Naujaisiais Vilniaus viadukais jau vyksta eismas
2007-12-06
Vilniaus meras Juozas Imbrasas atidarė dalį rekonstruojamos Laisvės prospekto, Ukmergės ir ateities gatvių sankryžos – nuo šiol Ukmergės gatvės viadukais eismas leidžiamas 4 juostomis. Šiuo metu pradėti vykdyti darbai po viadukais – ten, kur jungiasi Ateities ir Ukmergės gatvės. Visus rekonstrukcijos darbus planuojama pabaigti po metų, 2008 m. gruodžio 15 d.
Laisvės prospekto, Ukmergės ir Ateities gatvių sankryžos rekonstrukcija padidins sankryžos pralaidumą, padės optimaliau paskirstyti transporto srautus, leis įrengti naują troleibusų liniją bei pagerins susisiekimą tarp Pašilaičių, Fabijoniškių ir Baltupių rajonų.
Ukmergės gatvės, Laisvės prospekto ir Ateities gatvės sankryžos rekonstrukciją AB „Panevėžio keliai“ pradėjo vykdyti 2006 metų pabaigoje. Ši sankryža turi būti rekonstruota į dviejų lygių sankryžą. Projekto vertė – 40,3 milijono litų.
„Siekiant sumažinti spūstis Vilniuje ir pagerinti eismą, šiuo metu sostinėje vykdomi stambūs transporto infrastruktūros projektai – rekonstruojama ši sankryža, tiesiamas pietinis aplinkkelis, statomi viadukai pėstiesiems, jau atidaryta transporto jungtis nuo Konstitucijos iki Ukmergės gatvės. Įgyvendinus šiuos projektus, spūsčių mieste bus mažiau“, – sakė miesto meras Juozas Imbrasas.
Rekonstrukcijos metu Ukmergės gatvė bus išplatinta iki 6 eismo juostų, įrengiant po papildomą eismo juostą įvažiavimui į jungiamąsias gatves. Išvažiavimui iš rekonstruoto transporto mazgo bus naudojamos esamos P. Žadeikos, J. Baltrušaičio, Pašilaičių gatvės. Šios gatvės jungsis su aplinkinių rajonų gatvėmis. J. Baltrušaičio gatvėje bus įrengta papildoma eismo juosta. Rekonstruojamų gatvių važiuojamosiose dalyse bus įrengtos 2 m pločio skiriamosios juostos, grįstos betoninių trinkelių danga, su tvorele per vidurį. Transporto mazgo teritorijoje numatoma įrengti naujus šaligatvius ir dviračių takus, perkloti esamų šaligatvių ir dviračių takų dangas.
Siekiant sumažinti triukšmą dėl ateityje sankryžoje padidėsiančių transporto srautų rekonstruotoje Ateities gatvės dalyje, 6 namuose bus pakeista 3615 langų, įstiklinti balkonai.
Žurnalistai kaip visada perdeda. Optimaliau nei optimalu (aukšč. laipsnis) būti jau negali
Na bet jei visos sankryžos būtų optimalesnės, kamščių nebūtų niekad
Aš nelabai suprantu, kaip ten viaduką galėjo atidayti, jei jam dar vieno asfalto sluoksnio trūksa, na, bent jau antradienį trūko..., bet ten jau esmas buvo paleistas, tai nemanau, kad paklojo. Pamatysit, pavasarį vėl uždarys... arbe naktį kols dangą.
/\ Gal perdaug nenukrypkim nuo temos su palyginimais.
Vien paskutiniuose puslapiuose minimi tokie objektai (neskaitant teminės sankryžos):
1. "kaip Gelvonu gatveje"
2. "pastebėtas Ozo gatvėje"
3. "jokia reprezentacinė vieta (kaip, tarkim, Senamiestis ir Karaliaus Mindaugo tiltas)"
4. "bus kaip ant Mindaugo tilto"
5. "Dviračiu take Smiltynė-Nida asfaltas kaip"
Kažkaip užstrigo jie ten su ta kilpa iš Laisvės pr. aplink garažus. Vienu metu lyg ir pradejo kasinėt, kažkiek nukasė ir visiškai sustojo (bent nuo Ukmergės g. nesimato jokio veiksmo). Gal ten vis dėl tų namelių turi problemu ?
Kažkaip užstrigo jie ten su ta kilpa iš Laisvės pr. aplink garažus. Vienu metu lyg ir pradejo kasinėt, kažkiek nukasė ir visiškai sustojo (bent nuo Ukmergės g. nesimato jokio veiksmo). Gal ten vis dėl tų namelių turi problemu ?
Tradicinės problemos su sklypais... Nenuleiskim nosies...
Ačiū už nuotraukas. Ar viadukas iš tikrųjų toks žemas, ar tik taip atrodo? Panašu, kad net troleibusas sunkiai po juo palįstu, o, kiek atsimenu, planuota maršrutus iš Pašilaičių pratęsti kiek toliau...
Ačiū už nuotraukas. Ar viadukas iš tikrųjų toks žemas, ar tik taip atrodo? Panašu, kad net troleibusas sunkiai po juo palįstu, o, kiek atsimenu, planuota maršrutus iš Pašilaičių pratęsti kiek toliau...
Įdomus ženklinimas - iš dviejų juostų "susiprastinama" iki vienos, bet kelio ženklai kalba kitą.
Nesuprantama, kam reikalingas ženklas "Kliūties apvažiavimas", jei galima sukti tik į dešinę
Comment