Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kelių eismo taisyklės

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Kokio perteklinio ženklinimo norėta išvengti? Taigi dabar kaip tik bus reikalingas papildomas perteklinis ženklinimas - pirmumo arba apribojimus panaikinantys ženklai.
    Pirmumo ir taip privalomi ant kiekvienos sankryžos. Apribojimo pabaigos ženklas ruožo gale yra mažiau, nei po apribojimo pratesimą prie kiekvienos įvažos. O bet tačiau, kaip minėjo, reiks kažkaip informuoti visus įvažiuojančius

    Comment


      Jau buvo šioje temoje aptartos dvi sistemos: kai ženklas galioja iki artimiausio pirmumo ženklo ir kai ženklas galioja iki kito ribojančio ženklo arba jo pabaigos. Lietuva spėju toliau lieka prie pastarosios. Daug kur sudėti tik "Duoti kelią" arba "Stop" ženklai, o pagrindinio kelio ženklų nėra, išskyrus daugiausia LAKD valdomus ruožus arba neseniai rekonstruotas atkarpas.

      Jeigu interpretuoti, kad nesant pirmumo ženklo "Pagrindinis kelias", nors šalutiniame yra "Duoti kelią", o draudžiamasis ženklas tęsiasi toliau, tai tokiu atveju draudžiamas ženklas turi būti įrengtas kartu su ženklu "duoti kelią" arba "Stop", na arba pakartojamas už kiekvienos sankryžos. Tuo požiūriu gal net geresnis sprendinys nei iš karto du ženklai "Pagrindinis kelias" ir už sankr. pvz. "greitis 30".
      Paskutinis taisė PoDV; 2024.07.17, 21:42.

      Comment


        Parašė Gator Rodyti pranešimą

        Kad bent straipsnyje rašo tik apie idiotiškos taisyklės panaikinimą, pagal kurią jei tavo kryptyje nuvirto medis, tai tu privalai likti stovėti valandas ar net dienas iki kol medį pašalins ir negali jo apvažiuoti, jei yra ištisinė.
        100 proc vairuotojų ir taip to nedarydavo, tad čia niekas nesikeis.
        Pagal KET, nukritusi medį (kliūtį) turi pašalinti arba imtis priemonių kad būtų pašalinta (pvz pranešti apie tai policijai), o ne apvažiuoti.
        Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
        Nenoriu nuskambėti kaip naglas 90-ųjų stiliaus teisinis nihilistas, na bet....
        O kaip man važiuojant 130 km/h pamatuoti atstumą iki prieky esančio automobilio? Žmona turi architektūrinį lazerinį atstumo matuoklį - man jį virš vairo prisimontuoti? Aš suprantu, ką ir kodėl jie daro (saugumas ir t.t.), na bet kaip tokius reikalavimus praktikoje pritaikyti?
        Jeigu nežinai atstumo, reikia laikytis atsargos ir važiuoti toliau, kol būsi užtikrintas kad atstumas yra. Čia kaip ir visur kitur vairuojant. Jei nesi garantuotas kad spėsi aplenkti, nelenk. Jei nesi garantuotas kad yra 5m iki sankrižos, nestatyk. ir t.t.

        Comment


          Su distancija tarp mašinų didžiausias iššūkis - jei pasilieki distanciją, prieš tave nuolat įlindinėja

          Comment


            Dėl Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2002 m. gruodžio 11 d. nutarimo Nr. 1950 „Dėl Kelių eismo ta... (lrs.lt)

            Pakeitimai:
            1. "Pirmasis kelio ženklas naudojamas kelio ruože, kuriame įrengti stacionarūs (nekilnojami) Taisyklių pažeidimus, išskyrus nustatyto greičio režimo, fiksuojantys automatiniai prietaisai. Antrasis kelio ženklas naudojamas kelio ruože, kuriame įrengti stacionarūs (nekilnojami) nustatyto greičio režimo ir, esant techninėms galimybėms, kitus Taisyklių pažeidimus fiksuojantys automatiniai prietaisai“."

            Bus aiškumas - A1 yra 3 greičio matuokliai (Maxima Bazė, Kauno marios ir Phillip Morris), o kiti tik skirti susimokėti už kelius (kas 15 km vidutiniškai).

            2. .8. Pakeisti 176.3 papunktį ir jį išdėstyti taip: „176.3. palikti stovėti didesnės kaip 3,5 t didžiausiosios leidžiamosios masės krovininius automobilius ir didesnes kaip 3,5 t didžiausiosios leidžiamosios masės priekabas, daugiau kaip 12 sėdimų vietų autobusus, taip pat traktorius, savaeiges mašinas ir jų priekabas;“.

            Daugiau jokių priekabų avarinėse juostose.

