Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kelių eismo taisyklės

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Tai tokia logika ir yra KET. Ir visada taip buvo. Užmiestyje. O miestuose iš tikrųjų buvo gatvės, kuriose greitis buvo didesnis nustatomas ženklais.
    Ne ženklais, o vietinės valdžios nutarimais - ženklai neatsiranda iš niekur.

    Comment


      Parašė dsanto Rodyti pranešimą

      Visiškai nusikalbi. KET apibrėžia maksimalų greitį, tiek gyvenvietėse, tiek ne gyvenvietėse. Gyvenvietėse kartais greitis būna padidinamas kelio ženklais. Ne gyvenvietėse nesame prie to pratę, bet tai nereiškia, kad prieštarauja KET. Neblevyzgok čia su savo demagogijom.
      O gal aš kitaip rašiau apie maksimalų greitį? Gal paskaityk dar kartą mano pranešimą ir nereikės čia mėtytis kaltinimais.
      Anksčiau KET nustatydavo maksimalų greitį, o greičio padidinimas gyvenvientėje buvo KET nereglamentuojamas. Dabar kaip ir atsirado punktas, tą leidžiantis, bet jis neaiškiai suformuluotas. Iš tokios formuluotės seka, kad aplamai jokio maksimalaus greičio ribojimo nėra, viską gali nustatyti savininkas ir policija savo nuožiūra. Tu suprask, kad anksčiau KET užbrėždavo viršutinę ribą, o ne vietinės policijos ar valdininkų sprendimai. Nors miestuose, kaip matome, buvo nereglamentuotos "išimtys".
      Pagal dabar galiojančius KET reikalavimus nėra prasmės A1 rekonstruoti iš greitkelio į automagistralę. Galima buvo bukai padidinti greitį iki 130 sustatant ženklus ir viskas. Pigiai ir piktai.
      Paskutinis taisė Al1; 2020.08.01, 18:32.

      Comment


        Tas punktas senių seniausiai KETe sėdi. 1993 m. versijoje tai 14.7 punktas:

        14.7. Kelių ruožuose, kur eismo sąlygos leidžia saugiai važiuoti greičiau, kelių policijos sprendimu maksimalus leidžiamas greitis gali būti padidintas pastačius atitinkamus kelio ženklus.

        https://e-seimas.lrs.lt/portal/legal...TAD/TAIS.11888

        Yra panašus punktas ir rusiškose 1986 m. taisyklėse:

        1.4. На участках дорог, где условия обеспечивают безопасность движения с более высокими скоростями, по решению Совета Министров союзной (не имеющей областного деления) или автономной республики, исполкома краевого, областного, городского Совета народных депутатов разрешенная скорость может быть повышена для транспортных средств, указанных в пунктах 11.2 и 11.3 настоящих Правил. На таких участках устанавливаются соответствующие знаки.

        http://www.alppp.ru/law/bezopasnost-...1986--139.html

        Comment


          Gerai, įtikinai.

          Comment


            Aukštas policijos pareigūnas sako gerai, jog pėsčiųjų nepraleidžia... Nieko keisto, kad turim tokią eismo kultūrą ir mirtingumą keliuose, jei net pačios policijos toks požiūris.

            Pėsčiųjų perėja Panevėžyje kelia diskusijas: kol vieni sako, kad ji saugi, kiti tikina, kad nelaimė – už kampo

            Panevėžio apskrities vyriausiojo policijos komisariato Kelių policijos tarnybos viršininko teigimu, natūralu, jog miestiečiai piktinasi, kai automobilininkai jų nepraleidžia. Bet iš tikrųjų tai išeina tik į gera. „Pėsčiasis tada dairosi – jis nežūsta, nėra sužalojamas“, – sako V. Mačėnas ir primena, jog ateityje nežymėtų perėjų Panevėžyje atsiras daugiau. Kaip jau įrengtoji Tulpių gatvėje netoli Panevėžio apylinkės prokuratūros.

            Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/miestai/panevez....d?id=85583437
            Flickr

            Comment


              Parašė Lettered Rodyti pranešimą
              Aukštas policijos pareigūnas sako gerai, jog pėsčiųjų nepraleidžia... Nieko keisto, kad turim tokią eismo kultūrą ir mirtingumą keliuose, jei net pačios policijos toks požiūris.
              Pareigūnas kalba apie nežymėtą pėsčiųjų perėją, tai manau jo mintys teisingos. Pritariu nežymėtom pėsčiųjų perėjom, tai daug saugiau negu žymėtos, nes pėstysis pats atsakingas būna ir tikrai labiau apsižiūri ir neina per gatvę galvą nuleidęs.
              AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

              Comment


                Tai saugiausia tikriausiai būtų infrastruktūrą įrengus taip, kad pėstieji išvis nenorėtų vaikščioti? Pėsčiuosius saugoti yra vairuotojų reikalas, nes tai jie pavojų kelia ir tas daroma elementariai važiuojant mažesniu greičiu. Ir jei vairuotojai nesugeba pasirinkti saugaus greičio, tai reikia tiesiog mažinti leistiną greitį.

                O "nežymėta perėja" tai reiškia, kad perėjos tiesiog nėra ir pėsčiųjų praleisti nereikia. O pėstieji, ypač esant intensyviam eismui, gatvę tegul peršoka.
                Paskutinis taisė index; 2020.10.30, 09:16.
                Post in English - fight censorship!

                Comment


                  Pagal tą pačią logiką ir sankryžos turėtų būti lygiareikšmės, nes dabar važiuojant pagrindiniu dažnas nesustoja ir neįsitikina kad iš šalutinio juos praleidžia, lekia į šonus nežiūrėdami. Ir šviesoforų nereikia, - nepastebėjot kaip atsargiai visi važiuoja kai šviesoforas didesnėj sankryžos sugenda. Daug saugiau gatvėse būtų.

                  Parašė booraz Rodyti pranešimą

                  Pareigūnas kalba apie nežymėtą pėsčiųjų perėją, tai manau jo mintys teisingos. Pritariu nežymėtom pėsčiųjų perėjom, tai daug saugiau negu žymėtos, nes pėstysis pats atsakingas būna ir tikrai labiau apsižiūri ir neina per gatvę galvą nuleidęs.

                  Comment


                    Parašė tungustapi Rodyti pranešimą
                    Pagal tą pačią logiką ir sankryžos turėtų būti lygiareikšmės, nes dabar važiuojant pagrindiniu dažnas nesustoja ir neįsitikina kad iš šalutinio juos praleidžia, lekia į šonus nežiūrėdami. Ir šviesoforų nereikia, - nepastebėjot kaip atsargiai visi važiuoja kai šviesoforas didesnėj sankryžos sugenda. Daug saugiau gatvėse būtų.
                    Dažnu atveju lygiareikšmės sankryžos irgi prideda saugumo, nes negali greitai važiuoti gatve, nes kas pem metrų turi stebėti iš dešinės atvažiuojančius automobilius.
                    AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                    Comment


                      Parašė index Rodyti pranešimą
                      Tai saugiausia tikriausiai būtų infrastruktūrą įrengus taip, kad pėstieji išvis nenorėtų vaikščioti? Pėsčiuosius saugoti yra vairuotojų reikalas, nes tai jie pavojų kelia ir tas daroma elementariai važiuojant mažesniu greičiu. Ir jei vairuotojai nesugeba pasirinkti saugaus greičio, tai reikia tiesiog mažinti leistiną greitį.

                      O "nežymėta perėja" tai reiškia, kad perėjos tiesiog nėra ir pėsčiųjų praleisti nereikia. O pėstieji, ypač esant intensyviam eismui, gatvę tegul peršoka.
                      Pastebėjau, kad daugelis (dauguma?) vairuotoju nelabai supranta "saugaus greičio" sąvokos ir painioja ją su leistinu greičiu. Vieną kartą vienoje ramioje gatvėje net prisivijau vieną labai skubantį BMW vairuotoją, pasibeldžiau į langą ir mandagiai atskaičiau moralą apie šitų terminų skirtumus

                      Comment


                        Parašė booraz Rodyti pranešimą

                        Pareigūnas kalba apie nežymėtą pėsčiųjų perėją, tai manau jo mintys teisingos. Pritariu nežymėtom pėsčiųjų perėjom, tai daug saugiau negu žymėtos, nes pėstysis pats atsakingas būna ir tikrai labiau apsižiūri ir neina per gatvę galvą nuleidęs.
                        Tokios perėjos tik visus klaidina, jau geriau apskritai jokios nebūtų nei tokia.
                        Bet jei tokia pseudoperėja vis dėlto įrengiama, vadinai kažkas vaikšto toje vietoje ir yra poreikis. Koks tokios "perėjos" privalumas prieš normalią pakeltą, pažymėtą zebru ir ženklais?
                        Įdedu specialiai užmiesčio perėjos pvz., kur irgi net nėra šaligatvio ar apšvietimo, o žmonių praeina labai nedaug, bet vis tik ten smegenų užteko pakelti perėją, ją pažymėti ir pastatytą ženklus.





