Parašė index
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kelių eismo taisyklės
Collapse
X
-
Parašė index Rodyti pranešimą
Infrastruktūros keitimas ir baudos įpročius keičia puikiai.
Jei tai 4+4 prospektas, niekas neribos greičio net iki 50 km/h, nes visi puikiai supranta, kad niekas ribojimo nesilaikys.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
- 2 patinka
Comment
-
Pareigūnas kalba apie nežymėtą pėsčiųjų perėją, tai manau jo mintys teisingos. Pritariu nežymėtom pėsčiųjų perėjom, tai daug saugiau negu žymėtos, nes pėstysis pats atsakingas būna ir tikrai labiau apsižiūri ir neina per gatvę galvą nuleidęs.
Aš pats mačiau šias pseudo-perėjas Anglijoje, ir jos nėra nei saugios nei geros parėjimui, nes galima užstrigti kelio viduryje ir kūkuoti kol dešimtis automobilių pravažiuos, arba koks nors vairuotojas praleis tave.
ilguoju laikotarpiu taip. Bet pas mus nei vieno iš šių kolkas nėra. Išvis nesu girdėjęs kad kas nors bet kurioje šalyje būtų nubaustas už tai, kad neprilėtino prieš perėjos kalniuką.
Taipogi, kiti infrastruktūros sprendimai padėda sumažinti greiti, kaip saugumo salelės, kurios pagerina pėščiuju sauguma, taipogi, fiziškas gatvių siaurinimas irgi gali sumažinti greiti dėl per didelės rizikos (pvz. atsitrenkti į šaligatvio pakraštį ir t.t.), todėl, nemanau kad daugelis laksto per požemines ar siauras parkavietes.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Kartais reikia. Daugiausia parduotuvių auto aikštelėse kur nėra jokių pirmumo ženklų.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimą
Tai kad pas mus jos nereikia.AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
- 1 patinka
Comment
-
Pasidarė smalsu, kaip traktuoti ženklą "203 Duokite kelią" tokioje situacijoje (čia konrečiai Ozo/Geležinio sankryža.
203 - Duoti kelią
Vairuotojas privalo duoti kelią transporto priemonėms, važiuojančioms kertamu keliu, o esant papildomai lentelei Nr. 843 „Pagrindinio kelio kryptis“ – važiuojančioms pagrindiniu keliu
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąPasidarė smalsu, kaip traktuoti ženklą "203 Duokite kelią" tokioje situacijoje (čia konrečiai Ozo/Geležinio sankryža.
Taip išeina, pėstiesiems kelio duoti nereikia, bet jeigu važiuos dviratininkas, jam kelią reiks duoti?
- 2 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąPasidarė smalsu, kaip traktuoti ženklą "203 Duokite kelią" tokioje situacijoje (čia konrečiai Ozo/Geležinio sankryža.
Taip išeina, pėstiesiems kelio duoti nereikia, bet jeigu važiuos dviratininkas, jam kelią reiks duoti?
https://www.e-tar.lt/portal/lt/legal...E7D61A0416/asr
Kelias – eismui skirta ir naudojama žemės arba statinio paviršiaus juosta per visą jos plotį, įskaitant važiuojamąją kelio dalį (toliau – važiuojamoji dalis), sankryžas, šaligatvius, kelkraščius, pėsčiųjų ir dviračių takus, skiriamąsias keliojuostas.
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
Duoti kelią važiuojantiems keliu, bet ne šaligatviu. Tai gaunasi, kad jeigu dviratininkas važiuoja šaligatviu, pirmumo jis neturi
- 1 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąPasidarė smalsu, kaip traktuoti ženklą "203 Duokite kelią" tokioje situacijoje (čia konrečiai Ozo/Geležinio sankryža.
Taip išeina, pėstiesiems kelio duoti nereikia, bet jeigu važiuos dviratininkas, jam kelią reiks duoti?
