Parašė booraz
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kelių eismo taisyklės
Collapse
X
-
-
Parašė evil Rodyti pranešimą
tai kalniukas šito klausimo neišspręs - sustos ant kalniuko ir lygiai taip pat su dviračiu lauksi, nes 99% atvejų kitaip neįmanoma išvažiuot į pagrindinę gatvę. Iš kiemo išvažinėji paprastai lėčiau nei 10km/h ir ar yra kalniukas ar jo nėra prie tokio greičio visiškai neaktualu. O vat paspirtukininką kad ir 1 cm bortelis pristabdo (dažniausiai), dviratininkam su normaliais miesto/kalnų dviračiais minimalus nepatogumas, pėstiesiems jokio.
O supratimą apie susisiekimą dviračiais reikėtų keisti. Dviračių keliai turi būti lygūs, kad dviratininkas galėtų judėti didelį atstumą dideliu greičiu. P.S. automobiliui "gulintis policininkas" irgi ne kliūtis, tai gal pridarykim gatvėje kas 20 metrų?
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Na, nelabai matau kur tilps perbraižyti, bet gal kai darbai baigsis atrodys kitaip. Dėl parkavimo kišemėse tai viskas tvarkoje, ten visada pirma juosta buvo parkavimas, bet šaligatviai išlenda toliau nei parkavimo zona.
Ten daugiau tenka eiti pesčiomis nei su automobiliu, bet neatsimenu, kad ten kažkas labia lakstytu.
Vietos bus pakankamai prasilenkimui. Kadangi gatvė yra D kategorijos, eismo juostų plotis turi būti 2,75 metro. Leistinas greitis - 30 km/h.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Visada visi važiuodavo bent ant 50-60 km. Dažnai tenka važiuot, tai kai kurie net lenkdavo.
Vietos bus pakankamai prasilenkimui. Kadangi gatvė yra D kategorijos, eismo juostų plotis turi būti 2,75 metro. Leistinas greitis - 30 km/h.
- 6 patinka
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Kartais specialiai pamėginu D kategorijos gatve pavažiuoti 30km/h greičiu. Kas nori patirti baltos varnos jausmą - rekomenduoju irgi pabandyti.If a lion could speak, we could not understand him.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Kartais specialiai pamėginu D kategorijos gatve pavažiuoti 30km/h greičiu. Kas nori patirti baltos varnos jausmą - rekomenduoju irgi pabandyti.
Ir kas tokius sugaudys? Iki nelaimės trūksta akimirkų.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Visada visi važiuodavo bent ant 50-60 km. Dažnai tenka važiuot, tai kai kurie net lenkdavo.
Vietos bus pakankamai prasilenkimui. Kadangi gatvė yra D kategorijos, eismo juostų plotis turi būti 2,75 metro. Leistinas greitis - 30 km/h.
Nuo kada Upės gatvėje leistinas greitis 30 km/h?
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Čia kažkaip temos pavadinimas pasikeitė ir dalis postų dingo arba kažkas man jau su galva negerai.
Nuo kada Upės gatvėje leistinas greitis 30 km/h?
Toks projektinis greitis D kategorijos gatvėms. Kad pas mus vis bandoma viską apeiti, o po to ajaijai, kodėl saugumo statistika negerėja - kitas klausimas
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimąPerkelta nukrypusi nuo temos diskusija į tinkamesnę temą.
Toks projektinis greitis D kategorijos gatvėms. Kad pas mus vis bandoma viską apeiti, o po to ajaijai, kodėl saugumo statistika negerėja - kitas klausimas
O kaip man kaip vairuotojui žinoti, kad ten D kategorijos gatvė? Greičio ribojimo ženklų ten lyg ir nėra.
O šiaip kokia saugumo statistika toje gatvėje? ar tikrai ten buvo tokia pavojinga vieta?
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Aišku, turbūt tas pats būna kai ir gaunu pranešimus, kurių linkai išmeta klaidą ir posto nerandi temoje.
O kaip man kaip vairuotojui žinoti, kad ten D kategorijos gatvė? Greičio ribojimo ženklų ten lyg ir nėra.
O šiaip kokia saugumo statistika toje gatvėje? ar tikrai ten buvo tokia pavojinga vieta?
