Parašė Aleksio
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kelių eismo taisyklės
Collapse
X
-
Manau trumparegiška, kad elektromobilių įteisinimas A juostose yra KET. Kai elektormobilių bus daiguaiu jie užkiš A juostas ir A juostu kamščių apavažiavimas neteks prasmės.
Parašė PoDV Rodyti pranešimąNumatoma tvarka, kuri būdinga V. Europai, kai tr. priemonės pasitraukia į abu šonus, o per vidurį sudaromas laisvas pravažiavimas pagalbos tarnyboms.
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Ar tikrai nelieka? Važiuoji sau greitėjimo juosta ir staiga pyst iš kairės tau per šoną norintis į lėtėjimo juostą. Ko nedavei kelio?
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
Nepritariu. Dviračiams nėra saugu važinėt tuo pačiu keliu, kuriuo važinėja ir mašinos, kurių masės tikrai ne 100kg. Dviratininkui nesvarbu, kad partrenktas jis bus teisus likusį gyvenimą ant lovos. Dviračių greičiai šaligatviuose nėra dideli, juos lengviau pastebėti, visi saugūs ir laimingi.
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimąTen, kur greitis 60 ir daugiau, reiktų jau fizinio atskyrimo. Yra bebaimių, kurie beveik vidury gatvės tokiuose keliuose važiuoja, bet manęs to nepriverstų daryti net ir baudomis.
Comment
-
Parašė luknas Rodyti pranešimą
O kokiose miesto gatvėse tikėtina, kad bus statomas dviračio gatvė ženklas?Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Vileišio?
Medeinos g. pilnai gali būti, ten dabar jau pora greitį ribojančių kalnelių yra, mašinų parkavimo būdas pavojingas, o visa šiaurinė atkarpa yra lenkta, važiuojamoji dalis susiaurėjusi, o ant esamo asfaltuoto šaligatvio dar prisiparkuojama vienoj vietoj. Taip pat Dociškių g. yra užparkuota viena juosta, tad visi juda kita likusia, praktiškai ten beveik pravažiavimas tarp kiemų, bet yra įkalnė:
S. Nėries ten parkingo gatvelė, o Krivicko gyvenama zona su greitį ribojančiais kalniukais. Nuties Mykolo Lietuvio g., tai pilnai galės čia daryti dviračių gatvę:
Čiurlionio g. aklagatvis, o toliau dviračiams asfaltuoti takai, tai logikos irgi būtų. Yra greičio kalniukai taip pat. Visoj gatvės takarpoj nereiktų daryti, nes per senovinį grindinį dviračių greitis stipriai kristų, tad užlaikyt mašinų bereikalingai nereiktų:
Skroblų g. ruošiasi humanizuot, nors ir dabar ten gana ramus pravažiavimas praktiškai tarp kiemų, mašinom per daug nepakenktų dviračių gatvės ženklai ten:
Žemėlapis: Vilnius City Cycling Map by Road Surface https://www.google.com/maps/d/edit?m...255731234&z=13♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąNežinau kaip buvo KET, bet praktikoje tai visi taip jau seniai darydavo.
Comment
-
Dar vienas perliukas iš KET pakeitimų
„109. Sukdamas į kairę (apsisukdamas) ne sankryžoje, vairuotojas privalo duoti kelią priešinga kryptimi tiesiai arba į dešinę važiuojančioms transporto priemonėms, o kur leidžiama lenkti, – ir lenkiančioms transporto priemonėms.“
Norėtųsi išgirsti tokių keitimų iniciatorių argumentus
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąDar vienas perliukas iš KET pakeitimų
T.y. intensyvesnio eismo kelyje pasukti kairėn nebus šansų, nes reikės ne tik praleisti iš priešpriešos atvažiuojančius, bet ir sulaukti kol iš paskos visi aplenks.
Norėtųsi išgirsti tokių keitimų iniciatorių argumentus
Comment
-
Parašė MantasMa Rodyti pranešimą
Tai kad gal niekas čia nepasikeitę. Mane prieš 10+ metų to paties mokė. Realybėje situacijos tokios gal nelabai susidarys, nes visur ištisinės tokiose vietose ir lenkt negalima.
Dabar legaliai galima bus išnirti iš kolonos ir kalti sukančiam į kairįjį bortą? O po to susižerti bonusus ir džiaugsmingai laidoti žuvusius?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė MantasMa Rodyti pranešimąTai kad gal niekas čia nepasikeitę. Mane prieš 10+ metų to paties mokė. Realybėje situacijos tokios gal nelabai susidarys, nes visur ištisinės tokiose vietose ir lenkt negalima.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąDabar sukančius kairėn lenkti draudžiama. Bet norima įteisinti lenkimus va tokiose ir panašiose vietose. Na arba tada turės subraižyti ištisines prie kiekvienos nuovažos.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimą
Niekas lenkimų neįteisina. Tas punktas kalba eina apie vietas, kur nedraudžiama lenkti. Tose vietose ir anksčiau buvo nedraudžiama lenkti. Punktas kalba, kaip reikia elgtis, o ne leidžia ar neleidžia lenkti.
109. Sukdamas į kairę (apsisukdamas) ne sankryžoje, vairuotojas privalo duoti kelią priešinga kryptimi važiuojančioms transporto priemonėms.