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Pagal KET, išvažiuojant iš šalutinio kelio į pagrindinį, reikia praleisti visus eismo dalyvius judančius pagrindiniu keliu, t.y. pėstieji privalo būti praleisti nepaisant to, ar yra pažymėta perėja, ar stovi trikampis ar koks kitas ženklas. Aišku, dabar realiai iš infrastruktūros pusės padaryta nesąmonė ir nesaugus sprendimas, bet iš KET pusės žiūrint formaliai, automobiliai privalo visus praleisti.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąO kaip yra su šiuo punktu? Tokioje situacijoje jis kaip ir turi galioti, ar ne? Tokiu atveju viskas kaip ir ok, bet realybėje tai nebalai galioja, nes nėra jokio apie tai informuojančio ženklinimo, o vairuotojams tai dažniausiai nėra akivaizdu
- 1 patinka
Comment
-
Nekeliant klausimų, kas yra sankryža, reikia atkreipti dėmesį į vienintelę lentelę, kuri nusako, nuo kur prasideda sankryža ir įsigalioja visos tos taisyklės praleisti dviračius su pėsčiaisiais, irgi Ozo g./Geležinio Vilko g. sankryža (galiotų ir Gariūnų g., kur nusukimą galima išiminėt ant 100 km/h):
Kadaise perėjų nebuvo ir Ozo g./Ukmergės g., bet vėliau atsirado. Jų ir pervažų dažnai nežymi dėl vienintelės priežasties – saugodami komfortą automobiliams. Tarkim, net Piltaiės pr. ir aplinkkelio dobile pažymėtos labai brangiais dažais raudonos pervažos. Žymėta būtent dėl to, jog dviračių pirmumas ten, bet ženklų nenori įrengti, kad nemažint komfroto automobiliams ir neišdrąsint dviratininkų dėl jų pirmumo. Dar žaliai (anksčiau) buvo žymėta ir Žirnių g./Vikingų g. pervažos, tik tam, kad automobiliai absoliučiai visais atvejais nesuvažynėtų dviračių.
Ką tik vyko PP numatant 2 viadukus Pilaitės pr., tai jei atsisako žymėti priklausantį pirmumą, tai turėtų tikrai būt šviesoforai. Aišku jų neįrengs, nes vėl trukdys mašinoms.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Paskelbtas kelių eismo taisyklių keitimo projektas.
KET projektas:
https://e-seimas.lrs.lt/portal/legal...8483d0ae31615c
KET lyginamasis variantas:
https://e-seimas.lrs.lt/rs/lasupplem...0cf4be65b5082/
Keitimo lydraštis:
https://e-seimas.lrs.lt/portal/legal...wid=-evwipjav2
- 5 patinka
Comment
-
Nebelieka dviprasmybių greitėjimo-lėtėjimo juostose:
„112. Jeigu yra greitėjimo juosta, skirta įvažiuoti į kelią, vairuotojas privalo važiuoti ja ir įsilieti į trių ansporto srautą (persirikiuoti į kairiau esančią eismo juostą), duodamas kelią juo važiuojančioms arba į lėtėjimo juostą persirikiuojančioms transporto priemonėms.“
„1811. Kelyje, pažymėtame kelio ženklu „Eismo juosta maršrutiniam transportui“ ir (arba) žymėjimu „A+“, kitoms transporto priemonėms važiuoti šia eismo juosta draudžiama, išskyrus:
1811.1. dviračius, mopedus, motociklus;
1811.2. lengvuosius automobilius taksi;
1811.3. automobilius, kuriuose važiuoja 4 ir daugiau eismo dalyvių;
1811.4. elektromobilius;
1811.5. automobilius, pažymėtus skiriamuoju ženklu „Neįgalusis“, kuriuose važiuoja neįgalieji į (iš) švietimo įstaigą (-os) ar į (iš) neįgaliųjų dienos užimtumo centrą (-o).
1781. Dviračių gatvėje dviračių vairuotojams netaikomas šių Taisyklių 57 punkte nustatytas reikalavimas važiuoti kuo arčiau eismo juostos dešiniojo krašto.
