar stovėjimo ribojimo ženklai perima ženklų "Zona x" funkciją.
      Nieko labai blogo nematau, tik reikia atidžiai peržiūrėt ženklų įrengimo vietas.

      Su greičio ribojimais atrodo nebūtų labai sunku.

      Galima būtų atsisakyti Zona 30 ženklų, tiesiog užkabint 30 ir galiotų taip kaip ženklas Zona 30, tik nepamiršti paskui sudėti ženklų, kur 30 baigia galioti.
      Tokius ženklus "Zona 30", tiesiog pakeiti paprastais ženklais "greičio ribojimas 30"
      https://maps.app.goo.gl/NzopBVV3cc69SkqH7

      Zona 30 nėra labai patogaus dizaino, o cialas ženklas 30 neužimtų tiek vietos ir būtų šiek tiek labiau matomas.
      Ne gyvenvietėse ženklintų sankryžos zoną, kur reikia ribot iki 70 km/h.

      Greito eismo gatvėse, ženklus 80 ar 90 reiktų kabint kaip dabar autostrados ar greitkelio ženklus. Tik išsukimuose reiktų matyt papildomos lentelės į dešinę, kad vairuotojas būtų iš anksčiau informuotas apie naują ribojimą, nebent skirtumas tarp ženklų verčių neviršys 30 km/h.
      Netgi B kategorijos gatvėse, kur sugalvotų būtų įrengti didesnio greičio ženklus, juos reiktų vertinti kaip dabar įrengiami autostrados ar greitkelio ženklai, negali nebūti ženklo užbaigiančio ribojimą:
      https://maps.app.goo.gl/S5C2ycuEAvcTUpZKA

      Tas pats atsitiktų su stovėjimo ženklais. Tik su šiais būtų daugiau darbo peržiūrėt, kad nesimaltų niekas.

      Dėl kitų draudžiamųjų ženklų, tai turbūt nieks nesikeičia, realiai atliks plytos funkciją tik specifinei tr. priemonei.

      Dar vienas įdomus klausimas dėl ženklo Pagr. kelias naudojimas. Gal ženklo tikrai nereikia visur smaigstyti, užtektų tik ten kur važ. dalių pločių sutampa ir nėra intuityviai aišku kur pagr. kelias. Ženklas "Pagrindinio kelio pabaiga" iš vis kelia klausimų ar reikalingas, kai yra Duoti kelią ar Stop informavimas prieš 100 m tam tikrais atvejais.
      Paskutinis taisė PoDV; 2024.09.04, 01:10.

      Comment


        Pakeitimas vardan pakeitimo. Kuo negera esama tvarka, kad ją reikia keisti ir ką šiuo pakeitimu pagerinsime/pasieksime?

        Comment


          Parašė Briedis Rodyti pranešimą
          Nieko gero. Reikės dar daugiau ženklų, o jei jų nebus, įvažiavęs į gatvę su apribotu greičiu to nežinodamas tapsi taisyklių pažeidėju.
          Jeigu gatvės ribotas greitis prasideda už sankryžos, tai bet kokiu atveju turės būti ženklas. O jeigu visa gatvė su apribotu greičiu, tai ir sankryžoje su šia gatve greitis turėtų būti apribotas iki tokio, koks šioje gatvėje, vadinasi jau prieš sankryžą bus ženklas ribojantis greitį.

          Comment


            Parašė sleader Rodyti pranešimą
            Jeigu gatvės ribotas greitis prasideda už sankryžos, tai bet kokiu atveju turės būti ženklas. O jeigu visa gatvė su apribotu greičiu, tai ir sankryžoje su šia gatve greitis turėtų būti apribotas iki tokio, koks šioje gatvėje, vadinasi jau prieš sankryžą bus ženklas ribojantis greitį.
            Jeigu ribojimas prasideda prieš sankryžą, tai reikia papildomų ženklų, kad sankryžose informuoti įvažiuojančius iš šalutinių kelių apie pagrindinėje gatvėje esantį greičio ribojimą.

            Comment


              Išdėsčiau tvarką kokia yra Švedijoje, pamatei ženklą 50 ar 70, tai jis tau galios tol kol nepamatysi kito ženklo pvz. 30, nesvarbu kur pasuksi.
              Ji man kažkaip labiausiai patiktų, nereikia komplikuoti taisyklių. Ribojimus nustatai pagal kelio svarbą ir zoniškumą.

              Tiesa, nežinau kokia tvarka gali būti Lietuvoje. Jei pagrindinis kelias pasibaigia, pvz. stovi ženklas Duoti kelią, ar Pagrindinio kelio pabaiga, tai pasibaigtų ir draudžiančio ženklo galiojimas?
              Esmė, kad norima, kad važiuojant pagrindiniu keliu nesibaigtų galiojimas, neįrengiant ženklo?
              Tokiu atveju ženklai Zona 30 ir panašūs turės išlikti.

