Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Stacionarūs greičio matuokliai ir greičio ribojimas miestuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    good one

    Comment


      #62
      Radarai fiksuos neapdraustus ir techninės apžiūros nepraėjusius automobilius

      Comment


        #63
        Sena tema, bet policijos akcija privertė susirasti:

        Rugsėjo 1-ąją visi šalies keliuose įrengti greičio matuokliai užfiksavo apie 18 tūkst. greičio viršijimo atvejų. Apie 70 proc. užfiksuotų atvejų – nustatyto greičio viršijimas iki dešimties kilometrų per valandą, trečiadienį pranešė Lietuvos kelių policijos tarnyba.

        Skaitykite daugiau: http://www.delfi.lt/verslas/transpor....d?id=68892698
        Niekaip nesuprantu ar:
        1. Lietuvoje įvedant apribojimus, saugaus eismo specialistai galvoja "na galima važiuoti būtų saugiai važiuoti 80 km/h, bet visi viršys 20km/h, tai statome ženklą 60"
        2. ar išvis nieko negalvojama? Iš lubų užrašomas leistinas greitis ir tiek.

        Iš to sektų išvados - daug avarijų atsitinka, nes vieni važiuoja leistinu greičiu, kuris dirbtinai sumažintas, o kiti - neleistinu, bet saugiu pagal aplinkos sąlygas. Tada lenkimai, priešpriešiniai sūdidūrimai ir t.t.

        Comment


          #64
          Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
          Sena tema, bet policijos akcija privertė susirasti:



          Niekaip nesuprantu ar:
          1. Lietuvoje įvedant apribojimus, saugaus eismo specialistai galvoja "na galima važiuoti būtų saugiai važiuoti 80 km/h, bet visi viršys 20km/h, tai statome ženklą 60"
          2. ar išvis nieko negalvojama? Iš lubų užrašomas leistinas greitis ir tiek.

          Iš to sektų išvados - daug avarijų atsitinka, nes vieni važiuoja leistinu greičiu, kuris dirbtinai sumažintas, o kiti - neleistinu, bet saugiu pagal aplinkos sąlygas. Tada lenkimai, priešpriešiniai sūdidūrimai ir t.t.
          Būtent. Ypač tai galioja greito esmo gatvėse, kur vietomis būna 80 km/h, tada 50, tada vėl 80... Tokių apribojimų laikosi mažuma, nes neracionalu, bet užtai galima paskui rėkti, vaivai, kaip nesilaiko lietuviai taisyklių...
          Lietuva visiems.

          Comment


            #65
            Aplinkeliuose, ir kitose intensyvaus esmo gatvėse turi būti naudojami skaitmeninai ribojamieji ženklai, kaip yra vakarų europoje. Nes tie greičio sumažininimai dėl kelių šimtų metrų yra pati didžiausia nesamonė, realiai net atleides akseleratorių nespėji sumažinti greičio iki reikiamo, vadinasi reikia stabdyti, kas mano galva yra pavojinga, kai visi važiuoja 80-90. Tokie ženklai rodytų sumažinama greitį visoje, ar bent ilgesnėje atkarpoje ir tik tada kai tikrai to reikia (kamštis, eismo įvykis, kt. preižastys)., o ne visada, kiekvieną dieną 24val per parą.

            Comment


              #66
              Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
              Sena tema, bet policijos akcija privertė susirasti:



              Niekaip nesuprantu ar:
              1. Lietuvoje įvedant apribojimus, saugaus eismo specialistai galvoja "na galima važiuoti būtų saugiai važiuoti 80 km/h, bet visi viršys 20km/h, tai statome ženklą 60"
              2. ar išvis nieko negalvojama? Iš lubų užrašomas leistinas greitis ir tiek.

              Iš to sektų išvados - daug avarijų atsitinka, nes vieni važiuoja leistinu greičiu, kuris dirbtinai sumažintas, o kiti - neleistinu, bet saugiu pagal aplinkos sąlygas. Tada lenkimai, priešpriešiniai sūdidūrimai ir t.t.
              Važiuoja saugiu greičiu ir patenka į avariją?

              Comment


                #67
                Parašė vėkas Rodyti pranešimą
                Važiuoja saugiu greičiu ir patenka į avariją?
                Mintis yra ta, kad pas mus daug valdininkų žino avarijų priežastis labai apibendrintai: "greitis" "girtumas" "distancija" ir pan. Sudėlioja ženklus ir tuo saugus eismas baigiasi.

                Eisme dalyvauja daugiau faktorių. Ir kai užsiciklinama tik ties greičio ribojimu, gaunasi, kad tikrosios priežastys lieka. Tarkime neproporcingas greičio ribojimas provokuoja lenkimus, užlindimus. Viskas nurašoma ant greičio, jis dar labiau sumažinimas ir gaunasi karuselė.

