Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Laisvės pr. – Ateities g. - Ukmergės g. sankryža Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
    Kyla toks bendras klausimas apie gatvių projektavimą. Visur išsukimai daromi 90 laipsniu statumu. Užapvalinamas tik pats kampas. T.y., kad automobilis važiuodamas vistiek turi vos ne sustoti. Kodėl mūsuose nedaromi įžambūs nusukimai (kaip atsišakojimai)?
    Galima būtų sakyti, kad dėl vietos trūkumo, bet kad taip daroma, net kai šalia yra pieva - į gatvę įvažiavimas status.

    P.S. šita sankryža gal ir ne pats geriausias to pavyzdys.
    čia manau yra susieta su pesčiųjų perėjomis, jei būtų taip, kaip tu siūlai, nebūtų įmanoma pereiti gatvės, nes visi greitai suktų ir net namaytų stabdyti, o ten gan nemaža prekybinė zona, todel peėščiųjų irgi nemažai. džiaugtis reikia, kad šviesoforų neliks
    Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

    Comment


      #62
      Parašė SPX Rodyti pranešimą
      čia manau yra susieta su pesčiųjų perėjomis, jei būtų taip, kaip tu siūlai, nebūtų įmanoma pereiti gatvės, nes visi greitai suktų ir net namaytų stabdyti, o ten gan nemaža prekybinė zona, todel peėščiųjų irgi nemažai. džiaugtis reikia, kad šviesoforų neliks
      Mano manymu pesciuju srauta reiktu nukreipti busimu tuneliu ir palikti pereja esancia prie Maximos, bei irengti nauja prie BMS Megapolio.

      Comment


        #63
        dar truputis foto (šios dienos):

        Čia pagal planą lyg ir eis nauja gatvė į Ateities:


        Vilniaus Vista visgi jau atlaisvino aikštelę:


        O Moller Auto vis delsia:


        Aikštelėje kažkada buvo degalinė:


        Šitą stotelę, kaip suprantu...


        ... iškels čia:


        kol kas tiek
        Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

        Comment


          #64
          Parašė Artyi Rodyti pranešimą
          Mano manymu pesciuju srauta reiktu nukreipti busimu tuneliu ir palikti pereja esancia prie Maximos, bei irengti nauja prie BMS Megapolio.
          geras sprendimas. beje, atsiras ir tokių, kurie bandys gatvę pereiti ne vietoj
          Paskutinis taisė SPX; 2006.12.12, 15:29.
          Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

          Comment


            #65
            Parašė SPX Rodyti pranešimą
            geras sprendimas. beje, atsiras ir tokių, kurie bandys gatvę pereiti ne vietoj
            Na, tokiu pesciuju isvengti neimanoma
            Ju visada buvo ir bus, deja!

            Pagalvojus, tai tikrai galetu padaryti pozeime pereja kartu su tuo tuneliu ir butu galima pailginti posukius, kas palengvintu vaziavima...

            Comment


              #66
              na, žiūrėsim, kokį sprendimą priims rangovai viadukas čia yra svarbiausias objektas, tai jo statybai ir bus skirtas dižiausias dėmesys, o poto jau žoūrėsim šeip man planas visai geras.
              Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

              Comment


                #67
                troleibusų maršrutas Nr.16 pratęsiamas iki Santariškių

                Pilnai pritariame Jūsų samprotavimams dėl moderniojo tramvajaus žiedinio maršruto, kuris ir, mūsų nuomone, dėl žiedinio eismo nebus patogus keleiviams, nors ir pervežtų keleivių skaičius būtų pakankami didelis, tačiau kelionės trukmė nebūtų optimali. Vilniui yra siūlomas pirmasis vystymo scenarijus be žiedinio maršruto, paliekant Laisvės prospektą aptarnauti troleibusams (troleibusų maršrutas Nr.16 pratęsiamas iki Santariškių).

                http://www.vilnius.lt/TRAMVAJUS/02032100011.html
                Paskutinis taisė music; 2006.12.15, 19:49.
                http://m.lrytas.lt/-1308629241130735...ms-belieka.htm

                Comment


                  #68
                  Parašė music Rodyti pranešimą
                  troleibusų maršrutas Nr.16 pratęsiamas iki Santariškių

                  Pilnai pritariame Jūsų samprotavimams dėl moderniojo tramvajaus žiedinio maršruto, kuris ir, mūsų nuomone, dėl žiedinio eismo nebus patogus keleiviams, nors ir pervežtų keleivių skaičius būtų pakankami didelis, tačiau kelionės trukmė nebūtų optimali. Vilniui yra siūlomas pirmasis vystymo scenarijus be žiedinio maršruto, paliekant Laisvės prospektą aptarnauti troleibusams (troleibusų maršrutas Nr.16 pratęsiamas iki Santariškių).

                  http://www.vilnius.lt/TRAMVAJUS/02032100011.html
                  16 rūsų laiakis turėjo jau iki Santariškių važinėt.
                  Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                  Comment


                    #69
                    Parašė SPX Rodyti pranešimą
                    16 rūsų laiakis turėjo jau iki Santariškių važinėt.
                    Kelias valandas teks vaziuoti iki stoties?