              Pasigilinau, kad taikant švedišką draudžiamųjų ženklų zoniškumo tvarką, su stovėjimo ženklais nebūtų taip paprasta, nes ženklas galioja tik vienai pusei, ženklas gali galioti kairiai kelio pusei, tai pvz. sankryžoje pasukus į kairę ar dešinę, tau toliau galios parkavimo ribojimai kairėje? Nebent būtų 2+2 ar 3+3 gatvė su ištisine linija, tada paprasčiau ir galima taikyt panašius švediško tipo ribojimus kaip greičio ženklams, nes esmė koks galiojimas galioja dešinei pusei, o kairė pusė nėra aktuali. Taisyklės leidžia parkavimą kairėje pusėje jei gatvė yra 1+1 profilio.
              Kas gal gerai, kad ženklai daug kur ir taip sudėti, kad pasukus jau matai kažkurį ženklą, problema išlieka jei nėra ženklo apie draudimo stovėti/sustoti pabaigą, o prasideda parkavimas, kuris šiandien būtų legalus, nes už sankryžos su pirmumo ženklais.
              Paskutinis taisė PoDV; 2024.09.04, 19:22.

              Comment


                Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                Jeigu ribojimas prasideda prieš sankryžą, tai reikia papildomų ženklų, kad sankryžose informuoti įvažiuojančius iš šalutinių kelių apie pagrindinėje gatvėje esantį greičio ribojimą.
                Jei ribojimas prasideda prieš sankryžą ir turi tęstis toliau, tai ženklas reikalingas vienodai pagal abi tvarkas

                Comment


                  Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                  Jei ribojimas prasideda prieš sankryžą ir turi tęstis toliau, tai ženklas reikalingas vienodai pagal abi tvarkas
                  Pagal būsimą tvarką - nereikalingas.

                  Comment


                    Geriausiai mano aptartą eismo tvarką parodo šie ženklai, kai nereikia įrengti už sankryžos ribojančių ženklų. Austrija: https://maps.app.goo.gl/MAovVdfsRv6oAfJD6

                    Comment


                      Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                      Pagal būsimą tvarką - nereikalingas.
                      Pats ką tik rašei, kad reikalingas. Apsispręsk!

                      Comment


                        Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                        Pats ką tik rašei, kad reikalingas. Apsispręsk!
                        1. Esama tvarka.
                        2. Būsima tvarka.



                        Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                        Geriausiai mano aptartą eismo tvarką parodo šie ženklai, kai nereikia įrengti už sankryžos ribojančių ženklų. Austrija: https://maps.app.goo.gl/MAovVdfsRv6oAfJD6
                        Kelio ženklų, vėjo elektrinių ir elektros stulpų - daugiau nei Lietuvoje

                        Comment


                          Parašė Briedis Rodyti pranešimą

                          1. Esama tvarka.
                          2. Būsima tvarka.




                          Kelio ženklų, vėjo elektrinių ir elektros stulpų - daugiau nei Lietuvoje
                          Tokią pačią situaciją padaryti galima jau dabar, netvarkingai sudėjus Zona 30 ženklus.

                          Man lieka įdomios dvi situacijos pagal naują tvarką?
                          Jeigu sankryžoje iš pagrindinio kelio išsuki į šalutinį, ar toliau tau galioja 30 km/h ribojimas? Ar ribojimas (jeigu mieste) tampa 50 km/h?
                          Jeigu prieš sankryžą yra 30 km/h galiojimas ir tau reikia duoti kelią trišalėje sankryžoje, ar už posūkio tau toliau galios 30 km/h ribojimas? Ar jau ribojimas nebegalioja, važiuoji (jeigu mieste) 50 km/h?
                          Paskutinis taisė PoDV; 2024.09.05, 01:35.

                          Comment


                            Kaip suprantu Švedijos atveju tu nesvarbu kur būtum esi by default Zona 30 galiojime, nors pats ženklas paprastas 30.
                            Kitose šalyse gali būti suktesnė tvarka, pvz. tau greičio ribojimas galioja tik kol važiuoji pagr. keliu, tokiu atveju ženklas pagr. kelio pabaiga gali būti svarbus. Berods Estijoje užmiesčio keliuose tokia tvarka. Ne veltui pamatysi ženklą Pagrindinis kelias už sankryžos, ko kaimyninėse mūsų jūros pusės šalyse nepamatysi.

                            Primenu, kad man švediška tvarka atrodo aiški be kažkokių papildomų išvežiojimų. Važiuoji kol nepamatai kito ženklo atšaukiančio greičio ribojimą arba naujas greičio ribojimas. Tą mes jau turime Zona 30 ir pan. ženklais.

                            Esu skaitęs tiek Tomas, tiek skyscrapercity.com forume, kad ne tik Švedijoje, bet ir Vokietijoje tokia tvarka, nors jie turi atskirus zona 30 ženklus, tai nesu įstikinęs, ar atkartoja švedišką tvarką. Švedijoje nėra Zona 30 ženklų, užtenka paprasto 30 ženklo.


                            Gal kas gali gluminti su nauja tvarka tai lenkus ir berods latvius, kad atvažiavus į Lietuvą keičiasi greičio ribojimo zonos galiojimo taisyklės. Nors atplaukus iš Švedijos keltu taisyklės būtų identiškos.

