Kyla toks bendras klausimas apie gatvių projektavimą. Visur išsukimai daromi 90 laipsniu statumu. Užapvalinamas tik pats kampas. T.y., kad automobilis važiuodamas vistiek turi vos ne sustoti. Kodėl mūsuose nedaromi įžambūs nusukimai (kaip atsišakojimai)?
Galima būtų sakyti, kad dėl vietos trūkumo, bet kad taip daroma, net kai šalia yra pieva - į gatvę įvažiavimas status.
P.S. šita sankryža gal ir ne pats geriausias to pavyzdys.
čia manau yra susieta su pesčiųjų perėjomis, jei būtų taip, kaip tu siūlai, nebūtų įmanoma pereiti gatvės, nes visi greitai suktų ir net namaytų stabdyti, o ten gan nemaža prekybinė zona, todel peėščiųjų irgi nemažai. džiaugtis reikia, kad šviesoforų neliks
čia manau yra susieta su pesčiųjų perėjomis, jei būtų taip, kaip tu siūlai, nebūtų įmanoma pereiti gatvės, nes visi greitai suktų ir net namaytų stabdyti, o ten gan nemaža prekybinė zona, todel peėščiųjų irgi nemažai. džiaugtis reikia, kad šviesoforų neliks
Mano manymu pesciuju srauta reiktu nukreipti busimu tuneliu ir palikti pereja esancia prie Maximos, bei irengti nauja prie BMS Megapolio.
na, žiūrėsim, kokį sprendimą priims rangovai viadukas čia yra svarbiausias objektas, tai jo statybai ir bus skirtas dižiausias dėmesys, o poto jau žoūrėsim šeip man planas visai geras.
troleibusų maršrutas Nr.16 pratęsiamas iki Santariškių
Pilnai pritariame Jūsų samprotavimams dėl moderniojo tramvajaus žiedinio maršruto, kuris ir, mūsų nuomone, dėl žiedinio eismo nebus patogus keleiviams, nors ir pervežtų keleivių skaičius būtų pakankami didelis, tačiau kelionės trukmė nebūtų optimali. Vilniui yra siūlomas pirmasis vystymo scenarijus be žiedinio maršruto, paliekant Laisvės prospektą aptarnauti troleibusams (troleibusų maršrutas Nr.16 pratęsiamas iki Santariškių).
troleibusų maršrutas Nr.16 pratęsiamas iki Santariškių
Pilnai pritariame Jūsų samprotavimams dėl moderniojo tramvajaus žiedinio maršruto, kuris ir, mūsų nuomone, dėl žiedinio eismo nebus patogus keleiviams, nors ir pervežtų keleivių skaičius būtų pakankami didelis, tačiau kelionės trukmė nebūtų optimali. Vilniui yra siūlomas pirmasis vystymo scenarijus be žiedinio maršruto, paliekant Laisvės prospektą aptarnauti troleibusams (troleibusų maršrutas Nr.16 pratęsiamas iki Santariškių).
Santariškės su stotimi ir taip neblogą susisiekimą turi. Trūlas bus naudojamas susisiekti su rajonais palei Laisvės pr., ir tranzitui link Gariūnų. Senai jo reikėjo.
Santariškės su stotimi ir taip neblogą susisiekimą turi. Trūlas bus naudojamas susisiekti su rajonais palei Laisvės pr., ir tranzitui link Gariūnų. Senai jo reikėjo.
Gerai būtų "patogų" maršrutą pratęsti iki Nemenčinės.
Maršruto ilgis - apie 50 km.
Keistas poziuris..
pagal tave tai marsrutas skirtas vaziuoti tik nuo pradzios iki galo? tarpiniu stoteliu nebuna?
Nuo santariskiu alternatyvus marsrutas link stoties labai reikalingas, nes esami autobusu marsrutai yra labai apkrauti
Keistas poziuris..
pagal tave tai marsrutas skirtas vaziuoti tik nuo pradzios iki galo? tarpiniu stoteliu nebuna?
Nuo santariskiu alternatyvus marsrutas link stoties labai reikalingas, nes esami autobusu marsrutai yra labai apkrauti
Būtent dabar pstebėjau vis daugiau kalbama apie esamo transportio tinklo tobulinimą, tramvajai, metro ir pan. beto jei jau apkarauti, čia kalti VAP. argi negalima 26 maršruto paleisti su priekaba? tie trumpi visai ne į temą tokiais atstumais. arba padidinti autobusų skaičių per valandą?
O dabar geros žinios - statybos prasidėjo. jau ardoma aikštelė, žymima trasa kuoliukais.
Būtent argi negalima 26 maršruto paleisti su priekaba? tie trumpi visai ne į temą tokiais atstumais. arba padidinti autobusų skaičių per valandą?
del to as pritariu. bet cia turbut tokia "Susisiekimo paslaugos" politika. ir reiktu klausti ju del to. Nors aisku Ju atsakymas butu kad visais marsrutais mes prailgintu autobusu nepaleisim.. o gaila
Kodėl nepaleidžia pailgintų autobusų, nežinau (gal tiesiog neturi laisvų, bet tai skamba keistokai), bet skirti daugiau autobusų maršrutam tai tikrai neskirs. Prieš savaitę teko nugirst vairuotojų pokalbį. Pokalbio esminis dalykas: VAP'e per mėnesį buvo parašyta 20 pareiškimų apie išėjimą iš darbo. Nepanašu, kad situacija pas juos labai jau gera...
Tai gali tapti didelė problema - importuosim vairuotojus iš Baltarusijos Atkreipkit dėmesį, kad vairuotojai dažniausiai 50-mečiai, o visas jaunimėlis fūras vairuoja ir kokius 3x daugiau uždirba, nors namo savaitėm negrįžta...
Tai gali tapti didelė problema - importuosim vairuotojus iš Baltarusijos Atkreipkit dėmesį, kad vairuotojai dažniausiai 50-mečiai, o visas jaunimėlis fūras vairuoja ir kokius 3x daugiau uždirba, nors namo savaitėm negrįžta...
Jaunimėlis pasens ir norės daugiau laiko namie praleist, tada ir grįš dirbti čia
Comment