Tokie patys nauji inkilai pastatyti prie Kovalevskajos mokyklos Seskinej ir Karoliniskese prie norfos. inkilai sujungti su sviesoforu (dar dabar matyt rausinejimu ir asfalto pjaustymo pedsaku) ir pyskina jei bent uzvaziuojama ant baltos placios linijos. sustot reik iki jos ir pajudet ne per geltona.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Stacionarūs greičio matuokliai ir greičio ribojimas miestuose
Collapse
X
-
Parašė Karmanscik Rodyti pranešimąGelezinio vilko gatveje ties baltupiais ten kur pereja,ir greitis sumazinamas iki 60,pastatytas inkilas vaziuojant i centra
inkila toj vietoj galima tik sveikinti.
Comment
-
Parašė liutass Rodyti pranešimąkad žmonės neitų i Lampėdžiū mišką per autostradą, bet per du pėsčiųjų viadukus.
Comment
-
Parašė Dzipas Rodyti pranešimąNorėčiau vienam piliečiui pavyzdį tarp 60km/h ir 50km/h duot. Paimk Šiaurės pr. Kaune, kur greitis 60km/h - ten žmonių partrenkiama beveik kas met (mirtinai), o Sukilėlių pr. kur greitis buvo sumažintas iki 50km/h, avarijų skaičius ženkliai sumažėjo. Taip kad Jei dar to negana, susirask statistika kiek Kaune vien šiemet žuvo pėsčiūjų, gal susimastysi. Beje pesčiuosius dažniausiai partrenkia tie kurie viršija greitį. Tad aš tik už stacionarių greičio matuoklių skaičiaus didinimą.
del Sukileliu tai klysti manau, nes vien siemet atrodo esu mates 3 avarijas atkarpoj tarp Topolio ir Zeimenos g.. Be to, ziema yra ir ne tik, yra tradicine avarine vieta Sukileliu pr. uz sankryzos su Eiveniu g. pravaziavus stotele daznai i stulpa kas nors isirezia, kartais net ir kelios masinos.
O Siaures pr. apie kuria dali kalbi? nuo ziedo link Muravos tai zinau kad 60, bet ar ir nuo sukileliu sankryzos irgi? tada tikrai pritariu, kad ten gali buti 50.
Comment
-
Parašė Edd Rodyti pranešimąRealiai bent jau Vilniuje visi važinėja maždaug dešimčia km/h greičiau, nei yra leistinas greitis. T.y. vietoj 50 km/h važiuoja ~60km/h, vietoj 60km/h - ~70km/h ir pan. Visi normaliai važiuoja tik trumpą atkarpėlę prieš inkilus.
Comment
-
Parašė Karmanscik Rodyti pranešimąGelezinio vilko gatveje ties baltupiais ten kur pereja,ir greitis sumazinamas iki 60,pastatytas inkilas vaziuojant i centra
Būtent tokie sprendimai ir gadina miestą. Įrengia šviesoforą, kurio eksploatacija beprotiškai brangi, dar įrengia fotoaparatą, o elgtis taip, kaip priklauso - nė motais. Kodėl kitose šalyse, į kurias Lietuva taip lygiuojasi ir dabar paskelbė net „STOP karui kelyje“, populiariau yra rūpintis iš esmės eismo saugumu (dviejų lygių sankryžos, geresnis apšvietimas keliuose), bet ne bandyt didint baudas?
Mūsų banditėliai susuko keletą klipų apie stop karui, padidins eilinį kartą baudas, bet rezultatų nematyt. Negi proto trūkumas ar sistemos stabdymas reformoms toks didelis?
Kiek matėte Vakarų Europoje vieno lygio perėjų per geležinkelį, pvz.? Ir kiek Lietuvoje?
Comment
-
Parašė Meier Rodyti pranešimąVa čia tai labiausiai nervinantis dalykas. Ne dėl to, kad rūpinasi tarnybos eismo saugumu, bet kaip rūpinasi. Toj vietoj turėtų būti skirtingo lygio perėja (padarykit paprastai ir nedidukas pėsčiųjų tiltukas nekainuos milijonų), o ne šviesoforas, greičio ribojimas griežtesnis ir fotoaparatas.
Comment
-
Parašė Meier Rodyti pranešimąVa čia tai labiausiai nervinantis dalykas. Ne dėl to, kad rūpinasi tarnybos eismo saugumu, bet kaip rūpinasi. Toj vietoj turėtų būti skirtingo lygio perėja (padarykit paprastai ir nedidukas pėsčiųjų tiltukas nekainuos milijonų), o ne šviesoforas, greičio ribojimas griežtesnis ir fotoaparatas.
Šiaip tai gerai ten atrodo rytais. Sustoja autobusas stotelėje, ir keliasdešimt studentų eina prie tos gatvės. Paspaudžia knopkę, kokios dvidešimt mašinų stabdo, iš paskos visą laiką dar važiuoja, irgi stabdo, nes rytas, piko metas. Benzino per metus ten papildomai susidegina turbūt panašiai kaip pigaus pėsčiųjų tilto kaina (čia jokiais skaičiavimais neparemtas spėjimas).
Comment
-
Parašė balietis Rodyti pranešimąBenzino per metus ten papildomai susidegina turbūt panašiai kaip pigaus pėsčiųjų tilto kaina (čia jokiais skaičiavimais neparemtas spėjimas).
Comment
-
Parašė Qbazzz Rodyti pranešimąTavo žodžiai dievui (= Zuokui ) į ausį - naujasis inkilas Ukmergės g. pleškina visus važiuojančius autobusine juosta. Kol nepamačiau niekaip negalėjau suprasti iš kur tokia pagarba visuomeniniam transportui atsirado kad visi jau nuo kalno viršaus pradeda į antrą juostą spaustis...
Comment
-
sakyciau vilniuj inkilai yra sudeti teisingose vietose. pries perejas, pavojingas sankryzas ir pan. labai gerai.
apskritai galetu dar daugiau inkilu prideliot, o policininkus naudoti tik kamsciams mazinti.
ir dar atimti is ju greicio matuoklius reiketu , tada jie butu priversti kontroliuoti pesciuju chaotiska zyliojima per gatves, stoveti prie pereju, A raidziu ir kitu vietu, kur tikrai yra reikalinga policijos prieziura (bent jau dabartiniu metu, kol vairuotojai negerbia kitu eismo dalyviu).
Comment
-
Parašė trolyno Rodyti pranešimąna jo, as važiavau Ozo gatve nuo Akropolio link kareivių gatvės, ir turbut žinot, kad ten už viaduko stovi inkilas, o ant pačio viaduko stovėjo mentukai su savo matuoklių,vos nepakliuvau, nes mane tada uzstojo sunkvežimis
Comment
-
Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
Comment