Fabijoniškių gatvė problematiška tikrai seniai, bet kažkodėl jokių veiksmų nebuvo imtasi. Rimtai, kaip minėjo, galima buvo šalutinėse gatvėse uždrausti statyti automobilius rekonstrukcijos metu. Fabijoniškių gatvėjė galima vos ne 4 juostas sukišt pagalvojus...
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Laisvės pr. – Ateities g. - Ukmergės g. sankryža Vilniuje
Collapse
X
-
Šiandien ryte nerealūs kamščiai buvo dėl šios uždarytos atkarpos. Pats pravažiavau pro BIG'ą, nes važiuojantys nuo santariškių kamštyje prieš ukmegės sankryžą virš pusvalandžio stovėjo...Kartais ką nors įdomaus bandau parašyt ir savo blog'e (Kelionė į Indiją, Nürburgring, Kosmoso stovykla Rusijoje, gyvenimas Australijoje)
Comment
-
Čia tokie rytiniai marazmai tarp 9.30 - 10.00:
Baltrušaičio - Laisvės pr. - Pšilaičių - Žaidekos gatvių vaizdelis:
Vizdelis nuo centro pusės:
Vienu žodžiu nelabai patogus eismas, net ir ne per baisiuosiu kamščius 7 - 8 ryto, reiks nueit vakare pasižvalgyt kokie marazmai vyksta.Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimąKarstos, garuojancios naujienos. Jau isduotas leidimas uzdaryti eisma Ukmerges gatveje. Taip kad nuo kitos savaites teks vazinetis aplinkui. Pakol israusime duobe, tai jau ir orai atsils, bus galima statyti viaduka.
Visgi dar karta noriu paprasyti kiek imanoma vengti sios sankryzos. Nera reikalo stumdytis kamsciuose, keiksnotis bei skleisti neigiama energija. Juk galima aplenkti sia vieta tiek pro Justiniskiu-Gabijos g., tiek L.Giros-Gedvydziu-S.Neries gatves.
Amen.
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimąMan belieka tik dar karta pacituoti paciam save.Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Parašė SPX Rodyti pranešimąnebūtina, Fabijoniškių gatvės prieš valandą prie IKI neįmanoma pereit buvo ir spėkim dėl ko?
Comment
-
Parašė Artyi Rodyti pranešimąGal ir autobusus paleis per Fabijoniskiu g.?Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Apžiūrinėjau sankryžas vakar vidurdienį.
Didžiausios eilės buvo turbūt P.Žadeikos gatvėje nuo "Mandarino" pusės, kiek mažesnės - nuo Pašilaičių pusės. Ukmergės gatvėje, galima sakyt, kad kamščių nebuvo
Labiausiai "patiko" šviesoforas P.Žadeikos gatvės sankryžoje su S.Nėries g., važiuojant nuo "Mandarino" link Ukmergės g.
Kam reikalinga papildoma sekcija posūkiui į kairę, taip ir nesupratau
Pasukt į kairę (kur buvo įvažiavimas į "Statoil") nebegalima - ten "plyta".
Lieka dvi versijos - paskutinis šansas apsisukt ir nelįst į Ukmergės gatvės sankryžą
Kita - tiesiog dėl simetrijos su kitoj sankryžos pusėj esančiu šviesoforu... Čia sekcija kairiajam posūkiui (į S.Nėries gatvę, kirtus Ukmergės g. nuo Pašilaičių pusės), žinoma, reikalinga.
Parašė nasuO čia vieta, kur dabar baigiasi Laisvės prospektas, vėliau "panersiantis" po Ukmergės gatve ir susijungsiantis su Ateities gatve:
Parašė nasu
Ten ir iki rekonstrukcijos buvo probleminė vieta, bet turbūt to šviesoforo į apvažiavimų kūrimo planus neįtraukė tikėdamiesi,
kad jis baigs savo dienas tik užbaigus visos sankryžos rekonstrukciją...
Ir dar praverstų žalios rodyklės dešiniesiems posūkiams:
- iš P.Žadeikos gatvės (nuo "Mandarino" pusės) į Ukmergės gatvę - būtina,
- iš J.Baltrušaičio g. (tęsinio *) sankryžos su Pašilaičių gatve (į Žadeikos g. įvadą *), kad priartėt prie sankryžos su Ukmergės gatve - gal kiek mažiau naudos, nes ten beveik visada kamščiai...