                Vilnius - Kaunas greitis buvo didinamas, o avarijų tik mažėjo. Geras pavyzdys, kad ne greičio ribojimai viską lemia.

                Comment


                  #68
                  Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                  Tarkime neproporcingas greičio ribojimas provokuoja lenkimus, užlindimus.
                  Su pavojingais lenkimais taip pat reikia kovoti.

                  Comment


                    #69
                    Užuot darius nepertraukiama tvorele atskirtas 2+1, kas tilptų daugumos magistralinių vienos juostos kelių sankasose, mes matome sankasos siaurininimus - nukasimi ištisi kilometrai - Vilnius-Utena, Vilnius-Druskininkai ir pan.

                    Po to bent kiek išskirtinėse vietose ribojamas greitis. Ir iš to gaunasi, kad lankstytojų tik dar daugiau. Leidžiama 70 km/h, vienas pagal spidometrą tiek ir važiuoja. Kitas mato navigacijoje 63km/h ir neapsikentęs lenkia, kad važiuotų 70km/h.

                    Comment


                      #70
                      Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                      Su pavojingais lenkimais taip pat reikia kovoti.
                      Kovoti reikia su vėjo malūnais, o pavojingiems lenkimams mažinti reikia ugdyti lietuvišką kultūrą, valgyti daugiau daržovių, skaityti mokslinius straipsnius ir nebūti kvardatagalviu

                      Comment


                        #71
                        Vidutinio greičio matuokliai atsiras 50-yje Lietuvos kelių ruožų
                        http://kauno.diena.lt/naujienos/liet...u-ruozu-752479

                        Iki metų pabaigos 50-yje Lietuvos kelių ruožų turėtų atsirasti vidutiniai greičio matuokliai, pirmadienį pranešė vidaus reikalų ministras Tomas Žilinskas.

                        „Planas yra įsigyti 100-ą matuoklių ir įrengti juos 50-yje ruožų. Pirkimai bus atlikti jau šiemet ir tos pavojingiausios vietos yra išanalizuotos su Vilniaus Gedimino technikos universiteto mokslininkais“, - žurnalistams Vidaus reikalų ministerijoje pirmadienį sakė T.Žilinskas.

                        Pasak jo, tikimasi, jog tai dešimt kartų sumažins greičio viršijimo atvejus Lietuvoje.

                        Comment


                          #72
                          Turiu fundamentalų pasiūlymą - nustatyti 100 kmh vienos juostos keliuose (vietoje 90 kmh). Kur reikia tegu būna ribojimai. Austrijos, Vokietijos vienos juostos keliai ne mažiau vingiuoti ir 100 kmh tragiškų pasekmių neturi.

                          Baigtųsi pavojingi lenkimai, būtų galima sudėti aukščiau straipsnyje minimą sektorinę kontrolę, padidinti baudas ir taip sumažinti toleranciją. Dabar vienos juostos keliai labai pavojingi, nes vienas važiuoja pareigingai 90 kmh pagal spidometrą (bet ~80 kmh pagal spidometrą). Kitas važiuoja 110 kmh pagal GPS (nes "20 kmh tolerancija"). Prisivijus prasideda lenkimai.

                          Comment


                            #73
                            Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                            Turiu fundamentalų pasiūlymą - nustatyti 100 kmh vienos juostos keliuose (vietoje 90 kmh) ... Dabar vienos juostos keliai labai pavojingi, nes vienas važiuoja pareigingai 90 kmh pagal spidometrą (bet ~80 kmh pagal spidometrą). Kitas važiuoja 110 kmh pagal GPS (nes "20 kmh tolerancija"). Prisivijus prasideda lenkimai.
                            Tada "greitukas" važiuos 120 km/h, "nes 20km/h greičio paklaida", o normalus vairuotojas važiuos 100 km/h pagal greitmatį. Ir nepasikeis niekas.

                            Comment


                              #74
                              Na nežinau, Vokietijoj daug kur "rajoniniuose" keliuose greitis ribotas iki 70km/h
                              It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                              Comment


                                #75
                                Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                Tada "greitukas" važiuos 120 km/h, "nes 20km/h greičio paklaida", o normalus vairuotojas važiuos 100 km/h pagal greitmatį. Ir nepasikeis niekas.
                                Saugumas tikrai nepadidės, greitis ir taip pagrindinė žūčių keliuose priežastis, tad Lietuvoje reikia nebent jį mažinti. Dabar fūros važiuoja 90-100, tai važiuos 100-110 ir žinant lenkimo ypatumus, kai neformaliai atsiranda trečia juosta viduryje, bus dar daugiau žuvusių Via Baltikoje.
                                Flickr

                                Comment


                                  #76
                                  Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                  Tada "greitukas" važiuos 120 km/h, "nes 20km/h greičio paklaida", o normalus vairuotojas važiuos 100 km/h pagal greitmatį. Ir nepasikeis niekas.
                                  Dėl 5 eur baudos už viršijimą iki 20 kmh policininkas tingi traukti rašiklį. Automatinei sektorinei kontrolei tas pats. Žodžiu, aš manau su sektorine galima mažinti toleranciją.