                            Tiesa, ženklo įrengimo taisyklės gali būti lankstesnės nei Zona x km/h ženklas, pvz. ženklus galima pakartoti, įrengti už sankryžos, priminti vairuotojams apie galiojantį greitį. Žodžiu, nebėgam nuo humanistinio požiūrio KET
                            Paskutinis taisė PoDV; 2024.09.05, 01:41.

                            Comment


                              Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                              Tiesa, ženklo įrengimo taisyklės gali būti lankstesnės nei Zona x km/h ženklas, pvz. ženklus galima pakartoti, įrengti už sankryžos, priminti vairuotojams apie galiojantį greitį. Žodžiu, nebėgam nuo humanistinio požiūrio KET
                              negali, nes jeigu vienur bus ženklas, o kitur nebus, tai bus jovalas ir visi važiuos kaip norės. panašiai kaip su perėjomis gyvrnamosiose zonose.

                              Comment


                                Parašė Briedis Rodyti pranešimą

                                1. Esama tvarka.
                                2. Būsima tvarka.
                                Puikiai iliustruotas blogai suprojektuotos sankryžos pavyzdys.
                                Kaip ir minėjau, jeigu viena kryptimi sankryžoje ribotas greitis, tai tas pats greitis turi būti iš visų pusių įvažiuojant/pravažiuojant šią sankryžą. T.y. turėtų būti 30 km/h ribojimas visomis kryptimis artėjant prie sankryžos. Nes dabartiniu atveju (kas realiai dažnai yra praktikoje pas mus), viena kryptimi greitis prieš sankryžą ribotas iki 30 km/h, o kažkodėl iš šalutinio kelio šią sankryžą galima kirsti 50/90 km/h ar kitokiu greičiu.

                                Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                                Geriausiai mano aptartą eismo tvarką parodo šie ženklai, kai nereikia įrengti už sankryžos ribojančių ženklų. Austrija: https://maps.app.goo.gl/MAovVdfsRv6oAfJD6
                                Vat čia pvz. kaip turėtų būti teisingai daroma. Sankryžų zonose ribotas greitis iki 70 km/h ir jis apribotas iš visų pusių atvažiuojantiems. Norint taip padaryti dabar pas mus, reikėtų vos ne 2x daugiau 70 km/h ženklų prismaigstyti, nes reikėtų ribojimo ženklą pradubliuoti ir už sankryžos.

                                Comment


                                  Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                  Vat čia pvz. kaip turėtų būti teisingai daroma. Sankryžų zonose ribotas greitis iki 70 km/h ir jis apribotas iš visų pusių atvažiuojantiems. Norint taip padaryti dabar pas mus, reikėtų vos ne 2x daugiau 70 km/h ženklų prismaigstyti, nes reikėtų ribojimo ženklą pradubliuoti ir už sankryžos.
                                  jūs dėl sankryžos norit riboti greitį ir UŽ sankryžos? kam to reikia?

                                  Comment


                                    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

                                    jūs dėl sankryžos norit riboti greitį ir UŽ sankryžos? kam to reikia?
                                    Aš tai nieko nenoriu, jeigu tas nėra reikalinga. Dažnu atveju būna už sankryžos įrengta stotelė, ties kuria ir toliau išlieka ribotas greitis. Arba kaip šiuo atveju, yra dvi sankryžos viena šalia kitos ir išlaikomas tas pats greitis (70 km/h) tarp jų.

                                    Jeigu tolimesnis ribojimas nereikalingas, tai sėkmingai už sankryžos įrengiamas ribojimų pabaigos ženklas. Kaip pvz. čia:
                                    Mönchhofer Landesstraße – „Google“ žemėlapiai

                                    Nuo 70 iki 90 pagreitėti, labai nespaudžiant irgi reikia laiko, bei tam tikro atstumo, tai čia pradėjus bėgėtis už sankryžos (nes nuo jos jau matomas apribojimų pabaigos ženklas), leistinas greitis bus pasiektas kažkur ties juo.


                                    Comment


                                      Parašė sleader Rodyti pranešimą

                                      Puikiai iliustruotas blogai suprojektuotos sankryžos pavyzdys.
                                      Tokių "blogai suprojektuotų" sankryžų šimtai, jei ne tūkstančiai vien Lietuvoje.

                                      Comment


                                        iš šalutinio kelio niekas nevažiuoja didesniu greičiu nes reikia įsitikinti ar galima važiuoti. tai nelabai yra problemos.

                                        Comment


                                          Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
                                          iš šalutinio kelio niekas nevažiuoja didesniu greičiu nes reikia įsitikinti ar galima važiuoti. tai nelabai yra problemos.
                                          Nevažiuoja, jeigu yra STOP ženklas. Artėjant prie STOP ženklo, greitis nėra ir mažinamas ženklais, nes nėra jokios prasmės. Tačiau sankryžoje, kurioje nereikalinga sustoti, nėra jokios problemos pravažiuoti ją net nepristabdant.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X