            3. "Jei važiuojant tamsiuoju paros metu arba esant blogam matomumui sugedo bent viena galinė gabaritinė šviesa ir neveikia avarinė šviesos signalizacija, norint tęsti judėjimą transporto priemonės gale privalo būti pritvirtintas avarinio sustojimo ženklas.“

            Panašu, kad išmoko pamokas - skirtingo greičio atsitrenkimus ta pačia kryptimi kai priekinė mašina važiuoja be gabaritinių šviesų.

            4. "150. Sustoti ir stovėti draudžiama:
            <...>
            1.6. Papildyti 150.17 papunkčiu: „150.17. kelio iš dviejų ir daugiau eismo juostų viena važiavimo kryptimi ruože, kuriame važiavimo greitis didesnis kaip 50 km/h, išskyrus specialiai stovėti skirtas vietas, pažymėtas atitinkamais kelio ženklais ir (ar) horizontaliuoju ženklinimu, arba sustojimą maršrutiniam transportui skirtose stotelėse.“


            Panaši pamoka - atsitrenkimas į stovintį transportą.

            Comment


              Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

              Pagal KET, nukritusi medį (kliūtį) turi pašalinti arba imtis priemonių kad būtų pašalinta (pvz pranešti apie tai policijai), o ne apvažiuoti.
              Atlikti darbus kelio zonoje reikia turėti leidimą. Didelio medžio rankomis nepašalinsi. Gali gal pademonstruoti kai tu pašalini stovinčią fūrą?
              Paskutinis taisė gerietis; 2024.07.18, 10:51. Priežastis: aplikti->atlikti
              -

              Comment


                Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

                3. "Jei važiuojant tamsiuoju paros metu arba esant blogam matomumui sugedo bent viena galinė gabaritinė šviesa ir neveikia avarinė šviesos signalizacija, norint tęsti judėjimą transporto priemonės gale privalo būti pritvirtintas avarinio sustojimo ženklas.“

                Panašu, kad išmoko pamokas - skirtingo greičio atsitrenkimus ta pačia kryptimi kai priekinė mašina važiuoja be gabaritinių šviesų.
                kad neveiktų gabaritai nei avarinis - tikimybė 1/1000000, tiesiog dauguma nepatikrina šviesų veikimo ir važiuoja be gabaritų nežinodami. BBZ kaip tas punktas kam nors padės.

                -

                Comment


                  Parašė gerietis Rodyti pranešimą

                  kad neveiktų gabaritai nei avarinis - tikimybė 1/1000000, tiesiog dauguma nepatikrina šviesų veikimo ir važiuoja be gabaritų nežinodami. BBZ kaip tas punktas kam nors padės.
                  Gaus baudas ir tiek. Jei anksčiau važinėdavo iki sekančios TA atlikimo laiko, tarkim pusmetį, dabar važiuos gerokai trumpiau.

                  Dalis "parkavimo fotkintojų" persikvalifikuos į galinių gabaritų fotkintojus

                  Comment


                    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                    2. .8. Pakeisti 176.3 papunktį ir jį išdėstyti taip: „176.3. palikti stovėti didesnės kaip 3,5 t didžiausiosios leidžiamosios masės krovininius automobilius ir didesnes kaip 3,5 t didžiausiosios leidžiamosios masės priekabas, daugiau kaip 12 sėdimų vietų autobusus, taip pat traktorius, savaeiges mašinas ir jų priekabas;“.

                    Daugiau jokių priekabų avarinėse juostose.
                    Šis punktas skirtas gyvenamosioms zonoms, o ne avarinėms juostoms.

                    Comment


                      Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                      Pakeitimai:
                      1. "Pirmasis kelio ženklas naudojamas kelio ruože, kuriame įrengti stacionarūs (nekilnojami) Taisyklių pažeidimus, išskyrus nustatyto greičio režimo, fiksuojantys automatiniai prietaisai. Antrasis kelio ženklas naudojamas kelio ruože, kuriame įrengti stacionarūs (nekilnojami) nustatyto greičio režimo ir, esant techninėms galimybėms, kitus Taisyklių pažeidimus fiksuojantys automatiniai prietaisai“."

                      Bus aiškumas - A1 yra 3 greičio matuokliai (Maxima Bazė, Kauno marios ir Phillip Morris), o kiti tik skirti susimokėti už kelius (kas 15 km vidutiniškai).
                      Pagaliau. Gal bus mažiau spardančių per stabdį antroje juostoje, kuriems atrodo, kad visur visi tik ir žiūri jų greičio (bet kokia kelių mokesčio kamera), bei važiuoti automagistralėje daugiau 120 km/h nelegalu.

                      Comment


                        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                        Pagal KET, nukritusi medį (kliūtį) turi pašalinti arba imtis priemonių kad būtų pašalinta (pvz pranešti apie tai policijai), o ne apvažiuoti.