                                  Comment


                                    #77
                                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                    Saugumas tikrai nepadidės, greitis ir taip pagrindinė žūčių keliuose priežastis, tad Lietuvoje reikia nebent jį mažinti. Dabar fūros važiuoja 90-100, tai važiuos 100-110 ir žinant lenkimo ypatumus, kai neformaliai atsiranda trečia juosta viduryje, bus dar daugiau žuvusių Via Baltikoje.
                                    Via Baltika yra problema šiuo metu, po 10-15 m. nebebus.
                                    Visi kiti keliai rekonstruojant siaurinami ir "trečia juosta" negalima.
                                    Rekonstruoja A14 Vilnius-Utena dalis. Nesinorėtų būti trise priešingomis kryptimis

                                    https://www.google.lt/maps/@55.03171...7i13312!8i6656

                                    Comment


                                      #78
                                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                      Saugumas tikrai nepadidės, greitis ir taip pagrindinė žūčių keliuose priežastis, tad Lietuvoje reikia nebent jį mažinti. Dabar fūros važiuoja 90-100, tai važiuos 100-110 ir žinant lenkimo ypatumus, kai neformaliai atsiranda trečia juosta viduryje, bus dar daugiau žuvusių Via Baltikoje.
                                      gal galima baigt tuos kliedesius apie fūras važiuojančias 100 km/h? Kelias gal tokias ir matęs. Problemos prasideda kai atsiranda veikėju įsivaizduojančių kad važiuoja 90km/h o iš tikro geriausiu atveju 85 už jo susidaro vilkstinė be tarpų ir prasideda nesąmoningi lenkimai.

                                      Beje Latvijoj daug kur Via Baltikoj 100km/h leistinas lengvosioms.
                                      Paskutinis taisė transpondster; 2016.05.31, 19:02. Priežastis: spellcheck

                                      Comment


                                        #79
                                        Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                                        Turiu fundamentalų pasiūlymą - nustatyti 100 kmh vienos juostos keliuose (vietoje 90 kmh). Kur reikia tegu būna ribojimai. Austrijos, Vokietijos vienos juostos keliai ne mažiau vingiuoti ir 100 kmh tragiškų pasekmių neturi.
                                        Sutikčiau, bet tai reikėtų ilgo pereinamojo laikotarpio, kad dalis ruožų rekonstruojant tam būtų pritaikyti.
                                        Nors realiai judama visiškai priešinga kryptimi. Dabar tenka dažnai važinėti 108 keliu tarp Dūkštų ir Vievio, kuriame vykdoma rekonstrukcija. Ten, kur dabar judama ir 110 km/h (sumažinto greičio ribojimų nėra), po rekonstrukcijos bus prismaigstyta 70 km/h. Ir spėkit ar kas nors laikysis tų ribojimų, jeigu nebus greičio matuoklių? Atsakymas tikriausiai daugiau nei akivaizdus.
                                        Šis kelias kertą gyvenvietę Verkšionys, kurioje greitis apribotas iki 70 km/h. Tai ryte dar nepavyko pamatyti tokio vairuotojo, kuris per šią gyvenvietę važiuotų lėčiau nei 90 km/h, nes faktiškai kelias pačios gyvenvietės kaip ir nekerta.

                                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                        Saugumas tikrai nepadidės, greitis ir taip pagrindinė žūčių keliuose priežastis, tad Lietuvoje reikia nebent jį mažinti. Dabar fūros važiuoja 90-100, tai važiuos 100-110 ir žinant lenkimo ypatumus, kai neformaliai atsiranda trečia juosta viduryje, bus dar daugiau žuvusių Via Baltikoje.
                                        Parodyk prašau "fūrą" Europoje, kurios gali važiuoti greičiau nei 95 km/h? Sunkiasvoriam transportui visur maximalus ribojimas yra 90, nesvarbu koks maksimalus leistinas kitiems. Juk Vokietijos autobahnuose, kuriuose nėra maksimalaus leistino greičio ribojimo, "fūros" irgi neskraido ant 130 km/h.
                                        Ir tie 100 km/h irgi tokie po dideliu klaustuku. Reikia nepamiršti, kad bet kuriame šiuolaikiniame automobilyje spidometras rodo didesnį greitį, nei važiuojama faktiškai. Net jei ir atrodo, kad kažkas važiuoja 100, tai geriausiu atveju gali būti tik realūs 95 km/h.

                                        Comment

                                        Working...
                                        X