* - pagal maps.lt visas tas vingiavimas nuo plačiosios Laisvės prospekto dalies pabaigos/sankryžos su Baltrušaičio g. į kairę iki sankryžos su Pašilaičių g. ir į dešinę iki pat Ukmergės/Žadeikos g. sankryžos pažymėtas kaip Laisvės pr.
Dar meteliai kiti ir Laisvės pr., tikėkimės, išsitiesins
Comment
-
Parašė SPX Rodyti pranešimąNemanau, su autobusais labai įdomu, padarė stotelę prie MAXIMOS perėjos, bet kažkodėl ženklo napastatė, įgrūdo jį prie pat laikino apvažiavimo kelio ir ten visi stoja.
Comment
-
Parašė aRa Rodyti pranešimąVakar per pietus pro ten važiavau autobusu ir kažkoks dėdė, turbūt koks planuotojas / prižiūrėtojas, išlipęs iš "niaukto" autobusiuko , aiškino autobuso vairuotojui, kad reikia stot ten, kur įrengta stotelė (sudėtos plytelės) prie perėjos, o stotelės ženklą, pasak jo, "turėtų dar šiandien perkelti"Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
reikėtų padaryti visoje šioje sankryžoje eismą ratu, kitaip tariant padaryti žiedą. kadangi pagrindiniai srautai yra
laisvės pr. <> ateities g. ir
ukmergės g. (link centro) <> ukmergės g. (link Panevėžio)
didžiausias trukdis normaliam judėjimui yra automobiliai, važiuojantys
laisvės pr. > į > ukmergės g. (link Panevėžio), kurių nėra daug.
pabraižiau schemutę. tokia šiek tiek pabaisinta gavosi
raudonos rodyklės - draudžiami posūkiai/eismas.
žalia rodyklė - reikalingas posūkis, kad žiedas funkcionuotų.
spėju pralaidumas padidėtų.
kaip manot??
Comment
-
Parašė SPX Rodyti pranešimąturėtų, tai reikėjo iškart ten pastatyt, mikruškės tai kiek pastebėjau ten stoja.
Comment
-
Šio vidudienio įspūdžiai.
Papildomos šviesoforų sekcijos nuimtos abiejose - tiek P.Žadeikos / S.Nėries g., tiek ir Laisvės pr. / J.Baltrušaičio g. sankryžose. Bet...
Pirmojoje šviesoforas dar neįjungtas, tik mirksi geltona. Visi važiuoja kaip kas išmano, Ukmergės gatvės apvažiavimo (aplink "Statoil") pirmumo, važiuojantys P.Žadeikos gatve, ypač nuo Pašilaičių pusės, mažai paiso. Nes jei paisytų, tai kamštis iš šitos pusės turbūt siektų ir Pašilaičių troleibusų žiedą...
Užtai nuo "Mandarino" pusės eilių beveik nėra.
O antrojoje sankryžoje šviesoforas, matyt, neperprogramuotas, nes viena iš trijų fazių - raudona dega iš visų pusių
Ir dar vienas pastebėjimas:
P.Žadeikos gatvėje (nuo "Mandarino" pusės), prieš sankryžą su Ukmergės gatve stovi ženklai "507. Eismo kryptys sankryžoje", leidžiantys iš pirmos juostos tik sukti į dešinę link Ukmergės, iš antros - sukti į dešinę ir važiuoti tiesiai, o iš trečios - tik tiesiai kirsti sankryžą Pašilaičių link.
Tačiau trečiąja juosta važiuoja gal kas dešimta mašina, o didžioji dauguma tiesiai važiuoja iš pirmos ir antros juostų.
Matyt iš įpratimo, nes prieš rekonstrukciją, trečioji juosta buvo skirta tik kairiajam posūkiui.
Taip užkemšama pirma juosta, kuria galima būtų netrukdomai sukti į dešinę Ukmergės link, ypač jei prie šviesoforo atsirastų anksčiau siūlyta žalia rodyklė.
Taigi, trūksta tinkamo juostų ženklinimo (bet be sauso pavasario jo niekas nepadarys).
Kol kas realiau būtų tuos ženklus pakeisti į "519. Eismo kryptys juostose", iš kurių būtų aišku, kad važiuojant tiesiai (antra ir trečia juosta) sankryžoje reikia persirikiuoti dešiniau. Nes tų juostų ašys ne visai sutampa...