                        Jeigu nežinai atstumo, reikia laikytis atsargos ir važiuoti toliau, kol būsi užtikrintas kad atstumas yra. Čia kaip ir visur kitur vairuojant. Jei nesi garantuotas kad spėsi aplenkti, nelenk. Jei nesi garantuotas kad yra 5m iki sankrižos, nestatyk. ir t.t.
                        Kelio savininkas gali užpiešti stačiakampius - turi matyti du savo juostoje - Saarema saloje pavyzdys https://maps.app.goo.gl/dYy6kEwD9a2KvzN77

                        Comment


                          Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

                          Gaus baudas ir tiek. Jei anksčiau važinėdavo iki sekančios TA atlikimo laiko, tarkim pusmetį, dabar važiuos gerokai trumpiau.

                          Dalis "parkavimo fotkintojų" persikvalifikuos į galinių gabaritų fotkintojus
                          Baudas gaudavo ir anksčiau (pats esu mokėjęs). Kad negauti baudos nešviečiant gabaritui reikia važiuoti įjungius avarinį. Dabar bus galima važiuoti be gabarito ir neveikiant avariniui, tik trikampį ant galo užsikabinus.
                          Paskutinis taisė gerietis; 2024.07.18, 11:12.
                          -

                          Comment


                            Parašė gerietis Rodyti pranešimą

                            Baudas gaudavo ir anksčiau (pats esiu mokėjęs). Kad negauti baudos nešviečiant gabaritui reikia važiuoti įjungius avarinį. Dabar bus galima važiuoti be gabarito ir neveikiant avariniui, tik trikampį ant galo užsikabinus.
                            O tai gamyklinių mašinos atšvaitų nepakanka? Ir trikampį teks turniketu prie valytuvo prikabint? Lipni juosta auto komplektacijoje netiekiama

                            Comment


                              Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                              Su distancija tarp mašinų didžiausias iššūkis - jei pasilieki distanciją, prieš tave nuolat įlindinėja
                              Tai čia juk simple, sustok ir palauk kol visi lenkiantys apleks ir tada galėsi važiuoti laikantis saugaus atstumo. Kitu atveju esi marozas kelių erelis su 40IQ.
                              Paskutinis taisė uzdvidesimt; 2024.07.18, 13:05.

                              Comment


                                Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą

                                Tai čia juk simple, sustok ir palauk kol visi lenkiantys apleks ir tada galėsi važiuoti laikantis saugaus atstumo. Kitu atveju esi marozas kelių erelis su 40IQ.
                                A1 važiuojant sudėtinga išlaikyti tuos 40-50 metrų ties Kaunu. Lenkimas čia ne prie ko - čia persirikiavimas.

                                Comment


                                  Parašė gerietis Rodyti pranešimą

                                  Atlikti darbus kelio zonoje reikia turėti leidimą. Didelio medžio rankomis nepašalinsi. Gali gal pademonstruoti kai tu pašalini stovinčią fūrą?
                                  Ket aiškiai parašyta, ką daryti negalint jos pašalinti. Skaitėt?

                                  Comment


                                    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                                    O tai gamyklinių mašinos atšvaitų nepakanka? Ir trikampį teks turniketu prie valytuvo prikabint? Lipni juosta auto komplektacijoje netiekiama
                                    Maždaug taip pat nepakanka, kaip nepakanka ir priekinių gamyklinių gabaritų vietoje trumpųjų šviesų. Vizualinis foninis triukšmas šiais laikais jau pernelyg didelis.

                                    Comment


                                      Parašė sleader Rodyti pranešimą

                                      Pagaliau. Gal bus mažiau spardančių per stabdį antroje juostoje, kuriems atrodo, kad visur visi tik ir žiūri jų greičio (bet kokia kelių mokesčio kamera), bei važiuoti automagistralėje daugiau 120 km/h nelegalu.
                                      Dar beveik taisyklė, kad tokius lėtaeigius nuvijus nuo antros juostos, jie kažkodėl artimiausioje gyvenvietėje su ribojimu, jau lenkia visus kitus. Užsikerta matomai kažkas plokštelėje

                                      Comment


                                        Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                        Ket aiškiai parašyta, ką daryti negalint jos pašalinti. Skaitėt?
                                        Skambinti 112 ir laukti iki trečiadienio, kol pareigūnai suras fūrai evakuatorių?
                                        -

                                        Comment


                                          Parašė gerietis Rodyti pranešimą

                                          Skambinti 112 ir laukti iki trečiadienio, kol pareigūnai suras fūrai evakuatorių?
                                          Taip, nes kitu atveju esi marozas kelių erelis su 40 IQ ir dar tikriausiai antivakseris vatnykas kuris čiulpia putinui

                                          Comment

                                          Working...
                                          X