                    Comment


                      #70
                      Parašė Sula Rodyti pranešimą
                      Kelias valandas teks vaziuoti iki stoties?
                      Santariškės su stotimi ir taip neblogą susisiekimą turi. Trūlas bus naudojamas susisiekti su rajonais palei Laisvės pr., ir tranzitui link Gariūnų. Senai jo reikėjo.
                      Kaip po dykumą blaškiausi

                      Comment


                        #71
                        Parašė vytauc Rodyti pranešimą
                        Santariškės su stotimi ir taip neblogą susisiekimą turi. Trūlas bus naudojamas susisiekti su rajonais palei Laisvės pr., ir tranzitui link Gariūnų. Senai jo reikėjo.
                        Gerai būtų "patogų" maršrutą pratęsti iki Nemenčinės.
                        Maršruto ilgis - apie 50 km.

                        Comment


                          #72
                          Parašė Sula Rodyti pranešimą
                          Gerai būtų "patogų" maršrutą pratęsti iki Nemenčinės.
                          Maršruto ilgis - apie 50 km.
                          Jau ir dabar esama panašaus ilgio maršrutų

                          http://tvarkarasciai.vilniustransport.lt/1/m11.gif
                          http://m.lrytas.lt/-1308629241130735...ms-belieka.htm

                          Comment


                            #73
                            Parašė Sula Rodyti pranešimą
                            Kelias valandas teks vaziuoti iki stoties?
                            Keistas poziuris..
                            pagal tave tai marsrutas skirtas vaziuoti tik nuo pradzios iki galo? tarpiniu stoteliu nebuna?
                            Nuo santariskiu alternatyvus marsrutas link stoties labai reikalingas, nes esami autobusu marsrutai yra labai apkrauti
                            Mano galerijos:
                            Flickr'e

                            Comment


                              #74
                              Parašė umbrella Rodyti pranešimą
                              Keistas poziuris..
                              pagal tave tai marsrutas skirtas vaziuoti tik nuo pradzios iki galo? tarpiniu stoteliu nebuna?
                              Nuo santariskiu alternatyvus marsrutas link stoties labai reikalingas, nes esami autobusu marsrutai yra labai apkrauti
                              Būtent dabar pstebėjau vis daugiau kalbama apie esamo transportio tinklo tobulinimą, tramvajai, metro ir pan. beto jei jau apkarauti, čia kalti VAP. argi negalima 26 maršruto paleisti su priekaba? tie trumpi visai ne į temą tokiais atstumais. arba padidinti autobusų skaičių per valandą?

                              O dabar geros žinios - statybos prasidėjo. jau ardoma aikštelė, žymima trasa kuoliukais.
                              Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                              Comment


                                #75
                                Parašė SPX Rodyti pranešimą
                                Būtent argi negalima 26 maršruto paleisti su priekaba? tie trumpi visai ne į temą tokiais atstumais. arba padidinti autobusų skaičių per valandą?
                                del to as pritariu. bet cia turbut tokia "Susisiekimo paslaugos" politika. ir reiktu klausti ju del to. Nors aisku Ju atsakymas butu kad visais marsrutais mes prailgintu autobusu nepaleisim.. o gaila
                                Paskutinis taisė umbrella; 2006.12.18, 13:14.
                                Mano galerijos:
                                Flickr'e

                                Comment


                                  #76

                                  Kodėl nepaleidžia pailgintų autobusų, nežinau (gal tiesiog neturi laisvų, bet tai skamba keistokai), bet skirti daugiau autobusų maršrutam tai tikrai neskirs. Prieš savaitę teko nugirst vairuotojų pokalbį. Pokalbio esminis dalykas: VAP'e per mėnesį buvo parašyta 20 pareiškimų apie išėjimą iš darbo. Nepanašu, kad situacija pas juos labai jau gera...

                                  Atsiprašau už nukrypimą nuo temos...

                                  Comment


                                    #77
                                    Tai gali tapti didelė problema - importuosim vairuotojus iš Baltarusijos Atkreipkit dėmesį, kad vairuotojai dažniausiai 50-mečiai, o visas jaunimėlis fūras vairuoja ir kokius 3x daugiau uždirba, nors namo savaitėm negrįžta...

                                    Comment


                                      #78
                                      Parašė Qbazzz Rodyti pranešimą
                                      Tai gali tapti didelė problema - importuosim vairuotojus iš Baltarusijos Atkreipkit dėmesį, kad vairuotojai dažniausiai 50-mečiai, o visas jaunimėlis fūras vairuoja ir kokius 3x daugiau uždirba, nors namo savaitėm negrįžta...
                                      Jaunimėlis pasens ir norės daugiau laiko namie praleist, tada ir grįš dirbti čia



                                      Kaip ten viaduko statybos einasi?

                                      Comment


                                        #79
                                        Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
                                        Kaip ten viaduko statybos einasi?
                                        jau darbai vyksta, ardo akštelę, stato laikinus šviesoforus ir tt... imesiu foto vakare.
                                        Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                        Comment


                                          #80
                                          Čia foto:

                                          Vaizdas nuo "Vilniaus Vistos":


                                          Vaizdas nuo "Moller Auto" aikštelės:


                                          Po 2jų metų čia bus intensyvus judėjimas


                                          Būsimojo tarpmiestinio terminalo vieta, šalia bus ir troleibusų žiedas-stotelė:


                                          Viaduko prieigos:


                                          Senoji aikštelė (buvęs išvažiavimas į Ukmergę kažkada) jau sunaikintas:


                                          Gatvę ties...:


                                          Jau pažymėta būsima gatvės ir viaduko prieigų trasa:


                                          Čia dar ryte stovėjo "VW" stendas su logotipu:


                                          Čia bus įrengti laikini šviesoforai...:






                                          ...kaip ir ten:


                                          Vėl būsima trasa:


                                          Papildymas Ketvirtadienį
                                          Paskutinis taisė SPX; 2006.12.19, 20:23.
                                          Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X