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Labai gali būt, kad greičio ribojimo ten ir nėra, nes gatvė yra vos ne 4 eismo juostų pločio. Kitaip tariant neatitinka savo kategorijos. Tai arba keist kategoriją arba pertvarkyt pagal tos kategorijos reikalavimus.
Nes jei 50 tai tie pasivažinėjimai 30 pažeidžia KET 135.3. [Draudžiama] važiuoti be reikalo pernelyg lėtai, trukdant normalų kitų transporto priemonių eismą;
O jeigu ten 30, tai ten puse miesto viršiją greitį 20 km/h.
Aišku jau praėjo daugiau kaip dešimt metų nuo tada, kai laikiau teises, bet apie gatvių kategorijas neatsimenu kad būtų mokę, tai kaip ir jų mintinai žinoti nereikia.
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Bet tai kaip tada išeina, ten reikia važiuoti 50 ar 30?
Nes jei 50 tai tie pasivažinėjimai 30 pažeidžia KET 135.3. [Draudžiama] važiuoti be reikalo pernelyg lėtai, trukdant normalų kitų transporto priemonių eismą;
O jeigu ten 30, tai ten puse miesto viršiją greitį 20 km/h.
Aišku jau praėjo daugiau kaip dešimt metų nuo tada, kai laikiau teises, bet apie gatvių kategorijas neatsimenu kad būtų mokę, tai kaip ir jų mintinai žinoti nereikia.
- 2 patinka
Comment
-
Turiu klausimą ekspertams, šioje vietoje perėja nepažymėta, ar eidamas pėsčiomis Gabijos g. turiu pirmumą prieš automobilius sukančius iš Gabijos g. link Justiniškių g. ?
https://www.google.lt/maps/@54.73443...7i13312!8i6656
Comment
-
Parašė themanual Rodyti pranešimąTuriu klausimą ekspertams, šioje vietoje perėja nepažymėta, ar eidamas pėsčiomis Gabijos g. turiu pirmumą prieš automobilius sukančius iš Gabijos g. link Justiniškių g. ?
https://www.google.lt/maps/@54.73443...7i13312!8i6656
158. Sukdamas sankryžoje į kairę arba į dešinę, vairuotojas privalo duoti kelią eismo dalyviams (dviračių vairuotojams ir kitiems), kertantiems važiuojamosios dalies, į kurią jis suka, eismo juostas. Sukdamas į kelią su viena eismo juosta kiekviena kryptimi, vairuotojas privalo duoti kelią eismo dalyviams (dviračių vairuotojams ir kitiems), kertantiems bet kurią važiuojamosios dalies, į kurią jis suka, eismo juostą.Paskutinis taisė John; 2019.10.07, 23:30.
Comment
-
Nesu ekspertas, bet akivaizdu, kad praleisti pėsčiuosius sukant į kairę ir į dešinę, reikalauja KET. Tik nepatariu, tai žinant, drąsiai eiti per gatvę. Žinau iš patirties, kad yra vietų, kur 99 proc. nepraleis, galvojant, kad praleisti reikia tik tada, jei pėsčiąjam yra perrėja.
Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė AudriusV Rodyti pranešimąNesu ekspertas, bet akivaizdu, kad praleisti pėsčiuosius sukant į kairę ir į dešinę, reikalauja KET. Tik nepatariu, tai žinant, drąsiai eiti per gatvę. Žinau iš patirties, kad yra vietų, kur 99 proc. nepraleis, galvojant, kad praleisti reikia tik tada, jei pėsčiąjam yra perrėja.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Tas tiesa. Taip pat tiesa, kad daugelis vairuotojų ignoruoja šviesoforų signalus ir važiuoja 70km/h gyvenamojoje zonoje. Deja, Lietuvos vairavimo kultūra ir vairuotojų įgūdžiai tebėra Rusijos ir kitų beviltiškai atsilikusių šalių lygyje.
Dėl vairavimo kultūros, gerai, galima kartais įdomių vaizdų pasižiūrėt, bent jau per perėjas (nenoriai) praleidžia, bet man žymiai skausmingiau atrodo parkavimo kultūra, čia situacija tikrai menkai tekyla nuo Rusijos ir kitų beviltiškai atsilikusių kraštų lygio.Paskutinis taisė PoDV; 2019.10.08, 00:24.
- 1 patinka
Comment
Comment