Įdomu, ar šį forumą skaito eismo planavimo specialistai, ar vertėtų tokius pasiūlymus tiesiai į savivaldybę siųsti?
O gal Ginthus su jais bendrauja?
Comment
-
Ir dar mano pastebėjimai: visai nepasirūpinta pėsčiųjų judėjimu toje vietoje. Žadeikos ir S.Nėries gatvių sankryžoje užtvėrė net perėją, tai praeit link mandarino nuo Pašilaičių pakankamai sunku. Taip pat baltrušaičio gatvėjeties Mxima ir išvažaivimu į Ukmergės gatvę sunku pereiti, žmonių srautai ten gan nemaži.Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Parašė aRa Rodyti pranešimąĮdomu, ar šį forumą skaito eismo planavimo specialistai, ar vertėtų tokius pasiūlymus tiesiai į savivaldybę siųsti?
O gal Ginthus su jais bendrauja?Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Parašė Vycka.J Rodyti pranešimąreikėtų padaryti visoje šioje sankryžoje eismą ratu, kitaip tariant padaryti žiedą. kadangi pagrindiniai srautai yra
laisvės pr. <> ateities g. ir
ukmergės g. (link centro) <> ukmergės g. (link Panevėžio)
didžiausias trukdis normaliam judėjimui yra automobiliai, važiuojantys
laisvės pr. > į > ukmergės g. (link Panevėžio), kurių nėra daug.
pabraižiau schemutę. tokia šiek tiek pabaisinta gavosi
raudonos rodyklės - draudžiami posūkiai/eismas.
žalia rodyklė - reikalingas posūkis, kad žiedas funkcionuotų.
spėju pralaidumas padidėtų.
kaip manot??
Paskutinis taisė SPX; 2007.03.06, 18:06.Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Ačiū visiems pasisakiusiems ir išdėsčiusiems savo mintis asmenims. Eismo organizatoriai stebi, renka ir analizuoja visą reikiamą informaciją ir įvyvendina. Lentelės su žaliomis rodyklėmis prie raudonų šviesoforų signalų jau yra įrengtos, šviesoforai po sekcijų nuėmimo perprogramuoti.
Piko metu šviesoforai išjungiami, kad eismą galėtų reguliuoti eismo priežiūros specialistai.
Schemoje pateiktas pasiūlymas iš Laisvės pr. važiuoti žiedu kolkas neįgyvendintas, nes neprasuka vilkikai nuo Baltrušaičio gatvės į Ukmergės g. (o jų yra pakankamai daug).
Comment
-
Parašė MARKA Rodyti pranešimąAčiū visiems pasisakiusiems ir išdėsčiusiems savo mintis asmenims. Eismo organizatoriai stebi, renka ir analizuoja visą reikiamą informaciją ir įvyvendina. Lentelės su žaliomis rodyklėmis prie raudonų šviesoforų signalų jau yra įrengtos, šviesoforai po sekcijų nuėmimo perprogramuoti.
Piko metu šviesoforai išjungiami, kad eismą galėtų reguliuoti eismo priežiūros specialistai.
Schemoje pateiktas pasiūlymas iš Laisvės pr. važiuoti žiedu kolkas neįgyvendintas, nes neprasuka vilkikai nuo Baltrušaičio gatvės į Ukmergės g. (o jų yra pakankamai daug).
Čia truputi foto iš Fabijoniškių gatvės:
Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Apie kamscius Fabijoniskiu g. PATYLIU!
Per 18 metu, dar tokio intensyvaus eismo nebuvo...
Siandien teko jau matyti 2 avarijas, bei katik numusta zmogu prie "Orandzinio" namo... Cia dar tik pradzia...
Prisiparkavusios masinos... Is keimu isvaziuojantys zmones... Per perejas begantys vaikai... Dabartinis srautas... O dar ir nepatingi koks vilkikas ar autobusas prasivaziuot... Na linksma...
Comment
-
Kažkada teko gyventi Fabijoniškėse.
Šiek tiek įgrįsdavo 500 m atstumą tarp Fabijoniškių ir Stanevičiaus gatvių važiuoti vos ne 2 km - visiškai nėra jungiamųjų gatvių.
Per tokias neįprastas situacijas, kaip dabartinė, išlenda visos planuotojų klaidos - retas gatvių tinklas, dubliuojančių gatvių stoka. Apie parkavimą jau buvo rašyta.
Comment
Comment