                        Flickr

                        Comment


                          Parašė index Rodyti pranešimą
                          Tai saugiausia tikriausiai būtų infrastruktūrą įrengus taip, kad pėstieji išvis nenorėtų vaikščioti? Pėsčiuosius saugoti yra vairuotojų reikalas, nes tai jie pavojų kelia ir tas daroma elementariai važiuojant mažesniu greičiu. Ir jei vairuotojai nesugeba pasirinkti saugaus greičio, tai reikia tiesiog mažinti leistiną greitį.

                          O "nežymėta perėja" tai reiškia, kad perėjos tiesiog nėra ir pėsčiųjų praleisti nereikia. O pėstieji, ypač esant intensyviam eismui, gatvę tegul peršoka.
                          Saugiausia infrastruktūrą įrengti taip, kad jų keliai išvis nesusikirstų, t.y. nevienalygė perėja. Bet tas yra brangu ir daugumai čia nepatinka.

                          pėstieji visada gali paeiti truputi į šoną iki žymėtos perėjos. Nebūtina belekur bėgti per gatvę.

                          Comment


                            Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                            Saugiausia infrastruktūrą įrengti taip, kad jų keliai išvis nesusikirstų, t.y. nevienalygė perėja. Bet tas yra brangu ir daugumai čia nepatinka.

                            pėstieji visada gali paeiti truputi į šoną iki žymėtos perėjos. Nebūtina belekur bėgti per gatvę.
                            Arba vairuotojui prilėtinti prieš žymėtą perėją.
                            Post in English - fight censorship!

                            Comment


                              Parašė index Rodyti pranešimą

                              Arba vairuotojui prilėtinti prieš žymėtą perėją.
                              mes kalbame apie saugiausią, o ne sunkiausiai įgyvendinamą variantą.

                              Comment


                                Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                mes kalbame apie saugiausią, o ne sunkiausiai įgyvendinamą variantą.
                                O kuo jis sunkiai įgyvendinamas? Tereikia perėjas daryti žymėtas ir pakeltas, o gatves susiaurinti. Ir nelakstys vairuotojai.
                                Post in English - fight censorship!

                                Comment


                                  Parašė booraz Rodyti pranešimą

                                  Dažnu atveju lygiareikšmės sankryžos irgi prideda saugumo, nes negali greitai važiuoti gatve, nes kas pem metrų turi stebėti iš dešinės atvažiuojančius automobilius.
                                  Gal ir taip, tik dėja daug vairuotojų pamiršo, kas yra dešnės rankos taisyklė ir kada jin taikoma

                                  Comment


                                    Parašė kinderis Rodyti pranešimą

                                    Gal ir taip, tik dėja daug vairuotojų pamiršo, kas yra dešnės rankos taisyklė ir kada jin taikoma
                                    Tai kad pas mus jos nereikia.
                                    It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                    Comment


                                      Parašė index Rodyti pranešimą

                                      O kuo jis sunkiai įgyvendinamas? Tereikia perėjas daryti žymėtas ir pakeltas, o gatves susiaurinti. Ir nelakstys vairuotojai.
                                      sunkioji pusė yra sukurti smegenų plovimo programą kuri pakeis visus vairuotojų įpročius nes kitaip jie ir toliau lakstys, kaip ir dabar lapsto per pakeltas perėjas.

                                      Comment


                                        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                        sunkioji pusė yra sukurti smegenų plovimo programą kuri pakeis visus vairuotojų įpročius nes kitaip jie ir toliau lakstys, kaip ir dabar lapsto per pakeltas perėjas.
                                        Infrastruktūros keitimas ir baudos įpročius keičia puikiai.
                                        Post in English - fight censorship!

                                        Comment


                                          Parašė Tomas Rodyti pranešimą

                                          Tai kad pas mus jos nereikia.
                                          Kartais reikia. Daugiausia parduotuvių auto aikštelėse kur nėra jokių pirmumo ženklų.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X