141. Prieš pradėdamas lenkti, vairuotojas privalo įsitikinti, kad:
...
141.2. transporto priemonės, važiuojančios priekyje ta pačia eismo juosta, vairuotojas nerodo kairiojo posūkio signalo;
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Tai kam tas punktas, jei dabar galioja?:
109. Sukdamas į kairę (apsisukdamas) ne sankryžoje, vairuotojas privalo duoti kelią priešinga kryptimi važiuojančioms transporto priemonėms.
141. Prieš pradėdamas lenkti, vairuotojas privalo įsitikinti, kad:
...
141.2. transporto priemonės, važiuojančios priekyje ta pačia eismo juosta, vairuotojas nerodo kairiojo posūkio signalo;
KET projekto lydraštyje rašoma:
11) Tikslinamas KET 109 punktas, kuris nustato eismo tvarką daug ginčų keliančioje situacijoje, kai vienas vairuotojas ne sankryžoje suka į kairę, o kitas jį lenkia. Siūloma aiškiai įvardinti, kad vairuotojas, sukdamas į kairę (apsisukdamas) ne sankryžoje, privalo duoti kelią ne tik priešinga kryptimi tiesiai arba į dešinę važiuojančioms transporto priemonėms, bei ir jį lenkiančioms transporto priemonėms, kur toks lenkimas yra leidžiamas.
Panašiai skamba dabartinis 157 punktas:
157. Sukdamas į kairę (apsisukdamas), vairuotojas privalo duoti kelią transporto priemonėms, važiuojančioms lygiareikšmiu keliu priešinga kryptimi tiesiai arba į dešinę, o sankryžoje, kurioje leidžiama lenkti, – ir lenkiančioms transporto priemonėms.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąO jeigu belenkiant už aplenkto automobilio esantis kitas automobilis nori sukti į karę?
- 1 patinka
Comment
-
Daugelyje, gal net visose sankryžose, kuriose įrengti ženklai Įspėjamieji ženklai "Sankryža su šalutiniu keliu" yra draudžiama lenkti, tačiau dauguma tų draudimų nepaiso. Pagalvojus, net nežinau ar būtina taip visur žymėti ištisines ties tokiomis sankryžomis, užtektų tik prieš pavojingas įkalnes, arba jei svarbesnė sankryža, bet papildomai reiktų nurodyti ir draudimo lenkti ženklus.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąNiekas lenkimų neįteisina. Tas punktas kalba eina apie vietas, kur nedraudžiama lenkti. Tose vietose ir anksčiau buvo nedraudžiama lenkti. Punktas kalba, kaip reikia elgtis, o ne leidžia ar neleidžia lenkti.
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąSumažini greitį ir grįžti į savo eilę.
Comment
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąDar vienas perliukas iš KET pakeitimų
T.y. intensyvesnio eismo kelyje pasukti kairėn nebus šansų, nes reikės ne tik praleisti iš priešpriešos atvažiuojančius, bet ir sulaukti kol iš paskos visi aplenks.
Norėtųsi išgirsti tokių keitimų iniciatorių argumentusParašė Sula Rodyti pranešimą
Abejoju. Įsitikinti, ar nėra kokio nors veikėjo lenkiančio, gal būt ir mokė, bet tai nėra tas pats. Kokios dar ištisinės, kai 3/4 kelių iš viso be žymėjimų?
Dabar legaliai galima bus išnirti iš kolonos ir kalti sukančiam į kairįjį bortą? O po to susižerti bonusus ir džiaugsmingai laidoti žuvusius?
Paskutinis taisė bato_usai; 2021.04.06, 23:02.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimą
O jeigu belenkiant už aplenkto automobilio esantis kitas automobilis nori sukti į karę?
KET projekto lydraštyje rašoma:
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Ai darykit, ką norit, tik pasigailėkit aukų.
Comment
-
Vairuotojų ruošimas Lietuvoje niekada nebuvo stiprus. Kai instruktoriai akcentuoja ne ženklų ir šviesoforų svarbą, o kaip ko nors nepraleisti ar lengviau įlįsti į tarpą, tai taip ir gaunasi, kad vairuotojai nepažįsta šviesoforo signalų, nekalbant apie ženklus, kurie Lietuvoje tėra, viso labo, patariamojo pobūdžio ir yra skirti nedidelei vairuotojų mažumai, kuri žino tų ženklų reikšmę.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąVairuotojų ruošimas Lietuvoje niekada nebuvo stiprus. Kai instruktoriai akcentuoja ne ženklų ir šviesoforų svarbą, o kaip ko nors nepraleisti ar lengviau įlįsti į tarpą, tai taip ir gaunasi, kad vairuotojai nepažįsta šviesoforo signalų, nekalbant apie ženklus, kurie Lietuvoje tėra, viso labo, patariamojo pobūdžio ir yra skirti nedidelei vairuotojų mažumai, kuri žino tų ženklų reikšmę.
Dabar, kai pats ženklinimu domiuosi, tai įdomu stebėti tendencijas, kai ženklai pradeda vis tik kažką reikšti, kad jie lengvina gyvenimą, o ne sunkina.
Tiesa, europiniuose kontekstuose, žmonės ir tradicijos keičiasi lėtai, nėra taip, kad esam Europos transporto tigrai, toli gražu*...
*nebent kokioje nors transporto mirčių statistikose.
Comment
Comment