1782. Dviračių gatvėje draudžiama:
1782.1. važiuoti didesniu kaip 30 km/h greičiu;
1782.2. lenkti transporto priemones.“
- 2 patinka
Comment
-
Apie pagalbos tarnybas:
Artėjančioms specialiosioms transporto priemonėms su įjungtais mėlynais ir raudonais (arba tik mėlynais) švyturėliais ir specialiaisiais garso signalais ir jų lydimoms transporto priemonėms kelias duodamas tokia avarinio koridoriaus sudarymo tvarka:
12.1. kelyje, kur viena kryptimi yra viena eismo juosta, transporto priemonių vairuotojai, privalo sustoti dešiniajame kelkraštyje, kai jo nėra, – prie dešiniojo važiuojamosios dalies krašto;
12.2. kelyje, kur viena kryptimi yra dvi ar daugiau eismo juostų, kraštinėje kairėje eismo juostoje esantys transporto priemonių vairuotojai privalo pasitraukti kuo kairiau prie pat važiuojamosios dalies, skirtos važiuoti ta kryptimi, atitinkamo krašto, o kitose eismo juostose, kurios yra dešiniau nuo kraštinės kairės eismo juostos, esantys transporto priemonių vairuotojai privalo pasitraukti kuo dešiniau, dešiniojo važiuojamosios dalies krašto arba kelkraščio link;
12.3. kelyje su skiriamąja juosta sustoti privalo tik ta pačia kryptimi judančios transporto priemonės
---
Įvedami VT šviesoforai?
802. Šviesoforų, skirtų maršrutiniam transportui, baltos spalvos signalai turi šias reikšmes:
802.1. „S“ formos signalas draudžia maršrutinio transporto eismą;
802.2. horizontalaus brūkšnio formos signalas draudžia maršrutinio transporto eismą (išskyrus Taisyklių 29 ir 166 punktuose nurodytus atvejus) ir informuoja, kad šviesoforo signalai pasikeis;
802.3. kartu įjungti „S“ formos ir horizontalaus brūkšnio formos signalai draudžia maršrutinio transporto eismą ir informuoja, kad bus įjungtas rodyklės (rodyklių) formos signalas;
802.4. rodyklės (rodyklių) formos signalas leidžia maršrutinio transporto eismą nurodyta (nurodytomis) kryptimi (kryptimis).
---
Nauji kelio ženklai Lietuvoje:
1. Draudžiamas el. dviračių/paspirtukų eismas
2. Dviračių gatvės pradžia
3. Dviračių gatvės pabaiga
Dviračių gatvės ženklą teko matyti tik Nyderlanduose. Įdomu, kad tai žymi, kad Lietuva drąsiai ima kopijuoti Nyderlandus dviračių takų tiesimo srityje.
Galima būtų paminėti ir naująjį horizontalųjų ženklinimą A+. Nepatinka tie geltoni "A juosta galima važiuoti..." kelio ženklai. Norėtųsi, kad ir vertikaliajame ženkle "Juosta maršrutiniam transportui" būtų nurodyta, kad juosta yra A+ ir būtų nurodoma, kad leidžiama važiuoti Taksi, 4+ ir t.t. Manau, kad reikia tobulinti eismo juostų žymėjimo standartus ir dizainus vertikaliajame ženklinime. Dabartinis standartas neatrodo pakankamai lankstus.
----
Naikinami kelio ženklai:
Radijas. Lietuvoje tai gavosi toksai spam'inis kelio ženklas, kuriuo niekas nesivadovauja. Specialių apie eismą pranešančių radijo dažnių Lietuvoje nėra.
Iš kitos pusės, šį ženklą galėjo palikti, bet tik tiems atvejams, kai yra tam tikri kelio ruožai, kuriuose tam tikru dažniu pranešama su keliu susijusi informacija. Užsienyje dažnai tokie dažniai yra naudojami tuneliuose. Galbūt poreikio tokiems dažniams Lietuvoje gali ir neatsirasti, užtektų pvz. e-ženklų ir priminimų laikytis KET reikalavimų.
Internetas. Kai internetas yra visur, arba per Wi-Fi, arba per roaming, toks ženklas darosi tikra 2000-ųjų metų atgyvena, kur prisijungimas prie interneto buvo dienos įvykis. Netgi noriu paminėti Užkalnį, kaip jis išjuokė šį ženklą kaip atgyveną
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Riedis Rodyti pranešimąNebelieka dviprasmybių greitėjimo-lėtėjimo juostose:
„112. Jeigu yra greitėjimo juosta, skirta įvažiuoti į kelią, vairuotojas privalo važiuoti ja ir įsilieti į trių ansporto srautą (persirikiuoti į kairiau esančią eismo juostą), duodamas kelią juo važiuojančioms arba į lėtėjimo juostą persirikiuojančioms transporto priemonėms.“
Comment
-
Parašė Riedis Rodyti pranešimąNebelieka dviprasmybių greitėjimo-lėtėjimo juostose:
- 1 patinka
Comment
Comment