Parašė kaunaz
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Stacionarūs greičio matuokliai ir greičio ribojimas miestuose
Collapse
X
-
Parašė kaunaz Rodyti pranešimąidomu kiek zmoniu per metus miestuose partrenkia? nemanau kad ta statistika tokia baisi, kad reiktu tokiu radikaliu priemoniu.
Oranger
Dėl manęs gali ir iki 30 greitį mažinti ir kiekvienam ant kapoto atskirą kamerą pastatyti, kad tik visokie asilai vaikų ir senelių nežudytų...
Comment
-
Parašė Ash Rodyti pranešimąNa čia tu pavarei. Jei nutrenkia ne daug žmonių tai nieko blogo? Jei bent vieną nutrenkia, reik daryt kažką, kad daugiau tai nebepasikartotų. Kalbant apie pirštų kombinacijas. Kokių velnių reikia jas rodyt?? Kaip sakoma durnių ir bažnyčioj muša. Nebūk durnius (čia ne tau taikau) ir nemuš.
Štai šitai nuomonei aš iš esmės pritariu. Norit greitai važinėt? Darykit tai protingai, atsižvelgiant į situaciją. Kai patys mes (eismo dalyviai) būsim protingi, tai mums bus taikomos atitinkamos eismo taisyklės. Kadangi dabar daug vaikų proto lygio žmonių už vairo, tai vaikams skirtu greičiu ir turėtų būt leidžiama važiuoti.
Comment
-
Parašė kaunaz Rodyti pranešimąavariju visur ir visada buvo ir bus. kaip ir siaip zmoniu zuciu. nuo to gyvenimo ritmas nesikeicia. jeigu tarkim pasitaiko lektuvu katastrofu tai juk del to neatsisakysim lektuvu?Paskutinis taisė Aš; 2006.11.16, 23:52.
Comment
-
Parašė Qbazzz Rodyti pranešimąĮdomumo dėlei paskaičiavau, per kiek laiko skirtingais greičiais nuvažiuojama 20 km - tai yra per visą miestą maždaug nuo Santariškių iki oro uosto.
50 kmh 24 min
60 20
70 17
80 15
90 13
100 12
Comment
-
Norėčiau vienam piliečiui pavyzdį tarp 60km/h ir 50km/h duot. Paimk Šiaurės pr. Kaune, kur greitis 60km/h - ten žmonių partrenkiama beveik kas met (mirtinai), o Sukilėlių pr. kur greitis buvo sumažintas iki 50km/h, avarijų skaičius ženkliai sumažėjo. Taip kad Jei dar to negana, susirask statistika kiek Kaune vien šiemet žuvo pėsčiūjų, gal susimastysi. Beje pesčiuosius dažniausiai partrenkia tie kurie viršija greitį. Tad aš tik už stacionarių greičio matuoklių skaičiaus didinimą.
Comment
-
Parašė deep'as Rodyti pranešimąNesuprantami man tokie skaičiavimai. Užmiesty kur nera sankryžų šviesoforų galima pasiskaičiuot, tačiau mieste...
Comment
-
Matėm mes tokių erelių, matėm...
Ukmergės gatve leidžiantis iš Šeškinės link naujojo transporto kiekvieną vasaros vakarą (hiperbolė) buvo galima išvysti sudaužytą BMW (erelių be sparnų) ir dar kokį kitą, į kurį šie asiliukai įskrido. Pagaliau pastatyti stabdantys kalneliai bei inkilas.
Bet klausimas kodėl inkilai stovi keistose vietose? Narbuto gatvėje, kur ženklas 60 nepaisant plataus ir gero kelio, yra. Antakalnio gatvėje, kuri Vilniuje idiotiškumo prizą nusiskintų pati pirma — tik vienas pačioje pabaigoje. Ar tikrai inkilai statomi ten, kur reikia griežtos greičio kontrolės, ar ten, kur dėl nelogiškai sudėtų ženklų ir gero kelio didžiausias noras viršyt greitį? Pvz juk sutinkate, jog link Grigiškių einantis kelias su ženklu 80 yra visiškai skirtingos kokybės nei Geležinio vilko gatvė, einanti link Baltupių, nors abejose greitis leidžiamas 80.
Comment
-
Kaune, sumažinus autostradoje (nuo IX forto iki nuvažiavimo į Savanorių pr. pradžią) iki 80 km/val. greitį, užtvėrus tinklu kelio vidurį, apšvietus visą kelią, per 2 metus neįvyko NEI VIENOS eismo nelaimės, kai anksčiau tai buvo vienas avaringiausių ruožų Lietuvoje. Ten žūdavo ir būdavo sužeista labai daug žmonių.
Comment
-
Parašė kaunaz Rodyti pranešimąavariju visur ir visada buvo ir bus. kaip ir siaip zmoniu zuciu. nuo to gyvenimo ritmas nesikeicia. jeigu tarkim pasitaiko lektuvu katastrofu tai juk del to neatsisakysim lektuvu?Mano galerijos:
Flickr'e
Comment
-
Parašė Qbazzz Rodyti pranešimąNorjau parodyt, kad lekiant per visą miestą galima "sutaupyti" 4-7 min. Kadangi dažniausiai mieste važiuojami trumpesni atstumai ir realiai prasilėkt galima tik trumpose atkarpose, tai išlošiama 1-2 min., o rizika išlėkti į priešingą eismo juostą (kas dažnai pasitaikydavo Ukmergės g., pažiūrėsim koks bus naujo inkilo poveikis), nesustoti prieš perėją ar nepastebėti netikėtai įžengusio pėsčioji žymiai išauga...
Comment
-
Parašė liutass Rodyti pranešimąKaune, sumažinus autostradoje (nuo IX forto iki nuvažiavimo į Savanorių pr. pradžią) iki 80 km/val. greitį, užtvėrus tinklu kelio vidurį, apšvietus visą kelią, per 2 metus neįvyko NEI VIENOS eismo nelaimės, kai anksčiau tai buvo vienas avaringiausių ruožų Lietuvoje. Ten žūdavo ir būdavo sužeista labai daug žmonių.
Jei neturėjo pinigų 2 tvorom, tai galėjo ir tą vieną tverti iš vieno šono, kad kai bus pinigų galėtu atitverti iš kito šono. Tada ir šito "greitkelio" greitis galėtų likt 100 km/h, o ne toks kaip miesto kelyje - 80 km/h...
Labai jau pas mus įdomus problemų sprendimas.
Jei sumažintų leistiną greitį iki 30 km/h tai gal apskritai nebeliktų eismo įvykių. Tad kodėl mūsų biurokratai nepadaro tų 30 km/h?
Comment
-
Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąTik nesuprantu toje vietoje tvoros vidury kelio prasmės.
Comment
-
Parašė JohnVietoj bumbulu efektyviau butu sumontuoti stebejimo kameras, kurios fiksuotu tokius pazeidejus ir atsiustu saskaita tiesiai i namus
Perauklejimas ivyktu akimirksniu
Comment
-
Parašė Karmanscik Rodyti pranešimąGelezinio vilko gatveje ties baltupiais ten kur pereja,ir greitis sumazinamas iki 60,pastatytas inkilas vaziuojant i centraMano galerija Flickr'yje
Comment
Comment